فروش ویژه دستگاه مکنده صافکاری PDR


دستگاه مکنده صافکاری PDR، قابل استفاده برای مکش فرورفتگی های بدنه خودرو، جنس کفه مکنده از پلاستیک صافکاری میباشد.  مناسب برای صافکاری بدون رنگ، مناسب جابجایی کاشی و شیشه ..
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 149000 تومان

فروش ویژه دستمال حوله ای میکروفایبر 20 عددی


دستمال حوله ای میکروفایبر 20 عددی، قابل استفاده برای صفحه موبایل، مانیتور، تلویزیون و خودروی شما، مناسب شستشو و آبگیری ظروف و سطوح داخل آشپزخانه. بدون پرزدهی و شستشوی و ایجاد خش و لکه. هر بسته شامل 20 عدد دستمال حوله ای ...
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 269000 تومان

آموزش افزایش فالوور اینستاگرام با تولید محتوای کاربردی

آموزش افزایش فالوور اینستاگرام با تولید محتوای کاربردی

 

 

همه کسانی که در اینستاگرام فعالیت می‌کنند، به دنبال افزایش فالوور اینستاگرام و دیده شدن بیشتر در فضای اینستاگرام هستند. با توجه به افزایش هر روزه محبوبیت آن، اینستاگرام این روزها همچون بستری مهم برای درآمدزایی بیشتر کسب و کارها و افراد مختلف؛ خودنمایی می‌کند.

البته نباید کیفیت بالای محتوا در کنار تداوم آن را به عنوان رمز موفقیت صفحات محبوب در اینستاگرام نادیده گرفت.

و اما موضوع بحث این مطلب، ایده‌های محتوایی اینستاگرام برای افزایش فالوور اینستاگرام و در نتیجه جذب فالوور و افزایش فروش است که در نهایت، به افزایش فروش و موفقیت در کسب و کار می‌انجامد.

درست است که ایده‌یابی محتوای اینستاگرام از استاندارد جهانی برخوردار نیست اما محتواهای گوناگونی وجود دارد که همواره برای فالوور اینستاگرام یا کاربران این اپلیکیشن جذاب است.

اید‌ه‌های مناسب  برای تولید محتوای جذاب در اینستاگرام می‌تواند برای پیشرفت کار شما و افزایش فالوور اینستاگرام‌تان بسیار مفید باشد.

در این مطلب، چند ایده برای تولید چنین محتواهایی برای شما تشریح می‌شود که می‌تواند خلاقیت شما را در ارائه ایده‌های بهتر و جذب فالوور اینستاگرام بیشتر تحریک کند.

* پیشنهاد شگفت‌انگیز یا کد تخفیف ارائه دهید

فالوور اینستاگرام شما با دیدن محتواهای‌تان با موضوع کدهای تخفیف و حراج‌های استثنایی، حس خاص بودن را تجربه می‌کنند؛ چرا که این امکان برایش فراهم می‌شود که زودتر از سایرین از تخفیف‌ها و فرصت‌های خرید ویژه آگاهی یابد.

در این‌جا می‌توانید این احساس خاص بودن را برای فالوورهای‌تان تشدید کنید و با طراحی کد تخفیف مخصوص فالوور اینستاگرام، تاثیر بیشتری را بر ذهن آنان بر جای بگذارید.

«ارسال رایگان برای فالوورهای اینستاگرام»، تعریف یک محصول «به عنوان اشانتیون برای فالوور اینستاگرام» و… از جمله مثال‌هایی است که می‌تواند افراد را نسبت به خرید کردن از شما بیشتر ترغیب کند.

* با چرا و چگونه محتوای آموزشی بسازید

محتواهای آموزشی جذاب نقش بسیار پررنگی در جذب فالوور اینستاگرام دارد. انتشار محتواهای آموزشی که چرایی و چگونگی موضوع مربوطه را می‌رساند؛ می‌تواند تجربه خرید فالوور اینستاگرام را به رایگان برای شما به ارمغان بیاورد.

برای مثال؛ اگر فروشنده کیک‌های تولد و مناسبتی  هستید، آموزش و ارائه چند دستور تهیه کیک که به راحتی در منزل قابل انجام باشد می‌تواند ایده بسیار خوبی در تولید محتوایی جذاب و در نتیجه افزایش فالوور اینستاگرام باشد.

اما این را بدانید که اگر بتوانید محتوای آموزشی خود را به صورت ویدئویی منتشر کنید، نهایت جذابیت را در ارائه آن به کار بسته‌اید و نتیجه بسیاری در جذب فالوور اینستاگرام شاهد خواهید بود.

آموزش افزایش فالوور اینستاگرام با تولید محتوای کاربردی

* پشت صحنه کسب و کارتان را به نمایش بگذارید

منظور از انتشار پشت صحنه کسب‌وکار این نیست که همه چیز را به کاربران و فالوور اینستاگرام نمایش دهید، مسلما بسیاری از این اطلاعات محرمانه هستند یا حتی ممکن است برای فالوورها خسته‌کننده باشد. اما قطعا بخش‌های از پشت صحنه کسب‌وکار به کاربران اطمینان بیشتر در خرید داده و یا برای او جذابیت تماشا دارد.

بنابراین خوب است که گاهی در لحظه عمل کنید و نشان دهید که کارکنان شما در چه وضعیتی هستند تا بتوانید همدلی و البته حس کنجکاوی مخاطبان در اینستاگرام را تقویت کنید.

نمایش پشت صحنه کسب‌وکار، هم ایده خوبی برای تولید محتواست و هم تاثیر بسیاری بر اطمینان و اعتماد مخاطب در اینستاگرام دارد و لازم است که در برنامه تولید محتوای هر کسب‌وکاری وجود داشته باشد.

* انجام مصاحبه یا لایو را در برنامه خود داشته باشید

از جمله مواردی که می‌تواند به خوبی توجه مخاطبان را در اینستاگرام به خود جلب کند، انتشار مصاحبه یا برگزاری لایو در اینستاگرام است. می‌توانید این مصاحبه را در قالب لایو برگزار کرده و به مخاطبان و فالوور اینستاگرام‌تان این امکان را بدهید تا سوال‌های خود را از مصاحبه‌شونده بپرسند یا نظرات خود را اعلام کنند. برای این کار می‌‌توانید با مدیرعامل برند یا همکارانی از برندهای همکار و حتی رقیبان‌تان مصاحبه کنید.

فراموش نکنید که به منظور اطلاع‌رسانی به فالوور اینستاگرام، از 24 ساعت قبل، خبر برگزاری مصاحبه لایو را در صفحه اینستاگرام منتشر کنید.

همچنین، برای انتشار مصاحبه، می‌توانید از چند استوری پشت سر هم یا IGTV نیز استفاده کنید.

* ترندها را فراموش نکنید

یکی از ایده‌های تولید محتوا در اینستاگرام، بهره‌گیری از انواع ترندهای روز دنیاست. یکی از انواع ترند، چالش‌هایی است که در دنیا باب می‌شود تا اتفاق‌هایی را تحت تاثیر قرار ‌دهد.

یک مثال خوب از ترندهای این روزها، شیوع بیماری کرونا و تشویق کردن مردم به شستن دست‌ها و استفاده از ماسک است. شما در اینستاگرام می‌توانید برای همراه شدن با این ترند، محتواهای متناسب تولید کنید و اگر این امکان وجود داشته باشد که آن را با کسب و کار خود مرتبط کنید؛ محتوایی بسیار جذاب برای کاربران اینستاگرام تولید کرده‌اید که می‌تواند در جذب فالوور اینستاگرام به شما یاری برساند.

* اطلاع‌رسانی درباره محصولات جدید، هیجان‌انگیزترین ایده تولید محتواست

از این ایده تولید محتوا زمانی استفاده کنید که محصول یا خدمت جدیدی در راه دارید و قرار است به زودی از آن رونمایی کنید. اگر بتوانید محتوایی تولید کنید که علاوه بر ارائه اطلاعات لازم در خصوص این محصول یا خدمت، آن را به صورت کامل لو ندهد، جذابیت محتوای‌تان در اینستاگرام را به اوج می‌رسانید و می‌توانید در جذب فالوور اینستاگرام به قدری موفق عمل کنید که گویا خرید فالوور اینستاگرام را انجام داده‌اید.

این ایده همچنین تعامل کاربران اینستاگرام را افزایش می‌دهد.

* از روش تولید محصولات‌تان بگویید

در بسیاری از اوقات، این‌که محصولات شما چگونه به مرحله مصرف می‌رسند برای فالوور اینستاگرام جذاب است. شما می‌توانید ویدئوهایی از مراحل تهیه محصولات‌تان تهیه کنید و آن را برای کاربران اینستاگرام به نمایش بگذارید و منتظر افزایش فالوور اینستاگرام خود باشید.

*محتوای وبسایت خود را همواره به‌روزرسانی کنید

اگر در سایت خود محتواهایی از دارید که فکر می‌کنید برای کاربران اینستاگرام جذاب است، آن را در اینستاگرام اطلاع‌رسانی کنید. این کار را می‌توانید با یک استوری و نمایش کوتاه در خصوص مطلب جدیدی که در سایت نوشته‌اید به انجام برسانید.

این کار علاوه بر انتشار یک محتوا در اینستاگرام، فالوور اینستاگرام شما را با سایت‌تان آشنا می‌کند. برای همین بسیار مهم است که همواره اطلاعات وبسایت شما به‌روزرسانی شده باشد.

* تجربه دیگر مشتریان خود را به نمایش بگذارید

نمایش تجربه مشتریان قبلی شما در اینستاگرام، اعتماد مخاطب را به برندتان جلب می‌کند،.

به عبارت دیگر، انتشار اعلام رضایت مشتری قبلی شما می‌تواند منبع خوبی برای تولید محتوای بسیار جذاب برای سایر فالوورهای اینستاگرام باشد.

* سوالات کاربران را پاسخ دهید

از دیگر کارهای جالبی که برای محتواسازی در اینستاگرام می‌توان انجام داد، جمع‌آوری سوالات مخاطبان در زمینه کسب‌وکار شما و سپیس پاسخ‌گویی به آنهاست

البته که برای جمع‌آوری سوالات، علاوه بر کامنت‌ها و پیام‌های کاربران اینستاگرام، از تجربه خودتان نیز می‌توانید استفاده کنید، یا در یک استوری از کاربران بخواهید سوالات‌شان را از شما بپرسند.

این‌ پرسش و پاسخ‌ها را در قالب استوری یا پست با سایر کاربران اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

آموزش افزایش فالوور اینستاگرام با تولید محتوای کاربردی

آنچه که گفته شد، تنها برخی از ایده‌هایی بود که در تولید محتوای اینستاگرام و جذب فالوور می‌تواند به شما کمک کند و با افزایش فالوور اینستاگرام، کسب و کار شما را رونق ببخشد. ایده‌های بسیاری برای این امر وجود دارد که با ترکیب خلاقیت شما می‌تواند اتفاقات بسیار خوبی را برای اینستاگرام‌تان و جذب فالوور اینستاگرام رقم بزند.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
( رای)

بازدیدها: 30

روي مطلب كليك كنيد....
معرفی امکانات و ترفند اینستاگرام | بخش دوم
  • بخش آموزش ها

  • خواهشمند است قبل از سفارش، به مشخصات و دستورالعمل طراحی در انتهای همین صفحه دقت فرمایید. جهت راهنمای کاربران گرامی، “راهنمای سفارش آنلاین” در منوی راهنما در بالای همین صفحه قرار داده شده است.

    فروش ویژه مینی خردکن شارژی 3 تیغه


    مینی خردکن شارژی 3 تیغه  برای خرد و میکس کردن سبزیجات، گوشت، سیر و ...  دارای 3 تیغه استیل ضدزنگ.  ظرفیت مخزن 250 ML ...
    »  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت: 299000 تومان

    ثبت دیدگاه

      • مدل فایل رام و سه حرف بعد از مدل در بیلدنامبر باید مطابق دستگاه شما باشد. اطلاعات مدل و بیلدنامبر را با شماره گیری کد #1234#* یا از تنظیمات > درباره ببنیید (اطلاعات بیشتر برای انتخاب رام سامسونگ)
      • رام های 4 فایل فقط برای موارد خاص تعمیراتی کاربرد دارد. (کاربران عادی از آنها برای آپدیت اندروید استفاده نکنند.)
      • در رام های چند فایله که دو فایل CSC وجود دارد، HOME_CSC اطلاعات دستگاه را پاک نمیکند ولی CSC اطلاعات شما را کامل حذف میکند. (ترجیحا CSC را انتخاب کنید.)
      • رام رسمی سامسونگ G390F را فقط با برنامه Odin و آموزش دکمه زیر فلش کنید.
      • ثبت دیدگاه کاربران
      • یدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برو بالا
    WeCreativez WhatsApp Support
    پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته ایران فایل مرجع فایل رام های رسمی
    ?سلام به فروشگاه ایران فایل خوش آمدی کاربر گرامی
    رفتن به نوار ابزار