فروش ویژه دستگاه مکنده صافکاری PDR


دستگاه مکنده صافکاری PDR، قابل استفاده برای مکش فرورفتگی های بدنه خودرو، جنس کفه مکنده از پلاستیک صافکاری میباشد.  مناسب برای صافکاری بدون رنگ، مناسب جابجایی کاشی و شیشه ..
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 149000 تومان

فروش ویژه دستمال حوله ای میکروفایبر 20 عددی


دستمال حوله ای میکروفایبر 20 عددی، قابل استفاده برای صفحه موبایل، مانیتور، تلویزیون و خودروی شما، مناسب شستشو و آبگیری ظروف و سطوح داخل آشپزخانه. بدون پرزدهی و شستشوی و ایجاد خش و لکه. هر بسته شامل 20 عدد دستمال حوله ای ...
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 269000 تومان

آموزش فعالسازی حالت مهمان یا Guest Mode در گوشی اندرویدی

قبل از اینکه بخواهید اسمارت فون یا تبلت خود را به دست شخص دیگری بسپرید، بهتر است نحوه فعالسازی Guest Mode در اندروید را یاد بگیرید. با اینکار، دیگر نیازی نیست نگران این باشید که کسی در پیام ها، مخاطبان یا تصاویر شخصی شما سرک بکشد.

Guest Mode چیست؟

با فعال کردن حالت Guest Mode در اندروید، یک حساب کاربری موقتی ایجاد می شود که کاربر در آن تنها می تواند به اپلیکیشن های اصلی مثل Gmail، Google Chrome یا Google Maps دسترسی داشته باشد. کاربر مهمان در این دستگاه نمی تواند به مخاطبان، پیام ها، عکس ها و یا هر چیزی که با حساب کاربری گوگل شخصی خود در گوشی ثبت نام کرده اید، دسترسی داشته باشد. تماس های تلفنی، پیام متنی و حتی اعلان ها نیز در این حالت بلاک می شوند.

البته کاربر مهمان می تواند از Google Play اپلیکیشنی را دانلود کند، اما آن ها باید به حساب کاربری دیگری وارد شوند و از روش پرداخت دیگری استفاده کنند. اگر آن اپلیکیشن مورد نظر از قبل در دستگاه وجود داشته باشد، بنابراین به پروفایل مهمان کپی می شود. کاربران مهمان هر زمان که بخواهند می توانند به حساب کاربری اصلی باز گردند، اما اگر شما دستگاه اندرویدی خود را با رمز عبور یا PIN قفل کرده باشید، آن ها نمی توانند به دستگاه وارد شوند.

نحوه فعال سازی Guest Mode در گوشی های اندرویدی

فعال سازی و تنظیم حالت Guest Mode در اسمارت فون های شرکت های مختلف و هم چنین نسخه سیستم عامل آن ها متفاوت است، اما اکثر اسمارت فون ها و تبلت های بازار، برای فعالسازی این حالت، چنین مراحلی را نیاز دارند.

  • از بالای نمایشگر به پایین بکشید و منوی کشویی دستگاه را باز کنید.

  • روی آیکون پروفایل در سمت راست و بالای صفحه، لمس کنید.

آیکون کاربر در منوی اعلان ها

            ایکون کاربر در منوی اعلان ها

  • روی آیکون Guest کلیک کنید تا به حالت مهمان بروید.

بخش کاربران

بخش کاربران

ظاهر حالت Guest Mode اندروید

حالت Guest Mode تنها شامل چند اپلیکیشن به خصوص است. اگر منوی اپلیکیشن ها را باز کنید، همه اپلیکیشن های پیش فرض را خواهید دید که از قبل در دستگاه نصب شده بودند، اما هیچکدام از اپلیکیشن هایی که خودتان دانلود کرده اید، به نمایش در نمی آیند.

فضای حالت Guest Modeفضای حالت Guest Mode

نکته: در برخی از اسمارت فون ها، می توانید با انتخاب آیکون تنظیمات در کنار Guest در نوار اعلان ها، امکان برقراری تماس تلفنی در حالت مهمان را فعال کنید.

نحوه خروج از حالت Guest Mode

برای خارج شدن از حالت مهمان یا Guest Mode، تنها کافی است دوباره منوی کشویی اعلان ها را باز کنید و گزینه Owner یا Remove guest را انتخاب کنید.

اگر گزینه Owner را انتخاب کنید، بخش مهمان ذخیره می شود و بعدا دوباره می توانید به آن بازگشته و به کار خود ادامه دهید. اما اگر گزینه Remove guest را انتخاب کنید، بخش مهمان و هر اپلیکیشنی که در آن دانلود و نصب کرده اید، حذف خواهد شد. دستگاه هم به بخش قفلگشایی باز می گردد تا صاحب اصلی بتواند رمز عبور یا PIN خود را وارد کرده و از دستگاه خود در حالت عادی استفاده کند.

خروج از حالت مهمان

خروج از حالت مهمان

نحوه اضافه کردن کاربر مهمان در اندروید

اگر همیشه اسمارت فون خود را به شخص خاصی می سپارید، می توانید یک حساب کاربری دائمی هم تنظیم کنید.

انتخاب گزینه Add User

انتخاب گزینه Add User

  • ایجاد یک حساب جدید نیاز به یک حساب کاربری گوگل از قبل ساخته شده یا جدید دارد.

نکته: هر اپلیکیشنی که کاربر جدید خریداری می کند، تنها از حساب پیش فرض آن کاربر پول کم می شود و هر عکس یا فایل های چند رسانه ای دیگری هم در محل جداگانه ای ذخیره می شود. کاربر جدید حتی می تواند برای گوشی قفل صفحه هم تنظیم کند. شما می توانید هر زمانی که بخواهید با منوی اعلان ها، کاربران را تغییر دهید.

Guest Mode در سایر گوشی های اندرویدی

اگر مراحل و راهکار هایی که در بالا گفتیم، برای اسمارت فون شما صدق نمی کند، احتمال در این آدرس می توانید امکان اضافه کردن کاربر جدید را پیدا کنید: Settings > Users > Guest یا Settings > System > Advanced > Multiple Users. همچنین می توانید کلماتی مثل Users یا Guest را در نوار جستجوی بخش تنظیمات، تایپ کرده و آن را پیدا کنید.

حالت مهمان در بخش تنظیماتحالت مهمان در بخش تنظیمات

لازم به ذکر است که حال Guest Mode در همه اسمارت فون های اندرویدی موجود نیست، ولی اپلیکیشن های محافظت از حریم شخصی زیادی برای گوشی های اندرویدی وجود دارد که می تواند دسترسی به فایل ها یا اپلیکیشن های خاصی را مسدود کند. قابلیت Secure Folder سامسونگ هم در گلکسی های این شرکت وجود دارد که محافظت از اطلاعات را به سطح جدیدی رسانده است. سایر دستگاه ها نیز قابلیت های حریم شخصی خاصی دارند که می توانند فایل، پوشه یا اپلیکیشن های مختلف را مخفی کنند.

آموزش فعالسازی حالت مهمان یا Guest Mode در گوشی اندرویدی

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
1 (1 رای)

بازدیدها: 331

روي مطلب كليك كنيد....
آموزش اضافه کردن قابلیت مجوز یکبار مصرف اندروید 11 به همه گوشی ها
  • بخش آموزش ها

  • خواهشمند است قبل از سفارش، به مشخصات و دستورالعمل طراحی در انتهای همین صفحه دقت فرمایید. جهت راهنمای کاربران گرامی، “راهنمای سفارش آنلاین” در منوی راهنما در بالای همین صفحه قرار داده شده است.

    فروش ویژه مینی خردکن شارژی 3 تیغه


    مینی خردکن شارژی 3 تیغه  برای خرد و میکس کردن سبزیجات، گوشت، سیر و ...  دارای 3 تیغه استیل ضدزنگ.  ظرفیت مخزن 250 ML ...
    »  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت: 299000 تومان

    ثبت دیدگاه

      • مدل فایل رام و سه حرف بعد از مدل در بیلدنامبر باید مطابق دستگاه شما باشد. اطلاعات مدل و بیلدنامبر را با شماره گیری کد #1234#* یا از تنظیمات > درباره ببنیید (اطلاعات بیشتر برای انتخاب رام سامسونگ)
      • رام های 4 فایل فقط برای موارد خاص تعمیراتی کاربرد دارد. (کاربران عادی از آنها برای آپدیت اندروید استفاده نکنند.)
      • در رام های چند فایله که دو فایل CSC وجود دارد، HOME_CSC اطلاعات دستگاه را پاک نمیکند ولی CSC اطلاعات شما را کامل حذف میکند. (ترجیحا CSC را انتخاب کنید.)
      • رام رسمی سامسونگ G390F را فقط با برنامه Odin و آموزش دکمه زیر فلش کنید.
      • ثبت دیدگاه کاربران
      • یدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برو بالا
    WeCreativez WhatsApp Support
    پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته ایران فایل مرجع فایل رام های رسمی
    ?سلام به فروشگاه ایران فایل خوش آمدی کاربر گرامی
    رفتن به نوار ابزار