فروش ویژه دستگاه مکنده صافکاری PDR


دستگاه مکنده صافکاری PDR، قابل استفاده برای مکش فرورفتگی های بدنه خودرو، جنس کفه مکنده از پلاستیک صافکاری میباشد.  مناسب برای صافکاری بدون رنگ، مناسب جابجایی کاشی و شیشه ..
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 149000 تومان

فروش ویژه دستمال حوله ای میکروفایبر 20 عددی


دستمال حوله ای میکروفایبر 20 عددی، قابل استفاده برای صفحه موبایل، مانیتور، تلویزیون و خودروی شما، مناسب شستشو و آبگیری ظروف و سطوح داخل آشپزخانه. بدون پرزدهی و شستشوی و ایجاد خش و لکه. هر بسته شامل 20 عدد دستمال حوله ای ...
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 269000 تومان

آموزش لغو تمدید خودکار بسته های اینترنتی ایرانسل

بسته های اینترنتی متنوع می توانند با توجه به نیازتان به شما کمک کنند تا بر خط توسعه و فناوری سوار  شوید و این بار کار هایتان را به نحوی جدید انجام دهید. .شما هم می توانید به کمک کد های تماسی یا همان کد های USSD در مورد بسته ها اطلاعات کسب کنید و سپس آن ها را خریداری کنید یا می توانید روش ساده تر را انتخاب کنید و به سراغ برنامه ی (ایرانسل من) بروید و بسیار ساده تر اطلاعات را مشاهده کنید و خرید را انجام دهید و در نهایت نیز می توانید به سایت رسمی ایرانسل نیز مراجعه کنید و انتخاب و خرید خود را انجام دهید. این بسته ها بصورت خودکار تمدید می شوند که برای برخی اصلا خوشایند نیست . در ادامه لغو تمدید خودکار بسته های اینترنتی ایرانسل را برای شما عزیزان ارائه می دهیم .

ایرانسل

به کمک این طرح شما هر بسته ای را که خریداری می کنید و آن را استفاده می کنید به محض اینکه حجم آن تمام شود یا مدت زمان استفاده از آن به پایان برسد بسته ای مشابه را به طور خودکار برای شما فعال می کند. اگر سیم کارت اعتباری شما به اندازی کافی شارژ داشته باشد مبلغ بسته به شکل خودکار از شارژ شما کسر می شود و فعال می شود و در صورتی که شما از اعتبار کافی برای خرید بسته بهره مند نباشید در همان لحظه برای شما پیامی ارسال می شود تا بتوانید هزینه ی بسته را به کمک رمز دوم خود و از حساب بانکیتان بپردازید این ویژگی تمدید خودکار از آن جایی خوب است که شما هیچ وقت بدون اینترنت نمی مانید و همواره اتصال شما بر قرار می ماند و همچنین لازم نیست که مجددا پروسه ی خرید و فعال سازی را طی کنید و تمامی مراحل به شکل کاملا خودکار انجام می شود.
با وجود تمام نکات مثبت این طرح و ویژگی باز هم ممکن است عده ای باشند که موافق آن نباشند و نخواهند این تمدید خودکار برایشان اتفاق بیوفتد. ممکن است بخواهد بسته ای متفاوت را تهیه کنند و یا اصلا قصد خرید و فعال سازی مجدد بسته ای را نداشته باشند. از ان جا که هدف راحتی و خواست مخاطبان است همان طور که پیش تر به آن اشاره کردیم ٬اپراتور ایرانسل برای شما راه هایی را تعبیه کرده است که شما به کمک آن می توانید تمدید خودکار بسته ی خود را غیر فعال کنید. در ادامه چندین روش را به شما معرفی می کنیم .امید است با استفاده از این روش ها بتوانید به خواست خود برسید.

لغو تمدید خودکار بسته های اینترنتی ایرانسل : کد تماسی یا کد USSD

این روش شاید ساده ترین و محبوب ترین روش ممکن باشد به همین دلیل ما آن را در ابتدا به شما می گوییم. برای اینکه بتوانید در مورد بسته های اینترنتی فعال خود که برای آن ها قابلیت تمدید خودکار وجود دارد دسترسی پیدا کنید کافی است که کد USSD *555*5*9# را با خط سیم کارت ایرانسل خود شماره گیری کنید.

آموزش لغو تمدید خودکار بسته های اینترنتی ایرانسل

آموزش لغو تمدید خودکار بسته های اینترنتی ایرانسل

سپس به شما لیستی از بسته هایی که تمدید خودکار برایشان فعال است نمایش داده می شود که هر کدام از آن ها با یک کد عددی مشخص شده اند ٬کافی است در همان صفحه کد بسته ی مورد نظر خود را تایپ کرده و سپس ارسال کنید تا به سادگی تمدید خودکار آن بسته غیرفعال و لغو شود. بعد از که این کار را کردید به منظور اطمینان مجددا کد USSD گفته شده را با خط ایرانسل خود شماره گیری کنید. مشاهده می کنید که برای شما پیامی نشان داده می شود که در آن ذکر شده بسته ای برای تمدید خودکار وجود ندارد.
این روش سریع ترین و ساده ترین روش ممکن است که شما می توانید حتی آن را مجددا ارزیابی کرده و از غیرفعال بودن تمدید خودکار اطمینان حاصل کنید.

لغو تمدید خودکار بسته های اینترنتی ایرانسل : مدیریت به کمک برنامه ی ایرانسل من

همان طور که قبلا هم گفتیم اپراتور ایرانسل به منظور بهبود شرایط ارائه ی خدمات به مشتریان و مخاطبان خود اپلیکیشنی به نام ایرانسل من را تولید و منتشر کرده است که به واسطه ی آن می توانید به شکل کامل و دقیق و ساده فعالیت ها و امور مربوط به سیم کارت ایرانسل خود را تحت نظر بگیرید و کنترل کنید. اگر مشترک ایرانسل هستید و هنوز این برنامه را نصب نکرده اید به شما توصیه می شود با مراجعه به برنامه ی گوگل پلی یا اپ استور و یا لینک های دانلود موجود در سایت رسمی ایرانسل نسخه ی سازگار با سیستم عامل خود را دانلود کرده و بعد از نصب با دادن اطلاعات مربوطه حساب کاربری خود را بسازید.
یکی از کار هایی که شما می توانید با استفاده از اپلیکیشن ایرانسل من انجام دهید همین غیر فعال کردن تمدید خودکار بسته های اینترنتی است بدین منظور کافی است که شما ابتدا وارد اپلیکیشن ایرانسل من شوید. در همان صفحه ی اول می توانید بسته ی اینترنت فعال خود را مشاهده کنید که حجم باقی مانده ی آن به شکل کسری از یک دایره مشخص شده است. دایره ی نشانگر بسته ی فعال خود را لمس کنید.

 

روي مطلب كليك كنيد....
آموزش ردیابی گوشی سرقت شده توسط همراه اول و ایرانسل
ایرانسل من
ایرانسل من
برای شما صفحه ای جدید نمایش داده می شود که در آن شما می توانید اطلاعاتی در مورد بسته ی اینترنتی خود نظیر حجم مصرف شده ی بسته ٬حجم باقی مانده ی بسته ٬نوع بسته و… مشاهده کنید علاوه بر این ها گزینه ای تحت عنوان (بسته های افزایشی فعال با تمدید خودکار) به شما نمایش داده می شود.
با لمس این گزینه شما می توانید لیست بسته های فعال خود را که طرح تمدید خودکار برای آن ها فعال است را مشاهده کنید .در این مرحله به سادگی می توانید بسته ی مورد نظر خود را انتخاب کرده و تمدید خودکار را برای آن غیر فعال و یا لغو کنید. بعد از این کار یکبار از برنامه بیرون بیایید و مجددا به همان قسمت بروید در صورتی که به درستی کار را انجام داده باشید و تمدید خودکار لغو شده باشد برای شما پیامی تحت عنوان (در لیست شما بسته ی افزایشی با قابلیت تمدید خودکار وجود ندارد) به نمایش در می آید.

تماس با اپراتور

دو راه حلی که در بالا گفته شد می تواند به خوبی مناسب همه ی مخاطبان باشد و مشکل آن ها را حل کند اما اگر باز هم نتوانستید با روش های بالا به خواست خود برسید می توانید به شکل مستقیم با اپراتور ایرانسل با شماره ی ۷۰۰ بدون نیاز به استفاده از پیش شماره در هر نقطه تماس بگیرید. یکی از نکاتی که می تواند تماس با اپراتور را منحصر به فرد و متفاوت کند این است که شما می توانید اقدامات لازم برای خط سیم کارت ایرانس خود را حتی با دیگر خط های سیم کارت خود و یا حتی تلفن ثابت انجام دهید.
شما با شماره گیری۷۰۰ به اپراتور ایرانسل متصل می شوید و در همان ابتدا اگر قصد دارید خدمات خط دیگری را انجام دهید ابتدا عدد ۲ را شماره گیری می کنید و سپس وارد کردن شماره ی مدنظر خود خدمات مربوطه را انجام می دهید. شما به واسطه ی صدا ی ضبط شده راهنمایی می شوید تا مشکل خود را بر طرف کنید و اگر به راهنمایی های بیشتر نیاز داشتید می توانید حتی با یک متخصص صحبت کنید و مشکل خود را برطرف کنید.
ایرانسل
ایرانسل

اعتبار کم

اگر به یاد داشته باشید در ابتدا گفتیم که بسته ی شما در صورتی به شکل خودکار برای شما فعال می شود که یا اعتبار کافی داشته باشید یا مبلغ آن را از حسابتان بپردازید در غیر این صورت تمدید خودکار برای شما به شکلی کاملا خودکار لغو می شود و اصلا نیازی نیست که شما کاری انجام دهید تنها کافی است که اعتبار سیم کارت خود را همیشه کمتر از مبلغ بسته ی اینترنتی فعال خود نگه دارید و دیگر نگران تمدید خودکار بسته های اینترنتی خود نباشید.
درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
( رای)

بازدیدها: 1239

روي مطلب كليك كنيد....
بسته های اینترنت رایتل و نحوه فعالسازی آنها
  • بخش آموزش ها

  • خواهشمند است قبل از سفارش، به مشخصات و دستورالعمل طراحی در انتهای همین صفحه دقت فرمایید. جهت راهنمای کاربران گرامی، “راهنمای سفارش آنلاین” در منوی راهنما در بالای همین صفحه قرار داده شده است.

    فروش ویژه مینی خردکن شارژی 3 تیغه


    مینی خردکن شارژی 3 تیغه  برای خرد و میکس کردن سبزیجات، گوشت، سیر و ...  دارای 3 تیغه استیل ضدزنگ.  ظرفیت مخزن 250 ML ...
    »  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت: 299000 تومان

    ثبت دیدگاه

      • مدل فایل رام و سه حرف بعد از مدل در بیلدنامبر باید مطابق دستگاه شما باشد. اطلاعات مدل و بیلدنامبر را با شماره گیری کد #1234#* یا از تنظیمات > درباره ببنیید (اطلاعات بیشتر برای انتخاب رام سامسونگ)
      • رام های 4 فایل فقط برای موارد خاص تعمیراتی کاربرد دارد. (کاربران عادی از آنها برای آپدیت اندروید استفاده نکنند.)
      • در رام های چند فایله که دو فایل CSC وجود دارد، HOME_CSC اطلاعات دستگاه را پاک نمیکند ولی CSC اطلاعات شما را کامل حذف میکند. (ترجیحا CSC را انتخاب کنید.)
      • رام رسمی سامسونگ G390F را فقط با برنامه Odin و آموزش دکمه زیر فلش کنید.
      • ثبت دیدگاه کاربران
      • یدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برو بالا
    WeCreativez WhatsApp Support
    پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته ایران فایل مرجع فایل رام های رسمی
    ?سلام به فروشگاه ایران فایل خوش آمدی کاربر گرامی
    رفتن به نوار ابزار