فروش ویژه مینی دوربین فیلم برداری A9


مینی دوربین فیلم برداری A9، نرم افزار رایگان و کارآمد در آیفون / اندروید / آی پد / لپ تاپ. شارژ به وسیله پاوربانک و یا اتصال مستقیم به برق. دقت صفحه نمایش  1080 × 1920 پیکسل - Full HD  ...
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 449000 تومان

فروش ویژه دستمال حوله ای میکروفایبر 20 عددی


دستمال حوله ای میکروفایبر 20 عددی، قابل استفاده برای صفحه موبایل، مانیتور، تلویزیون و خودروی شما، مناسب شستشو و آبگیری ظروف و سطوح داخل آشپزخانه. بدون پرزدهی و شستشوی و ایجاد خش و لکه. هر بسته شامل 20 عدد دستمال حوله ای ...
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 269000 تومان

آموزش نصب کامل اینستاگرام Instagram

 

 

آموزش نصب کامل اینستاگرام Instagram

 

امروزه اینستاگرام با ۱ میلیارد کاربر ماهانه به یکی از پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است. این شبکه اجتماعی دنیای تازه‌ای از عکس‌ها و فیلم‌هاست که شما می‌توانید توسط آن اتفاقات روزمره زندگی‌تان را با خانواده، دوستان و آشنایان‌ به اشتراک بگذارید.

اینستاگرام این امکان را به شما می‌دهد تا با فالو کردن افرادی که دوست‌شان دارید از عکس‌ و فیلم‌های آن‌ها لذت برده و با لایک کردن و کامنت گذاشتن برای پست‌هایی‌شان این علاقه و احساس خوب را به آن‌ها هم منتقل کنید.

فیلترها، استوری، لایو و … امکانات بسیار جذاب این شبکه اجتماعی هستند که می‌توانید با استفاده از آن‌ها هر روز با دوستان و آشنایان خود در ارتباط باشید و دوستان جدیدی هم پیدا کنید.

برای استفاده از امکانات جدید اینستاگرام و منتشر کردن عکس و فیلم دلخواه‌تان فقط کافی است در این شبکه اجتماعی ثبت‌نام کرده و فعالیت خود را چه برای سرگرمی چه به صورت حرفه‌ای آغاز کنید.

مراحل نصب اینستاگرام چیست؟

برای انجام این کار اول باید برنامه اینستاگرام را روی موبایل یا لپ‌تاپ خود دانلود و سپس نصب کنید. اینستاگرام روی سیستم عامل‌های اندروید، ios و ویندوز قابلیت نصب دارد.

شما می‌توانید با توجه به سیستم عامل تلفن همراه خود این برنامه را از بسترهای رسمی مثل App store (برای (ios یا  Google play (برای اندروید) دانلود کنید.

پس از نصب اینستاگرام و دریافت اپلیکیشن آن، نوبت به ساخت اکانت می‌رسد. شما می‌توانید برای ثبت‌نام در اینستاگرام از دو روش استفاده کنید:

 

ثبت‌نام اینستاگرام از طریق ایمیل یا شماره تلفن

اولین راه برای ساخت اکانت در اینستاگرام انتخاب گزینه ثبت‌نام با ایمیل یا شماره تلفن است، در ادامه همراه ما باشید تا هر دو روش را به طور کامل برای شما توضیح دهیم:

ساخت اکانت اینستاگرام با ایمیل

برای ثبت‌نام از طریق ایمیل، ابتدا وارد برنامه اینستاگرام شده و گزینه Sing up with email address or phone number را انتخاب کنید سپس در قسمت Email address آدرس ایمیل‌تان را وارد کرده و گزینه Next را انتخاب کنید تا وارد مرحله ساخت حساب کاربری در اینستاگرام شوید.

مرحله اول، تکمیل اطلاعات اولیه

برای ساخت اکانت اینستاگرامی‌تان باید در قسمت Full name نام و در قسمت Password، رمز عبورتان را وارد کنید. برای انجام این کار به نکته زیر دقت کنید:

Accounts Emailsignup
  •  Password: کلمه عبوری که انتخاب می‌کنید باید حداقل شامل ۸ کاراکتر، حرف، عدد یا ترکیبی از حروف، اعداد و کاراکترهای ویژه باشد.

پس از کامل کردن این بخش برای ادامه ساخت اکانت، باید یکی از دو گزینه زیر را انتخاب کنید:

  • Continue and sync contacts ادامه با یکپارچه سازی مخاطبان به صورتی که اگر مخاطبان لیست شماره‌های شما در اینستاگرام اکانت داشته باشند، اینستاگرام آن‌ها را به شما نمایش می‌دهد تا اگر مایل بودید فالو کنید.

  • Continue without syncing contacts ادامه بدون یکپارچه سازی مخاطبان که در این صورت اکانت کسانی که شماره تلفنشان را دارید، برای دنبال کردنشان به شما پیشنهاد نمی‌شود.

 

روي مطلب كليك كنيد....
اینستاگرام برای کامپیوتر

مرحله دوم، انتخاب نام کاربری

پس از انتخاب هرکدام از این دو مورد، صفحه‌ای باز می‌شود که باید در آن تاریخ تولد خود را به میلادی وارد کنید ( به این نکته توجه کنید که اگر سن شما زیر ۱۸ سال است اینستاگرام امکان استفاده از این برنامه را به شما نمی‌دهد ). پس از انجام این کار دکمه Next را بزنید.

در مرحله بعد اینستاگرام با توجه به نام شما به صورت تصادفی یک Username به شما نمایش می‌دهد که اگر دوست داشتید می‌توانید آن را انتخاب کنید و اگر باب میل‌تان نبود، گزینه Change username را انتخاب کرده و آن را عوض کنید. به این نکته توجه کنید که نام کاربری تکراری انتخاب نکنید چون در صورت وجود چنین نام کاربری اینستاگرام به شما اخطار می‌دهد تا آن را عوض کنید.

Whatsapp Image

بعد از انجام این کار گزینه Next را انتخاب کنید، در این مرحله می‌توانید اینستاگرام خود را به فیسبوک متصل کنید و دوستان فیسبوکی خود را در اینستاگرام پیدا کنید یا برای رد شدن از این مرحله روی دکمه Skip بزنید.

در این قسمت باید عکس پروفایل خود را انتخاب کنید یا اگر نخواستید برای رد شدن از این مرحله گزینه Skip را انتخاب کنید. بعد از این مرحله اینستاگرام اکانت‌های مختلفی را به شما نمایش می‌دهد تا اگر دوست داشتید آن‌ها را فالو کنید، برای رد شدن از این قسمت هم فقط کافیست گزینه Next را انتخاب کنید.

تبریک! اکانت اینستاگرام شما با ایمیل ایجاد شد.

اما در ادامه ثبت‌نام در اینستاگرام از طریق شماره تلفن را قدم به قدم یاد می‌گیریم.

ساخت اکانت اینستاگرام با شماره موبایل

 

روي مطلب كليك كنيد....
افزایش فالوور اینستاگرام رایگان با ترفند های اصولی

یکی دیگر از روش‌های ثبت‌نام در اینستاگرام استفاده از شماره موبایل است. برای انجام این کار گزینه Sing up with email address or phone را انتخاب کنید و این دفعه به جای ایمیل، در قسمت Phone number شماره تلفن خود را وارد کنید.

Phone Number

Next را انتخاب کرده و منتظر بمانید تا اینستاگرام کد تاییدی به همان شماره پیامک کند. سپس کد را وارد کنید تا شماره شما توسط اینستاگرام تایید شود و مراحل بعدی را دقیقا مانند ساخت اکانت از طریق ایمیل گام به گام انجام دهید.

ثبت‌نام اینستاگرام از طریق فیسبوک

 

آموزش نصب کامل اینستاگرام Instagram
  • اگر در فیسبوک حساب کاربری فعال دارید و می‌خواهید آن را به حساب کاربری اینستاگرام‌تان متصل کنید، گزینه Log in with facebook را انتخاب کنید. به این نکته توجه کنید که برای اتصال به فیسبوک باید از آی پی کشور دیگری غیر از ایران استفاده کنید. برای انجام اینکار از نرم افزارهای تغییر آی پی کمک بگیرید.

  • در ادامه صفحه‌ای رو به روی شما باز می‌شود، در این قسمت باید نام کاربری و رمز عبور فیسبوک‌تان را وارد کنید. سپس صفحه‌ای با این عنوان به شما نمایش داده می‌شود: آیا می‌خواهید دوستانی که در فیسبوک دارید را در اینستاگرام پیدا کنید؟

اگر می‌خواهید این کار را انجام دهید گزینه Find your facebook friends را انتخاب کنید در غیر این صورت با انتخاب گزینه Not now یا Cancel از این کار صرف نظر کرده و وارد مرحله بعد شوید.

در این مرحله صفحه‌ای با دو گزینه رو به روی شما ایجاد می‌شود، با انتخاب گزینه Next می‌توانید وارد صفحه اینستاگرام‌تان شده و تنظیمات شخصی مثل انتخاب عکس پروفایل، بیو و … را تغییر دهید.

با انتخاب گزینه Change username هم می‌توانید نام کاربری خود را تغییر داده و وارد صفحه اینستاگرامی‌تان شوید.

 

روي مطلب كليك كنيد....
نرم افزار اینستاگرام برای کامپیوتر

آموزش نصب اینستاگرام در کامپیوتر

برای استفاده از نسخه دستکتاپ اینستاگرام هم کافی است مراحل زیر را طی کنید:

 

آموزش نصب کامل اینستاگرام Instagram
  • اگر قصد ساختن اکانت جدیدی را دارید فرمی را که در تصویر هم مشاهده می‌کنید، کامل کنید. در بخش اول ایمیل یا شماره تلفن، در بخش دوم نام کامل، در بخش سوم نام کاربری یا همان username و در بخش آخر رمز عبور خود را وارد کنید.

  • سپس گزینه   Next را انتخاب کنید.

  • همچنین می‌توانید از طریق اکانت فیسبوک خود هم برای ثبت نام استفاده کنید. برای انجام این کار از log in with facebook استفاده کنید.

 

از همراهی شما سپاسگزاریم.

 

آموزش نصب کامل اینستاگرام Instagram

آموزش نصب کامل اینستاگرام Instagram

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
2.75 (4 رای)

بازدیدها: 6935

  • بخش آموزش ها
  • آواتار Iran-Filee.ir

    خواهشمند است قبل از سفارش، به مشخصات و دستورالعمل طراحی در انتهای همین صفحه دقت فرمایید. جهت راهنمای کاربران گرامی، “راهنمای سفارش آنلاین” در منوی راهنما در بالای همین صفحه قرار داده شده است.

    فروش ویژه مینی خردکن شارژی 3 تیغه


    مینی خردکن شارژی 3 تیغه  برای خرد و میکس کردن سبزیجات، گوشت، سیر و ...  دارای 3 تیغه استیل ضدزنگ.  ظرفیت مخزن 250 ML ...
    »  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت: 299000 تومان

    ثبت دیدگاه

      • مدل فایل رام و سه حرف بعد از مدل در بیلدنامبر باید مطابق دستگاه شما باشد. اطلاعات مدل و بیلدنامبر را با شماره گیری کد #1234#* یا از تنظیمات > درباره ببنیید (اطلاعات بیشتر برای انتخاب رام سامسونگ)
      • رام های 4 فایل فقط برای موارد خاص تعمیراتی کاربرد دارد. (کاربران عادی از آنها برای آپدیت اندروید استفاده نکنند.)
      • در رام های چند فایله که دو فایل CSC وجود دارد، HOME_CSC اطلاعات دستگاه را پاک نمیکند ولی CSC اطلاعات شما را کامل حذف میکند. (ترجیحا CSC را انتخاب کنید.)
      • رام رسمی سامسونگ G390F را فقط با برنامه Odin و آموزش دکمه زیر فلش کنید.
      • ثبت دیدگاه کاربران
      • یدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برو بالا
    WeCreativez WhatsApp Support
    پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته ایران فایل مرجع فایل رام های رسمی
    ?سلام به فروشگاه ایران فایل خوش آمدی کاربر گرامی