فروش ویژه دستگاه مکنده صافکاری PDR


دستگاه مکنده صافکاری PDR، قابل استفاده برای مکش فرورفتگی های بدنه خودرو، جنس کفه مکنده از پلاستیک صافکاری میباشد.  مناسب برای صافکاری بدون رنگ، مناسب جابجایی کاشی و شیشه ..
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 149000 تومان

فروش ویژه دستمال حوله ای میکروفایبر 20 عددی


دستمال حوله ای میکروفایبر 20 عددی، قابل استفاده برای صفحه موبایل، مانیتور، تلویزیون و خودروی شما، مناسب شستشو و آبگیری ظروف و سطوح داخل آشپزخانه. بدون پرزدهی و شستشوی و ایجاد خش و لکه. هر بسته شامل 20 عدد دستمال حوله ای ...
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 269000 تومان

آموزش کامل نصب کاستوم رام اندروید 14

 

آموزش کامل نصب کاستوم رام اندروید 14

اندروید 14 به تازگی به عنوان آخرین نسخه از سیستم عامل موبایل گوگل، شامل ویژگی های جدید و بهبود دستگاه های اندرویدی منتشر شده است. در حال حاضر در زمان نگارش این مقاله تحت اولین نسخه پیش‌نمایش توسعه‌دهنده قرار دارد که ممکن است شامل چندین باگ، ثبات و نگرانی‌های مرتبط با امنیت باشد. در همین حال، برخی از طرفداران علاقه مند مشتاق دانلود کاستوم رام اندروید 14 و لیست دستگاه های پشتیبانی شده هستند.

سیستم عامل اندروید بر روی یک سیستم عامل متن باز موبایل مبتنی بر هسته لینوکس اصلاح شده اجرا می شود که برای دستگاه های صفحه لمسی مانند گوشی های هوشمند و دستگاه های تبلت ساخته شده است. اندروید دارای طیف گسترده ای از پشتیبانی توسعه دهندگان، سفارشی سازی های فراوان و جامعه کاربری بالاتر در سراسر جهان است. در حال حاضر، اندروید 14 در مرحله دسترسی اولیه است و برخی از توسعه دهندگان سفت‌افزار سفارشی سخت در تلاش هستند تا رام‌های سفارشی را برای مجموعه‌ای از مدل‌ها ارائه کنند.

از آنجایی که سیستم عامل آندروید به اندازه کافی با کاستوم رام که بسیاری از توسعه دهندگان سخت کوش توسعه داده اند بسیار بهینه شده و قابل تنظیم است، برای طرفداران اندروید نصب سیستم عامل جانبی شخص ثالث بر روی دستگاه های خود رایج شده است. نیازی به گفتن نیست که باید از روش فلش کردن سیستم عامل عمیق، فایل ها و درایورها و ابزارهای مورد نیاز، مدل دستگاه سازگار و نسخه پایه سیستم عامل اندروید استفاده کنید.

آموزش کامل نصب کاستوم رام اندروید 14

کاستوم رام و مزایای آن چیست؟

به لطف AOSP (پروژه متن باز اندروید) توسط Google، اگر نسخه سیستم عامل Android روی Android 8.0 Oreo یا بالاتر اجرا شود، دستگاه‌های Android غیرPixel Project Treble را پشتیبانی می‌کنند. کاربران دستگاه های اندرویدی سازگار با Project Treble می توانند به سرعت فایل GSI (تصویر سیستم عمومی) را فلش کنند تا طعم اولیه نسخه جدید سیستم عامل اندروید را تجربه کنند. حتی اگر دستگاه شما که از Project Treble پشتیبانی می‌کند واجد شرایط دریافت آخرین به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل اندروید به‌طور رسمی از طریق سازنده نباشد، می‌توانید سفت‌افزار سفارشی را نصب کنید.

کاستوم رام یک فایل سفت‌افزار شخص ثالث است که سفارشی‌سازی‌ها، عناصر بصری و غیره زیادی را به همراه دارد. در حالی که سفت‌افزار سفارشی شامل یک نسخه وانیلی از سیستم‌عامل اندروید است که تقریباً هیچ bloatware ندارد، بنابراین می‌توانید رابط کاربری و تجربه‌ای تمیز داشته باشید. علاوه بر این، منوی تنظیمات بهبودیافته، فعال کردن دسترسی ریشه، نصب ماژول های سفارشی، نصب فریمورک های Xposed و راه اندازی دستگاه شما در حالت فست بوت یا بازیابی سفارشی می تواند مفید باشد.

لطفا توجه داشته باشید: با این حال، باید اشاره کنیم که سفت‌افزار سفارشی بیشتر در معرض اشکالات، مشکلات پایداری، خطرات امنیتی، خرابی برنامه یا سیستم، ناتوانی در نصب به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری و غیره است. بنابراین، باید از استفاده از سفت‌افزار سفارشی روی گوشی اصلی خود اجتناب کنید. راننده روزانه

آموزش کامل نصب کاستوم رام اندروید 14

اندروید 14 و ویژگی های آن

در حال حاضر، نسخه پیش‌نمایش برنامه‌نویس اندروید 14 تنها برای برخی از مدل‌های واجد شرایط Google Pixel، از جمله ویژگی‌های جدید، بهبودها، رفع اشکال‌ها و موارد دیگر در دسترس است. اگرچه ممکن است تا زمان انتشار بیلد پایدار دارای اشکالات یا مشکلاتی باشد، می‌توانید از آن استفاده کنید چه یک توسعه‌دهنده برنامه باشید یا یک کاربر مشتاق اندروید. شایان ذکر است که ساخت‌های بتا عمومی به‌جای پیش‌نمایش ساخت‌های توسعه‌دهنده، به اندازه کافی پایدار هستند.

اندروید 14 جانشین واقعی اندروید 13 است که بسیاری از ویژگی‌های جدید مانند بهبود در صفحه نمایش‌های بزرگ و کیس‌های مورد استفاده در بین دستگاه‌ها، افزایش عمر باتری، ویژگی‌های دسترسی بهتر مانند فونت‌های بزرگ‌تر یا سمعک‌ها و غیره را به ارمغان می‌آورد. اولویت‌های زبان برنامه، محدودیت‌های بارگذاری جانبی برنامه‌های خارجی، عناصر بصری بهبود یافته و انیمیشن حرکتی، و موارد دیگر.

علاوه بر این، اندروید 14 همچنین دارای جفت شدن بلوتوث سریعتر و حالت مهمان، تنظیمات هوشمند دو سیم کارت و eSIM، شبیه سازی برنامه های پیش فرض، ردیابی تناسب اندام بهبودیافته، پشتیبانی از DualSense edge و غیره است.

 

روي مطلب كليك كنيد....
برنامه Tecno Flash Tool + فلش گوشی های تکنو

دانلود کاستوم رام اندروید 14: لیست دستگاه های پشتیبانی شده

 

نحوه نصب کاستوم رام اندروید 14 روی هر دستگاه اندرویدی

قبل از رفتن به مراحل سیستم عامل چشمک زن، باید برخی از الزامات را دنبال کنید.

پیش نیازها

  • برای شروع،  یک نسخه پشتیبان  از تمام داده های دستگاه خود ایجاد کنید.

  • در مرحله بعد، باید بوت لودر دستگاه اندرویدی خود را باز کنید. می توانید به راهنمای ما در مورد نحوه باز کردن قفل بوت لودر از طریق روش Fastboot در اندروید مراجعه کنید . ما همچنین آموزش های باز کردن قفل OEM خاص داریم که می توانید آنها را بررسی کنید:

    • شیائومی:  بوت لودر را در هر دستگاه شیائومی با استفاده از ابزار Mi Flash باز کنید

    • OnePlus:  نحوه باز کردن قفل بوت لودر در هر گوشی هوشمند OnePlus

    • Realme:  هر بوت لودر Realme را با برنامه Realme Unlock باز کنید

    • موتورولا:  چگونه قفل بوت لودر را در هر گوشی هوشمند موتوری باز کنیم

  • Android SDK Platform Tools را دانلود و نصب کنید  . این کار تمام فایل های باینری لازم را در اختیار شما قرار می دهد.

  • USB Debugging را در دستگاه خود فعال کنید. این باعث می شود دستگاه شما توسط رایانه شخصی شما در حالت ADB قابل تشخیص باشد. بنابراین به تنظیمات > درباره تلفن > 7 بار روی شماره ساخت ضربه بزنید > به تنظیمات > سیستم > پیشرفته > گزینه های برنامه نویس > فعال کردن اشکال زدایی USB برگردید.

    آموزش کامل نصب کاستوم رام اندروید 14

  • به همین ترتیب، درایورهای USB دستگاه خود را دانلود و نصب کنید:  درایورهای USB Android را برای Windows و Mac دانلود کنید .

  • دستگاه شما باید TWRP را نصب کرده باشد. این مورد برای نصب کاستوم رام AOSP Android 14 لازم است. بنابراین به راهنمای ما در مورد نحوه فلش TWRP Recovery در هر تلفن اندرویدی مراجعه کنید و بلافاصله ریکاوری سفارشی مذکور را نصب کنید.

  • علاوه بر این، هر رام از قبل با Google Apps بارگذاری نشده است. اگر رام شما متعلق به آن لیست است، باید بسته GApps را جداگانه دانلود کرده و به دستگاه خود انتقال دهید.

مراحل نصب

  1. رام سفارشی AOSP دانلود شده را به دستگاه خود انتقال دهید. سپس آن را از طریق کابل USB به کامپیوتر متصل کنید.

  2. به پوشه platform-tools بروید، CMD را در نوار آدرس تایپ کنید و Enter را بزنید. با این کار Command Prompt راه اندازی می شود.

  3. اکنون دستور زیر را تایپ کنید تا دستگاه خود را در TWRP Recovery بوت کنید:

    بازیابی راه اندازی مجدد adb

  4. منوی اصلی TWRP
  5. وقتی دستگاه شما به TWRP بوت شد، به Wipe بروید. سپس روی Advanced Wipe ضربه بزنید و Dalvik Cache، System، Vendor و Data را انتخاب کنید. برای پاک کردن پارتیشن های انتخابی، یک سوایپ به راست انجام دهید.

  6. پس از انجام این کار، به صفحه اصلی TWRP برگردید و Install را انتخاب کنید. سپس به کاستوم رام AOSP Android 14 بروید و آن را انتخاب کنید.

  7. برای فلش کردن این فایل یک سوایپ به راست انجام دهید. وقتی این کار انجام شد، دوباره به Install بروید و این بار بسته GApps را فلش کنید (اختیاری).

  8. اکنون می توانید دستگاه خود را به سیستم عامل اندروید راه اندازی مجدد کنید. برای این کار به Reboot بروید و روی System ضربه بزنید.

تا آن زمان، برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید. می‌توانید این صفحه را نشانه‌گذاری کنید تا اطلاعات به‌روز شده را بررسی کنید. ما هر زمان ممکن رام سفارشی اندروید 14 را در رابطه با جزئیات در دسترس قرار خواهیم داد.

آموزش کامل نصب کاستوم رام اندروید 14
درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
( رای)

بازدیدها: 983

روي مطلب كليك كنيد....
دانلود والپیپر و تصویر زمینه سامسونگ گلکسی S20 FE
  • آموزش های فلش کردن بخش آموزش ها

  • خواهشمند است قبل از سفارش، به مشخصات و دستورالعمل طراحی در انتهای همین صفحه دقت فرمایید. جهت راهنمای کاربران گرامی، “راهنمای سفارش آنلاین” در منوی راهنما در بالای همین صفحه قرار داده شده است.

    فروش ویژه مینی خردکن شارژی 3 تیغه


    مینی خردکن شارژی 3 تیغه  برای خرد و میکس کردن سبزیجات، گوشت، سیر و ...  دارای 3 تیغه استیل ضدزنگ.  ظرفیت مخزن 250 ML ...
    »  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت: 299000 تومان

    ثبت دیدگاه

      • مدل فایل رام و سه حرف بعد از مدل در بیلدنامبر باید مطابق دستگاه شما باشد. اطلاعات مدل و بیلدنامبر را با شماره گیری کد #1234#* یا از تنظیمات > درباره ببنیید (اطلاعات بیشتر برای انتخاب رام سامسونگ)
      • رام های 4 فایل فقط برای موارد خاص تعمیراتی کاربرد دارد. (کاربران عادی از آنها برای آپدیت اندروید استفاده نکنند.)
      • در رام های چند فایله که دو فایل CSC وجود دارد، HOME_CSC اطلاعات دستگاه را پاک نمیکند ولی CSC اطلاعات شما را کامل حذف میکند. (ترجیحا CSC را انتخاب کنید.)
      • رام رسمی سامسونگ G390F را فقط با برنامه Odin و آموزش دکمه زیر فلش کنید.
      • ثبت دیدگاه کاربران
      • یدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برو بالا
    WeCreativez WhatsApp Support
    پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته ایران فایل مرجع فایل رام های رسمی
    ?سلام به فروشگاه ایران فایل خوش آمدی کاربر گرامی
    رفتن به نوار ابزار