فروش ویژه مینی دوربین فیلم برداری A9


مینی دوربین فیلم برداری A9، نرم افزار رایگان و کارآمد در آیفون / اندروید / آی پد / لپ تاپ. شارژ به وسیله پاوربانک و یا اتصال مستقیم به برق. دقت صفحه نمایش  1080 × 1920 پیکسل - Full HD  ...
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 449000 تومان

فروش ویژه دستمال حوله ای میکروفایبر 20 عددی


دستمال حوله ای میکروفایبر 20 عددی، قابل استفاده برای صفحه موبایل، مانیتور، تلویزیون و خودروی شما، مناسب شستشو و آبگیری ظروف و سطوح داخل آشپزخانه. بدون پرزدهی و شستشوی و ایجاد خش و لکه. هر بسته شامل 20 عدد دستمال حوله ای ...
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 269000 تومان

افزایش فالوور اینستاگرام رایگان با ترفند های اصولی

 

اینستاگرام رایگان فالور.

افزایش فالوور اینستاگرام رایگان با ترفند های اصولی

 

افزایش فالوور اینستاگرام امروزه طرفداران بسیاری دارد ، بعد از غیر فعال کردن تلگرام در کشور عزیزمان ایران ، بسیاری از کسانی که کسب و کار خود را در تلگرام راه اندازی کرده بودند و مجبور به نقل مکان به این شبکه ی اجتماعی شدند. البته شاید بهتر هم شد زیرا امکاناتی که اینستاگرام در اختیار کاربرانش می گذارد قابل مقایسه با سایر شبکه های اجتماعی نیست .
همه می دانیم تعداد فالوور های هر کانال در اینستاگرام دارایی های هر پیج محسوب می شود . پس مهم ترین بخش اینستاگرام به شمار می رود. راه های زیادی نیز برای افزایش فالوور نیز توسط وبمستران ارائه شده از خرید فالوور فیک گرفته تا استفاده از ربات افزایش فالوور واقعی که بعضیا هزینه های متفاوتی هم دارند.

چرا باید وقتم را بگذارم و این مطلب را بخوانم ؟

  • معرفی راه های اصولی برای افزایش فالوور اینستاگرام به صورت رایگان
  • آشنایی با مزایا و معایب فالوور های فیک اینستاگرام
  • افزایش فالوور اینستاگرام بدون هیچ هزینه مالی
  • کمک به بالا بردن جذابیت پروفایل
  • روال کلی کار با ربات های افزایش فالوور اینستاگرام
  • معرفی ربات های رایگان

معرفی راه های اصولی برای افزایش فالوور اینستاگرام به صورت رایگان

در این بند از مطلب قصد داریم ترفند های افزایش فالور واقعی را مورد بحث قرار بدهیم.

1- افزایش جذابیت پروفایل اینستاگرام

قبل از هر چیز بهتر است بدانید پروفایل اینستاگرام شما دقیقا مانند ویترین مغازه است. اگر ویترین مغازه شما جذاب نباشد مشتری ها را فراری می دهید. اینستاگرام یک شبکه اجتماعی تصویر محور است و حرف اول و آخر را در اینستاگرام تصاویر هستند که می زنند.
باید تصاویر جذاب و خلاقانه تولید کنید و در پروفایل تان منتشر کنید. طوری که در نگاه اول کاربران تان مجذوب پروفایل شما شوند و تمایل پیدا کنند تا شما را سریع تر دنبال کنند. پیج های جذاب زیادی وجود دارند که فقط به خاطر جذابیتی که دارند، توسط افراد دنبال می شوند.

2- استفاده از #هشتگ های مناسب

هشتگ ها نقش مهمی در بیشتر دیده شدن پست های شما در اینستاگرام دارند. استفاده از هشتگ ها به صورت صحیح می تواند به رشد کسب و کار شما در اینستاگرام کمک بسیاری کند.
به تازگی اینستاگرام قابلیت فالو کردن هشتگ ها را هم به اپلیکیشن خود اضافه کرده است و افراد زیادی هستند که هشتگ های محبوب خود را پیگیری می کنند. همین باعث شده تا هشتگ ها محبوبیت بیشتری در اینستاگرام پیدا کنند. و استفاده مستمر از هشتگ ها در انتشار پست ها باعث افزایش فالوور پیج اینستاگرام شما می شود.
سعی کنید لیستی از هشتگ های پر طرفدار و به اصطلاح داغ در حوزه کاری خود را پیدا کنید و آن ها را لیست کنید. برای اینکار از جست و جوی خود اینستاگرام استفاده کنید. هشتگ اصلی خود را در قسمت سرچ بر اساس تگ در اینستاگرام وارد کنید تا به شما نشان دهد چه هشتگ هایی شبیه به هشتگ جست و جو شده شما وجود دارند که عکس های زیادی با آن ها برچسب گذاری شده است.

3- برگذاری مسابقات اینستاگرامی

برگذاری مسابقات اینستاگرامی یکی از بهترین روش های افزایش فالوور اینستاگرام است که امروزه خیلی از پیج های معروف و همچنین پیج های ناشناخته در اینستاگرام از این روش استفاده می کنند.
سعی کنید در طراحی مسابقات خلاقیت به خرج دهید و از هدایای ترغیب کننده و با ارزش برای برندگان مسابقه استفاده کنید. هرچه جوایز برندگان ارزشمند تر باشد مسلما افراد بیشتری ترغیب می شوند تا در مسابقه شما شرکت کنند.
مسابقات زیادی با موضوعات مختلف با توجه به حوزه کاری خود می توانید در اینستاگرام راه اندازی کنید. ولی چیزی که مهم است سعی کنید حتما شرکت کنندگان در مسابقه را دعوت به انجام دادن کاری کنید. مثلا از شرکت کنندگان بخواهید 5 نفر از دوستانشان را به مسابقه دعوت کنند و حتما از آن ها بخواهید مثلا 2 نفر از دعوت شوندگان باید پیج را حتما فالو کنند تا در مسابقه شرکت داده شوید.
همانطور که متوجه شدید مسابقات اینستاگرامی باعث افزایش فالوور سریع پیج تان می شود. پس حتما سعی کنید هر چند وقت یک بار مسابقاتی را در پیج اینستاگرام خود راه اندازی کنید.

4- استفاده از تبلیغات محیطی و آفلاین

اگر دارای کسب و کار سنتی هستید و از اینستاگرام برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده می کنید حتما برای شما مقدور است که از تبلیغات آفلاین هم برای افزایش فالوور اینستاگرام خود استفاده کنید. به عنوان مثال می توانید روی بروشورهای تبلیغاتی و یا تراکت ها مانور دهید. در این صورت حتما آدرس پیج اینستاگرام خود را در تبلیغات کاغذی خود درج کنید.
همچنین خیلی مهم است که در کارت ویزیت خود به آدرس اینستاگرام خود اشاره کنید. این روزها خیلی ها به جای درج وب سایت روی کارت ویزیت خود اکثرا از آدرس اینستاگرام شان استفاده می کنند.

5- استفاده از رباط اینستاگرام

یکی از روش های افزایش فالوور واقعی و هدفمند اینستاگرام استفاده از ربات اینستاگرام است. سایت هایی هستند که ربات های اینستاگرامی تحت وب ارائه می کنند. ربات های اینستاگرامی بهترین ابزار برای تعامل با کاربران محسوب می شوند. همانطور که قبلا اشاره کردم فعال بودن در اینستاگرام و تعامل داشتن با افرادی که ممکن است علاقه مند به حوزه کاری شما باشند باعث جذب آن ها به پیج اینستاگرام تان می شود.
ممکن است این کار برای شما سخت باشد ولی ربات اینستاگرامی بهترین ابزار برای این است که به جای شما در اینستاگرام فعالیت کند.
شما می توانید اکانت خود را در ربات اینستاگرام فعال کنید و به جای شما عملیاتی مثل لایک کردن عکس ها، فالو کردن افراد خاص، دایرکت فرستادن به افراد را در اینستاگرام به صورت اتوماتیک انجام می دهد.
همچنین شما می توانید برنامه ریزی دقیق داشته باشید تا ربات شما دقیقا کاری که شما می خواهید را انجام دهد. مثلا لایک کردن عکس هایی با هشتگ های خاص، فالو کردن فالوور های یک پیج خاص، لایک کردن عکس هایی با نقشه خاص و … هر کاری که شما دوست داشته باشید ربات اینستاگرام برای شما انجام می دهد.
و همین باعث می شود افرادی به پیج شما جذب شوند که علاقه مند به موضوع کاری شما هستند. افزایش فالوور واقعی اینستاگرام با ربات های اینستاگرامی به راحتی امکان پذیر است.

آشنایی با فواید و معایب فالوور های فیک اینستاگرام

فالوور فیک چیست ؟

فالوور فیک به تعداد دنبال‌ کننده‌ ی هر صفحه‌ ای گفته می‌ شود که هویت واقعی ندارند. به‌ عنوان مثال بسیاری از صفحات از سایت‌ های دیگر برای خود فالوور می‌ خرند. این سایت‌ ها ، تعداد زیادی اکانت در اینستاگرام ساخته‌ اند و با دریافت مبلغی آن را می‌ فروشند. هر چند فالوور فیک واقعی نیستند و هویت‌ های جعلی دارند؛ اما دارای مزایا و معایب نیز می‌ باشند.

مزایا فالوور فیک

استفاده از فالوورهای فیک باعث می‌شود که زمانی که کاربر به صفحه شما وارد شود. در نظر اول تحت تاثیر تعداد فالوورهای شما قراربگیرد و بدان آنکه در پست و مطالب شما جست‌وجو کند، شما را فالوو یا دنبال کند. همچنین در کسب و کارها زمانی که تعداد فالوورهای صفحات اینستاگرام از تعداد معینی بالاتر باشد؛ کاربر ترغیب می‌شود تا محصولات شما را بخرد و یا آن‌ها را به کسان دیگر معرفی کند. ضمنا خرید فالوور فیک می‌تواند راه کمکی برای بهبود میزان جذابیت صفحات باشد؛ یعنی در کنار خرید فالوور فیک به ایجاد پست‌های خلاقانه و جدید در صفحات خود بپردازید تا بتوانید علاوه بر فالوور فیک، از حمایت دنبال‌کنندگان واقعی نیز برخوردار شوید.

معایب فالوور فیک

فالوور فیک مانند هر چیز دیگری معایب دیگری نیز به همراه دارد.  صفحات مجازی اگرچه برای خودشان دنیایی دارند؛ اما در آن اعتماد حرف اول را می‌زند؛ زمانی که مردم به صفحه‌ای بتوانند اعتماد کنند پست‌های آن را دنبال کرده و اگر کسب و کار باشد از محصولات آن‌ها خریداری می‌کنند.

عدم ایجاد حس اعتماد

اولین و بزرگترین مشکل فالوور فیک ایجاد حس عدم اعتماد در کاربر است؛ زمانی که افراد به صفحات شما وارد می‌شوند با مشاهده عدم تطابق تعداد فالوور و لایک‌های پست‌ها، متوجه ساختگی بودن فالوورها می‌شوند. این حس باعث می‌شود تا آن‌ها نتوانند به کیفیت پست‌ها، محتواها و حتی محصولات شما اعتماد کنند و با آن ارتباط برقرار کنند.

شناخت کاربرهای جعلی توسط اینستاگرام

ازطرفی نرم افزارهایی مانند اینستاگرام نیز روز به روز پیشرفته‌تر می‌شوند؛ طوری که می‌توانند تفاوت فالوور واقعی و یا جعلی را تشخیص دهند و در صورت تقلبی بودن تعداد فالوور، آن‌ها را به طور اتومات از صفحات شما پاک کند و تمام هزینه‌ای که پرداخت کردید از بین برود.

معضل خریدن لایک

همانطور که می‌دانید که اگر تعداد فالوور و لایک‌هایی که هر پست دریافت می‌کند؛ تناسب نداشته باشد، کاربران به ندرت به صفحه شما سر می‌زنند یا آن را فالوو می‌کنند. به‌همین دلیل بسیاری از سایت‌ها علاوه بر فروش فالوور فیک به شما لایک تقلبی را نیز می‌فروشند که هزینه و انرژی زیادی را به‌دنبال دارد و برای هر پست باید هزینه کنید تا تعداد قابل قبولی لایک بخرید.

افزایش فالوور اینستاگرام بدون هیچ هزینه مالی

  • در صورتی که می خواهید شاهد افزایش فالوور اینستاگرام و افزایش لایک اینستاگرام خود باشید، باید یکی از کاربران فعال این شبکه اجتماعی باشید. هم چنین پست های خود را در ساعاتی که اکثر کاربران در اینستاگرام وجود دارند، منتشر کنید تا بهتر دیده شود. کاربران فعال روزی حداقل 3 پست و با فاصله می گذارند.
  • اگر می خواهید صفحه اینستاگرام خود را به بقیه معرفی کنید یک راه، قرار دادن دکمه های شبکه اجتماعی در وب سایت خود و در قسمت بلاگ آن می باشد.
  • هم چنین اگر صاحب وب سایت هستید، می توانید با قرار دادن بنر اینستاگرام در صفحه اصلی خود از کاربران خود بخواهید شما را در اینستاگرام نیز دنبال کنند.
  • با قرار دادن حساب کاربری اینستاگرام خود در ایمیل هایتان، مردم را برای فالوو کردن صفحه شما در اینستاگرام ترغیب کنید. این کار هم چنین موجب تاثیر بسیار مثبتی بر روی کسب و کار شما خواهد داشت.
  • اگر کارت تبلیغاتی برای شرکت یا کسب و کار خود دارید، بر روی آن اسم کاربری اینستاگرام خود را درج کنید تا افزایش واقعی فالوور در اینستاگرام را در صفحه خود شاهد باشید.
  • هشتگ نیز موجب می شود تا افراد بیشتری پست های شما را ببینند و افراد مرتبط با کسب و کار خود را پیدا کنید. هم چنین از طریق هشتگ، افرادی را دنبال کنید که با شما وجه اشتراک دارند.
  • در صفحه شخصی خود سعی کنید با مردم در تعامل و ارتباط باشید و جواب کامنت ها و سوالات آن ها را بدهید. این موجب می شود افراد به شما بیشتر اعتماد کنن و حس کنند فردی واقعی در پست صحنه این صفحه وجود دارد. هم چنین می توانید در صفحات پربازدید بروید و در بحث ها و نظرات آن ها شرکت کنید.

روال کلی کار با ربات های افزایش فالوور اینستاگرام

اگر بخواهیم به طور کلی روال کار افزایش فالوور اینستاگرام را بررسی کنیم می توان در سه بخش به موضوع پرداخت. در بخش نخست نحوه فعالیت در اینستاگرام و فوت و فن های ویژه آن است که پایه و اساس کار است اما به تنهایی تاثیر چشمگیری در جذب فالوور ندارد.
مورد دوم استفاده از ربات هوشمند افزایش فالوور است که به طور میانگین ماهیانه هزار تا ۱۰ هزار فالوور واقعی، فعال و هدفمند برای پیج شما کسب می کند که برای کسب و کارهای کوچک و متوسط بهترین و پربازده ترین راه است.
مورد سوم تبلیغات در پیج های بزرگ و مطرح اینستاگرام و اینفلوئنسر مارکتینگ است. این روش بسیار پرهزینه اما برای کسب و کارهای بزرگ گزینه مناسبی است و بازدهی خوبی دارد. در ادامه هر سه گزینه را به تفصیل بررسی خواهیم کرد.

 

روي مطلب كليك كنيد....
آموزش درباره ‎اکسپلور اینستاگرام تا افزایش فالوور

معرفی ربات های افزایش فالوور رایگان

1-نرم افزار نینجاگرام برای فالوور هدفمند

این نرم افزار یکی بهترین نرم افزار افزایش فالوور اینستاگرام می باشد که شما با آن قادر خواهید بود فالوور هدفمند خود را جذب کنید ، اما چگونه ؟
فرض کنید پیج شما راجب فان است ، بعد از وارد شدن در نرم افزار شما هشتگ #فان را به اون میدهید و این نرم افزار هر پستی راجب این موضوع دید را لایک میکند ، که جدیدا به آن ویژگی های فوق العاده ای اضافه شده ، مثلا علاوه بر لایک کردن پست ، اون را فالو میکند و سه پست دیگرش را هم لایک میکند.

فواید استفاده از نینجاگرام

سود این کار اینه شما با لایک کردن ۵ هزار پست در روز ، میانگین ۵۰۰ فالوور واقعی و ارزشمند از این طریق به دست می آورید.

2- نرم افزار کافه اینستا راهی برای افزایش فالوور فیک

خب در واقع از فیک منظورم اینه که همه فالوور هایی که از این نرم افزار جذب میشه واقعی نیستند ، شاید از هزار تایی که از این نرم افزار جذب کنید فقط ۱۰ تا ۷۰ نفرشون پست های اینستاگرامتون رو لایک کنن !
مشکلات این نرم افزار هم اینه که زیادی توسط اینستاگرام بلاک میشه، حتی سرعتشم کم کنید بازم بلاک میشه و اینکه چون نصبش زیاده ، سرورش زیاد کند میشه…
پس پیشنهادم اینه از نرم افزار هایی استفاده کنید که ۲۰ تا ۵۰ هزار نصب دارن یا سرورشون قویه و سرعت بالایی دارند ، نرم افزار زیر به دردت میخوره !
3- نرم افزار فالور و لایک ، ویو بگیر اینستاگرام
بله من هم قبول دارم اسمش طولانیه و خوب نیس، اما شاید نرم افزاری بهتر برای دریافت فالوور باشه، از لینک زیر میتونید دانلودش کنید (لینک کافه بازاره)

https://cafebazaar.ir/app/ir.followertops.mohammad/?l=fa

4- ربات افزایش رایگان فالوور اینستاگرام های فالو ( به صورت کاملا رایگان )

این ربات که تحت وب طراحی شده با استفاده از افزونه هایی نظیر فالو خودکار ، لایک خود کار ، آن فالو خود کار ، کامنت و دایرکت و … پیج شما را به دیگر پیج ها معرفی می کنیه یکی از فایده های خوبی که این سایت داره اینه که می تونی با هدف قرار دادن فالوور های پیج های رقیب فاللور های ان ها رو به دست بیاورید . همچنین این سیستم از هفمندی هشتگ و مکان نیز بهره می بره و به همین دلیل برای افزایش فالوور از یک مکان مشخص بسیار مناسب خواهد بود.

افزایش فالوور اینستاگرام رایگان با ترفند های اصولی

افزایش فالوور اینستاگرام رایگان با ترفند های اصولی

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
( رای)

بازدیدها: 781

روي مطلب كليك كنيد....
آموزش افزایش فالوور اینستاگرام با تولید محتوای کاربردی
  • بخش آموزش ها
  • آواتار Iran-Filee.ir

    خواهشمند است قبل از سفارش، به مشخصات و دستورالعمل طراحی در انتهای همین صفحه دقت فرمایید. جهت راهنمای کاربران گرامی، “راهنمای سفارش آنلاین” در منوی راهنما در بالای همین صفحه قرار داده شده است.

    فروش ویژه مینی خردکن شارژی 3 تیغه


    مینی خردکن شارژی 3 تیغه  برای خرد و میکس کردن سبزیجات، گوشت، سیر و ...  دارای 3 تیغه استیل ضدزنگ.  ظرفیت مخزن 250 ML ...
    »  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت: 299000 تومان

    ثبت دیدگاه

      • مدل فایل رام و سه حرف بعد از مدل در بیلدنامبر باید مطابق دستگاه شما باشد. اطلاعات مدل و بیلدنامبر را با شماره گیری کد #1234#* یا از تنظیمات > درباره ببنیید (اطلاعات بیشتر برای انتخاب رام سامسونگ)
      • رام های 4 فایل فقط برای موارد خاص تعمیراتی کاربرد دارد. (کاربران عادی از آنها برای آپدیت اندروید استفاده نکنند.)
      • در رام های چند فایله که دو فایل CSC وجود دارد، HOME_CSC اطلاعات دستگاه را پاک نمیکند ولی CSC اطلاعات شما را کامل حذف میکند. (ترجیحا CSC را انتخاب کنید.)
      • رام رسمی سامسونگ G390F را فقط با برنامه Odin و آموزش دکمه زیر فلش کنید.
      • ثبت دیدگاه کاربران
      • یدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برو بالا
    WeCreativez WhatsApp Support
    پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته ایران فایل مرجع فایل رام های رسمی
    ?سلام به فروشگاه ایران فایل خوش آمدی کاربر گرامی