ترفند پابجی : بهترین ترکیبات اسلحه در تمامی نقشه ها

ترفند پابجی : بهترین ترکیبات اسلحه در تمامی نقشه ها

بهترین ترکیبات اسلحه
امروز قصد معرفی ترفند پابجی موبایل PUBG Mobile بهترین ترکیبات اسلحه در تمامی نقشه ها را داریم . همانطور که می دانید اسلحه ها مهمترین ابزار در بازی هستند که تعین کننده مهارت و پیروزی شما هستند . برای پیروزی در میدان ، بازیکنان نیازمند به بهترین اسلحه ها هستند اما سوال و نکته مهم اینجاست که آیا هر اسلحه ای می تواند پاسخگوی همه نیاز ها باشد ؟ باید بگویم خیر . تمامی اسلحه های بازی در یک سطح هستند و تنها این ترکیب آنها و مهارت شماست که تعین کننده قدرت اسلحه است . در ادامه بهترین و برترین ترکیب های اسلجه را در بازی پابجی موبایل متناسب با تمامی نقشه ها به همراه توضیحات کامل ارائه کرده ایم که می توانید از آنها استفاده کنید تا بازی بهتر و موفق تری داشته باشید . با ایران فایل  همراه باشید .

ترفند پابجی : بهترین ترکیبات اسلحه در نقشه Erangel

Erangel قدیمی ترین و پرتحرک ترین نقشه بازی است. این دومین نقشه بزرگ در بازی است . در این نقشه معمول ، تقریبا تمامی اسلحه ها پیدا می شود و تمامی آنها مورد استفاده هستند .  ما تعدادی از بهترین ترکیبات اسلحه را برای این نقشه در زیر جمع کردیم:
AKM/M762 + M416
مورد استفاده بسیاری از بازیکنان حرفه ای ، محبوب ترین ترکیب فعلی M416 یا M762 یا AKM است. این ترکیب تهاجمی است، هر بازیکنی که بخواهد به دنبال حمله شدید باشد ، خوب است. از M416 برای دشمن های نزدیک و متوسط ​​استفاده کنید که مجهز به دوربین های ۳x یا ۴x هستند و از AR دیگر برای جنگ های دوربرد استفاده کنید. بازیکنان همچنین می توانند به جای M416 از SCAR-L استفاده کنند. اگر بین SCAR-L و M416 اشتباه گرفته اید ، لطفاً مقایسه دقیق را بررسی کنید .
دقت داشته باشید که این ترکیب یکی از برترین و محبوب ترین ترکیباتی است که در بازی بیشترین استفاده را داشته است .
Akm/M762 + M416
Akm/M762 + M416

AKM/M762 + DP-28

این اسلحه دسته کوچک جز یکی از قدیمی ترین بازی ها است که توسط بازیکن افسانهای هندی SouLMortaL معرفی شده است ، این دسته کوچک موسیقی جاز همچنان مورد علاقه بسیاری از بازیکنان است. بازیکنان می توانند از DP-28 LMG برای دشمن و انمی های دوربرد و میان رده ، مجهز به دامنه ۴x یا ۶x و AR دیگر برای  جنگ های دوربرد استفاده کنند. DP-28 برای یافن آن بسیار آسان است .
Akm/M762 + Dp-28
Akm/M762 + Dp-28

M416/SCAR-L + KAR98k/M24

اگر عاشق تک تیرانداز هستید و می خواهید با مخفیکاری مبارزه کنید ، باید این ترکیب را در نظر بگیرید.
برای تفنگ های دوربرد از تفنگ های خشن اسنایپری استفاده کنید و از M416 / SCAR-L برای نزاع های میان برد استفاده کنید. از تفنگ های تیرانداز با AKM / M762 استفاده نکنید زیرا کنترل آنها در جنگ های میان رده و نزدیک سخت است.
ازین ترکیب پیشنهادی ما اسفتاده کنید تا موفقیت های زیادی کسب کنید . این ترکیب یکی از عالی ترین ترکیبات در کل بازی پابجی است که در تمامی نقشه ها اکثرا استفاده می شود اما اکثر در این نقشه استفاده می شود و اسلحه ها بهتر یافت می شوند .
M416/Scar-L + Kar98K/M24
M416/Scar-L + Kar98K/M24

ترفند پابجی : بهترین ترکیبات اسلحه در نقشه Miramar

میرامار بزرگترین نقشه بازی با تعداد زیادی ماسه ، پشته کوه و کوه است. در اینجا بهترین ترکیب اسلحه برای این نقشه ارائه شده است.
از آنجایی که هر نقشه فراز و نشی ها و استراتژی مخصوص به خود را دارد پس نیاز دارد تا هر نقشه مطابق با خود و دشمنان موجود ، اسلحه های مخصوصی استفاده شود تا بتوان در آن میدان پیروز بور . با ما همراه باشید .

M416 + KAR98K

این ترکیب احتمالاً برای نقشه مانند میرامار بهترین است. بازیکنان می توانند از تفنگ تک تیرانداز اسنایپر برای برد دور و M416 برای هر دو برد نزدیک و دوربرد استفاده کنند.
این ترکیب رایج ترین ترکیب در کل بازی پابجی است . یک اسلحه دور برد اسنایپر و یک اسلحه با برد متوسط و کم . افراد با مهارت می توانند با دوربین های مخصوص از این اسلحه ها استفاده کنند و تمامی انمی ها و دشمنان دور و نزیک خود را نابود کنند .
M416 + Kar98K
M416 + Kar98K

 

روي مطلب كليك كنيد....
2 ترفند بسیار کاربردی و جالب اینستاگرام که باید بدانید

M416/SCAR-L + Mini14/SKS

این هم ترکیب خوبی برای میرامار است. بازیکنان می توانند از AR دوربین برای برد دور و برد های متوسط و Mini14 یا SKS برای مسافت طولانی استفاده کنند ، مجهز به دامنه ۸X یا ۶X. این ترکیب یکی از معمولی ترین ترکیبات برای این نقشه است که با اسلحه تک تیر انداز می توانید مساحت های طولانی را عالی بزنید و همچنین با اسلحه دیگر مسفات های متوسط و کم . بدین ترتیب تمامی برد های دور و نزدیک خود را با این تریب زیر نظر داشته باشید .

 

M416/Scar-L + Mini14/Sks
M416/Scar-L + Mini14/Sks

M416/SCAR-L + M762/AKM

این دسته کوچک اسلحه جات یکی از بهترین ها برای همه نقشه ها است ، اما برای نقشه بزرگی مانند میرامار ، جنگ در مسافت های طولانی با M416 یا SCAR-L کار سختی است. بازیکنان هنوز هم می توانند این تریکبات اسلحه را در نظر بگیرند. و استفاده کنند . آنها می توانند از M4 یا SCAR برای برد متوسط ​​و دوربرد و AR دیگر برای نبردهای نزدیک استفاده کنند.
این ترکیب نیز یک ترکیب خوب و حساب شده است که می توانید تقریبا برد های نزدیک و کمی دور را رسد کنید . با این ترکیب مطمئن باشید که در نزدیکی شما و برد های نزدیک تا متوسط هیچ دشمنی از دست شما در امان نخواهد ماند .
M416/Scar-L + M762/Akm
M416/Scar-L + M762/Akm

ترفند پابجی : برخی ترکیبات دیگر اسلحه در پابجی

ویژگی Team Deathmatch (TDM) / Arena Training برای کمک به بازیکنان برای بهبود مهارت های اسلحه معرفی شد. اما بسیاری از بازیکنان به اشتباه از آن استفاده می کنند ، بنابراین ، در اینجا بهترین ترکیبات برای حالت TDM وجود دارد:
  • M416 + M762
  • M416 + AKM
  • UZI + SCAR-L
  • M762 + S12K
  • M416 + S686
از اسلحه های پیشنهادی ما استفاده کنید و نظرات خود را با ما درمیان بگذارید و یا همچنین ترکیبات پیشنهادی خود را برای ما به اشتراک بگذارید تا کاربران دیگر نیز از تجربیات شما اسفتاده کنند .

ترفند پابجی : بهترین ترکیبات اسلحه در تمامی نقشه ها

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
۰ (۰ رای)

بازدیدها: ۳۹

روي مطلب كليك كنيد....
دانلود بازی کلش رویال Clash Royale اندروید
iran-filee.ir
۱۰ مرداد ۱۳۹۹
764 بازدید

 برچسب ها: