Asphalt 9: Legends نام جدیدترین اثر کمپانی مشهور گیم لافت می باشد که قبلا با آثاری مانند آسفالت ۸ توانایی خود را در طراحی بازیهای گرافیکی و فوق العاده به اثبات رسانده بود. در اینجا میتوانید سوار بر ماشین هایی پرسرعتی همچون فراری و پورشه و لامبورگینی شوید و در خیابان ها و اتوبان های شهر برانید. تمامی بازیکنان آنلاین از سراسر دنیا آماده ی رقابت با شما هستند پس با سرعت بالا برانید و از سد حریفان بگذرید. مانند آسفالت ۸ در اینجا هم از جلوه های گرافیکی و انیمیشن های بصری استفاده شده تا حس بهتری از رقابت ها را برایتان تداعی کند. همچنین صداگذاری عالی و دقیق از اتومبیل ها در لحظات ترمز کشیدن و گاز دادن اضافه شده که خود را غرق در هیجان و سرعت کنید!

برای اولین بار از سیستم کنترل تاچ درایو رونمایی شده که کمک میکند فرمان ماشین را به خوبی حرکت داده و لایی بکشید. انواع ماشین های رویایی را انتخاب کرده و برای ارتقاء قطعات آن تلاش کنید. با پیروز شدن در رقابت ها میتوانید انواع پیشرفته ماشین را خریداری کرده و به رقابت با بیش از ۷ حریف جهانی بروید تا مهارت های رانندگیتان را به رخ بکشید.

دانلود بازی مسابقه ای آسفالت ۹ Asphalt اندروید

بیش از ۶۰ فصل و ۸۰۰ چالش مختلف برای محک زدن توانایی های شما در این بازی گنجانده شده است. برای لذت بردن از گرافیک عالی بازی به دیتای حدود یک گیگا بایت نیاز است و اکنون میتوانید جدیدترین نسخه آنرا به همراه دیتای کامل از ایران فایل دانلود کنید

روي مطلب كليك كنيد....
دانلود بازی آسفالت ۸ هوابرد اندروید Asphalt 8 Airborne