Cookpad – کوکپد انتخابی مناسب برای دوستداران آشپزی است که مایلند به جدیدترین دستورهای پخت دسترسی داشته باشند. شما در Cookpad میتوانید با سایر کاربران در تعامل باشید و با قرار دادن دستورهای آشپزی خود، صفحه تان را گسترش داده و فالورهای زیادی پیدا کنید. با سرچ کردن نام غذا و یا مواد اولیه اصلی میتوانید دستور پخت غذاهای متنوع را یافته و آنها را برای دوستان و عزیزانتان طبخ کنید. با نصب این برنامه دستورهای جدید بیابید، با دیگر آشپزها در ارتباط باشید و در آشپزی اعتماد به نفس بیشتری بدست آورید.

مسلما به عنوان یک آشپز بهترین احساس را وقتی خواهید داشت که کسی غذای شما را بپزد و از آن لذت ببرد. هر دستور در کوکپد داستان خاص خود را دارد. ما این بخش را در کوکپد تراکنش بر روی دستور می نامیم و این همان بخشی است که شما در آن می توانید ببینید چه کس دیگری از غذای شما لذت برده، نظر او در مورد دستور شما چیست و چطور برای دیدن نتیجه ای متفاوت تغییراتی در دستور شما بوجود آورده! و دقیقا همین نکته است که کوکپد را متمایزمی کند. با الهام بخشیدن و الهام گرفتن از دیگران، شما هم می توانید از آشپزی لذت ببرید. کوکپد بزرگترین برنامه آشپزی خانگی در دنیاست و هم اکنون به بیش از ٢٠ زبان دنیا و در بیش از ٧٠ کشور جهان در دسترس است.

دانلود Cookpad 2.199.0.0 – کوکپد، شبکه اجتماعی آشپزی اندروید

 

در واقع کوکپد انگیزه و علاقه شما به آشپزی خانگی را دو چندان می‌کند. زیرا در آن میتوانید رسپی های افراد دیگر را دیده و آنها را برای استفاده در آینده ذخیره کنید. پس اگر به آشپزی خانگی، کشف ایده‌های جدید، و اشتراک تجربه‌هایتان با دیگران علاقه دارید، کوکپد بهترین گزینه برای شماست. از آنجا که آشپزی در خانه حس تنهایی به دنبال دارد، و پیدا کردن انگیزه لازم برای پخت‌و‌پز روزانه کار دشواری است، اما با وجود تقریبا سه میلیون دستور پخت، بزرگترین کتاب آشپزی فعال، و امکان ذخیره مجموعه دستورها، دیگر نیازی به دغدغه خاطر برای یافتن ایده‌های جدید نیست. به مجرد اینکه ایده‌های جدید در آشپزی بدست آوردید می توانید به آسانی آنها در کوک پلان خود ذخیره کنید. به این دلیل پختن غذای بعدی، برنامه ریزی و آماده کردن مواد هیچوقت تا این حد آسان نبوده است. به محض اینکه دستور را پختید می توانید دکمه “درست کردم” را کلیک کنید با این کار دستور در لیست غذاهایی که درست کردید، ذخیره میشود. با وجود زندگیهای پرمشغله به آسانی همه ما فراموش می کنیم که از چه غذایی که قبلا خوردیم بیشتر از همه لذت بردیم. اما با وجود گزینه “درست کردم” دیگر این مشکل را نخواهید داشت.