فروش ویژه دستگاه مکنده صافکاری PDR


دستگاه مکنده صافکاری PDR، قابل استفاده برای مکش فرورفتگی های بدنه خودرو، جنس کفه مکنده از پلاستیک صافکاری میباشد.  مناسب برای صافکاری بدون رنگ، مناسب جابجایی کاشی و شیشه ..
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 149000 تومان

فروش ویژه دستمال حوله ای میکروفایبر 20 عددی


دستمال حوله ای میکروفایبر 20 عددی، قابل استفاده برای صفحه موبایل، مانیتور، تلویزیون و خودروی شما، مناسب شستشو و آبگیری ظروف و سطوح داخل آشپزخانه. بدون پرزدهی و شستشوی و ایجاد خش و لکه. هر بسته شامل 20 عدد دستمال حوله ای ...
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 269000 تومان

راهنمای جامع پاک کردن ویروس گوشی های اندرویدی

اگر در مورد ویروسی شدن گوشی های اندرویدی، نحوه پاک کردن ویروس از آن ها و سایر موارد مرتبط با این مسئله سوالی در ذهنتان وجود دارد، به احتمال زیاد پاسخ آن را در این مقاله جامع پیدا می‌کنید. در این مقاله قصد داریم راهنمای جامعی در مورد پاک کردن ویروس گوشی های اندرویدی خدمتتان ارائه کنیم. با ایران فایل  همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با پاک کردن ویروس گوشی های اندرویدی

آیا گوشی های اندرویدی هم ویروسی می‌شوند؟ آیا پیدا کردن و پاک کردن ویروس در اندروید مثل سیستم عامل های دیگری همچون ویندوز سخت و دشوار است؟ ویروسی شدن اندروید می‌تواند چه مشکلاتی را در پی داشته باشد؟ آیا با نصب آنتی ویروس های اندرویدی می‌توان از ویروسی شدن گوشی جلوگیری کرد؟ تمام این موارد از جمله سوالاتی هستند که احتمالا در ذهن شما هم ایجاد شده‌اند!

در ادامه این مقاله ما قصد داریم به تمام این سوالات پاسخ دهیم و راهنمای جامعی را به منظور پاک کردن ویروس گوشی های اندرویدی خدمتتان ارائه کنیم. چنانچه در رابطه با هر یک از مراحل شرح داده شده سوالی داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان واحد پشتیبانی ایران فایل  از آن ها راهنمایی دقیق تری بخواهید. با ما همراه باشید.

راهنمای جامع پاک کردن ویروس گوشی های اندرویدی

آیا گوشی های اندرویدی هم ویروسی می‌شوند؟

اولین سوال این است که آیا سیستم عامل اندروید هم می‌تواند به ویروس دچار شود؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم بله، گوشی ها و تبلت های اندرویدی هم می‌توانند از طریق بدافزارهایی که روی آن ها نصب می‌شود دچار ویروس شده و با اختلال عملکرد مواجه شوند. اختلال هایی که به واسطه ویروس های اندرویدی در گوشی و تبلت ها ایجاد می‌شوند ممکن است نوع و سبک متفاوتی داشته باشند. برای مثال ممکن است یک بدافزار کد مخربی داشته باشد که اطلاعات مخاطبین شما را به سرقت ببرد یا بد افزار دیگری بنا به دلایل مختلف از اینترنت شما استفاده کرده و به رد و بدل اطلاعات بپردازد.

اما ویژگی که تقریبا همه بدافزارها و ویروس های اندرویدی به صورت مشترک دارند مربوط به افزایش میزان مصرف شارژ گوشی می‌شود. به دلیل فعالیت هایی که ویروس ها و کدهای مخرب در پس زمینه گوشی انجام داده و اطلاعاتی که رد و بدل می‌کنند، وجود آن ها منجر به افزایش مصرف شارژ باتری گوشی می‌شود. پس به صورت کلی گوشی های اندرویدی هم می‌توانند ویروسی شوند.

راهنمای جامع پاک کردن ویروس گوشی های اندرویدی

 علائم ویروسی شدن گوشی های اندرویدی چیست؟

همانطور که در بخش قبل اشاره داشتیم ویروس های اندرویدی می‌توانند عملیات های مخرب متفاوتی را انجام دهند. عموما این امر منجر به بروز پیامدهایی می‌شود که کاربر می‌تواند با کمی دقت متوجه آن ها شود. برخی از اصلی ترین علائمی که نشان می‌دهند احتمال ویروسی شدن گوشی اندرویدی شما وجود دارد، شامل موارد زیر هستند:

  • کند شدن گوشی

    راهنمای جامع پاک کردن ویروس گوشی های اندرویدی

  • افزایش سرعت مصرف شارژ

  • باز شدن خودکار اپلیکیشن ها (برای توضیحات بیشتر یک نمونه از این موارد به مطالعه مقاله بپردازید).

  • افزایش مصرف اینترنت گوشی بدون هیچ دلیل مشخص

  • نمایش تبلیغات عجیب پاپ آپ

  • داغ شدن خودکار و بی‌دلیل گوشی

  • و ……

موارد فوق اصلی ترین دلایلی هستند که می‌توان از آن ها به عنوان علائم ویروسی شدن گوشی های اندرویدی یاد کرد. اما گوشی های اندرویدی چطور ویروسی می‌شوند؟

راهنمای جامع پاک کردن ویروس گوشی های اندرویدی

گوشی اندرویدی از چه طریق ویروسی می‌شود؟

روش ویروسی شدن گوشی های اندرویدی یک روش مشخص و نسبتا ساده است. ویروس های اندرویدی به صورت کد در دل اپلیکیشن های مخرب جا داده می‌شوند و با نصب این اپلیکیشن ها در هر گوشی راه اندازی و فعال خواهند شد. پس نصب اپلیکیشن های مخرب که اصطلاحا به آن ها بدافزار گفته می‌شود، تنها راه ویروسی شدن گوشی های اندرویدی است. برای جلوگیری از این موضوع باید به نکات و مسائل امنیتی خاصی توجه کنید که مهم‌ترین‌ آن‌ها مربوط به دانلود اپلیکیشن ها از گوگل پلی استور (Google Play Store) می‌شود. شما باید همیشه سعی کنید اپلیکیشن های مورد نیازتان را فقط از این منبع دانلود نمایید تا با بدافزار و ویروس رو به رو نشوید.

پس برخلاف سیستم عامل های دیگری همچون ویندوز، در اندروید روش دیگری به جز این روش نمی‌تواند منجر به ویروسی شدن دستگاه شود. برای مثال مراجعه به سایتی که تبلیغات پاپ آپ مخرب دارد منجر به ویروسی شدن گوشی شما نخواهد شد، اما اگر آن تبلیغات شامل لینک دانلود اپلیکیشن خاصی باشند و پس از دانلود روی گوشی شما نصب شوند، مطمئن باشید که در خطر ویروسی شدن قرار خواهید گرفت.

روش های پاک کردن ویروس گوشی های اندرویدی

اما تصور کنید که گوشی یا تبلت اندرویدی شما ویروسی شده و حال باید به فکر راه حل باشید! چگونه باید ویروس موجود در گوشی را پاک کنیم؟ پاک کردن ویروس گوشی های اندرویدی با حذف اپلیکیشن مخرب یا همان بد افزاری که حاوی ویروس است انجام می‌شود و نیاز به هیچ کار دیگری ندارد! برای پاک کردن ویروس گوشی های اندرویدی می‌توانید از روش های زیر استفاده کنید:

  • حذف بدافزار حامل ویروس: بهترین و ساده ترین روش پاک کردن ویروس گوشی های اندرویدی مربوط به شناسایی بد افزار حامل ویروس و حذف آن از گوشی می‌شود. با حذف بدافزار مورد نظر اقدامات مخرب آن هم متوقف می‌شوند و به نوعی پاک کردن ویروس با موفقیت صورت می‌پذیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه پاک کردن ویروس گوشی های اندرویدی به مطالعه مقاله های “حذف ویروس اندروید از گوشی در 3 مرحله ساده“ بپردازید.

  • نصب آنتی ویروس: آنتی ویروس های اندرویدی متعددی وجود دارند که امکان اسکن و شناسایی اپلیکیشن های مخرب را فراهم می‌کنند. آنتی ویروس هایی مثل Bitdefender، Outlook Security، Zemana Mobile Antivirus و غیره بدین منظور می‌توانند مورد استفاده قرار گیرند. با نصب یکی از این آنتی ویروس ها در گوشی خود و انجام یک اسکن روی اپلیکیشن های نصب شده می‌توانید اپلیکیشن مخرب و ویروسی را شناسایی و نسبت به پاک کردن ویروس گوشی اقدام کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنتی ویروس های خوب و با کیفیت اندروید به مطالعه مقاله  بپردازید.

  • فکتوری ریست گوشی: از آنجایی که فکتوری ریست کردن گوشی های اندرویدی منجر به حذف تمام اپلیکیشن های نصب شده روی آن ها می‌شود، بنابراین عملا با انجام این کار پروسه پاک کردن ویروس گوشی هم انجام می‌شود. این روش در شرایطی کاربرد دارد که شما نتوانید بدافزار حامل ویروس نصب شده روی گوشی خود را پیدا کنید و آنتی ویروس هم قابلیت پیدا کردن بدافزار و توقف عملکرد آن را نداشته باشد. در این شرایط یک فکتوری ریست می‌تواند تمام مشکلات ایجاد شده را برطرف کرده و منجر به پاک شدن ویروس گوشی شود.

روش های فوق اصلی ترین روش هایی هستند که می‌توانید از آن ها به منظور پاک کردن ویروس گوشی های اندرویدی استفاده کنید. در نظر داشته باشید که همیشه با حذف برنامه مخرب و ویروسی در اندروید شاهد پاک شدن ویروس فعال در آن هم خواهید بود و امکان ندارد که با حذف یک برنامه مخرب همچنان ویروس و کد مخرب آن فعال باقی بماند.

راهنمای جامع پاک کردن ویروس گوشی های اندرویدی

راهنمای جامع پاک کردن ویروس گوشی های اندرویدی

چگونه از ویروسی شدن گوشی اندرویدی خود جلوگیری کنیم؟

مطمئنا بهترین روش مقابله با ویروس های اندرویدی پیشگیری از ورود و فعال آن ها در گوشی خواهد بود. به اصطلاح پیشگیری همیشه بهتر از درمان است! بنابراین  بهتر است به جای پاک کردن ویروس گوشی از همان ابتدا به دنبال روش هایی باشیم که از ویروسی شدن گوشی جلوگیری می‌کنند. برخی از اصلی ترین مسائلی که در این راستا حائز اهمیت بوده و موثر هستند شامل موارد زیر می‌شوند:

  • دانلود کردن برنامه ها از منابع غیر قابل اعتماد: همیشه سعی کنید برنامه های اندرویدی را فقط از گوگل پلی استور دانلود نمایید چون 99 درصد اپلیکیشن های این منبع کاملا در برابر بدافزار، ویروس و کدهای مخرب مورد ارزیابی قرار گرفته و کنترل می‌شوند. عموما بدافزارها و ویروس هایی که در اندروید وجود دارند از طریق اپلیکیشن هایی فعال می‌شوند که از منابع دیگر به غیر از گوگل پلی استور دانلود شده‌اند.

  • چک کردن دسترسی برنامه ها: هنگامی که در حال نصب یک برنامه از طریق گوگل پلی استور هستید، حتما دسترسی هایش را بررسی کنید. یک برنامه مخرب ممکن است دسترسی های عجیبی داشته باشد! برای مثال یک ویدئو پلیر مخرب می‌تواند درخواست دسترسی به لیست مخاطبین شما را ارائه کند که این امر اصلا معقولانه نیست و می‌تواند نشان دهنده مخرب بودن آن برنامه باشد.

  • نصب یک آنتی ویروس خوب: شاید نصب بودن یک آنتی ویروس اندرویدی روی گوشی شما همیشه نتیجه مطلوبی را برایتان به همراه نداشته باشد، اما در هر حال نصب بودنش بهتر از نصب نبودنش است! پس یک آنتی ویروس خوب و با کیفیت را هم در گوشی خود نصب کنید که قابلیت شناسایی اپلیکیشن های مخرب را داشته باشد.

  • آپدیت اندروید: همیشه سیستم عامل گوشی اندرویدی خود را به جدیدترین نسخه های موجود آپدیت کنید. در اغلب به روز رسانی هایی که برای اندروید منتشر می‌شوند لایه های امنیتی به دستگاه اضافه خواهند شد که می‌توانند منجر به جلوگیری از فعالیت کد های مخرب و ویروس ها شده و به نوعی پاک کردن ویروس گوشی را به دنبال داشته باشند.

اگر به موارد فوق دقت کنید، مطمئن باشید که هیچ مشکلی برای گوشی اندرویدی شما پیش نخواهد آمد و دستگاهتان هیچوقت دچار ویروس نمی‌شود و نیازی به پاک کردن ویروس گوشی نخواهید داشت. مهم‌ترین نکته‌ای که اکیدا توصیه می‌کنیم آن را رعایت نمایید، مربوط به دانلود برنامه ها از گوگل پلی استور می‌شود.

راهنمای جامع پاک کردن ویروس گوشی های اندرویدی

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
( رای)

بازدیدها: 814

روي مطلب كليك كنيد....
روش دوم : فلش دستگاههای الجی با نرم افزار LG FlashTool
  • بخش آموزش ها مقاله ها

  • خواهشمند است قبل از سفارش، به مشخصات و دستورالعمل طراحی در انتهای همین صفحه دقت فرمایید. جهت راهنمای کاربران گرامی، “راهنمای سفارش آنلاین” در منوی راهنما در بالای همین صفحه قرار داده شده است.

    فروش ویژه مینی خردکن شارژی 3 تیغه


    مینی خردکن شارژی 3 تیغه  برای خرد و میکس کردن سبزیجات، گوشت، سیر و ...  دارای 3 تیغه استیل ضدزنگ.  ظرفیت مخزن 250 ML ...
    »  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت: 299000 تومان

    ثبت دیدگاه

      • مدل فایل رام و سه حرف بعد از مدل در بیلدنامبر باید مطابق دستگاه شما باشد. اطلاعات مدل و بیلدنامبر را با شماره گیری کد #1234#* یا از تنظیمات > درباره ببنیید (اطلاعات بیشتر برای انتخاب رام سامسونگ)
      • رام های 4 فایل فقط برای موارد خاص تعمیراتی کاربرد دارد. (کاربران عادی از آنها برای آپدیت اندروید استفاده نکنند.)
      • در رام های چند فایله که دو فایل CSC وجود دارد، HOME_CSC اطلاعات دستگاه را پاک نمیکند ولی CSC اطلاعات شما را کامل حذف میکند. (ترجیحا CSC را انتخاب کنید.)
      • رام رسمی سامسونگ G390F را فقط با برنامه Odin و آموزش دکمه زیر فلش کنید.
      • ثبت دیدگاه کاربران
      • یدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برو بالا
    WeCreativez WhatsApp Support
    پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته ایران فایل مرجع فایل رام های رسمی
    ?سلام به فروشگاه ایران فایل خوش آمدی کاربر گرامی
    رفتن به نوار ابزار