روت بدون نیاز به کامپیوتر با KingRoot

روت بدون نیاز به کامپیوتر با KingRoot

Kingroot 5.3.0 Windows A

کینگ روت (KingROOT) یک ابزار  قدرتمند است که به شما اجازه میدهد دستگاه اندرویدیتان را با یک کلیک روت کنید. اگر دسترسی به ریشه اندروید برای ایجاد تغییرات در سیستم عامل یا نصب برخی از اپلیکیشن های مفید برای شما مهم است این اپلیکیشن یکی از بهترین و آسانترین روشهای انجام روت میباشد. کینگ روت رابط کاربری و منوی بسیار ساده ای دارد و فهم آن بسیار آسان است.در ادامه ایران فایل قابلیت این نرم افزار روتر چینی را برای شما بازگو می کند.

اگر اطلاعات کافی درباره عمل Rooting ندارید یا مزایا و معایب این کار را نمیدانید حتما این پست را بخوانید :

آموزش روت با اپلیکیشن KING ROOT

کینگ روت را از لینک زیر دانلود کنید و سپس آن را نصب کنید.

دانلود آخرین نسخه King ROOT از سایت رسمی

توجه داشته باشید هم میتوانید نسخه اندرویدی را انتخاب کنید تا بدون نیاز به کامپیوتر اقدام به این کار نمایید. یا اگر به کامپیوتر دسترسی دارید میتوانید از نسخه قابل نصب روی ویندوز استفاده کنید گوشی را با کابل USB به رایانه خود متصل نمایید سپس برنامه را اجرا کنید.

اگر با ارور installation block برخورد کردید more details را بزنید و از روش unsafe نصب کنید (روت نوعی هک است و ممکن است برنامه های سکیوریتی آنرا بلاک کنند)

روت بدون نیاز به کامپیوتر با Kingroot

مراحل روت

بعد از نصب روی دکمه روت ضربه بزنید (به اینترنت متصل باشید) منتظر بمانید تا برنامه کار خود را انجام دهد.

Rooting

رابط کاربری kingroot

اگر عملیات روت موفقیت آمیز باشد پیغامی مانند زیر دریافت میکنید.

روت بدون نیاز به کامپیوتر با Kingroot

تکمیل فرایند روت

استراتژی روت

کینگ روت دارای استراتژی مجزا برای روت هر دستگاه اندرویدی است و مانند دیگر برنامه ها به یک روش روت برای همه دستگاه ها اکتفا نمی کند. استراتژی (حاوی فایل های مورد نیاز برای روت) دانلود میشود و سپس کینگ روت اقدام به نصب آنها میکند. کینگ روت استراتژی روت بیشتر دستگاه های اندرویدی را دارد و اگر استراتژی دستگاهی را نداشته باشد مانند دیگر برنامه ها، اقدام به روت نمیکند. ساده تر بگیم که تیری در تاریکی نمی اندازد. بسیار به ندرت دیده شده که کینگ روت دستگاه اندرویدی را نتواند روت کند.

اگر استراتژی دستگاه اندرویدیتان در کینگ روت وجود داشت مطمئن باشید که گوشییتان به احتمال ۹۰% روت میشود. اگر استراتژی دستگاهتان وجود نداشت این پیام را دریافت خواهید کرد.

روت بدون نیاز به کامپیوتر با Kingroot

kingroot no strategy

روت فیکسر (Root Fixer):

اگر دستگاه اندرویدیتان را از روش دیگری روت کردید و در روت یا سوپر یوزر نصب شده مشکلی وجود داشته باشد، کینگ روت را نصب کنید تا آن مشکل را شناسایی و با سیستم تعمیر روت خود دست به Fix آن مشکل بزند. بعد از فیکس از اندرویدتان لذت ببرید.

King Root Fix

King root Fix

کینگ روت چه نسخه هایی از اندروید را ساپورت میکند؟

برنامه مدام در حال آپدیت به نسخه های جدید برای سازگاری با آخرین ورژن اندروید است. (اگر دیوایس از آخرین یا نزدیک به آخرین نسخه اندروید استفاده میکند ممکن است برنامه KingROOT استراتژی برای روت آن نداشته باشد و نتواند آن را روت کند)

اگر به هرترتیب با KingROOT موفق به نصب نشدید میتوانید مدل گوشی خود را در باکس وسط صفحه لینک زیر سرچ کنید تا روش های دیگر را بیابید.

کینگ روت باعث اسیب به گوشی یا کامپیوتر میشود؟

بر خلاف عقیده عمومی از کاربران اندرویدی اپلیکیشن معتبر KingRoot باعث آسیب، ویروس یا صدمه به سخت افزار و نرم افزار گوشی یا تبلت شما نخواهد شد برخی میپرسند پس چرا برنامه های امنیتی آنرا مخرب نشان میدهند در حواب باید بگویم که کلا عملیات ROOT نوعی هک به منظور دسترسی به ریشه سیستم عامل است و برای همین ممکن است برنامه امنیتی نظیر آنتی ویروس ها مانع از نصب یا اجرای آن شوند.

روت بدون نیاز به کامپیوتر با KingRoot

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
۳.۷۵ (۴ رای)

بازدیدها: ۱۳۰۷

روي مطلب كليك كنيد....
دانلود کاملترین برنامه های روت کردن گوشی اندروید
iran-filee.ir
۱ بهمن ۱۳۹۸
3324 بازدید

 برچسب ها: