فروش ویژه دستگاه مکنده صافکاری PDR


دستگاه مکنده صافکاری PDR، قابل استفاده برای مکش فرورفتگی های بدنه خودرو، جنس کفه مکنده از پلاستیک صافکاری میباشد.  مناسب برای صافکاری بدون رنگ، مناسب جابجایی کاشی و شیشه ..
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 149000 تومان

فروش ویژه دستمال حوله ای میکروفایبر 20 عددی


دستمال حوله ای میکروفایبر 20 عددی، قابل استفاده برای صفحه موبایل، مانیتور، تلویزیون و خودروی شما، مناسب شستشو و آبگیری ظروف و سطوح داخل آشپزخانه. بدون پرزدهی و شستشوی و ایجاد خش و لکه. هر بسته شامل 20 عدد دستمال حوله ای ...
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 269000 تومان

علت بلاک شدن لایک در اینستاگرام و رفع آن

 

 

خیلی از افراد به دنبال علت بلاک شدن لایک در اینستاگرام می‌گردند. مشکلی که همه‌ی ما بارها و بارها با آن رو به رو شده‌ایم. اگر به‌طور کافی و کامل در این مورد اطلاعاتی نداشته باشیم و دلایلی که باعث مسدود شدن این عملکرد می‌گردد را نشناسیم، باعث بسته شدن پیج ما می‌شود. این مورد را می‌توان به نوعی زیر مجموعه اکشن بلاک تلقی کرد. زیرا طبق تعریف، ما را از استفاده از یک سری امکانات محدود کرده‌است. پس از آپدیت و تغییر الگوریتم های اینستاگرام، به طور کل خیلی از افراد به مشکلاتی نظیر بلاک شدن و شادوبن شدن برخورد کردند. این موارد را در مقالات قبلی به طور کامل توضیح داده‌ایم. اما در این مقاله قصد داریم قسمت کوچکی از آن را به شما توضیح دهیم.

دلیل مسدود شدن لایک در اینستاگرام به عوامل مختلفی بستگی دارد. استفاده از vpn، استفاده از ربات، فعالیت های اسپمینگ و زیاد لایک کردن افراد می‌تواند یکی از علت های مسدود شدن عملکرد لایک اینستاگرام باشد. اما این موارد واقعا چه ربطی دارد؟ اینستاگرام از کجا متوجه می‌شود که ما فیلترشکن استفاده می‌کنیم و کلا این مورد چه ارتباطی دارد که ما را محدود کند؟ به طور کل اینستاگرام قوانین سفت و سختی دارد که بارها این قوانین را ما مورد بحث و بررسی قرار داده‌ایم. در چند سال اخیر فعالیت در اینستاگرام بسیار سخت‌تر از قبل شده است. زیرا الگوریتم‌ها، قوانین و به‌طور کلی عملکرد آن تغییر کرده است. حال قصد داریم در ادامه شما را با هر یک از این موارد آشنا کنیم.

اولین دلیل بلاک شدن لایک در اینستاگرام، استفاده از vpn

تاثیر فیلترشکن بر بلاک شدن لایک اینستاگرام چیست

استفاده از vpn بعد از فیلتر شدن تلگرام در کشور افزایش یافت. به همین دلیل خاموش و روشن کردن فیلترشکن برای افراد نیز زمانبر بود. با همان فیلترشکن به تلگرام سر میزدند و سپس به اینستاگرام می‌آمدند. تا اینجا مشکلی ندارد. اما به عنوان مثال الان فیلتر شکن شما ip آلمان دارد و ۳ دقیقه بعد با ای‌پی اسپانیا وارد اینستاگرام شوید، اینستاگرام به شما شک می‌کند. همین موضوع علت بلاک شدن لایک و کامنت در اینستاگرام می‌شود. از این رو به هیچ عنوان با vpn وارد پیج خود نشوید. چون اینستاگرام به هک شدن پیج شما شک می‌کند. در نتیجه باعث مسدود شدن برخی امکانات خود برای شما می‌شود.

علت بلاک شدن لایک در اینستاگرام و رفع آن

علت بلاک شدن لایک در اینستاگرام و رفع آن

استفاده از ربات دومین علت مسدود شدن لایک اینستاگرام

همانطور که می‌دانید در اواخر سال ۱۳۹۷ بود که instagram استفاده از ربات را برای کاربران خود ممنوع کرد. جالب‌تر اینجاست که برای این کار الگوریتم نیز ارائه کرد. به صورتی که شما رفتار ربات را نیز همانند انسان کنید، باز هم برای instagram قابل تشخیص است. از این رو یکی از اصلی ترین علت مسدود شدن عملکرد لایک در اینستاگرام استفاده از ربات‌ها می‌باشد. اگر تا امروز از آن‌ها استفاده می‌کردید، آن را غیر فعال کرده و سریعا پسوورد خود را نیز تغییر دهید. به جای استفاده از robot برای بالا بردن مخاطبین میتوانید از فالوور اینستاگرام استفاده کنید و تبلیغات نیز در کنار آن انجام دهید. با این کار نیز می توانید فالوورهای واقعی و فعال کسب کنید.

فالووربگیر سومین دلیل مسدود شدن لایک در اینستاگرام

مسدود شدن عملکرد لایک در اینستاگرام

فالووربگیر و مسدود شدن عملکرد لایک در اینستاگرام

با گسترش شبکه‌های اجتماعی، برنامه‌های زیادی برای راحتی و پیشرفت ما ارائه شدند. یکی از این برنامه‌ها فالوربگیرها بودند. این برنامه‌ها با قابلیتی که داشتند به ازای فالو کردن شما توسط اعضای دیگر برنامه سکه می‌دادند. شما می‌توانستید با این سکه‌ها برای خود فالوور بگیرید. اینستاگرام نیز این امر را ممنوع کرده است. به همین دلیل برای این‌که مشکلاتی اعم از اکشن بلاک برایتان پیش نیاید، بهتر است از این برنامه ها نیز خارج شده و پسوورد خود را تغییر دهید.

لایک بیش از حد علت اصلی مسدود شدن

اصلی‌ترین و آخرین دلیلی که باعث می‌شود عملکرد like برای ما مسدود یا بلاک شود، لایک بیش از اندازه است. شما در هر ساعت بیش از ۳۰۰ عدد و در هر ۲۴ ساعت بیش از ۷۵۰ پست را لایک نکنید. زیرا بیش از این اندازه این عمل را انجام دهید، باعث می‌شوید تا سرورهای اینستاگرام روی پیج شما حساس شوند. این حساس شدن باعث می‌شود در صورت ادامه این عملکرد برای شما مسدود شود. پس بهتر است به جای آنکه هر پستی را بپسنیدیم، گلچین آنها را لایک کنیم.

حل مشکل بلاک شدن عملکرد لایک در اینستاگرام

تا اینجا با ۴ دلیلی که باعث به وجود آمدن این مشکل می‌شد آشنا شدیم. در این بخش و در ادامه قرار است با هم این مشکلات را حل کنیم. اگر عملکرد like در instagram برای شما بلاک شده است و می‌خواهید از این مشکل رهایی پیدا کنید. بهتر است همین ابتدا فیلترشکن خود را خاموش کنید. سپس مرحله به مرحله موارد زیر را انجام دهید:

  1. خارج شدن از تمام برنامه‌ها و ربات‌های جانبی اینستاگرام

  2. پاک کردن برنامه‌های فالووربگیر و آنفالویاب از گوشی خود

  3. تغییر پسوورد پیج

  4. لایک نکردن هیچ پستی در ۷۲ ساعت بعد

با رعایت موارد بالا می‌توانید به راحتی این مشکل و پیغام ترسناک you have been blocked from using the liking feature since you happened to “misuse” it را حل کنید.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
1.87 (15 رای)

بازدیدها: 14220

روي مطلب كليك كنيد....
افزایش فالوور اینستاگرام رایگان با ترفند های اصولی
  • بخش آموزش ها مقاله ها

  • خواهشمند است قبل از سفارش، به مشخصات و دستورالعمل طراحی در انتهای همین صفحه دقت فرمایید. جهت راهنمای کاربران گرامی، “راهنمای سفارش آنلاین” در منوی راهنما در بالای همین صفحه قرار داده شده است.

    فروش ویژه مینی خردکن شارژی 3 تیغه


    مینی خردکن شارژی 3 تیغه  برای خرد و میکس کردن سبزیجات، گوشت، سیر و ...  دارای 3 تیغه استیل ضدزنگ.  ظرفیت مخزن 250 ML ...
    »  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت: 299000 تومان

    یک پاسخ برای “علت بلاک شدن لایک در اینستاگرام و رفع آن”
    1. سلام من پیج کاری دارم نمیتونم پست های دیگران رو لایک کنم این عمل به کارم صدمه میزنه پسوورد پیج رو تغییر دادم موثر واقع نشد بدون وی پی ان که نمیشه وارد اینستا شد پس چیکار کنم ضمنا نگران عواقب بعدی این بلاک شدن ها هستم لطفا منو راهنمایی کنید

    ثبت دیدگاه

      • مدل فایل رام و سه حرف بعد از مدل در بیلدنامبر باید مطابق دستگاه شما باشد. اطلاعات مدل و بیلدنامبر را با شماره گیری کد #1234#* یا از تنظیمات > درباره ببنیید (اطلاعات بیشتر برای انتخاب رام سامسونگ)
      • رام های 4 فایل فقط برای موارد خاص تعمیراتی کاربرد دارد. (کاربران عادی از آنها برای آپدیت اندروید استفاده نکنند.)
      • در رام های چند فایله که دو فایل CSC وجود دارد، HOME_CSC اطلاعات دستگاه را پاک نمیکند ولی CSC اطلاعات شما را کامل حذف میکند. (ترجیحا CSC را انتخاب کنید.)
      • رام رسمی سامسونگ G390F را فقط با برنامه Odin و آموزش دکمه زیر فلش کنید.
      • ثبت دیدگاه کاربران
      • یدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برو بالا
    WeCreativez WhatsApp Support
    پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته ایران فایل مرجع فایل رام های رسمی
    ?سلام به فروشگاه ایران فایل خوش آمدی کاربر گرامی
    رفتن به نوار ابزار