فروش ویژه دستگاه مکنده صافکاری PDR


دستگاه مکنده صافکاری PDR، قابل استفاده برای مکش فرورفتگی های بدنه خودرو، جنس کفه مکنده از پلاستیک صافکاری میباشد.  مناسب برای صافکاری بدون رنگ، مناسب جابجایی کاشی و شیشه ..
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 149000 تومان

فروش ویژه دستمال حوله ای میکروفایبر 20 عددی


دستمال حوله ای میکروفایبر 20 عددی، قابل استفاده برای صفحه موبایل، مانیتور، تلویزیون و خودروی شما، مناسب شستشو و آبگیری ظروف و سطوح داخل آشپزخانه. بدون پرزدهی و شستشوی و ایجاد خش و لکه. هر بسته شامل 20 عدد دستمال حوله ای ...
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 269000 تومان

معرفی امکانات و ترفند اینستاگرام | بخش دوم

 

اینستاگرام یا instagram به عنوان یک شبکه اجتماعی در فضای مجازی فعالیت می کند که می توان با این اپلیکیشن عکس ها و فیلم ها را به اشتراک گذاشت و یا به منظور درآمد زایی از آن استفاده کرد ، مالکیت اصلی این اپلیکیشن هم اکنون به دست فیسبوک ( facebook ) است . اینستاگرام امکانات زیادی را در اختیار کاربران خود می گذارد تا کاربران هنگام استفاده از این برنامه احساس خوشایندی داشته باشند که این یک امتیاز مثبت برای این برنامه است . قبلا در پستی دیگر بخش اول این آموزش را با عنوان معرفی امکانات و ترفند های اینستاگرام | بخش اول  منتشر کرده ایم و در ادامه قصد تکمیل این بخش را به عنوان معرفی امکانات و ترفند اینستاگرام داریم .

 

اینستاگرام
ترفند اینستاگرام : جلوگیری از منشن شدن ( تگ شدن )
بسیاری از کاربران به منظور درامد زایی و بازدید بیشتر از صفحه ی شخصی خود مسابقه هایی را ترتیب می دهند با مضنون این که کاربران باید تعداد مشخصی از افراد را منشن کنند مثلا 30 نفر یا هر پیجی که بیشترین منشن را داشته باشد ، برنده مسابقه است ، ممکن است با منشن کردن شما توسط افراد دیگر شما هم ناخواسته به این مسابقه دعوت شده باشید و این برایتان موضوع ناخوشایندی باشد زیرا شما هیچ تمایلی برای شرکت در این مسابقات ندارید ، اگر شما هم با همین مشکل رو به رو هستید می توانید از این ترفند اینستاگرام  استفاده کنید .
برای جلوگیری از منشن کردن شما توسط افراد دیگر فقط کافیست :
1- برای ورود به تنظیمات ( setting )روی آیکون 3 خط در بالای صفحه بروید و تنظیمات را انتخاب کنید .
2- در ابتدا به privacy و بعد به mentions  بروید .
3- سه گزینه eveyone / people you follow / no one برایتان به نمایش گذاشته می شود .
اگر گزینه همه ( eveyone ) را انتخاب کنید به همه اجازه منشن کردن را می دهید و اگر خواهان این هستید که فقط کسانی که فالو کردید شما را منشن کنند ، گزینه دو را انتخاب کنید و اگر می خواهید هیچ کس شما را منشن نکند گزینه آخر را انتخاب کنید .

معرفی امکانات و ترفند اینستاگرام | بخش دوم

اینستاگرام
ترفند اینستاگرام : کپی کردن کپشن ها
کاربران همراه پست هایی که منتشر می کنند ، مطالبی را به عنوان کپشن به اشتراک می گذارند که شاید بسیاری از این کپشن ها شما را جذب خود کرده است و خواهان استفاده از آن مطالب در کپشن پست های خود یا جاهای دیگر هستید ولی چون اینستاگرام توانایی کپی کردن از روی مطالب را ندارد باعث ناراحتی شما شده است و شما مجبور شده اید متن مورد نظر را خودتان تایپ کنید و یا به دلیل طولانی بودن آن ، از نوشتن آن صرف نظر کرده اید ، ما به شما ی ترفندی پر کاربرد و آسان را اموزش می دهیم که میتوانید همه ی کپشن های مورد نظر خود را کپی کنید . این ترفند اینستاگرام را دنبال کنید .
برای کپی کردن کپشن ها فقط کافیست :
1- به پست مورد نظر خود بروید و روی 3 نقطه بالای پست کلیک کنید و بعد گزینه کپی لینک ( copy link ) را انتخاب کنید .
2- به گوگل بروید و لینک  مورد نظر را در قسمت آدرس پیست کنید .
3- پست اینستاگرامی مورد نظر در گوگل نمایش داده می شود می توانید با نگه داشتن بر روی کپشن آن را کپی کنید .
ترفند اینستاگرام :  چطوری بفهمیم قبلا چه کارایی در اینستاگرام کردیم ؟
اگر دوست داریم به اطلاعاتی مانند : اطلاعات مهم حساب کاربری ، اطلاعات پروفایل ، ارتباطاتون با دیگران و یا اینکه از چه سالی در اینستاگرام هستید و … پی ببرید این آموزش و ترفند اینستاگرام را دنبال کنید . در این بخش به شما کامل توضیح خواهیم داد که چگونه اطلاعات را بصورت کامل و دقیق مشاهده و دریافت کنید . این آموزش می تواند برای پیج های کاری ( بیزینس ) بسیار مهم و مفید باشد . با ما همراه باشید
روش انجام
در ابتدا وارد تنظیمات ( setting ) اینستاگرام خود شوید ، سپس   security را انتخاب کنید و بعد  وارد acess data شوید .
توی acess data اطلاعات مهم کارهایی که قبلا انجام داده اید ، ذخیره می شود .
_اطلاعات مهم حساب کاربری  ( account info )
_اطلاعات مهم پروفایل ( profile info  )
_ارتباطاتون با دیگران ( connections )
_فعالیت های حساب کاربری ( account activity )
_فعالیتتون در استوری دیگران ( stories activity )
_اطلاعات مرتبط با تبلیغات اینستاگرام ( Ads )
  • در قسمت account info  می توانید به ترتیب متوجه شوید :
از چه تاریخی در اینستاگرام بودید ،تاریخ هایی که حساب کاربری را خصوصی یا عمومی کرده اید ،تاریخ هایی که پسورد را تغییر داده اید ، ایمیل هایی که تو حساب کاربریتون وارد کردین ، شماره هایی که تو حساب کاربریتون وارد کردید ،  اطلاعات تاریخ تولدتون .
  • در قسمت profile info می توانید به ترتیب متوجه شوید :
نمایش یوزرنیم های قبلی شما ، نام اکانت شما چه چیزی بوده است ؟ ، قبلا در بیو چه چیز هایی نوشته اید ، قبلا چه لینک هایی در بیو گذاشته اید ؟
  • در قسمت connection می توانید به ترتیب متوجه شوید :
چه کسانی درخواستتون را قبول نکردند ، کسانی که شما را فالو کردند ، کسانی که شما فالو کردید ، هشتگ هایی که فالو کردید ، کسانی که بلاکشون کردید ، کسانی که استوری هایتان را ازشون پنهان کردید .
  •  در قسمت account activity  می توانید به ترتیب متوجه شوید :
تاریخ های ورودتون به اینستاگرام ، تاریخ های خروجتون از اینستاگرام ، چیزهایی که قبلا در اینستاگرام جستجو کردید ( در این قسمت می توانید سابقه جستجو خود را پاک کنید . )

معرفی امکانات و ترفند اینستاگرام | بخش دوم

  • در قسمت stories activity می توانید به ترتیب متوجه شوید :
نظرسنجی هایی که درست کردید ، نظرسنجی های طیفی ، سوالاتی که جواب دادید ، سوالات مرتبط با موسیقی ، شماره های معکوس ، کوییز ها
قسمت آخر هم ads است که علاقه مندی هایی است که  بر اساس آن تبلیغات اینستاگرام را می بینید .

 

روي مطلب كليك كنيد....
معرفی امکانات و ترفند های اینستاگرام | بخش اول
اینستاگرام
ترفند اینستاگرام : یافتن دوستان از روی مخاطبین در اینستاگرام
آیا میدانستید می توانید پیچ اینستاگرام دوستان و اقوام خود را از روی مخاطبین آنها پیدا کنید و مچ پیج های مخفی آنها را بگیرید؟ ، با این ترفند اینستاگرام یا آموزش می توانید دوستان و آشنایان خود را در اینستاگرام پیدا و آنها را دنبال کنید . البته نکته مهمی وجود دارد این است که اینستاگرام بطور دقیق نمیگوید که کدام پیج متعلق به کجدام شماره است اما خود می توانید  تشخیص دهید .
یکی از بخش های آن یافتن افراد از روی مخاطبین و بخش دیگر آن افرای هستند که اینستاگرام تشخیص داده است که شما آنها را می شناسید . با ما همراه باشید .
روش انجام
1- وارد تنظیمات ( setting ) اینستاگرام شوید .
2- وارد قسمت follow and invite friends شوید .
3- وارد قسمت follow contacts شوید .
در اینجا دو بخش contacts و suggested را مشاهده می کنید .
بخش contacts همان بخش مخاطبین شماست . در این بخش شما پیج های اینستاگرامی را مشاهده می کنید که مخاطبین شما مالک آنها هستند . مخاطبینی که در دفترچه تلفن شما ذخیره هستند .
بخش suggested بخش افرادی است که اینستاگرام تشخیص داده است که شما آنها را می شناسید و میل به فالو کردن آنها دارید . اینستاگرام در این بخش بسیار قدرتمند عمل کرده است .
درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
( رای)

بازدیدها: 3

  • بخش آموزش ها

  • خواهشمند است قبل از سفارش، به مشخصات و دستورالعمل طراحی در انتهای همین صفحه دقت فرمایید. جهت راهنمای کاربران گرامی، “راهنمای سفارش آنلاین” در منوی راهنما در بالای همین صفحه قرار داده شده است.

    فروش ویژه مینی خردکن شارژی 3 تیغه


    مینی خردکن شارژی 3 تیغه  برای خرد و میکس کردن سبزیجات، گوشت، سیر و ...  دارای 3 تیغه استیل ضدزنگ.  ظرفیت مخزن 250 ML ...
    »  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت: 299000 تومان

    ثبت دیدگاه

      • مدل فایل رام و سه حرف بعد از مدل در بیلدنامبر باید مطابق دستگاه شما باشد. اطلاعات مدل و بیلدنامبر را با شماره گیری کد #1234#* یا از تنظیمات > درباره ببنیید (اطلاعات بیشتر برای انتخاب رام سامسونگ)
      • رام های 4 فایل فقط برای موارد خاص تعمیراتی کاربرد دارد. (کاربران عادی از آنها برای آپدیت اندروید استفاده نکنند.)
      • در رام های چند فایله که دو فایل CSC وجود دارد، HOME_CSC اطلاعات دستگاه را پاک نمیکند ولی CSC اطلاعات شما را کامل حذف میکند. (ترجیحا CSC را انتخاب کنید.)
      • رام رسمی سامسونگ G390F را فقط با برنامه Odin و آموزش دکمه زیر فلش کنید.
      • ثبت دیدگاه کاربران
      • یدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برو بالا
    WeCreativez WhatsApp Support
    پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته ایران فایل مرجع فایل رام های رسمی
    ?سلام به فروشگاه ایران فایل خوش آمدی کاربر گرامی
    رفتن به نوار ابزار