فروش ویژه دستگاه مکنده صافکاری PDR


دستگاه مکنده صافکاری PDR، قابل استفاده برای مکش فرورفتگی های بدنه خودرو، جنس کفه مکنده از پلاستیک صافکاری میباشد.  مناسب برای صافکاری بدون رنگ، مناسب جابجایی کاشی و شیشه ..
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 149000 تومان

فروش ویژه دستمال حوله ای میکروفایبر 20 عددی


دستمال حوله ای میکروفایبر 20 عددی، قابل استفاده برای صفحه موبایل، مانیتور، تلویزیون و خودروی شما، مناسب شستشو و آبگیری ظروف و سطوح داخل آشپزخانه. بدون پرزدهی و شستشوی و ایجاد خش و لکه. هر بسته شامل 20 عدد دستمال حوله ای ...
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 269000 تومان

معرفی و دانلود برنامه جعبه ابزار ToolBox 5.5.8 برای اندروید

با پیشرفت تکنولوژی و دنیای برنامه نویسی ، انواع اپلیکیشن ها در تمامی زمینه ها برای رفع نیاز های ما طراحی شده اند . برنامه های اندرویدی تقریبا در تمامی کارهای روزمره ما می توانند به ما کمک کنند . هر برنامه تنها برای انجام یک کار طراحی شده است . حال سوال پیش می آبد که اگر بخواهیم در هر زمینه ای یک برنامه داشته باشیم باید چندین برنامه نصب کنیم؟ در پاسخ باید بگویم که خیر ! برنامه اندرویدی جعبه ابزار ToolBox یک برنامه اندرویدی با حجم نسبتا کم می باشد که بیش از 80 نوع برنامه را برای انجام چندین کار شما در خود جای داده است . در ادامه به معرفی بخش های این برنامه می پردازیم . با ایران فایل  همراه باشید .

اپلیکیشن جعبه ابزار
اپلیکیشن جعبه ابزار

معرفی ابزار ها

بارکد خوان

با توجه به پیشرفت محصولات روز دنیا ، امروزه اکثر وسایل دارای بارکد یا QR می باشند . این بارکد شامل ادرس سایت و همچنین اطلاعاتی میباشد که شما می توناید با اسکن کردن آن به آن اطلاعات دست یابید . برنامه بارکد خوان یا اسکنر QR یکی از برنامه های پرکارد برنامه معروف جعبه ابزار می باشد . شما در این برنامه می توانید تمامی بارکد های خود را اسکن و به اطلاعات آن به راحتی دست یابید .

اسکن بارکد

ضربان قلب و فشار خون

سنجش ضربان قلب برای هر انسان در هر سنی نیاز است . برنامه های متعدد بسیار زیادی با حجم های سرسام آور در این زمینه وجود دارند که می توانند ضربان قلب شما را بسنجند . جعبه ابزار همه کاره اندروید با کمترین حجم بهترین برنامه را در زمینه سنجش ضربان قلب بدون نیاز به دستگاه خاصی ارائه کرده است که شما عزیزان می توانید از آن استفاده کنید .

در این برنامه همه کاره اندروید برنامه های ضربان قلب و فشار خون جدا هستند و هرکدام مختص به خود هستند . برای استفاده از این برنامه ها شما باید به سه نکته زیر دقت کنید :

  • ١. این ابزار برای اجرای صحیح نیاز به دسترسی دوربین و فلش دوربین دارد .
  • ٢. میزان خطای اندازه گیری حداقل ۱۲+ می باشد
  • ٣. این ابزار به هیچ عنوان معیار اندازه گیری پزشکی نمی باشد و جهت اندازه گیری دقیق فشار خون حتما باید از طریق دستگاه های پزشکی مخصوص اندازه گیری فشاره خون استفاده کنید یا به مراکز درمانی مراجعه کنید.

تست کرونا

معرفی و دانلود برنامه جعبه ابزار ToolBox 5.5.8 برای اندروید

آیا من مبتلا به کرونا هستم ؟ آیا باید به بیمارستان مراجعه کنم ؟

یکی از برترین اپلیکیشن های این برنامه ، برنامه تست کرونا است . با توجه به همه گیر شدن و شیوع این ویروس افراد زیاد هستند که مبتلا به ویروس کوید 19 هستند اما با خبر نیستند . با انجام تست های این برنامه می توانند درصد ابتلای خود به کرونا را تشخصی دهند و می توانند در صورت لزوم به پزشک مراجه نمایند . این برنامه تلاش می‌کند با مطرح کردن چند سوال پزشکی به یک تصمیم نسبتا مطمئن برسیم که آیا هم اکنون نیاز یه مراجعه به پزشک و مراکز درمانی دارم یا نه .

توجه: الگوریتم‌های این برنامه با همکاری اساتید و نظارت سازمان نظام پزشکی تهیه شده اما نباید نتایج آن را به صورت ۱۰۰ درصد قابل اتکا بدانید.

قیمت طلا

با توجه به نوسانات لحظه ای قیمت ارز و طلا ، در برنامه جعبه ابزار اندروید تنها با چند کلیک می توانید به قیمت لحظه ای و مطمئن طلا دستیابید . همچنین در کنار قیمت روز ، به شما ابزاری قدرتمند جهت محاسبه قیمت طلا برحسب گرم و … را ارائه می کند که کار شمارا بسیار راحت می کند . با این اپلکیشن محبوب اندروید دیگر نیازی به گشت و گذار جهت یافتن قیمت مطمئن طلا و هدر دادن وقت نیست .

روي مطلب كليك كنيد....
فایل دامپ DUMP چیست و توضیحاتی در مورد علت خرابی حافظه های EMMC
اقتصادی
اقتصادی

 پیش خوان

بخش پیشخوان  جعبه ابزار اندروید ، مربطو به انجام کارهای اداری و اینترنتی شماست . در این بخش شما می توانید انواع کار های روزمره خود مانند : استعلام خلافی خودرو ، خدمات اپراتور ها ، کد شهر ها و … را تنا با چند کلیک انجام دهید . این اپلیکیشن همه این ابزار ها را تنها در یک بخش خود جای داده است . همانطو که می دانید این ابزار های ضروری هیچگونه فضای خاصی را در گوشی اندرویدی شما اشغال نمی کنند و کاملا مطمئن و قابل اعتماد هستند پس با خیال راحت از این امکانات استفاده کنید .

 

ویدئو گردی

در این بخش شما می توانید به راحی از تمام ویدیو ها و کلیپ های روز اینترنت بصورت دسته بندی شده و منظم برخوردار باشید . با وجود این قابلیت دیگر نیازی به هدر دادن وقت جهت یافتن فیلم نیست .

پرداخت یار

با پرداخت یار جعبه ابزار بانک را درون گوشی خود داشته باشید . تمامی امور بانکی که از طریق اینترنت در دسترس هستند در این برنامه موجود می باشد . شما با ورود به بخش پرداخت یار می توانید از قابلیت های پرداخت قبض ( گاز ، آب و … ) ، بسته اینترنتی ، خرید شارژ و … برخوردار باشید .

دستیار سلامت

اطراف من

هر فردی با ورود به یک منطقه ی جدید ، مشکل نا آشنا بودن با محیط اطراف خود را دارد . همچنین در اطراف ما ، مراکز متعددی وجود دارند که جهت گذران امور زندگی به همه آنها نیازمندیم . در این میان ، انتخاب محل مناسب با بهترین کیفیت سرویس دهی همواره برای افراد اهمیت داشته است و علاوه بر این ، هرکس سعی میکند تا به نزدیکترین محل در اطراف خود دسترسی داشته باشد . جستجوی فیزیکی مکان های موردنظر ، کار معقولانه ای به نظر نمیرسد و به همین دلیل باید از روش های آسان تر و سریعتر استفاده نمود.
با استفاده از ابزار «اطراف من» می توانید مراکز خدمات رسانی مختلف را در اطراف محل مورد نظر خود جستجو کنید.
ابزار «اطراف من» با همکاری مشترک «جعبه ابزار» و «دانرو» ایجاد شده است.

دستیار سلامت

سلامتی یک امر بسیار مهم در زندگیست که از گذشته تا کنون همواره مورد توجه همه قرار داشته است . با دستیار سلامت جعبه ابزار ، یک دکتر شخصی در گوشی اندرویدی خود داشته باشید . سلامتی خود را بطور کامل و بدون هزینه اضافی کنترل کنید .

دستیار سلامت
دستیار سلامت

برنامه زمانی

هر فردی در زندگی خود نیاز به برنامه ریزی جهت انجام امور زندگی خود دارد . در این بخش شما می توانید طبق تاریخ و ساعت برای خود برنامه ریزی کنید و دیگر نگران فراموشی کار خود نباشید ، چرا که برنامه زمانی جعبه ابزار جدید کار های شما را یادآوری می کند .

رویداد نگار

ابزار رویداد نگار ترکیبی از چند ابزار کاربردی می باشد که با استفاده از آن می توانید رویدادهای مهم زندگی خویش از قبیل تاریخ تولد اعضای خانواده ، تاریخ ازدواج، تاریخ بارداری، مناسبتهای مهم تاریخی و مذهبی را در آن ثبت کنید و نرم افزار اقدام به محاسبه اطلاعاتی مفیدی در خصوص تاریخ و روز رویداد به شمسی، قمری و میلادی، زمان و من دقیق (سال، ماه، هفته، روز، ساعت، ثانیه) سپری شده از رویداد و تاریخ دقیق زمان باقی مانده تا سالگرد رویداد در سال جاری و سال بعدی در اختیار شما قرار می دهد.

روي مطلب كليك كنيد....
آموزش تعویض ال سی دی J6 سامسونگ

همچنین ابزار اطلاعاتی در زمینه نام و سمبل سال و ماه ای که رویداد مورد نظر در آن سال و ماه اتفاق افتاده است در اختیار شما قرار میدهد و با کلیک کردن بر روی سمبل ماه میتوانید اطلاعات جالبی در مورد متولدین ماه مورد نظر را مشاهده کنید که شامل ویژگی های بارز، خصوصیات مثبت و نقاط قوت ،نقاط ضعف و خصوصیات منفی متولدین آن ماه می باشد.

ابزار رویداد نگار قابلیت آگاه سازی و یادآوری رویدادها را به صورت سالیانه را دارد و می توانید برای هر رویداد تنظیمات آگاه سازی مجزایی تعریف کنید و بسته به نوع مناسبت، نسبت به انتخاب آهنگ مناسب و طول زمان پخش آهنگ برای آن | رویداد اقدام نمایید. همچنین قادر خواهید بود تا آگاه سازی قبل از سالگرد را نیز فعال کنید تا به تعداد روزهایی که مشخص می کنید رویداد مورد نظر زودتر از تاریخ سررسید به شما اطلاع داده شود تا اگر قرار است اقدامی قبل از سررسید رویداد انجام دهید آن را به موقع انجام دهید.

خبر خوان

این بخش نرم افزار همانطور که از نامش پیداست ، اخبار روز را با امکانات ویژه در دسترس شما قرار می دهد . برخی امکانات این بخش عبارتند از :

  • مشخص کردن بازه های زمانی دلخواه برای دریافت مطالب جدید به صورت اتوماتیک (مثلا هر ساعت یک بار یا هر ۴ ساعت
  • امکان به روز رسانی مطالب سایت به صورت دستی و به صورت اتوماتیک
  • امکان تعیین مدت زمان برای نگهداری مطالب قدیمی
  • امکان کنترل به روز رسانی مطالب فقط در هنگام اتصال به اینترنت با Wifi
  • امکان نمایش الارم در صورت دریافت مطالب جدید
  • امکان ستاره دار کردن مطالب دلخواه
  • امکان مرتب سازی دلخواه مطالب
  • امکان تعیین  دانلود خودکار تصاویر اخبار و ده ها امکانات دیگر

 

متراژ

به کمک این نرم افزار و با استفاده از لنز دوربین و سنسور شتاب سنج گوشی خود می توانید فواصل و ارتفاع اجسام مختلف را اندازه گیری نمایید تنها پارامتر مورد نیاز برای انجام این کار دانستن ارتفاع لنز دوربین از سطح زمین هم سطح با جسم مورد نظر برای اندازه گیری می باشد.
این نرم افزار بسیار مفید و کاربردی است به عنوان مثال، شما می توانید از راه دور فاصله تا یک ساختمان و با ارتفاع یک درخت و غیره را برآورد کنید.

متراژ
متراژ

فلز یاب

این ابزار می تواند شدت میدان مغناطیسی محیط و همچنین اشیای فلزی را تشخیص دهد و با ایجاد هشدار شما را از آن مطلع | سازد. این ابزار از سنسور مغناطیسی دستگاه شما برای اندازه گیری شدت میدان مغناطیسی محیط اطراف دستگاه استفاده می کند و با استفاده از این قابلیت قادر به تشخیص فلزات و میدان های مغناطیسی(آهن رباها) اطراف خود می باشد و لذا برای استفاده از این برنامه دستگاه شما حتما باید دارای سنسور مغناطیسی باشد . اگر فلزی در محیطی وجود داشته باشد میزان میدان مغناطیسی آن محیط افزایش می یابد.

جهان نما

معرفی و دانلود برنامه جعبه ابزار ToolBox 5.5.8 برای اندروید

در جهان نما می توانید اطلاعات کامل و دقیقی از کشور ها بدست آورید . برخی از اطلاعات عبارتند از :

  • پرچم آن کشور
  • نام لاتین
  • پایتخت
  • مذهب
  •  زبان رسمی
  • نوع حکومت
  •  مساحت کشور
  • جمعیت
  • واحد پول رایج
  • پیش شماره بارکدهای مربوط به هر کشور
  • پیش شماره تلفن مربوط به هر کشور
  •  معنی نام کشور
روي مطلب كليك كنيد....
مشخصات گوشی هوشمند Meizu 17

نور سنج

این ابزار با استفاده از حسگر نور دستگاه اقدام به محاسبه میزان نور محیط اطراف می کند. باید توجه داشته باشید که حسگر نور برخی دستگاه دارای محدودیت در خواندن میزان و شدت نور محیط می باشند و به همین خاطر برنامه ممکن است در یک محیط ثابت بر روی دستگاه
های مختلف نتایج متفاوتی داشته باشد.

استانداردهای روشنایی، مقادیر شدت روشنایی لازم در هر محیط را تعیین میکنند. با استفاده از این ابزار می توانید شدت روشنایی محیط زندگی و کاری خویش را اندازه گیری کنید و همچنین لیست مقادیر استاندارد برای محیط های مختلف در برنامه موجود است که با استفاده از آن می توانید با اضافه یا کم کردن منابع روشنایی، نور مناسب برای منزل و محیط کاری خویش فراهم کنید. به عنوان مثال برای یک دفتر کار، شدت روشنای متوسط ۵۰۰ لوکس و برای یک زمین فوتبال در سطح مسابقات بین المللی تا شدت روشنایی ۳۵۰۰ لوکس توصیه می شود.

فتو افکت

با استفاده از ابزار فتوافکت می توانید تصاویر خود را ویرایش کنید و از افکت های متنوع برنامه استفاده کرده و به راحتی عکس خودتان و دوستانتان را مونتاژ و افکت گذاری کنید و به عکس های خود ظاهری جذاب بدهید ! با استفاده از این ابزار می توانید چندین افکت را بر روی تصویر مورد نظر خویش به صورت همزمان اعمال کنید برای این کار کافی پس از انتخاب افکت مورد نظر بر روی دکمه تائید کلیک تا افکت انتخابی بر روی تصویر ثبت سپس افکت های بعدی را به همین طریق بر روی تصویر خویش اعمال کنید تا با ترکیب افکت های مختلف جلوه های ویژه خلق کنید و در نهایت تصاویر را در گالری خود ذخیره یا به اشتراک بگذارید .

فتو افکت جعبه ابزار
فتو افکت جعبه ابزار

دیگر برنامه های جعبه ابزار

  • دستیار مالی
  • ناظر سیستم
  • چراغ
  • دفترچه یاداشت
  • تراز
  • مساحت و حجم
  • ماشین حساب
  • خطکش
  • نقاله
  • قطب نما
  • ذره بین
  • رنگ شناس
  • صدا سنج
  • رادار GPS
  • سرعت سنج
  • لرزه نگار
  • فاصله زمانی
  • کرنومتر
  • زمان سنج
  • مبدل عدد
  • مبدل تاریخ
  • مبدل واحد
  • ترافیک راه ها
  • ساعت جهانی
  • متن به صدا
  • کد ملی
  • فاصله شهر ها
  • نقشه BRT
  • نقشه مترو
  • پلاک یاب
  • برش موسیقی
  • بوم نقاشی
  • اتصال بی سیم
  • آینه
  • تنظیم صدا
  • دایره شانس
  • چالش بینایی
  • ارسال برنامه
  • میانبر تماس
  • بارکد ساز
  • بارکر خوان

برخی ویژگی های نرم افزار

  • دسترسی به بیش از 80 ابزار متنوع در یک محیط
  • ارائه انواع خدمات بر اساس نیاز های کاربران
  • دسته بندی ابزار ها
  • امکان ایجاد دسته بندی علاقه مندی ها و افزودن ابزار به آن
  • محیط بسیار ساده و زیبا
  • حجم بسیار پایین در عوض کارایی بسیار بالا

 دانلود برنامه ToolBox 5.5.8 جعبه ابزار اندروید

تغییرات نسخه ۵.۵.۸

  • اضافه شدن ابزار پرداخت یار
  • استعلام و پرداخت انواع قبوض آب، برق، گاز، تلفن و…
  • استعلام و پرداخت خلافی خودرو
  • برطرف کردن برخی مشکلات گزارش شده

 

معرفی و دانلود برنامه جعبه ابزار ToolBox 5.5.8 برای اندروید

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
( رای)

بازدیدها: 95

  • بخش آموزش ها

  • خواهشمند است قبل از سفارش، به مشخصات و دستورالعمل طراحی در انتهای همین صفحه دقت فرمایید. جهت راهنمای کاربران گرامی، “راهنمای سفارش آنلاین” در منوی راهنما در بالای همین صفحه قرار داده شده است.

    فروش ویژه مینی خردکن شارژی 3 تیغه


    مینی خردکن شارژی 3 تیغه  برای خرد و میکس کردن سبزیجات، گوشت، سیر و ...  دارای 3 تیغه استیل ضدزنگ.  ظرفیت مخزن 250 ML ...
    »  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت: 299000 تومان

    ثبت دیدگاه

      • مدل فایل رام و سه حرف بعد از مدل در بیلدنامبر باید مطابق دستگاه شما باشد. اطلاعات مدل و بیلدنامبر را با شماره گیری کد #1234#* یا از تنظیمات > درباره ببنیید (اطلاعات بیشتر برای انتخاب رام سامسونگ)
      • رام های 4 فایل فقط برای موارد خاص تعمیراتی کاربرد دارد. (کاربران عادی از آنها برای آپدیت اندروید استفاده نکنند.)
      • در رام های چند فایله که دو فایل CSC وجود دارد، HOME_CSC اطلاعات دستگاه را پاک نمیکند ولی CSC اطلاعات شما را کامل حذف میکند. (ترجیحا CSC را انتخاب کنید.)
      • رام رسمی سامسونگ G390F را فقط با برنامه Odin و آموزش دکمه زیر فلش کنید.
      • ثبت دیدگاه کاربران
      • یدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برو بالا
    WeCreativez WhatsApp Support
    پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته ایران فایل مرجع فایل رام های رسمی
    ?سلام به فروشگاه ایران فایل خوش آمدی کاربر گرامی
    رفتن به نوار ابزار