فروش ویژه مینی دوربین فیلم برداری A9


مینی دوربین فیلم برداری A9، نرم افزار رایگان و کارآمد در آیفون / اندروید / آی پد / لپ تاپ. شارژ به وسیله پاوربانک و یا اتصال مستقیم به برق. دقت صفحه نمایش  1080 × 1920 پیکسل - Full HD  ...
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 449000 تومان

فروش ویژه دستمال حوله ای میکروفایبر 20 عددی


دستمال حوله ای میکروفایبر 20 عددی، قابل استفاده برای صفحه موبایل، مانیتور، تلویزیون و خودروی شما، مناسب شستشو و آبگیری ظروف و سطوح داخل آشپزخانه. بدون پرزدهی و شستشوی و ایجاد خش و لکه. هر بسته شامل 20 عدد دستمال حوله ای ...
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 269000 تومان

نکته های برای افزایش امنیت و جلوگیری از هک شدن در اندروید

 

Prevent Mobile Hacking 2 Min 1024X576 1

 

هرچند شرکت‌های نرم افزاری توسعه دهنده پلتفرم‌های موبایلی با انتشار پچ‌ها و آپدیت‌های پیوسته همیشه وقت سعی در افزایش امنیت کاربران استفاده کننده از محصولات خود هستند، با این حال دنیای صفر و یک هیچ‌گاه امنیت مطلق را تجربه نخواهد کرد. در ادامه با ۷ ترفند آشنا خواهیم شد که از هک شدن گوشی اندرویدی شما تا حدودی جلوگیری میکند.
آلوده شدن به ویروس‌ها و بدافزارها ازجمله مشکلاتی است که در کمین کاربران تلفن‌های همراه نشسته و در این میان یکی از چالش‌هایی که ارائه کنندگان سیستم عامل با آن روبرو هستند این است که هرچه محصول آن‌ها محبوبیت بیشتری در بین مردم داشته باشد، به همان نسبت علاقه هکرها و ویروس نویسان هم بیشتر می‌شود. اگر به امنیت اطلاعات خود اهمیت می‌دهید و قصد دارید ریسک‌های امنیتی را که نرم‌افزارهای مختلف اندرویدی برای گوشی شما به همراه دارند را به حداقل کاهش دهید. هک شدن گوشی اندرویدی شدن گوشی اندرویدی
امروزه مردم خیلی از وقت خود را با گوشی‌شان سپری می‌کنند. به این حد از وابسته شدن انسان‌ها به گوشی‌های هوشمند هرچند می‌تواند به سریع‌تر و دقیق‌تر انجام شدن برخی امروز منجر شود، با این حال همراهی به حد اندازه گوشی‌های هوشمند بدون شک خطراتی که حریم خصوصی افراد را تهدید می‌کند هم به همراه خواهد داشت.
از میان برنامه‌هایی که کاربران روی دستگاه هوشمند خود نصب می‌کنند، احتمال یک یا چند بدافزار یا جاسوس افزار وجود دارد. پس این احتمال وجود دارد که در هر دستگاه هوشمند یک بدافزار یا جاسوس برای سرقت اطلاعات خصوصی نصب شده باشد و کاربر اطلاعاتش را دو دستی تقدیم این سارقان کند.
در بازار گوشی‌های هوشمند پلتفرم اندروید به دلیل متن‌باز بودن و قابل استفاده توسط شرکت‌های سخت افزاری شخص ثالث، در مرکز توجه قرار گرفته و امروزه می‌توان از آن به عنوان محبوب‌ترین پلتفرم موبایلی جهان یاد کرد. البته این میزان محبوبیت، باعث شده که پلتفرم اندروید به محبوب‌ترین پلتفرم مورد علاقه هکرها نیز تبدیل شود. هک شدن گوشی اندرویدی
در ذهن بسیاری از افراد هنگامی که از هک شدن سخن به میان می‌آوریم، فردی تجسم می‌شود که با یک سیستم بسیار پیشرفته در حال کد زدن‌های مختلف و نفوذ به یک سیستم با یک تیم حرفه‌ای است. هرچند این نگاه در ابعاد بسیار بزرگ می‌تواند واقعی باشد، با این حال قریب به اتفاق افرادی که گوشی هوشمند و یا اکانت شبکه‌های اجتماعی آن‌ها هک می‌شود، از نقطه‌ای ضربه خورده‌اند که خود آن‌ها با جدی نگرفتن نکات امنیتی به وجود آورده‌اند.

ترفندهای جلوگیری از هک شدن گوشی اندرویدی

استفاده از حالت امن مرورگر کروم

 

روي مطلب كليك كنيد....
چگونه از هک شدن گوشی موبایل خود جلوگیری کنیم

حالت مرور امن

 

همانطور که در این مطلب نیز با شما در میان گزاشتیم، تمام مرورگرهای مدرن موبایلی دارای یک حالت مرور امن و مخفی هستند که ضریب حریم امنیت خصوصی شما را افزایش میدهد. Safe Mode یا حالت ایمن در مرورگرها به حالتی گفته می‌شود که در آن مرورگر در حالتی که تمام افزونه‌های نصب‌شده بر روی آن غیرفعال است اجرا می‌گردد. این قابلیت زمانی که مرورگر به مشکل می‌خورد بسیار کمک‌کننده است و به وسیله‌ آن می‌توان پی برد که آیا مشکل کنونی مرورگر از جانب افزونه‌های جانبی به وجود آمده است یا خیر. این قابلیت در کلیه‌ی مرورگرهای شناخته‌شده‌ی کنونی وجود دارد.
خوشبختانه نسخه موبایلی مرورگر گوگل کروم از این قابلیت به خوبی پشتیبانی می‌کند و برای دسترسی به آن بر روی گوشی‌های اندرویدی باید بر روی منوی سه نقطه را از قسمت بالا سمت چپ صفحه تاچ کرد، از منوی باز شده وارد تنظیمات شده و گزینه Privacy را انتخاب کنید و در صفحه باز شده قابلیت مرور امن را فعال کنید. با این کار ۹۹ درصد از تلاش هکرهایی که می‌خواهند از طریق باگ‌های ایجاد شده توسط برنامه آلوده و یا روش‌های  تکنیک‌های فیشینگ به گوشی شما نفوذ کنند، مسدود خواهد شد.

نصب برنامه ها صرفا از استورهای معتبر

 

نکته های برای افزایش امنیت و جلوگیری از هک شدن در اندروید

 

اصلی‌ترین راه نفوذ هکرها به یک گوشی هوشمند اندرویدی، توسط یک بدافزار صورت می‌گیرد. شرکت گوگل به طور مستمر قابلیت اپلیکیشن‌های موجود در گوگل پلی را بررسی می‌کند و شاید بتوان با کمی شک و تردید گفت که تمامی برنامه‌های موجود در این استور امن هستند؛ اما این موضوع به هیچ عنوان در رابطه با فروشگاه‌های نرم افزاری جانبی که این روزها تعداد آن‌ها کم هم نیست صدق نمی‌کند.
توجه داشته باشید که با نصب هر اپلیکیشن از استورهای جانبی، با دست خود مجوز هک شدن گوشی همراهتان را صادر کرده‌اید؛ چرا که هیچ‌گونه تضمینی در سالم بودن آن اپ وجود نخواهد داشت. در دستگاه‌های اندرویدی قابلیتی وجود دارد که باعث می‌شود تنها اپلیکیشن‌های دریافتی از گوگل پلی بر روی گوشی نصب شوند. برای روشن کردن این قابلیت وارد تنظیمات گوشی شده و بخش امنیت یا Security را انتخاب کنید و سپس گزینه Unknown sources را غیر فعال کنید. هک شدن گوشی اندرویدی

به روز باشید

 

گوگل پلی

 

اندروید  به هر میزان هم که امن و غیر غافل نفوذ باشد، با این حال به دلیل متن‌باز بودن آن همیشه وقت در معرض توجه هکرها قرار می‌گیرد. در این بین شرکت توسعه دهنده آن یعنی گوگل می‌کوشد تا هر از چند گاهی در نسخه‌های جدید این پلتفرم امنیت آن را بالا ببرد. شرکت‌های سخت افزاری همکاری گوگل نیز هریک برای محصولات بالا رده خود به طور ماهیانه پچ یا به‌روزرسانی‌های امنیتی را منتشر می‌کند که دریافت و نصب آن‌ها از اوجب واجبات است.
برای چک کردن دستی به‌روز رسانی‌ها می‌توانید وارد تنظیمات دستگاه شده و گزینه درباره گوشی یا About Phone را انتخاب کنید. از صفحه باز شده منوی به‌روزرسانی‌های سیستم یا System Updates را انتخاب کرده و آپدیت‌های ارسالی از طرف گوگل یا سازنده گوشی را بررسی کنید. هک شدن گوشی اندرویدی

بررسی سلامت اپلیکیشن‌ها

 

روي مطلب كليك كنيد....
آموزش و نکات جلوگیری از هک شدن گوشی اندرویدی

بررسی سلامت اپلیکیشن‌ها

 

پیشنهاد می‌کنیم که اگر از سایر فروشگاه‌های نرم افزاری در کنار گوگل پلی استفاده می‌کنید، حتماً قابلیت بررسی صحت عملکرد اپلیکیشن‌ها در پلتفرم دستگاه خود را فعال کنید. قابلیت Verify Apps در دستگاه‌های با سیستم‌عامل اندروید می‌تواند از اجرا شدن این جاسوس‌افزار بر روی دستگاه جلوگیری کند. برای فعال کردن این قابلیت می‌بایست به بخش Settings > Google > Security > Scan device for security threats مراجعه شود.

گوشی خود را قفل کنید

نکته های برای افزایش امنیت و جلوگیری از هک شدن در اندروید

 

 

اولین سد در برابر هکر یک گوشی هوشمند اندرویدی، داشتن قفل صفحه نمایش است. بله؛ همین موضوع ساده و پیش و پا افتاده در هنگامی که گوشی همراه شما در معرض خطر دسترسی افراد مختلف قرار گیرد، خواهد توانست از اطلاعات شما به خوبی محافظت کند.
هرچند غریب به اتفاق دارندگان گوشی‌های هوشمند امروزی از الگو، پین و یا روش‌های بیومتریک مانند حسگر اثر انگشت و یا سنسور تشخیص چهره برای ورود به گوشی هوشمند خود استفاده می‌کنند، با این حال هنوز هم عده‌ای از این کار امتناع می‌کنند که می‌تواند درنهایت به ضرر آن‌ها تبدیل شود.
شاید وارد کردن چندین باره رمز عبور هنگامی که استفاده زیادی از دستگاه داشته باشید کمی خسته کننده به نظر برسد، با این حال در نظر داشته باشید که اگر گوشی شما در تاکسی و یا مکان‌هایی که هزاران نفر در آن‌ها رفت و آمد داشته باشد جا بماند، همین ترفند ساده خواهد توانست مانع افشا اطلاعات شما گردد. علاوه بر این پیشنهاد می‌کنیم که برای افزایش امنیت گوشی اندرویدی، قابلیت smart lock را فعال کنید تا برای باز کردن قفل صفحه نمایش در خانه یا در محل‌هایی که استیکر NFC دیگر به وارد کردن چندین باره رمز عبور نباشد.

از راه دو گوشی اندرویدی خود را کنترل کنید

 

روي مطلب كليك كنيد....
چگونه با سرقت گوشی ها مقابله کنیم

نکته های برای افزایش امنیت و جلوگیری از هک شدن در اندروید

 

بعد از قرار دادن قفل صفحه نمایش، دومین دیوار امنیتی که می‌تواند علاوه بر مکان‌یابی گوشی اندرویدی شما، امکان پاک کردن از راه دور اطلاعاتتان را هم فراهم می‌کند، Android Device Manager یا پنل مدریت بر دستگاه اندرویدی گوگل است.
با بهره گیری از این سرویس قادر خواهید بود تا تمامی  گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی متصل به یک اکانت گوگل را از هرکدام از آن‌ها ردیابی کرده و از مکان آن‌ها مطلع شوید. همچنین در صورت لزوم می‌توانید زنگ آن را به صدا دربیاورید، آن را با رمز دلخواه قفل کنید و یا تمامی اطلاعات آن را از راه دور پاک‌سازی کنید.
برای این کار وارد Settings شده و تنظیمات گوگل را پیدا کنید. از صفحه باز شده گزینه امنیت یا Security را انتخاب کرده و در اینجا دو گزینه Remotely locate this device و Allow remote lock and erase را فعال کنید. البته توجه داشته باشید که کنترل از راه دور گوشی، منوط به متصل بودن آن به شبکه اینترنت است.

از امنیت شبکه مورد استفاده مطمئن شوید

نکته های برای افزایش امنیت و جلوگیری از هک شدن در اندروید

نکته های برای افزایش امنیت و جلوگیری از هک شدن در اندروید

نکته های برای افزایش امنیت و جلوگیری از هک شدن در اندروید

از سلامت شبکه مورد استفاده مطمئن شوید

 

این موضوع که دولت‌ها فارغ از نوع منطقه و تفکر اقوام t علاقه‌مند هستند که به افکار عموم تسلط داشته باشند و از کوچک‌ترین اتفاق‌ها مطلع باشند که شکی نیست؛ با این حال می‌توان با استفاده از رمزگذاری اطلاعات منتقل شده از طریق شبکه اینترنت تا حدودی مانع این کار شد.
یکی از اهداف اصلی VPN محرمانگی است و این کار با رمز کردن دیتا انجام می‌شود و دریافت کننده دیتا باید برای دستیابی محتوای بسته‌ها آن را رمزگشایی کند. فرمول و الگوریتم‌هایی که برای رمزگذاری دیتا مورد استفاده قرار می‌گیرد به صورت عمومی در دسترس است و آن را می‌دانند. کلید یا secret که برای رمزنگاری استفاده می‌شود باعث حفاظت از دیتا می‌شود. هک شدن گوشی اندرویدی
اگر فرستنده و گیرنده هر دو کلید را داشته باشند می‌توانند دیتا را رمزنگاری و رمزگشایی کنند و هرکسی که در بین راه بسته‌ها را دریافت کند به دلیل ندانستن کلید قادر به دیدن محتوای بسته‌ها نخواهد بود. به‌هرحال اگر به شبکه مورد استفاده خود اطمینان ندارید، بهترین راه استفاده از VPN می‌باشد.
درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
( رای)

بازدیدها: 10

  • بخش آموزش ها مقاله ها
  • آواتار Iran-Filee.ir

    خواهشمند است قبل از سفارش، به مشخصات و دستورالعمل طراحی در انتهای همین صفحه دقت فرمایید. جهت راهنمای کاربران گرامی، “راهنمای سفارش آنلاین” در منوی راهنما در بالای همین صفحه قرار داده شده است.

    فروش ویژه مینی خردکن شارژی 3 تیغه


    مینی خردکن شارژی 3 تیغه  برای خرد و میکس کردن سبزیجات، گوشت، سیر و ...  دارای 3 تیغه استیل ضدزنگ.  ظرفیت مخزن 250 ML ...
    »  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت: 299000 تومان

    ثبت دیدگاه

      • مدل فایل رام و سه حرف بعد از مدل در بیلدنامبر باید مطابق دستگاه شما باشد. اطلاعات مدل و بیلدنامبر را با شماره گیری کد #1234#* یا از تنظیمات > درباره ببنیید (اطلاعات بیشتر برای انتخاب رام سامسونگ)
      • رام های 4 فایل فقط برای موارد خاص تعمیراتی کاربرد دارد. (کاربران عادی از آنها برای آپدیت اندروید استفاده نکنند.)
      • در رام های چند فایله که دو فایل CSC وجود دارد، HOME_CSC اطلاعات دستگاه را پاک نمیکند ولی CSC اطلاعات شما را کامل حذف میکند. (ترجیحا CSC را انتخاب کنید.)
      • رام رسمی سامسونگ G390F را فقط با برنامه Odin و آموزش دکمه زیر فلش کنید.
      • ثبت دیدگاه کاربران
      • یدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برو بالا
    WeCreativez WhatsApp Support
    پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته ایران فایل مرجع فایل رام های رسمی
    ?سلام به فروشگاه ایران فایل خوش آمدی کاربر گرامی
    رفتن به نوار ابزار