فروش ویژه مینی دوربین فیلم برداری A9


مینی دوربین فیلم برداری A9، نرم افزار رایگان و کارآمد در آیفون / اندروید / آی پد / لپ تاپ. شارژ به وسیله پاوربانک و یا اتصال مستقیم به برق. دقت صفحه نمایش  1080 × 1920 پیکسل - Full HD  ...
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 449000 تومان

فروش ویژه دستمال حوله ای میکروفایبر 20 عددی


دستمال حوله ای میکروفایبر 20 عددی، قابل استفاده برای صفحه موبایل، مانیتور، تلویزیون و خودروی شما، مناسب شستشو و آبگیری ظروف و سطوح داخل آشپزخانه. بدون پرزدهی و شستشوی و ایجاد خش و لکه. هر بسته شامل 20 عدد دستمال حوله ای ...
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 269000 تومان

چگونه به باز کردن سامسونگ تلفن: رمز عبور را فراموش کرده اید (الگو / کد PIN)

 

من رمز عبور (الگو / پین کد) در سامسونگ کهکشان S3 را فراموش کرده. این مشکل محبوب ترین که شما می توانید از بسیاری از مردم را بشنود. سامسونگ یکی از گوشی های هوشمند محبوب ترین است که می آید با یک طیف گسترده ای از توابع و ویژگی های. این توابع عجیب و غریب و ویژگی های دستگاه سامسونگ اجازه می دهد تا به کاربران برای انجام تقریبا همه چیز که آنها در واقع می خواهید. اما مشکلات رخ می دهد زمانی که برخی از شرایط نامطلوب اتفاق می افتد و منجر به نتایج ناخواسته مانند فراموش کردن رمز عبور گوشی سامسونگ خود را (الگوی کد / PIN). بسیاری از کاربران در حال حاضر که در حال جستجو برای یک روش موثر و کارآمد را برای باز کردن رمز عبور صفحه نمایش گوشی سامسونگ خود وجود دارد.

برای تلفن های مختلف آندروید، روش برای دور زدن passsword صفحه نمایش را فراموش کرده متفاوت است. بنابراین، برای راحتی شما در اینجا برخی از بهترین و موثر ترین راه است که می تواند به شما کمک کند تا به راحتی دور زدن رمز عبور (کد الگوی / PIN) از گوشی های هوشمند سامسونگ خود هستند.

راه حل 1: باز کردن قفل سامسونگ تلفن های تنظیم مجدد کارخانه

آیا شما رمز عبور بر روی سامسونگ کهکشان S3 را فراموش کرده؟ در واقع forgotting رمز عبور قفل صفحه نمایش یک چیز مشترک است. راه های بسیاری است که می تواند به شما کمک کند برای باز کردن قفل گوشی های هوشمند سامسونگ خود را کلمه عبور، الگو و و همچنین هر گونه کدهای PIN دیگر وجود دارد. همه شما باید انجام دهید این است که فقط به سادگی زیر این روش ساده برای باز کردن قفل خود را سامسونگ کهکشان S3. هارد ریست یکی از روش های عمده موثر و سریع برای باز کردن قفل گوشی های هوشمند سامسونگ شما است. اگر تلفن هوشمند شما واقعا آهسته، انجماد و است و نیز پاسخ خوبی و یا شما می توانید رمز عبور گوشی خود را به یاد داشته باشید و سپس این روش است برای شما. اگر شما رو به یک مشکل بزرگ در دسترسی به داده های کارخانه خود را، تنظیم مجدد جایگزین، پس از آن نیز شما می توانید یک تنظیم مجدد کارخانه سریع در گوشی های هوشمند سامسونگ خود را انجام دهد. فقط هر یک از روش های زیر را دنبال کنید برای انجام یک تنظیم مجدد کارخانه سریع بر روی دستگاه شما. اما این روش تمام اطلاعات خود را بر روی گوشی پاک کنید، به طوری که این روش را امتحان کنید اگر شما هیچ پشتیبان گیری برای داده های ارزشمند خود را.

Unlock Samsung Forgot Password

روش 1:

چگونه به باز کردن سامسونگ تلفن: رمز عبور را فراموش کرده اید (الگو / کد PIN)

بسیاری از مردم که از مشکل رنج می برند مانند من رمز عبور را فراموش سامسونگ کهکشان S3 وجود دارد. بنابراین، برای کمک به شما فقط این مرحله را دنبال، هنگامی که گوشی های هوشمند سامسونگ شما خاموش، سپس کمی فشار دهید و دوره پایین نگه دارید و دوره تا کلید هر دو در همان زمان دقیق. بعد از این پایین نگه داشتن کلید برق را تا زمانی یک صفحه نمایش تست می بینید، آن را معمولا 15 تا 20 ثانیه طول می کشد. زمانی که صفحه نمایش تست شما ببینید که دکمه تنظیم صدا را به راحتی از طریق گزینه های حرکت را فشار دهید تا ببینید پاک کردن داده ها / تنظیم مجدد کارخانه گزینه، سپس به سادگی کلید برق را برای انتخاب این گزینه را فشار دهید.

روش 2:

روش دوم برای بازیابی خود را سامسونگ کهکشان S3 رمز عبور را فراموش فقط قدرت گوشی خود را خاموش و سپس روی کلید حجم پایین فشار پایین، سپس قدرت در کردن کلید را رها، اما هنوز هم کلید را پایین نگه دارید حجم پایین برای تقریبا 10 تا 15 زمان ثانیه صورت گرفت. وقتی به دیدن برخی از گزینه های اضافی پاپ تا بر روی صفحه نمایش دستگاه شما، شما به راحتی می توانید برای مرحله بعدی که حجم پایین کلید به راحتی از طریق تمام گزینه حرکت تا زمانی که آن را برجسته این گزینه از تنظیم مجدد پرس رفتن، معمولا نشان می دهد یک گزینه تنظیم مجدد کارخانه، فقط کلید قدرت را فشار دهید تا این فرایند انجام می شود.

روش 3:

زمانی که دستگاه شما خاموش است، کلید خانه با دکمه قدرت را فشار دهید. هنگامی که روی صفحه نمایش بهبود آندروید کلید خانه را نشان می دهد، حجم را فشار دهید و دکمه پایین، اما به یاد داشته باشید باید این دو دکمه در همان زمان فشار دهید. هنگامی که شما بر روی صفحه نمایش سیستم بازیابی آندروید می باشد شما باید به انتشار تمام کلید فشار داده و سپس به حجم پایین را فشار دهید تا حرکت به تنظیم مجدد کارخانه و گزینه داده ها را پاک کنید. هنگامی که شما در رسیدن به فقط دکمه قدرت برای انجام این فرایند را فشار دهید.

روش 4:

برای انجام یک تنظیم مجدد کارخانه از این روش فقط خاموش دستگاه شما و پس از آن مطبوعات کلید خانه و به آرامی کلید برق را آزاد در حالی که هنوز فشار دادن کلید خانه. گزینه کلید جستجو را از سیستم بازیابی روی صفحه نمایش آندروید را انتخاب کنید. در تنظیم مجدد کارخانه ضربه بزنید و گزینه اطلاعات پاک و OK را با کمک دکمه قدرت را انتخاب کنید. بله گزینه را انتخاب کنید و حذف همه داده های کاربر و آن را به دستگاه خود را ریبوت و روند تنظیم مجدد کارخانه خواهد شد بر روی دستگاه شما انجام می شود.

باز کردن قفل گوشی سامسونگ توسط تنظیم مجدد کارخانه است یک راه حل کامل از آن را به تمام اطلاعات خود را بر روی تلفن خود را آسیب نمی زند. در حالی که dr.fone یکی از بهترین ابزاری است که شما می توانید به بازیابی رمز عبور روی صفحه نمایش را فراموش کرده بر روی سامسونگ کهکشان استفاده است. آن را از دست دادن داده نمی شود زمانی که شما باز گوشی سامسونگ، امن تر، ساده تر، هیچ حامل ماده، و غیره

راه حل 2: باز کردن قفل گوشی سامسونگ با dr.fone

dr.fone – قفل صفحه نمایش آندروید حذف عجیب و غریب و همچنین به عنوان یک راه حل باز کردن قفل سریع و موثر قادر به باز کردن سامسونگ کهکشان S3 فراموش مشکل رمز عبور است. این کاملا به شما اجازه انجام یک آنلاک سریع از کلمات عبور سامسونگ کهکشان، کدهای PIN و همچنین کدهای الگوی. علاوه بر این، با کمک این برنامه، شما همچنین می توانید پیام های متنی، اطلاعات تماس، عکس ها، فیلم ها، اسناد، فایل های صوتی و همچنین خیلی بیشتر بهبود می یابند.

چگونه به باز کردن سامسونگ تلفن: رمز عبور را فراموش کرده اید (الگو / کد PIN)

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
2 (2 رای)

بازدیدها: 922

روي مطلب كليك كنيد....
آموزش کامل آپدیت و فلش رام رسمی گوشی HTC
  • بخش آموزش ها
  • آواتار Iran-Filee.ir

    خواهشمند است قبل از سفارش، به مشخصات و دستورالعمل طراحی در انتهای همین صفحه دقت فرمایید. جهت راهنمای کاربران گرامی، “راهنمای سفارش آنلاین” در منوی راهنما در بالای همین صفحه قرار داده شده است.

    فروش ویژه مینی خردکن شارژی 3 تیغه


    مینی خردکن شارژی 3 تیغه  برای خرد و میکس کردن سبزیجات، گوشت، سیر و ...  دارای 3 تیغه استیل ضدزنگ.  ظرفیت مخزن 250 ML ...
    »  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت: 299000 تومان

    ثبت دیدگاه

      • مدل فایل رام و سه حرف بعد از مدل در بیلدنامبر باید مطابق دستگاه شما باشد. اطلاعات مدل و بیلدنامبر را با شماره گیری کد #1234#* یا از تنظیمات > درباره ببنیید (اطلاعات بیشتر برای انتخاب رام سامسونگ)
      • رام های 4 فایل فقط برای موارد خاص تعمیراتی کاربرد دارد. (کاربران عادی از آنها برای آپدیت اندروید استفاده نکنند.)
      • در رام های چند فایله که دو فایل CSC وجود دارد، HOME_CSC اطلاعات دستگاه را پاک نمیکند ولی CSC اطلاعات شما را کامل حذف میکند. (ترجیحا CSC را انتخاب کنید.)
      • رام رسمی سامسونگ G390F را فقط با برنامه Odin و آموزش دکمه زیر فلش کنید.
      • ثبت دیدگاه کاربران
      • یدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برو بالا
    WeCreativez WhatsApp Support
    پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته ایران فایل مرجع فایل رام های رسمی
    ?سلام به فروشگاه ایران فایل خوش آمدی کاربر گرامی