فروش ویژه دستگاه مکنده صافکاری PDR


دستگاه مکنده صافکاری PDR، قابل استفاده برای مکش فرورفتگی های بدنه خودرو، جنس کفه مکنده از پلاستیک صافکاری میباشد.  مناسب برای صافکاری بدون رنگ، مناسب جابجایی کاشی و شیشه ..
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 149000 تومان

فروش ویژه دستمال حوله ای میکروفایبر 20 عددی


دستمال حوله ای میکروفایبر 20 عددی، قابل استفاده برای صفحه موبایل، مانیتور، تلویزیون و خودروی شما، مناسب شستشو و آبگیری ظروف و سطوح داخل آشپزخانه. بدون پرزدهی و شستشوی و ایجاد خش و لکه. هر بسته شامل 20 عدد دستمال حوله ای ...
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 269000 تومان

آموزش آزاد کردن فضای ذخیره سازی اندروید

 

 

آموزش آزاد کردن فضای ذخیره سازی اندروید

 

 

فضای ذخیره سازی در تلفن های هوشمند  به راحتی پر می شود ، به خصوص اگر مدت طولانی از تلفن خود استفاده می کنید. ما به شما نشان مراحل آزاد کردن فضای ذخیره سازی اندروید  را نشان خواهیم داد.

تهیه تلفن و تبلت های اندرویدی با ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی امکان پذیر است ، اما این احتمال وجود دارد که هنوز دستگاهی با ۶۴ یا حتی ۳۲ گیگابایت داشته باشید. اگر همه پرونده های خود را در فضای ذخیره سازی ابری نگه ندارید ، به راحتی می توانید فضای ذخیره سازی خود را زیاد کنید.

خبر خوب این است که شما می توانید فضای اضافی را هر زمان که به آن احتیاج داشتید پاک کنید ، چراکه تلفن های اندرویدی دارای ابزارهای داخلی برای انجام کار هستند. به علاوه ، برنامه های شخص ثالثی وجود دارد که می توانید برای سهولت بیشتر آنها را دانلود کنید.

 آزاد کردن فضای ذخیره سازی اندروید  با ابزار  داخلی

در تنظیمات مربوط به هر دستگاه Android ، بخش “ذخیره سازی” وجود دارد که به شما اطلاعاتی درباره فضای ذخیره سازی را می دهد. از این قسمت می توان برای آزاد سازی فضا نیز استفاده کرد.

در تلفن Android خود ، یک یا دو بار از بالای صفحه به پایین بکشید ، سپس روی نماد Gear ضربه بزنید تا منوی “تنظیمات” باز شود.

 

برای دسترسی به میانبر تنظیمات اندروید ، انگشت خود را به پایین بکشید

در مرحله بعد ، “ذخیره سازی” یا “Storage” را در منوی “تنظیمات” انتخاب کنید. در تلفن Samsung Galaxy ، ابتدا باید روی “Device Care” ضربه بزنید تا به گزینه “Storage” بروید.

در سمت بالای صفحه ، خواهید دید که چه مقدار فضای ذخیره سازی استفاده کرده اید و چه مقدار موجود است. در زیر ، لیستی از دسته های ذخیره سازی وجود دارد. برخی از تلفن های Android دارای یک دکمه “Free Up Space” در این صفحه هستند (اطلاعات بیشتر در مورد زیر).

سمت چپ: Pixel | مرکز: LG | راست: سامسونگ

سمت چپ : Pixel | مرکز : گوشی  LG | راست : سامسونگ

برای تمیز کردن یکی از دسته ها را انتخاب کنید.

 آزاد کردن فضای ذخیره سازی اندروید

لیستی از برنامه های مرتبط با این دسته را مشاهده خواهید کرد. در این مثال ، هنگام پاک کردن فایل های صوتی ، برنامه های موسیقی را مشاهده می کنیم. روی یکی از برنامه ها ضربه بزنید.

برای پاک کردن فضای ذخیره سازی برنامه ای را انتخاب کنید

روی «پاک کردن ذخیره سازی» (“Clear Storage”) یا «پاک کردن حافظه پنهان» (“Clear Cache.”) ضربه بزنید. توجه داشته باشید که با انتخاب “Clear Storage” برنامه بازنشانی می شود ، از سیستم خارج می شوید و تمام داده ها پاک می شود.

پاک کردن حافظه ذخیره سازی یا پاک کردن حافظه پنهان

متناوباً ، هر بخش در لیست برنامه ها گزینه “Files” عمومی تری دارد. اینجاست که می توانید پرونده هایی را که مستقیماً با یک برنامه ارتباط ندارند حذف کنید.

پرونده ها را برای حذف پرونده های کلی انتخاب کنید

یک مدیر پرونده به پوشه باز می شود و به شما امکان می دهد  انتخاب کنید که کدام پرونده ها را حذف کنید.

پرونده های کلی را از مدیر پرونده حذف کنید

همانطور که در بالا ذکر شد ، برخی از تلفن ها دارای دکمه “Free Up Space” در صفحه “Storage” هستند. اگر تلفن شما این دکمه را دارد ، روی آن ضربه بزنید.

دکمه "فضای آزاد" را انتخاب کنید

اگر برنامه های مدیریت فایل را در تلفن خود نصب کرده اید ، ممکن است از شما سوال شود که می خواهید برای تکمیل عملکرد از کدام برنامه استفاده کنید. موردی که می خواهیم استفاده کنیم “ذخیره سازی هوشمند” یا Smart Storage است. آن را انتخاب کنید و روی “فقط یک بار” یا “Just Once” ضربه بزنید.

"فضای ذخیره سازی هوشمند" را از فهرست بازشو انتخاب کنید

صفحه بعدی بسته به دستگاهی که دارید می تواند متفاوت باشد. به نوعی یا فرم دیگری ، لیستی از مناطق پیشنهادی را می توان پاک کرد تا فضای خالی آزاد شود. در اینجا برخی مناطق مشترک که ممکن است مشاهده کنید وجود دارد:

  • عکسها و فیلمهای پشتیبان تهیه شده (Backed Up Photos & Videos) : با این کار رسانه هایی که قبلاً در حافظه ابری پشتیبان تهیه شده اند ، حذف می شوند.

  • فایل های موقتی (Temporary Files) : پرونده هایی مانند داده های ذخیره شده و موارد کلیپ بورد که دیگر نیازی به آنها نیست.

  • بارگیری ها (Downloads) : مواردی که قبلاً بارگیری کرده اید.

  • برنامه های کم استفاده  (Idle/Infreqnetly Used Apps) : معمولاً این برنامه برنامه هایی را نشان می دهد که اغلب از آنها استفاده نمی کنید و به شما امکان می دهد آنها را به صورت انبوه حذف نصب کنید.

آموزش آزاد کردن فضای ذخیره سازی اندروید

مناطق مختلف را جستجو کنید و هر آنچه را که می خواهید حذف کنید انتخاب کنید. برای از بین بردن پرونده ها ، روی “آزاد کردن” ، “حذف” یا “Remove” ضربه بزنید.

 آزاد کردن فضای ذخیره سازی اندروید

می توانید به منوی اصلی Storage برگردید و بررسی کنید که اکنون فضای موجود در تلفن هوشمند اندروید خود را در اختیار دارید.

برنامه Google Files

 آزاد کردن فضای ذخیره سازی اندروید

اگر روش داخلی Android به اندازه کافی برای آزاد کردن فضای ذخیره سازی اندروید  مناسب نیست ، ابزارهای دیگری وجود دارد که می توانید از فروشگاه Google Play نصب کنید. ” Files by Google ” (از لینک پایین دانلود کنید ) ، برنامه مدیریت پرونده اختصاصی این شرکت ، ابزاری برای مرتب نگه داشتن فضای ذخیره سازی جهت کمک به افراد در این زمینه هستند.

 

روي مطلب كليك كنيد....
دانلود اپلیکیشن مگا MEGA فضای ذخیره سازی ابری رایگان اندروید

دانلود فایل (برای نصب کلیک کنید)

دانلود نرم افزار گوشی

در برخی از تلفن های Android برنامه  “Filed by Google” از پیش نصب شده می باشد ، اما این برنامه از فروشگاه Play در دسترس همه است. این برنامه دارای یک ابزار مفید است که مواردی را که می توان از تلفن شما حذف کرد ، توصیه می کند و در انجام این کار به صورت دستی ، زحمت شما را کم می کند.

 

آموزش آزاد کردن فضای ذخیره سازی اندروید

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
3 (2 رای)

بازدیدها: 1209

  • بخش آموزش ها نرم افزار ها و بازی ها

  • خواهشمند است قبل از سفارش، به مشخصات و دستورالعمل طراحی در انتهای همین صفحه دقت فرمایید. جهت راهنمای کاربران گرامی، “راهنمای سفارش آنلاین” در منوی راهنما در بالای همین صفحه قرار داده شده است.

    فروش ویژه مینی خردکن شارژی 3 تیغه


    مینی خردکن شارژی 3 تیغه  برای خرد و میکس کردن سبزیجات، گوشت، سیر و ...  دارای 3 تیغه استیل ضدزنگ.  ظرفیت مخزن 250 ML ...
    »  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت: 299000 تومان

    ثبت دیدگاه

      • مدل فایل رام و سه حرف بعد از مدل در بیلدنامبر باید مطابق دستگاه شما باشد. اطلاعات مدل و بیلدنامبر را با شماره گیری کد #1234#* یا از تنظیمات > درباره ببنیید (اطلاعات بیشتر برای انتخاب رام سامسونگ)
      • رام های 4 فایل فقط برای موارد خاص تعمیراتی کاربرد دارد. (کاربران عادی از آنها برای آپدیت اندروید استفاده نکنند.)
      • در رام های چند فایله که دو فایل CSC وجود دارد، HOME_CSC اطلاعات دستگاه را پاک نمیکند ولی CSC اطلاعات شما را کامل حذف میکند. (ترجیحا CSC را انتخاب کنید.)
      • رام رسمی سامسونگ G390F را فقط با برنامه Odin و آموزش دکمه زیر فلش کنید.
      • ثبت دیدگاه کاربران
      • یدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برو بالا
    WeCreativez WhatsApp Support
    پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته ایران فایل مرجع فایل رام های رسمی
    ?سلام به فروشگاه ایران فایل خوش آمدی کاربر گرامی
    رفتن به نوار ابزار