فروش ویژه دستگاه مکنده صافکاری PDR


دستگاه مکنده صافکاری PDR، قابل استفاده برای مکش فرورفتگی های بدنه خودرو، جنس کفه مکنده از پلاستیک صافکاری میباشد.  مناسب برای صافکاری بدون رنگ، مناسب جابجایی کاشی و شیشه ..
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 149000 تومان

فروش ویژه دستمال حوله ای میکروفایبر 20 عددی


دستمال حوله ای میکروفایبر 20 عددی، قابل استفاده برای صفحه موبایل، مانیتور، تلویزیون و خودروی شما، مناسب شستشو و آبگیری ظروف و سطوح داخل آشپزخانه. بدون پرزدهی و شستشوی و ایجاد خش و لکه. هر بسته شامل 20 عدد دستمال حوله ای ...
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 269000 تومان

آموزش بازگردانی اکانت مسدود اینستاگرام

آموزش بازگردانی اکانت مسدود اینستاگرام

اینستاگرام در بستن اکانت به نوعی استاد بزرگ محصوب می شود. شما ممکن است قوانین را نقض نکرده باشید اما باز هم اینستاگرام اکانت شما را مسدود کرده باشد. این مشکل به سیستم نامطلوب اینستاگرام بر میگردد. اما برای بازگردانی اکانت اینستاگرام چه باید کرد ؟ در 9 مرحله ساده به شما بازگردانی اکانت اینستاگرام را آموزش خواهیم داد.

این آموزش را با اتفاقی که برای کاربری افتاد و عملیاتی که او انجام داده است تا حساب کاربری اش دوباره برگردد شرح می دهیم.

روز اول :

زمانی که قصد ورود به پیج اینستاگرام خود را داشتم ، پیغامی به من نمایش داده شد که حاکی از نقص قوانین بود. اما من هیچ کدام از قوانین اینستاگرام را زیر پا نگذاشته بودم. تنها 5 عکس در پیج ارسال شده بود و یک هفته از ساخت پیج مورد اشاره گذشته بود و  300 فالوور داشتم.

خطای دریافتی به شکل زیر بود ، پیج اینستاگرام شما به دلیل نقض قوانین غیر فعال شده است. آموزش بازگردانی اکانت اینستاگرام ارائه شده است.

“Your account has been disable for violation our terms. Learn how you may be able to restore your account”

 

آموزش بازگردانی اکانت مسدود اینستاگرام

ما بر روی [Load more] کلیک کردیم و 4 صفحه دیگر را بررسی کردیم.

آموزش بازگردانی اکانت مسدود اینستاگرام

من در حال انجام پروسه تجدید نظر اینستاگرام بودم. اما وقتی به انتهای کار رسیدم ، متوجه شدم یک جای کار ایراد دارد. روند درخواست تجدید نظر طراحی شده در ایسنتاگرام ، به صورت ناقص است.

بخشی از پروسه بازگردانی اکانت اینستاگرام ، نیازمند این است که شما سندی را ارائه دهید که پیج اینستاگرام مربوط به شما است. اما زمانی که شما فایل مورد نظر را انتخاب می کردید ، نرم افزار هنگ می کرد. تلاش چندین باره من در این مورد هیچ ثمری نداشت.

به این فکر افتادم که شاید روند بازگردانی اکانت اینستاگرام بر روی رایانه و وبسایت اینستاگرام جواب بدهد ، اما متاسفانه در وبسایت خطای اشتباه بودن اطلاعات کاربری به من داده می شد در صورتی که اطلاعات ورودی من درست بود و اینجا هم تلاش چندین باره کارساز نبود.

من به صفحه راهنمای بازگردانی اکانت اینستاگرام مراجعه کردم. در این صفحه گفته شده است که :

“شما می توانید با بازکردن برنامه و وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود و دنبال کردن راهنما ، درخواست تجدید نظر کنید”

“you may be able to appeal the decision by opening the app, entering your username and password and following on-screen instructions”

راهنمای اینستاگرام من را به همان صفحه مشکل دار می رساند. از طریق دستگاه های دیگر و کامپیوتر های دیگر نیز این روند طی شد اما همچنان پروسه بازگردانی اکانت اینستاگرام به درستی کار نمی کرد.

با جستجو در گوگل به یک ویدئو رسیدم ، در این ویدئو فرد اینطور گفته بود :

“من اکانت اینستاگرام خود را به عنوان پیج هک شده گزارش کردم و بعد از 24 ساعت پیج اینستاگرام من فعال شد”

من صفحه مربوطه را در این مورد پیدا کردم و اطلاعات آن را تکمیل کردم.

بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی ، من یک ایمیل از اینستاگرام دریافت کردم. در این ایمیل از من درخواست شده بود که سندی را اثبات می کند من صاحب پیج و کسب و کار هستم ارائه دهم.

اسنادی که داشتم را ضمیمه کردم و آن را در جواب ایمیل ارسال کردم. حالا باید منتظر می ماندم.

روز دوم

24 ساعت از ارسال اسناد گذشته بود ، من باز هم برای ورود به پیج اینستاگرام اقدام کردم ولی باز هم همان خطای مسدود بودن اکانت را دریافت می کردم.

یک ساعت بعد ، من ایمیل دیگری از طرف اینستاگرام دریافت کردم که از من خواسته بود تا شواهدی را مبنی بر اینکه شخص مرتبط با حساب کاربری هستم را ارائه دهم.

در این ایمیل از من خواسته شده بود تا نام کاربری ، نام و نام خانوادگی و کد درج شده در ایمیل را بر روی یک برگه به صورت دست نویس یادداشت کنم سپس آن را به دو دست بگیرم و عکسی به صورتی که هم برگه و هم صورتم به صورت واضح مشخص باشد را تهیه کنم و آن را با فرمت jpeg در پاسخ ایمیل ارسال کنم تا روند بازگردانی اکانت اینستاگرام آغاز شود.

من بلافاصله اینکار را انجام دادم

 

روي مطلب كليك كنيد....
بازگردانی اکانت اینستاگرام

آموزش بازگردانی اکانت مسدود اینستاگرام

روز سوم

من یک ایمیل دیگر از اینستاگرام دریافت کردم اما این ایمیل مشابه با ایمیل اولیه بود و از من خواسته بود تا مدرکی را برای اثبات ارتباط با کسب و کار ارسال کنم. ما بار دیگر مجوز کسب و کار خود را ارسال کردیم.

بعد از گذشت یک ساعت ، ایمیلی مبنی بر بازگردانی اکانت اینستاگرام دریافت کردیم و اکانت اینستاگرام ما دوباره فعال شد.

آموزش بازگردانی اکانت مسدود اینستاگرام

9 قدم برای بازگردانی اکانت اینستاگرام که شما باید انجام دهید.

در اینجا به روشنی برای شما شرح داده ایم که چه کارهایی باید انجام دهید تا امیدوار به بازگردانی اکانت اینستاگرام خود باشید.

“توجه داشته باشید این مراحل برای حساب های کاربری حذف شده کار نخواهد کرد ، اگر قوانین را شکسته باشید احتمالا حساب کاربری شما حذف شده و نمی توانید آن را دوباره فعال کنید”

اگر این پیام را در هنگام ورود به پیج اینستاگرام خود دیدید ، مراحل زیر را برای بازگردانی اکانت اینستاگرام خود دنبال کنید.

آموزش بازگردانی اکانت مسدود اینستاگرام

1.توجه داشته باشید که این یک پروسه تجدید نظر است و باید آن را چندین بار انجام دهید ، تضمینی برای بازگردانی اکانت اینستاگرام شما وجود ندارد ولی با انجام این مراحل می توانید امیدوار باشید.

2.در پیغام داده شده بر روی [Load more…] کلیک کنید.

3.برای شما یه صفحه جدید باز خواهد شد که در آن به شما گفته شده به دلیل نقض قوانین اکانت شما غیر فعال شده است. در انتهای صفحع بر روی “let us know” کلیک کنید.

4.صفحه بعدی که برای شما نمایش داده می شود گفته است “اگر فکر می کنید اکانت شما به اشتباه مسدود شده است…”

اگر اکانت شما یک اکانت تجاری است بر روی Yes و اگر یک اکانت شخصی است بر روی No کلیک کنید

5.سپس پیش بروید و اطلاعات را تکمیل کنید ، کشور خود را امریکا انتخاب کنید و بقیه فیلد های درخواستی را با دقت پر کنید. یک اشتباه تایپی کوچک می تواند تمام پروسه بازگردانی اکانت اینستاگرام شما را با مشکل مواجه کند.

6.توجه : هیچ فایلی ضمیمه نکنید ، فقط فرم را پر کنید و ارسال کنید ، این مورد برای من کارساز بود.

7.مدتی صبر کنید (24 تا 72 ساعت) ، شما باید ایمیلی از طرف ایسنتاگرام دریافت کرده باشید تا از شما بخواهد تصویر خود را همراه با نام کاربری و نام کامل و کد ارسال کنید.

8.سپس یک ایمیل دیگر از اینستاگرام دریافت خواهید کرد تا از شما شواهدی برای اثبات ارتباط با پیج درخواست می کند ، سریعا آن را انجام دهید.

9.در صورتی که نتیجه ای نگرفتید این کار را چندین بار تکرار کنید. راه نجات اکانت اینستاگرام شما همین است.

ایده های دیگر برای بازگردانی اکانت اینستاگرام

اگر فرآیند بالا برایتان کارساز نبود ، امید خود را از دست ندهید ، فعال سازی دوباره اکانت شما ممکن است حتی تا 14 روز طول بکشد. موارد زیر ممکن است به بازگردانی اکانت اینستاگرام یا افزایش سرعت فعال شدن اکانت ایسنتاگرام شما کمک کند.

ایده اول : این ایده را فردی به نام Tommy kuo ارائه داده است :

“من توانستم حساب کاربری خود را طی 7 روز از طریق ارسال پیام دایرکت فسبوک به کارمندان اینستاگرام بازگردانم”

“من در فیسبوک ، افرادی که در اینستاگرام کار می کنند را پیدا کردم و از شغل آنها اطمینان حاصل کردم و سپس اقدام به ارسال ایمیل به صورت زیر نمودم “

Hey ____ , my name’s Tommy and my Instagram has been wrongly disabled for “pretending to be someone else”. I saw you work at Facebook so I hope you can take out a few seconds of your day to help me get my business account back, it’s integral to the success of my business. I’ve been trying to regain access for a week, and FB/IG have not replied to my messages and appeals. I’d really appreciate if you can help me out and connect me with the right people, thank you.

“من این درخواست را برای 50 نفر ارسال کردم و یک نفر از آنها از من خواست تا ایمیل خود را به او بدهم و به طرز شگفت انگیزی بعد از 3 روز پروسه بازگردانی اکانت اینستاگرام من کامل شد”

ایده 2:

این روند برای کاربر دیگری کارساز بوده است و توانست بازگردانی اکانت اینستاگرام خود را با موفقیت انجام دهد.

“من با یک اکانت اینستاگرام دیگر وارد شدم و از بخش تنظیمات و گزارش مشکل ، مشکلم را مطرح کردم. البته پیج ایسنتاگرام من با فیسبوک در ارتباط بود و یک پیج تجاری بود. بعد از ارسال گزارش ایسنتاگرام ایمیلی در جهت ارسال مدارک برایم ارسال کرد و من هم مدارک مورد نیاز را ارسال کردم. بعد از گذشت مدتی بازگردانی اکانت اینستاگرام من انجام شد

ایده 3″

کاربری بعد از بسته شدن اکانت اینستاگرامش به طور مداوم با هشتگ #instagram و منشن کردن @instagram اقدام به طرح شکایت و بیان مشکل خود نمود و بعد از 2 هفته اکانت اینستاگرامش به حالت عادی برگشت. شاید اینستاگرام حواسش به توئیترش هست !

ایده 4

مشکل خود را در انجمن های فیسبوک مطرح کنید . فیسبوک و اینستاگرام در اختیار یک شرکت هستند و این کار می تواند برای شما مفید واقع شود و منجر به بازگردانی اکانت اینستاگرام شما شود.

نکته : ممکن است از شما خواسته شود که مشکل با ایسنتاگرام در میان بگذارید ، ولی شما هر چیزی را امتحان کنید. ضرری بیش از از دست دادن پیج برای شما وجود ندارد.

https://www.facebook.com/help/community/ask/

ایده 5

پیامی به ایمیل support@instagram.com ارسال کنید ، دلیل اینکه این مورد در آخر گفته شده است این است که این ایمیل بسیار اسپم شده است و اینستاگرام به ایمیل های ارسالی به آن به اندازه کافی اهمیت نمی دهد.

همچنین توجه داشته باشید هیچ نرم افزاری تحت عنوان “برنامه بازیابی اکانت اینستاگرام” وجود ندارد. شما برای برگردادن اکانت غیر فعال شده ایسنتاگرام همین مسیر را باید طی کنید و تنها اینستاگرام توانایی بارگردادن اکانت شما را دارد.

خب ! روش های بازگردانی اکانت اینستاگرام را به با هم مرور کردیم. اما چگونه باید از غیر فعال شدن (disable) اکانت اینستاگرام خود جلوگیری کنیم ؟

اینستاگرام در این موارد کمی بی رحم عمل می کند ، یک اشتباه کوچک در این مورد می تواند اکانتا اینستاگرام شما را غیر فعال کند. ما لیستی از مواردی که اینستاگرام نسبت به آنها حساس است و شاید شما زیاد به آنها توجه نکنید را آورده ایم. همیشه پیش گیری بهتر از درمان است و سعید کنید اجازه بسته شدن اکانت اینستاگرام خود را ندهید چون بعد از آن بازگردانی اکانت اینستاگرام به سادگی امکان پذیر نخواهد بود.

1.اگر تازه اکانت اینستاگرام خود را ساخته اید ، به سرعت اقدام به لایک و کامنت گذاری بر روی پست های دیگران نکنید ، این کاری است که اکانت های اسپم انجام می دهند . ابتدا تا 10 تصویر برای خود ارسال کنید و این کار را نیز در 2 ساعت انجام ندهید و برای انجام آن 3 روز وقت بگذارید.پس از 1 هفته می توانید به صورت منطقی و دلخواه پست های دیگران را لایک کنید و برایشان کامنت بفرستید.

2.مشخصات پروفایل خود را از جمله تصویر پروفایل و بیو خود را کامل کنید. بگذارید اینستاگرام این فکر را نکند که شما یک فرد غیر واقعی هستید.

3.ارسال عکس را متوقف نکنید ! این کاری است اسپمر ها انجام می دهند. برای جلوگیری از بسته شدن اکانت اینستاگرام خود حداقل هر 2 هفته یک پست ارسال کنید.

4.بیش از حد لایک نکنید ، این قطعا باعث بن شدن شما خواهد شد. حد مجاز 350 لایک در ساعت است اما ما پیشنهاد می کنیم شما این مقدار را بالای 100 نبرید.

5.یه یکباره افراد زیادی را فالو  نکنید ، فالور کردن یکباره افراد می تواند برای شما مضر باشد. سعی کنید به طور منطقی این مقدار را انجام دهید. های فالوور در پنل خود مقادیر پیش فرضی را که برای افزایش فالوور اینستاگرام تنظیم کرده است طی سالها آزمون و خطا به دست آمده است. توصیه ما این است که بعد از آنها را تغییر ندهید

6.کامنت های تکراری ارسال نکنید ، اینستاگرام کامنت های تکراری شما را شناسایی می کند و بابت آن شما را جریمه می کند.

7.افرادی که شما را فالو نمی کنند در پست های دیگران منشن نکنید ، البته تا زمانی که آنها شما را منشن نکرده اند. این معمولا می تواند در مسابقاتی که در اینستاگرام برگزار می شود و از شما درخواست منشن کردن چندین نفر را دارند اتفاق بیفتد.

رعایت این موارد و بسیاری موارد دیگر که مشخص تر هستند ، باعث می شوند اکانت اینستاگرام در امان باشد و شما نیازی به بازگردانی اکانت اینستاگرام نداشته باشید و هر بار با خیال آسوده به اکانت خود وارد شوید.

 

روي مطلب كليك كنيد....
بازگردانی اکانت اینستاگرام

آموزش بازگردانی اکانت مسدود اینستاگرام

آموزش بازگردانی اکانت مسدود اینستاگرام

آموزش بازگردانی اکانت مسدود اینستاگرام

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
( رای)

بازدیدها: 3

  • بخش آموزش ها

  • خواهشمند است قبل از سفارش، به مشخصات و دستورالعمل طراحی در انتهای همین صفحه دقت فرمایید. جهت راهنمای کاربران گرامی، “راهنمای سفارش آنلاین” در منوی راهنما در بالای همین صفحه قرار داده شده است.

    فروش ویژه مینی خردکن شارژی 3 تیغه


    مینی خردکن شارژی 3 تیغه  برای خرد و میکس کردن سبزیجات، گوشت، سیر و ...  دارای 3 تیغه استیل ضدزنگ.  ظرفیت مخزن 250 ML ...
    »  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت: 299000 تومان

    ثبت دیدگاه

      • مدل فایل رام و سه حرف بعد از مدل در بیلدنامبر باید مطابق دستگاه شما باشد. اطلاعات مدل و بیلدنامبر را با شماره گیری کد #1234#* یا از تنظیمات > درباره ببنیید (اطلاعات بیشتر برای انتخاب رام سامسونگ)
      • رام های 4 فایل فقط برای موارد خاص تعمیراتی کاربرد دارد. (کاربران عادی از آنها برای آپدیت اندروید استفاده نکنند.)
      • در رام های چند فایله که دو فایل CSC وجود دارد، HOME_CSC اطلاعات دستگاه را پاک نمیکند ولی CSC اطلاعات شما را کامل حذف میکند. (ترجیحا CSC را انتخاب کنید.)
      • رام رسمی سامسونگ G390F را فقط با برنامه Odin و آموزش دکمه زیر فلش کنید.
      • ثبت دیدگاه کاربران
      • یدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برو بالا
    WeCreativez WhatsApp Support
    پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته ایران فایل مرجع فایل رام های رسمی
    ?سلام به فروشگاه ایران فایل خوش آمدی کاربر گرامی
    رفتن به نوار ابزار