آموزش لایو اینستاگرام (بخش اول)

آموزش لایو اینستاگرام (بخش اول)

 

آموزش لایو اینستاگرام (بخش اول)

اینستاگرام با میلیون‌ها کاربر روزانه، یکی از برنامه‌های اجتماعی مجازی و پرطرفدار است که به صورت رایگان در اختیار همگان قرار دارد.

امروزه این اپلیکیشن بیشتر محلی برای تبلیغ فعالیت‌ها و خدمات و برندسازی است و هر کاربری می‌تواند با توجه به نیاز خود و با انجام فعالیت‌های صحیح، از آن بهره‌مند شود و به موفقیتی که مدنظر دارد برسد.

یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین قسمت‌های اینستاگرام، لایو اینستاگرام است.در لایو اینستاگرام، شما می‌توانید به صورت زنده با فالوورها یا دیگر کاربران صحبت کنید یا با توجه به نوع فعالیت‌تان با یک همکار یا دوست، لایو دو نفره در اینستاگرام برگزار کنید و لحظات خاص خود را با فالوورهای‌تان در اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

بنابراین نوع فعالیت شما در اینستاگرام، نحوه استفاده‌تان از این قابلیت را مشخص می‌کند.

مثلاٌ اگر خودتان دارای کسب ‌و ‌کاری هستید، ویدئوهای زنده یکی از بهترین‌ گزینه‌ها برای معرفی محصولات جدیدتان و در پی آن، جذب مشتری و فالوور اینستاگرام است یا بسته به نوع کارتان، می‌توانید از پشت‌صحنه فعالیت‌های‌تان لایو خود را به نمایش بگذارید.

برای این منظور، بهتر است با تنظیمات و قابلیت‌های برنامه محبوب اینستاگرام آشنا باشیم تا بتوانیم به بهترین شکل از آن استفاده کنیم.

از تکنیک‌های لایو برای افزایش بازدید و فالوور اینستاگرام استفاده کنید.

شما می‌توانید ارتباطی موثرتر با فالوورها، افزایش فروش کالا یا خدمات‌تان و حتی افزایش فالوور اینستاگرام را با لایو اینستاگرام به عنوان یک کانال ارتباطی فوق‌العاده تجربه کنید.

پخش زنده یا لایو در اینستاگرام کاملا متفاوت از استوری عمل می‌کند؛ محتوای استوری اینستاگرام از پیش آماده شده ولی شما در لایو ارتباطی مستقیم، واقعی و کاملا موثر با کاربران و فالوورهای خود برقرار می‌کنید.

لایو اینستاگرام ابزار قدرتمندی‌ است چرا که بر اساس تحقیقات به عمل آمده، جذابیت بیشتری نسبت به استوری، پست و آی.جی.تی.وی را به خود اختصاص داده است. البته که لایو اینستاگرام را می‌توانید به صورت IGTV نیز ذخیره کنید.

یک اتفاق بسیار جالب و جذاب در زمانی که در اینستاگرام شروع به لایو گرفتن می‌کنید، این است که فالوورهای شما، پیامی به صورت نوتیفیکیشن دریافت می‌کنند. بنابراین با داشتن یک برنامه منظم و مدون، می‌توانید حضور قدرت‌مند خود را در اینستاگرام به نمایش بگذارید.

کاربران و فالوورهای شما در لایو اینستاگرام این امکان را دارند تا سوالات و نظرهای خود را در لحظه برای شما بفرستند و این نمایان‌گر قابلیت تعاملی اپلیکیشن اینستاگرام است که آن را نسبت به سایر برنامه‌های مجازی اجتماعی برجسته و خاص‌تر می‌سازد.

همچنین ذخیره شدن لایو اینستاگرام در قسمت استوری‌ها تا ۲۴ ساعت و تبلیغ آن قبل و بعد از برگزاری لایو، در دیگر شبکه‌های اجتماعی از راه‌هایی است که افزایش بازدید لایو اینستاگرام و در نتیجه، افزایش فالوور اینستاگرام شما را سبب می‌شود به گونه‌ای که گویا شما با برگزاری لایو‌های مرتب و برنامه‌ریزی شده، قادر به خرید فالوور اینستاگرام به صورت رایگان هستید.

ناگفته نماند که برخی از امکاناتی که اینستاگرام برای قسمت پخش زنده خود قرار داده، می‌تواند جذابیت لایوهای شما را چندین برابر افزایش دهد بنابراین برای این‌که بتوانید از این ابزار قدرت‌مند بیشترین بهره را ببرید، باید با تکنیک‌ها و تنظیمات لایو اینستاگرام آشنا باشید.

تنظیمات لایو در اینستاگرام

ابزار لایو در اینستاگرام به قدری ساده است که استفاده از آن نیاز به توضیح ندارد. با این حال، تنظیمات لایو اینستاگرام و تکنیک‌هایی که با این تنظیمات می‌توانند شما را در افزایش فالوور اینستاگرام همراهی کنند، برای شما تشریح می‌کنیم:

آموزش لایو اینستاگرام (بخش اول)

تنظیمات اولیه

معمولا کاربران اینستاگرام بدون توجه به تنظیمات اولیه لایو، اقدام به لایو گرفتن می‌کنند اما تنظیماتی برای شروع این کار در اینستاگرام وجود دارد که شاید دانستن آن برای شما خالی از لطف نباشد.

پس برای آغاز انجام تنظیمات لایو اینستاگرام با کلیک روی عکس پروفایل و انتخاب گزینه لایو کار را شروع می‌کنیم:

قبل از این‌که به گرفتن لایو اقدام کنیم، با کلیک روی مهره تنظیمات گزینه‌های مختلفی برای شما به نمایش درمی‌آید.

 

روي مطلب كليك كنيد....
آموزش ذخیره عکس فیسبوک در گوگل فوتوز اندروید

 

Live10 1605385230      Setings0 1605385229

آموزش لایو اینستاگرام (بخش اول)

* Hide story from

ممکن است نخواهید برخی از فالوور اینستاگرام شما لایوتان را تماشا کنند. اینجا می‌توانید این افراد را مشخص کنید. برای این‌کار تنها باید روی سمت جست‌وجو رفته و نام کاربری این افراد را وارد و آنها را علامت‌گذاری کنید.

 * Close Friends

در این قسمت می‌توانید برخی از فالوورهای‌تان در اینستاگرام را به صورت یک گروه مجزا مشخص کنید و لایو‌تان را فقط برای آنها به نمایش بگذارید.

* Allow Message Replies

این بخش برای کاربران اینستاگرامی که شما را فالو کرده‌اند می‌تواند در ارسال پیام در قسمت دایرکت، محدودیت ایجاد کند.

* Saving

در تنظیمات این بخش روش‌های مختلف برای ذخیره‌کردن استوری‌ها و لایوهای اینستاگرام شما وجود دارد. شما می‌توانید لایو یا استوری خود را در گالری گوشی یا آرشیو اینستاگرام ذخیره کنید.

* Sharing

اگر گزینه Allow Resharing to Stories در این بخش فعال باشد، فالوور اینستاگرام شما می‌تواند استوری یا لایو شما را با دیگران به صورت استوری به اشتراگ بگذارد. بنابراین به منظور افزایش بازدید لایو اینستاگرام و در نتیجه افزایش فالوور اینستاگرام، بهتر است این گزینه را فعال نگه‌دارید.

گزینه Allow Sharing نیز به کاربران اجازه می‌دهد که لایو و استوری اینستاگرام شما را به صورت پیام برای فالوورهای خود ارسال کنند.

این تنظیمات اولیه برای آغاز یک لایو در اینستاگرام است. اما مسائل دیگری نیز در زمان لایو اینستاگرام وجود دارد که از دغدغه‌های کاربران و علاقه‌مندان به این حوزه است. یکی از این مسائل کامنت‌هایی است که کاربران در هنگام لایو ارسال می‌کنند. برخی از این کامنت‌ها حاوی حرف‌ها و کلماتی است که شاید شما دوست نداشته‌ باشید آنها را سایر فالوورهای‌تان یا کسانی که لایو شما را تماشا می‌کنند ببینند.

یکی از تکنیک‌هایی که اینستاگرام برای لایو قرار داده و استقبال بی‌نظیری از سوی کاربران را با خود به همراه داشته، تکنیک فیلترینگ کامنت‌های کاربران در اینستاگرام است که در بخش بعدی آن را توضیح می‌دهیم:

فیلترکردن کامنت‌های توهین‌آمیز

اینستاگرام آپشن جدیدی را برای کاربران قرار داده تا بتوانند مشکل کامنت‌های توهین‌آمیز را رفع کنند. با طی مراحل زیر، می‌توانید کامنت‌های لایو اینستاگرام را فیلتر کنید:

در قسمت تنظیمات اینستاگرام، گزینه Privacy و سپس قسمت Comment  را باز کنید.

در این بخش شما می‌توانید تمامی نظرات و کامنت‌های لایو یا پست‌های اینستاگرام را کنترل کنید.

Comments0 1605385225

در قسمت Filter دو گزینه Hide Offensive Comments و Manual Filter را فعال کنید

حالا قسمتی برای شما نمایش داده می‌شود که به صورت خاکستری عبارت “Word separated by commas” را نمایش می‌دهد و شما می‌توانید کلمه‌ها یا جمله‌هایی که نمی‌خواهید در لایو‌ اینستاگرام‌تان نوشته شود را در این قسمت بنویسید. اگر تعداد این کلمه‌ها یا عبارات بیش از یکی است، آنها را با ویرگول یا کاما از هم جدا کنید.

در قسمت دوم تکنیک‌های لایو در اینستاگرام، با آموزش سایر تنظیمات در خصوص برگزاری یک لایو پرقدرت در اینستاگرام همراه شما خواهیم بود و بخش‌های مختلف آن را برای‌تان تشریح می‌کنیم.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
۰ (۰ رای)

بازدیدها: ۷۶

روي مطلب كليك كنيد....
آموزش پخش ویدئو کلیپ در لایو اینستاگرام
iran-filee.ir
۲۹ بهمن ۱۳۹۹
963 بازدید

 برچسب ها: