فروش ویژه دستگاه مکنده صافکاری PDR


دستگاه مکنده صافکاری PDR، قابل استفاده برای مکش فرورفتگی های بدنه خودرو، جنس کفه مکنده از پلاستیک صافکاری میباشد.  مناسب برای صافکاری بدون رنگ، مناسب جابجایی کاشی و شیشه ..
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 149000 تومان

فروش ویژه دستمال حوله ای میکروفایبر 20 عددی


دستمال حوله ای میکروفایبر 20 عددی، قابل استفاده برای صفحه موبایل، مانیتور، تلویزیون و خودروی شما، مناسب شستشو و آبگیری ظروف و سطوح داخل آشپزخانه. بدون پرزدهی و شستشوی و ایجاد خش و لکه. هر بسته شامل 20 عدد دستمال حوله ای ...
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 269000 تومان

پس گرفتن پول از گوگل

آموزش پس گرفتن پول از گوگل پلی در اندروید

گاهی اوقات پیش می آید که از خرید خود در گوگل پلی رضایت نداشته باشید. برنامه ای که خریده اید آن چیزی که باید باشد نیست یا موزیکی دانلود کرده اید که فقط به درد سطل زباله می خورد. در چنین شرایطی اگر بخواهید اقدام به پس گرفتن پول از گوگل کنید راه حلی این برای موضوع پیش بینی شده است.

پس گرفتن پول از گوگل پلی بعد از انجام خرید

فرآیند پس گرفتن پول از گوگل ، بسته به نوع خریدی که انجام داده اید ممکن است مقداری متفاوت باشد، قبل از هر چیز لازم است از حقوق قانونی خود در این زمینه مطلع شوید. پس همراه این آموزش ایران فایل  باشید تا چم و خم بازگشت وجه از گوگل پلی را یاد بگیرید.

حقوق قانونی خود در خرید از گوگل پلی را بدانید

طبق قانون، خرید شما از گوگل پلی تحت قواعد مشخصی انجام می گیرد: اگر توضیح نادرست یا گمراه کننده ای داده شده باشد باید خرید شما را جایگزین کرده و فایل سالم تحویل شما بدهند. در غیر این صورت پول به شما پس داده می شود.

موضوع دیگری که در مقوله رضایت کیفی مشتری مطرح می شود این است که کیفیت فنی محصول باید مورد ارزیابی قرار گیرد نه کیفیت هنری آن. به طور مثال اگر یک آهنگ خریداری شده اصلا قابل پخش نیست این موضوع قابل پیگیری برای پس گرفتن پول از گوگل می باشد اما شما نمی توانید بگویید از این آهنگ خوشم نمی آید پس پول من را پس بدهید!

وقتی با گوگل معامله انجام می دهید، حقوق شما بستگی به چیزی دارد که از آنها خریداری می کنید و کشوری که در آن زندگی می کنید. مثلا در اروپا بعضی موضوعات قوانین خاص خودشان را دارند:

  • اگر محتوایی دیجیتالی را در گوگل پلی بخرید مانند خریدهای درون برنامه ای، بازی ها، برنامه ها، آهنگ ها یا فیلم ها، شما به طور خودکار حق ملغی کردن و پس گرفتن پول خود را دارید.

  • اما اگر خدمتی از یک توسعه دهنده یا هر شخص ثالث دیگری گرفته باشید حتی اگر آن را در گوگل پلی خریده باشید، باید با فروشنده تماس برقرار کنید تا بتوانید پول خود را پس بگیرید.

پس گرفتن پول از گوگل
گوگل پلی

چطور پول خریدهای درون برنامه ای، بازی ها و برنامه های پولی را از گوگل پلی پس بگیریم؟

شرایط بازگشت وجه در گوگل پلی ساده است، اگر یک برنامه یا بازی خریده اید که به هر دلیلی از آن رضایت نداشتید تا 2 ساعت بعد از خرید می توانید تمام پول خود را پس بگیرید. بعد از گذشت این 2 ساعت زمان، 48 ساعت دیگر پنجره درخواست بازگشت وجه شما باز می ماند و قابل بررسی خواهد بود.

وقتی این 48 ساعت نیز طی شد دیگر بستگی به توسعه دهنده برنامه دارد که بخواهد پول شما را پس بدهد یا خیر. در مورد خریدهای درون برنامه ای گرچه پس گرفتن پول بدون تایید توسعه دهنده کار آسانی نیست اما می توانید در طول 48 ساعت مهلت خود این کار را انجام دهید.

برای پس گرفتن پول تا 2 ساعت بعد از خرید مراحل زیر را انجام دهید:

  • برنامه گوگل پلی را در گوشی باز کنید.

  • به منوی برنامه وارد شوید و Order History را انتخاب کنید.

  • بازی یا برنامه ای که می خواهید پس دهید را برگزینید.

  • روی Report a problem کلیک کنید و یکی از مشکلات ذکر شده در منویی که زیر آن باز می شود را انتخاب نمایید.

  • مراحلی که روی صفحه درج می شوند را ادامه دهید تا در نهایت پول به شما برگردانده شده و برنامه یا بازی لغو نصب شود.

اگر مهلت دو ساعته پس از خرید تمام شده باشد دیگر دکمه بازگشت وجه (Refund) را مشاهده نخواهید کرد و به جای آن دکمه Uninstall ظاهر می شود.

برای پس گرفتن پول در مهلت 48 ساعته پس از 2 ساعت اول، مراحل زیر را طی کنید:

  • با یک مرورگر وب به این لینک وارد شوید.

  • بخش Order History را پیدا کرده و سفارش مربوطه را بیابید.

  • سمت راست سفارش روی More کلیک کنید.

  • گزینه Request a refund را بزنید.

  • فرم را کامل کنید و در انتخاب گزینه ها توجه داشته باشید که اینجا قصد شما پس گرفتن پول می باشد.

چطور با توسعه دهنده یک بازی یا اپ تماس بگیریم تا پول ما را پس دهد؟

در گوشی خود برای این کار مراحل زیر را انجام دهید:

  • برنامه گوگل پلی استور را باز کنید.

  • برنامه مورد نظر خود را جستجو کرده و پیدا کنید.

  • بخش Read More آن برنامه را باز کنید.

  • از این جا مشخصات تماس با سازنده اپ را می توانید ببینید.

آموزش پس گرفتن پول از گوگل پلی در اندروید

چگونه پول یک کتاب الکترونیکی را از گوگل پلی پس بگیریم؟

گوگل پلی، به شکل عمومی ضمانت 7 روز بازگشت وجه برای کتاب های الکترونیکی قرار داده است (برای کتاب های آموزشی این مدت 30 روز می باشد چرا که گوگل پلی اهداف آموزشی را دنبال می کند).

با این وجود استثنائاتی هم وجود دارد، مثلا این که بعضی کتاب ها در دوره زمانی بسیار کوتاهی در دسترس قرار دارند و برای درخواست بازگشت وجه لازم است با بخش خدمات مشتریان گوگل پلی تماس بگیرید.

چطور پول یک فیلم خریداری شده از گوگل پلی را پس بگیریم؟

اگر ویدیو ایرادی داشته باشد، شما تا 65 روز می توانید وجه خود را پس بگیرید اما اگر از فیلمی که خریده اید خوشتان نیامده و مشکل خاصی ندارد برای پس گرفتن پول تان فقط 7 روز زمان در اختیار دارید.

این دوره زمانی فقط به شرطی در نظر گرفته می شود که شما هنوز فیلم خریداری شده را پخش نکرده باشید، اگر تنها 3 دقیقه از یک فیلم را پخش کرده باشید و بعد به این نتیجه برسید که ارزش خریدن نداشته است، مقصر خودتان هستید و پولی دیگر به شما پس داده نخواهد شد. همین قاعده در مورد برنامه های تلویزیونی نیز صدق می کند.

پس گرفتن پول از گوگل

فیلم و برنامه های نمایشی

چگونه پول آهنگ خریداری شده از گوگل پلی را پس بگیریم؟

یک بار دیگر باید گفت که گوگل از این که شما محتوایی که هنوز آن را پخش یا دانلود نکرده اید را بخواهید پس دهید، استقبال می کند. برای پس دادن آهنگ ها 7 روز مهلت دارید ( در اروپا این مهلت 14 روز می باشد) تا درخواست خود را ثبت کنید:

  • با یک مرورگر وب به حساب گوگل پلی استور خود را وارد شوید.

  • Order History را پیدا کرده و آیتمی که می خواهید آن را پس دهید انتخاب نمایید.

  • منوی آن را باز کنید.

  • Report A Problem را بزنید.

  • گزینه I’d Like To Request a Refund را برگزینید.

  • آموزش پس گرفتن پول از گوگل پلی در اندروید

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
( رای)

بازدیدها: 8

روي مطلب كليك كنيد....
آموزش حذف هیستوری گوگل اسیستنت : تاریخچه دستیار گوگل را پاک کنید!
  • بخش آموزش ها

  • خواهشمند است قبل از سفارش، به مشخصات و دستورالعمل طراحی در انتهای همین صفحه دقت فرمایید. جهت راهنمای کاربران گرامی، “راهنمای سفارش آنلاین” در منوی راهنما در بالای همین صفحه قرار داده شده است.

    فروش ویژه مینی خردکن شارژی 3 تیغه


    مینی خردکن شارژی 3 تیغه  برای خرد و میکس کردن سبزیجات، گوشت، سیر و ...  دارای 3 تیغه استیل ضدزنگ.  ظرفیت مخزن 250 ML ...
    »  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت: 299000 تومان

    ثبت دیدگاه

      • مدل فایل رام و سه حرف بعد از مدل در بیلدنامبر باید مطابق دستگاه شما باشد. اطلاعات مدل و بیلدنامبر را با شماره گیری کد #1234#* یا از تنظیمات > درباره ببنیید (اطلاعات بیشتر برای انتخاب رام سامسونگ)
      • رام های 4 فایل فقط برای موارد خاص تعمیراتی کاربرد دارد. (کاربران عادی از آنها برای آپدیت اندروید استفاده نکنند.)
      • در رام های چند فایله که دو فایل CSC وجود دارد، HOME_CSC اطلاعات دستگاه را پاک نمیکند ولی CSC اطلاعات شما را کامل حذف میکند. (ترجیحا CSC را انتخاب کنید.)
      • رام رسمی سامسونگ G390F را فقط با برنامه Odin و آموزش دکمه زیر فلش کنید.
      • ثبت دیدگاه کاربران
      • یدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برو بالا
    WeCreativez WhatsApp Support
    پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته ایران فایل مرجع فایل رام های رسمی
    ?سلام به فروشگاه ایران فایل خوش آمدی کاربر گرامی
    رفتن به نوار ابزار