فروش ویژه دستگاه مکنده صافکاری PDR


دستگاه مکنده صافکاری PDR، قابل استفاده برای مکش فرورفتگی های بدنه خودرو، جنس کفه مکنده از پلاستیک صافکاری میباشد.  مناسب برای صافکاری بدون رنگ، مناسب جابجایی کاشی و شیشه ..
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 149000 تومان

فروش ویژه دستمال حوله ای میکروفایبر 20 عددی


دستمال حوله ای میکروفایبر 20 عددی، قابل استفاده برای صفحه موبایل، مانیتور، تلویزیون و خودروی شما، مناسب شستشو و آبگیری ظروف و سطوح داخل آشپزخانه. بدون پرزدهی و شستشوی و ایجاد خش و لکه. هر بسته شامل 20 عدد دستمال حوله ای ...
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 269000 تومان

اصول بهبود ثبت سنسور اثر انگشت (سرعت و عملکرد)

 

صنعت گوشی های دنیا روز به روز درحال پیشرفت است . امروزه محبوب ترین روش قفل گوشی های اندروید ، قفل اثر انگشت است . همانطور که شایان است هر قطعه الکتریکی پس از مدتی کار کردن و استفاده شدن از آن ضعیف و کند تر می شود . ما امروز با معرفی چند روش و چند نکته کاردبردی به شما آموزش خواهیم داد که چگونه کارایی و تشخیص اثر انگشت گوشی خود را بهبود ببخشید . سرعت آن را بیشتر کنید و همچنین دقت آن را افزایش دهید . بدین ترتیب دیگر کندی و مشکلات مربوط به تشخیص اثر انگشت گوشی شما ، شمارا آزار نمی دهد . همچنین امروزه گوشی های پیشرفته اندروید همانند  گلکسی s20 سنسور اثر انگشت درون صفحه نمایش خود دارند که کیفیت لازم را ندارد . پس اگر فکر می کنید که به این آموزش کاربردی نیاز دارید ، این آموزش را کامل دنیال کنید .

 

1- بهبود سنسور اثر انگشت : نکاتی برای ثبت بهتر اثر انگشت

در ابتدا شما نیاز دارید تا به بهترین روش اثر انگشت خود را ثبت کنید . دقت داشته باشید که در هنگام ثبت اثر انگشت باید دقیق اثر انگشت خود را در حالات مختلف ثبت کنید و این بسیار مهم است . ثبت کردن اثر انگشت نیز آدابی دارد که باید حتما آنها را رعایت کنید تا بهترین عملکرد را داشته باشید .

در هنگام ثبت اثر انگشت تمامی حالت و زوایای انگشت خود را ثبت کنید

یکی از نکاتی که بسیار مهم است در بهبود اثر انگشت ، ثبت تمامی حالات اثر انگشت شماست یعنی چه ؟ یعنی اینکه اگر شما دارید اثر انگشت خود را ثبت می کنید در هر بار ی زاویه و یک سطح دیگر از اثر انگشت خود را ثبت کنید که در مراحل قبل ثبت نکردید .
برای مثال در قدم اول انگشت خود را بصورت عمودی بگذارید .
در قدم دوم انگشت خود را به سمت چپ بچرخانیه و سطح سمت چپ انگوشت خود را به دستگاه بشناسانید .
همین کار را برای سر انگشت ، نیمه راست پایین و تمامی حالات انگشت خود را ثبت کنید تا در تمامی شرایط بهترین سنسور را داشته باشید . بدین ترتیب سنسور بطور کامل اثر انگشت شما را شناخته و در تمامی حالات انگشت شما را به خوبی می شناسد .

اصول بهبود ثبت سنسور اثر انگشت (سرعت و عملکرد)

در ثبت به هیچ عنوان عجله نکنید

همانطور که میدانید عملیات ثبت اثر انگشت یک عمل حوصله سر بر است که اکثر کاربران میخواهند هرچه زودتر تمام شود و انگشت خود را ثبت کنند . این کار کاملا اشتباه است . شما باید با دقت کامل و در آرامش کامل این مراحل را تا آخر طی کنید .
انگشت خود را در هنگام ثبت به هیچ عنوان زود برندارید یا زیاد فشار و یا همچنین تکان ندید . بگذارید دستگاه در زمان مناسب بطور کامل انگشت شما را به خوبی شناسایی کند .
این نکته را فراموش نکنید که عملیات ثبت اثر انگشت کاملا زمان بر و کند است که این موضوع برای ثبت بهتر اثر انگشت شمسات و به هیچ عنوان به معنای کند بودن سنسور اثرانگشت نیست و همچنین سنسور در شناسایی بیش از 10 برابر سریع تر است .

از انگشت خیلی تمیز استفاده نکنید

اگر از حمام آمیده اید و یا انگشت شما کمی با حالت معمول روزمره شما متفاوت است به هیچ عنوان اثر انگشت ثبت نکنید . این امر باعث می شود هر بار سنسور کمی دقت بیشتری به خرج دهد تا انگشت شما را شناسایی کند .

ثبت اثر انگشت

بهترین زمان برای ثبت اثر انگشت زمانیست که انگشت شما تمیز و در حالت معمولی است . چون شما بطور کل از انگشت عادی خود استفاده می کنید و قرار نیست قبل از شناسایی قفل ، انگشت خود را بشویید . انگشت معمولی خود را ثبت کنید و به همان ترتیب در زندگی روزمره خود از آن استفاده کنید .
دقت داشته باشید در پروسه بهبود اثر انگشت سنسور دستگاه شما باید همیشه تمیز باشد و این امر در ثبت اثر انگشت بسیار مهم و ضروریست .

2- بهبود سنسور اثر انگشت : ثبت چند اثر انگشت از یک انگشت

در گوشی هایی مانند galaxy a50 , a20 ,سامسونگ گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس ، سامسونگ گلکسی S10 و گلکسی S10 پلاس ، هوآوی P30 پرو ، وان پلاس 7 پرو ، هوآوی میت 20 پرو، شیائومی Mi 9 و … که سنسور اثر انگشت درون صفحه نمایش دارند بهتر است از یک انگشت خود را دوبار ثبت کنید . بدین ترتیب حالات بسیار بیشتری را از انگشت خود به سنسور معرفی خواهید کرد که کار سنسور خود را کمی آسانتر می کنید . اما ثبت دو اثر انگشت نیز آدابی دارد که باید آنها را رعایت کنید تا به بهبود سنسور اثر انگشت کمک کنید .

بهترین زمان برای ثبت دوباره اثر انگشت

اینگونه نیست که پشت سر هم و در یک زمان دو بار انگشت خود را ثبت کنید . بهترین زمان برای ثبت دوباره اثر انگشت زمان با فاصله ای از بار اول است . همانطور که میدانید بدن انسان در حالات های مختلفی قرار میگیرد برای مثال بعد از خواب بدن شما کمی ورم می کند .
پس از گذشت چندین ساعت یا در حالت و شرایطی دیگر ، بار دیگر اثر انگشت خود را ثبت کنید و مطمئن باشید با این کار کاملا سرعت تشخیص اثر انگشت گوشی شما بالا میرود .
دقت داشته باشید که شما باید یک انگشت خود را دوبار ثبت کنید و ربطی به پروسه انگشتان دیگر ندارد .

اصول بهبود ثبت سنسور اثر انگشت (سرعت و عملکرد)

3- بهبود سنسور اثر انگشت : درصورت لزوم اثر انگشت خود را بروز کنید

برای بهبود سنسور اثر انگشت نیاز است اثر انگشت خود را پس از مدت بسیار طولانی ( 6 ماه ، 1 سال ) بروز کنید . از آنجایی که بدن انسان دائما درحال تغیر است می تواند تغیر بسیار کوچکی روی اثر انگشت شما به وجود آورد که این خود باعث می شود تنها شناسایی کمی کند تر شود . اگر احساس می کنید که سنسور شما قوی است اما از انگشت خود در کارهای دیگر زیاد استفاده کرده اید و تغیراتی را داشته ، نیاز است آن را بروز کنید

اگر زندگی عادی دارید و سنسور شما کاملا با سرعت عمل می کند ما پیشنهاد نمی کنیم که حتما آن را بروز کنید زیرا سنسور در گذشت زمان نیز کند می شود و دیگر نمیتواند به دقت و قدرت روز اول اثر انگشت شما را ثبت کند .

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
( رای)

بازدیدها: 677

روي مطلب كليك كنيد....
4 آموزش و ترفند Zoom : اپلیکیشن معروف ویدیو کنفرانس
  • بخش آموزش ها

  • خواهشمند است قبل از سفارش، به مشخصات و دستورالعمل طراحی در انتهای همین صفحه دقت فرمایید. جهت راهنمای کاربران گرامی، “راهنمای سفارش آنلاین” در منوی راهنما در بالای همین صفحه قرار داده شده است.

    فروش ویژه مینی خردکن شارژی 3 تیغه


    مینی خردکن شارژی 3 تیغه  برای خرد و میکس کردن سبزیجات، گوشت، سیر و ...  دارای 3 تیغه استیل ضدزنگ.  ظرفیت مخزن 250 ML ...
    »  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت: 299000 تومان

    ثبت دیدگاه

      • مدل فایل رام و سه حرف بعد از مدل در بیلدنامبر باید مطابق دستگاه شما باشد. اطلاعات مدل و بیلدنامبر را با شماره گیری کد #1234#* یا از تنظیمات > درباره ببنیید (اطلاعات بیشتر برای انتخاب رام سامسونگ)
      • رام های 4 فایل فقط برای موارد خاص تعمیراتی کاربرد دارد. (کاربران عادی از آنها برای آپدیت اندروید استفاده نکنند.)
      • در رام های چند فایله که دو فایل CSC وجود دارد، HOME_CSC اطلاعات دستگاه را پاک نمیکند ولی CSC اطلاعات شما را کامل حذف میکند. (ترجیحا CSC را انتخاب کنید.)
      • رام رسمی سامسونگ G390F را فقط با برنامه Odin و آموزش دکمه زیر فلش کنید.
      • ثبت دیدگاه کاربران
      • یدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برو بالا
    WeCreativez WhatsApp Support
    پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته ایران فایل مرجع فایل رام های رسمی
    ?سلام به فروشگاه ایران فایل خوش آمدی کاربر گرامی
    رفتن به نوار ابزار