فروش ویژه دستگاه مکنده صافکاری PDR


دستگاه مکنده صافکاری PDR، قابل استفاده برای مکش فرورفتگی های بدنه خودرو، جنس کفه مکنده از پلاستیک صافکاری میباشد.  مناسب برای صافکاری بدون رنگ، مناسب جابجایی کاشی و شیشه ..
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 149000 تومان

فروش ویژه دستمال حوله ای میکروفایبر 20 عددی


دستمال حوله ای میکروفایبر 20 عددی، قابل استفاده برای صفحه موبایل، مانیتور، تلویزیون و خودروی شما، مناسب شستشو و آبگیری ظروف و سطوح داخل آشپزخانه. بدون پرزدهی و شستشوی و ایجاد خش و لکه. هر بسته شامل 20 عدد دستمال حوله ای ...
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 269000 تومان

بررسی تخصصی Honor V30 Pro |اسمارت فونی خوب، اما فقط برای چینی ها

یکی از بهترین اسمارت فون هایی که شهروندان آمریکایی از خرید آن عاجزند و تنها می توانند به دیدن عکس های آن در فروشگاه های آنلاین چینی بپردازند، Honor V30 Pro است. به دلیل جنگ های اقتصادی بین دو کشور چین و آمریکا، شرکت های گوگل به تحریم کمپانی های چینی پرداختند و در این بین گوگل هم از خدمات دهی به شرکت هواوی و برند زیر مجموعه آن Honor، سر باز زده است. از این رو تا زمانی که گوگل حاضر به همکاری با برند Honor نشود، فروش این محصولات در خاک آمریکا عملا ناممکن است.

درست مثل نسل قبلی این دستگاه یعنی Honor View 20، این دستگاه هم عملکردی شبه پرچمدار و پریمیوم را در پکیجی ارزان به دست مشتریان می رساند. اما این تنها نکته این دستگاه نیست. V30 Pro ویژگی های منحصر به فرد زیادی دارد که آن را از رقبا متمایز می کند. به عنوان مثال، لنز Cine Lens که قادر به ضبط ویدیو 16:9 است و روی عملکرد کم نور آن تمرکز شده، قابلیت های لرزشگیری دوربین و دقت رنگ از جمله این ویژگی هاست. دیگر نکته جالب این دستگاه، دوربین اصلی 40 مگاپیکسلی RYYB آن است که سال گذشته در پرچمداران گران قیمتی مثل P30 Pro و Mate 30 Pro به کار رفته. در ادامه با ایران فایل همراه باشید تا به نقد و بررسی این اسمارت فون جذاب بپردازیم.

 

مشخصات فنی Honor V30 Pro در یک نگاه

  • بدنه: بخش پشتی و جلویی از جنس شیشه، فریم آلومنیومی، ابعاد 162.7 در 75.8 در 8.8 میلی متر، 206 گرم
  • نمایشگر: پنل 6.57 اینچی IPS LCD، نسبت تصویر 20:9، رزولیشن 1080 در 2400 پیکسل یا +FHD، تراکم پیکسل 400ppi
  • دوربین پشتی: لنز اصلی 40 مگاپیکسلی، انداز سنسور 1/1.7 اینچ، درجه دیافراگم f/1.6، لرزشگیر اوپتیکال، فوکوس خودکار لیزری + لنز فوق عریض 12 مگاپیکسلی، درجه دیافراگم f/2.2، اندازه پیکسل 1.4 میکرو متر + لنز تله فوتو 8 مگاپیکسلی، درجه دیافراگم f/2.4، اندازه سنسور 1/4 اینچ، لرزشگیر اوپتیکال، زوم اوپتیکال 3 برابری، فلش LED، ضبط ویدیو 2160p با سرعت 30 فریم بر ثانیه
  • دوربین جلویی: لنز اصلی 32 مگاپیکسلی با درجه دیافراگم f/2.0 + لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی با درجه دیافراگم f/2.2
  • چیپست: کایرین 990 ساخت HiSilicon هشت هسته ای و هفت نانومتری: دو هسته Cortex-A76 با سرعت 2.86 گیگاهرتز + 2 هسته Cortex-A76 با سرعت 2.36 گیگاهرتز + چهار هسته Cortex-A55 با سرعت 1.95 گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی Mali-G76 MP16
  • حافظه: 8 گیگابایت رم، 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی و عدم پشتیبانی از کارت حافظه microSD
  • سیستم عامل: اندروید 10 با رابط کاربری Magic UI 3.0
  • باتری: 4100 میلی آمپر ساعت، شارژ کابلی 40 واتی، شارژ بیسیم 27 واتی
  • ارتباطات: دو سیمکارته 5G، بلوتوث 5.1، USB-C
  • متفرقه: اسکنر اثر انگشت کناری، NFC، سنسور مادون قرمز، شارژ بیسیم معکوس

Honor V30 Pro

Honor V30 Pro

قابلیت هایی مثل امکان شارژ بیسیم، شارژ معکوس و سرعت و توان بالای شارژ کاملی در کنار چیپست قدرت مند کایرین 990 و باتری بزرگ 4100 میلی آمپر ساعتی با امکان ارتباط 5G را کنار هم بگذارید تا به یک پرچمدار تمام عیار یک کمپانی معروف برسید. Honor V30 Pro اما همه این امکانات را به قیمت یک میان رده به دست مشتریان می رساند و همین قیمت مناسب است که V30 Pro را به اسمارت فونی محبوب و موفق بدل خواهد کرد.

طراحی آنر وی سی پرو

کیفیت ساخت هیچوقت برای پرچمداران برند آنر مشکلی نبوده و V30 Pro هم از این قاعده مستثنی نیست. وقتی دستگاه را در دست می گیرید، حس استحکام و کیفیت به خوبی القا می شود، البته با وزن 206 گرمی و ضخامت 8.8 میلی متری، ساختار محصول کمی به سمت زمختی هم برود. ولی بیشتر کاربران کاملا از حسی که دستگاه القا می کنند راضی خواهند بود، در ضمن این وزن هم به خوبی در کل محصول پخش شده که باعث افزایش آرگونومی می شود.

طراحی بخش جلویی

طراحی بخش جلویی

مثل همیشه، باز هم با طراحی ساندویچی فلز و شیشه روبرو هستیم که البته شیشه پشتی بسته به رنگی که انتخاب می کنید، می تواند براق یا مات باشد. رنگ آبی Ocean Blue که در این مقاله بررسی می کنیم نوعی رنگ آمیزی مات دارد که حس خوبی منتقل می کند ولی بسیار لغزنده است. البته اثر انگشت روی آن نمایان نیست که نکته مثبتی است. از سوی دیگر، کناره های منحنی دستگاه در افزایش آرگونومی موثر بوده و باعث شده تا شیشه به نرمی به فریم آلومینیومی برسد.

طراحی بخش پشتی

طراحی بخش پشتی

همانطور که انتظار می رفت، برآمدگی بزرگ ساختمان دوربین پشتی باعث می شود که دستگاه روی میز مسطح لق بزند. هنوز مشخص نیست که چرا آنر با چنین طراحی نامتقارنی استفاده کرده و سه لنز را زیر هم در یک ردیف قرار داده و چراغ LED را در بالای ردیف کناری تعبیه کرده است.

برآمدگی بزرگ دوربین

برآمدگی بزرگ دوربین

چنین چیزی اما برای پنل شیشه ای جلویی صدق نمی کند. طراحی بخش جلویی طوری است که گویی نمایشگر روی شاسی چسبیده و می توان حس کرد که گوشه ها بیرون زده اند. اندکی خمیدگی شیشه طراحی را بسیار لذت بخش تر می کرد. از سوی دیگر، حاشیه های کناری کاملا باریک هستند، در حالیکه حاشیه پایینی به طرز قابل توجهی نسبت به مدل های نسل قبلی کمتر شده است. حاشیه بالایی نیز به قدری باریک است که بلندگوی تماس به سختی در آن جای گرفته است.

طراحی بخش بالایی نمایشگر

طراحی بخش بالایی نمایشگر

با پیروی از زبان طراحی مدل نسل قبلی، V30 Pro هم از حفره نمایشگری استفاده می کند که امسال به جای یک لنز، از دو لنز دوربین میزبانی می کند. بزرگی حفره گاهی روی استفاده تمام صفحه و تجربه کاربری تاثیر می گذارد ولی به هر حال در مقایسه با بریدگی نمایشگر، حفره نمایشگر یک پیشرفت محسوب می شود. البته انتخاب بین این دو به سلایق کاربران و خریداران هم بستگی دارد ولی به نظر ما، جای گیری حفره در سمت چپ و بالای نمایشگر بهترین انتخاب است، چرا که کمتر مزاحم تماشای ویدیو یا بازی می شود.

طراحی بخش بالایی دستگاه

طراحی بخش بالایی دستگاه

وقتی به طراحی گوشه های و کناره و پورت های دستگاه نگاه می کنید، توجه نکردن به حفره بالایی دستگاه در کنار میکروفون ضد نویز کمی دشوار است. بله این همان سنسور مادون قرمزی است که این روز ها رواج بیشتری پیدا کرده و در کنترل وسایل مختلف خانه از جمله تلویزیون به کار می آید. در بخش زیرین، نبود جک هدفون 3.5 میلی متری محبوب حس می شود، ولی به جای آن شیار سیمکارت و پورت USB-C در این بخش قرار گرفته اند.

طراحی بخش زیرین دستگاه

طراحی بخش زیرین دستگاه

سمت چپ دستگاه هیچ پورت یا دکمه ای ندارد ولی سمت راست دکمه های صدا و دکمه پاوری جای گرفته که به عنوان اسکنر اثر انگشت هم عمل می کند، یعنی درست مثل Honor 20 Pro. جای گیری این دکمه های کاملا درست و مناسب است و انگشت شست کاربر به راحتی روی آن قرار می گیرد.

به جز برآمدگی بزرگ و غیر ضروری ساختمان دوربین پشتی و لغزنده بودن دستگاه، Honor V30 Pro یک دستگاه با کیفیت و زیباست که تا بی نقص بودن فاصله بسیار کمی دارد. اندازه دستگاه بزرگ است و بدون شک وزن آن هم بسیار بالاست ولی برخی از کاربران همین دو نکته را عامل استحکام محصول می دانند. با اینکه طراحی کل دستگاه چندان نوآورانه و اورجینال نیست ولی با اینحال می توان حس کرد که با یک آنر طرف هستید و این اهمیت زیادی دارد.

متاسفانه، برند آنر هم نسخه استاندارد و هم نسخه پرو را با ابعاد یکسانی تولید کرده بنابراین یا باید این سایز و وزن را بپذیرید یا به دنبال اسمارت فون دیگری از همین برند یا رقبا باشید.

نمایشگر Honor V30 Pro

بر خلاف اغلب رقبا، حتی آن هایی که برچسب قیمت کمتری هم دارند، Honor V30 Pro هنوز به تکنولوژی پنل های IPS LCD متکی است، درست مثل مدل نسل قبلی. در روزگاری که بیشتر میان رده ها به تکنولوژی OLED روی آورده اند، محصول جدید آنر هنوز به این پنل های با کیفیت مزین نشده است. البته این به معنای بد بودن این پنل مخصوص نیست. شرکت آنر همواره پنل های LCD های خوبی در پرچمدار های خود استفاده می کرده و V30 Pro هم از این قاعده مستثنی نیست.

بررسی تخصصی Honor V30 Pro |اسمارت فونی خوب، اما فقط برای چینی ها

نمایشگر Honor V30 Pro

نمایشگر Honor V30 Pro

پنل 6.57 اینچی این دستگاه رزولیشن 1080 در 2400 پیکسلی دارد و با نسبت تصویر 20:9، تراکم پیکسلی مناسب 400 پیکسل در اینچ را ایجاد کرده است. در سمت چپ و بالای این پنل هم یک حفره بزرگ کپسولی ایجاد شده که محل قرار گیری دو دوربین جلویی است. اینکه این راه حل بهتر از بریدگی نمایشگر است، به سلیقه کاربر بستگی دارد ولی به طور کلی این رویه اندکی جدیدتر است.

به هر حال، نتایج به دست آمده در تست های نمایشگر بسیار جالب توجه هستند. حداکثر نور دستگاه 533 نیت بود و وقتی حالت خودکار یا Max Auto فعال شد، در کمال تعجب حداکثر نور کاهش یافت و به 505 نیت رسید. البته، تفاوت قابل توجهی در کالیبراسیون نمایشگر در حالت Max Auto ایجاد می شود که احتمالا به تغییرات کنتراست برای کارایی بیشتر زیر نور خورشید مربوط می شود.

نتیجه تست نمایشگر

نتیجه تست نمایشگر

دقت رنگ گزینه پیش فرض در منوی تنظیمات نمایشگر جزو بهترین ها نیست. وقتی حالت Vivid فعال می شود، dE2000 میانگین به 6.7 می رسد و رنگ سفید به آبی متمایل می شود و به طور کلی رنگ بندی نه چندان دقیقی به وجود می آید. وقتی حالت Normal فعال می شود، همین میانگین به 1.5 می رسید ولی باز هم رنگ سفید به آبی متمایل است ولی چندان قابل توجه نیست. لازم به ذکر است که در این حال حداکثر نور به 494 کاهش میابد.

به جز این، بهتر است از هاله بسیار کمرنگی که در حاشیه پایینی و اطراف حفره نمایشگر ایجاد شده هم بگوییم که البته در همه LCD های با بریدگی دیده می شود. البته کمتر کسی می تواند متوجه این هاله شود و تنها در زمانی نمایان می شود که پس زمینه رنگ روشن سفید یا خاکستری باشد.

سخت افزار Honor V30 Pro

کایرین 990 چیپست ناشناخته ای برایمان نیست، چرا که در مقاله بررسی تخصصی Mate 30 Pro به خوبی به آن پرداختیم و اتفاقا V30 Pro هم مثل پرچمدار سری Mate از خدمات Google Play Services بی بهره است. به هر حال اما، میدانیم از نظر عملکرد خام باید انتظار چه چیزی داشته باشیم ولی قبل از آن بهتر است دوباره به مشخصات فنی این چیپست مجتمع نگاهی بیندازیم.

Honor V30 Pro

Honor V30 Pro

چیپست Kirin 990 با فناوری به روز +7nm ساخته شده که از پروسه EUV استفاده کرده است. این ماژول از هشت CPU تشکیل شده که شامل دو هسته Cortex-A76 با سرعت 2.86 گیگاهرتز، دو هسته Cortex-A76 با سرعت 2.36 گیگاهرتز و چهار هسته کم مصرف Cortex-A55 با سرعت 1.95 گیگاهرتز می شود. پردازش های گرافیکی هم بر عهده یک GPU قدرتمند Mali-G76 MP16 می باشد.

نسخه که در این مقاله بررسی می کنیم از 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی استفاده می کند که البته از کارت حافظه microSD پشتیبانی نمی کند.

نکته جالب راجع به این چیپست مجتمع این است که از مودم 5G داخلی استفاده می کند که نسبت به رقبایی که از مودم 5G جداگانه استفاده می کنند، مصرف انرژی کمتری دارند. تا این لحظه، این اولین چیپستی است که هم از 5G داخلی استفاده می کند و هم امکان ارتباط 4G مهیا می کند. در ادامه نتایج بنچمارک های مختلف را آورده ایم تا با قدرت V30 Pro آشنا شوید.

نتیجه تست Geekbench (تک هسته ای)نتیجه تست Geekbench (تک هسته ای)

نتیجه تست Geekbench (چند هسته ای)نتیجه تست Geekbench (چند هسته ای)

  • بررسی تخصصی Honor V30 Pro |اسمارت فونی خوب، اما فقط برای چینی ها

نتیجه تست Geekbench 5.1 (تک و چند هسته ای)

نتیجه تست Geekbench 5.1 (تک و چند هسته ای)

  • بررسی تخصصی Honor V30 Pro |اسمارت فونی خوب، اما فقط برای چینی ها

نتیجه تست AnTuTuنتیجه تست AnTuTu

  • بررسی تخصصی Honor V30 Pro |اسمارت فونی خوب، اما فقط برای چینی ها

نتیجه تست AnTuTu 8نتیجه تست AnTuTu 8

همانطور که انتظار می رفت، کارین 990 هواوی توانست از بیشتر چیپست هایی که در سال 2019 معرفی شده اند، هم در بخش تک هسته و هم چند هسته ای قوی تر ظاهر شود. البته در تست های مربوط به GPU، این چیپست کمی از رقبا عقب می ماند که این مسئله همواره در ماژول های هواوی وجود داشته است.

البته این افزایش قدرت عملکرد نسبت به کایرین 980 سال گذشته یا حتی Mate 30 Pro که از همین کایرین 990 استفاده می کند، کمی تعجب آور است. در همه تست های تک هسته ای و چند هسته ای و ترکیبی، Honor V30 Pro توانست به طور کامل Mate 30 Pro شرکت مادر را شکست دهد. البته ممکن است به خاطر بهینه سازی های نرم افزاری باشد ولی دلیل دقیق این پدیده هنوز مشخص نیست.

عمر باتری

این دستگاه از یک باتری بزرگ 4100 میلی آمپر ساعتی استفاده می کند که البته این حجم جزو استاندارد این روز های پرچمداران شده است. این باتری را با چیپستی کم مصرف با فناوری 7 نانومتری ترکیب کنید تا Honor V30 Pro به یکی از قهرمانان حوزه عمر باتری تبدیل شود. در تست عمر باتری، این دستگاه توانست امتیاز شگفت انگیز 102 را کسب کرده و در تست نمایشگر روشن هم جزو بهترین های بازار باشد. مدت زمان مکالمه 3G و تست استند بای قابل قبول بودند. اگر این دستگاه یک پنل OLED داشت، قطعا نتایج بهتری هم به دست می آمد.

نتیجه تست باتری

در کنار عملکرد باتری عالی، این دستگاه همچنین سرعت شارژ بسیار بالایی هم دارد که البته با همان آداپتور درون جعبه امکان پذیر است. شارژر درون جعبه این دستگاه توان 40 واتی دارد و میتواند گنجایش باتری را در 50 دقیقه از 0 به 100 برساند! در نیم ساعت اول هم باتری به 80 درصد می رسد که نتیجه ای خارق العاده است.

دوربین آنر وی30 پرو

Honor V30 Pro در ساختمان پشتی خود از سه لنز دوربین استفاده می کند که تقریبا در پرچمداران کمپانی های دیگر هم می توان دید. البته، دو لنز از این ساختمان کاملا عادی هستند. دوربین اصلی مستقیما همان ماژولی است که در Huawei P30 Pro و Mate 30 Pro تعبیه شده: یک سنسور 40 مگاپیکسلی با اندازه 1/1.7 اینچی با تکنولوژی ادغام پیکسل Quad Bayer که خروجی آن عکس های 10 مگاپیکسلی است. این سنسور با دیافراگم f/1.6 و لرزشگیر اوپتیکال همراه شده و به جای استفاده از ماتریکس استاندارد RGB، از تنظیمات RYYB استفاده میکند که بنابر اعلام هواوی و آنر، حساسیت به نور را افزایش می دهد و عملکرد نور کم را بهبود می بخشد.

بررسی تخصصی Honor V30 Pro |اسمارت فونی خوب، اما فقط برای چینی ها

طراحی اپلیکیشن دوربینطراحی اپلیکیشن دوربین

برای خلق تصاویر فوق عریض، V30 Pro از یک سنسور استاندارد 12 مگاپیکسلی با درجه دیافراگم f/2.2 استفاده می کند که اندازه پیکسل 1.4 میکرو متری داشته و تصاویر را با نسبت تصویر 16:9 ثبت می کند. آنر اسم این لنز دوربین را Cine Lens گذاشته چرا که ویدیو های طبیعی با نسبت 16:9 ضبط می کند. البته خود لنز از نوع فوق عریض است ولی به اندازه لنز های فوق عریض رقبا، زاویه دید وسیعی ندارد.

سومین لنز تعبیه شده در این ساختمان دوربین، یک دوربین 8 مگاپیکسلی تله فوتو با دیافراگم f/2.4 و قابلیت زوم اوپتیکال 3 برابری است. لازم به ذکر است که این دوربین لرزشگیر اوپتیکال دارد و هر سه سنسور هم از فوکوس خودکار لیزری بهره می برند.

در حفره نمایشگر V30 Pro دو لنز دوربین جای گرفته است. یکی از این لنز ها برای ثبت سلفی های عادی است که کیفیت 32 مگاپیکسلی دارد و از دیافراگم f/2.0 استفاده می کند. دیگری هم یک لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی است که درجه دیافراگم f/2.2 دارد.

تصاویر روز

هنگام استفاده از دوربین اصلی برای عکسبرداری در نور روز، می توانید انتظار نتایجی عالی داشته باشید. رنگ ها کاملا به واقعیت نزدیک هستند و محدوده داینامیک تصاویر عالی است، کنتراست خوب است و در صحنه هایی با نور کافی عکس هایی واضح با جزئیات زیاد ثبت شده است. عکس های ثبت شده در نور روز کاملا با پرچمداران قابل رقابت است.

 

  • بررسی تخصصی Honor V30 Pro |اسمارت فونی خوب، اما فقط برای چینی ها

این کیفیت اما در دوربین تله فوتو مشاهده نمی شود. البته این به معنای بد بودن تصاویر نیست ولی عکس های ثبت شده با این لنز از نتایج به دست آمده از دوربین اصلی بهم ریخته تر است و محدوده داینامیک آن هم کمی باریکتر است. با اینحال، رندر رنگ ها کاملا شبیه به دوربین اصلی است و سطح جزئیات هم بالاست.

دوربین فوق عریض اما، تجربه ضعیف تری ایجاد می کند و تصاویر به دست آمده وضوح کمتری دارد و به طور کلی محدوده داینامیک باریک تری هم دارد. البته باز هم رنگ ها شبیه به دوربین اصلی هستند و کاملا به واقعیت نزدیک هستند.

همانطور که قبلا اشاره کردیم، لنزی با فاصله کانونی 16 میلی متری به اندازه سایر اسمارت فون های رقیب عریض نیست ولی چون نسبت تصویر 16:9 با یک لنز 16 میلی متری ترکیب شده، همان زاویه دید افقی رقبایی با لنز های عریض تر به دست می آید. اما زاویه دید عمودی کمتر از رقباست. دیگر نکته ای که لازم به ذکر است، الگوریتم های عالی اصلاح لنز است البته هر زمان که به کار بیافتد. چرا که طبق تست های ما، این الگوریتم تقریبا نصف مواقع به کار افتاد.

تصاویر شب

با دیگر، دوربین اصلی 40 مگاپیکسلی در شرایط کم نور هم عملکردی خوب نشان داد. عکس های به دست آمده رنگ خوب و طبیعی دارند، وضوح و جزئیات تصاویر کافی و مناسب است و نویز هم به حداقل رسیده است. محدوده داینامیک هم کاملا تحسین برانگیز است، حتی بدون به کار گیری حالت Night Mode. الگوریتم HDR هم کارایی بسیار خوبی دارد. حالت Photo Mode استاندارد هم به خوبی می تواند منابع نور را مدیریت کند.

با فعال کردن حالت Night Mode، سایه ها روشن تر می شوند و این باعث دیده شدن اشیا در تاریکی می شود و البته وضوح نیز هر از گاهی افزایش میابد. توصیه می کنیم که تقریبا در همه صحنه های کم نور از حالت Night Mode استفاده کنید، چرا که در نمایشگر دستگاه کیفیت خوبی دارند. نکته دوست داشتنی راجع به این Night Mode این است که به اندازه رقبا شدید نیست و باعث می شود عکس ها به جای ظاهری شبیه به انیمیشن های سه بعدی، طبیعی تر به نظر برسند. گرچه چراغ های نئونی و لامپ های خیابان در حالت Photo Mode بهتر بود.

دوربین تله فوتو در محیط های کم نور عملکرد مخلوطی دارد. البته بدون حالت Night Mode نمی توان روی آن حساب کرد چرا که نویز تصاویر زیاد، وضوح کم و نوردهی کمتر از حد انتظار است و فوکوس خودکار آن هم با مشکل روبرو می شود. البته، گاهی اپلیکیشن دوربین به جای استفاده از لنز تله، از تصویر بریده شده دوربین اصلی استفاده می کند. اما اگر شانس بیاورید، دوربین تله با Night Mode عکس های قابل استفاده و خوبی تولید می کند. کیفیت تصاویر خوب است ولی ثبت یک تصویر مناسب کمی دشوار است. برای اینکه نرم افزار چند عکس ثبت کند و آن ها را با یکدیگر ادغام کند، باید بیشتر از 5 ثانیه ثابت بیاستید. لرزشگیر اوپتیکال در این شرایط کمک زیادی می کند.

عملکرد دوربین فوق عریض در شرایط کم نور فاجعه است. نویز تصویر بالاست، وضوح کم است و جزئیات در سطح پایینی قرار دارد. حداقل رنگ ها و محدوده داینامیک تصاویر خوب به نظر می رسد. متاسفانه، فعال سازی Night Mode کمک چندانی به بهبود کیفیت نمی کند، بلکه تنها نسبت تصویر را به 4:3 تبدیل می کند و زاویه دید را شبیه به دوربین اصلی می کند. بنابراین، دیگر هیچ دلیلی برای استفاده از دوربین فوق عریض با حالت Night Mode وجود ندارد، چرا که دوربین اصلی نتایج بسیار بهتری ارائه می کند.

سلفی

سلفی های ثبت شده با دوربین 32 مگاپیکسلی تقریبا واضح هستند ولی کیفیت کلی تصاویر راضی کننده است، محدوده داینامیک تحسین برانگیز است، رنگ ها طبیعی به نظر می آیند و نوردهی هم تعادل خوبی دارد. وقتی نور کم می شود، کیفیت هم کم می شود و عکسها سافت می شوند. البته دوربین سلفی حالت Night Mode هم دارد که در محیط های بسیار تاریک به کار می افتد ولی فقط می توانید انتظار داشته باشید که صورت نمایان شود.

  • بررسی تخصصی Honor V30 Pro |اسمارت فونی خوب، اما فقط برای چینی ها

دوربین فوق عریض هم عملکرد مشابهی دارد ولی به علت کاهش مگاپیکسل ها، سطح جزئیات کمتر از سلفی اصلی است و وضوح اندکی کاهش یافته است.

ویدیو

پرچمدار جدید آنر قابلیت های ضبط ویدیو استانداردی دارد که تقریبا در هر دستگاهی دیده می شود. این اسمارت فون حداکثر قابلیت ضبط ویدیو 4K با سرعت 30fps دارد و یکی از معدود دستگاه هایی است که دوربین فوق عریضش (که در اینجا Cine Lens نامیده شده) نیز قادر به ضبط ویدیو 4K است.

تصاویر 4K به نظر با کیفیت می آیند، هیچ نویزی در تصویر دیده نمی شود و محدوده داینامیک هم خوب است. رنگ ها فاصله نزدیکی با واقعیت دارند ولی برای اشیا متحرک اتفاق جالبی افتاد. به عنوان مثال ماشین هایی که از فاصله دور نزدیک می شوند، هیچ رنگی ندارند و گویی از فیلم های سیاه و سفید می آیند. ولی وقتی نزدیک تر می شوند، رنگ ها شروع به نمایان شدن می کنند.

جمع بندی

یک بار دیگر، اگر بیرون از چین زندگی می کنید، Honor V30 Pro انتخاب چندان مناسبی نیست. ولی حتی اگر از خدمات گوگل بهره مند هم بود، این دستگاه گویی کمی از ترند های بازار و رقبا فاصله گرفته است. به جای استفاده از یک پنل جذاب OLED، حتی اگر 90 هرتزی هم نباشد، دوربین Cine Lens با نسبت 16:9 آنر چیزی است که هیچکس تقاضایش را ندارد. این را هم اضافه کنیم که دوربین اصلی، نسبت به این دوربین فوق عریضی که با هدف ضبط ویدیو تعبیه و برایش تبلیغات زیادی هم شده، ویدیو های بهتر و با کیفیت تری ضبط می کند.

Honor V30 Pro

Honor V30 Pro

پرچمداران قبلی Honor، همه قابلیت هایی که پرچمداران گران قیمت کمپانی های سازنده که عملکرد و قابلیت های تصویر برداری یکسانی ارائه می دهند را در پکیجی ارزان و به صرفه به مشتری ارائه می دادند. ولی با افزایش محبوبیت و پیدایش اسمارت فون های شبه پرچمدار (Flagship Killer) در سال 2019، Honor V30 Pro باید با رقبای قدری مثل Xiaomi Mi 9T Pro، Realme X2 Pro و OnePlus 7T رقابت کند که همگی از خدمات گوگل بهره مند هستند.

ناگفته نماند که Honor V30 Pro در بخش هایی مثل تصویر برداری (بیشتر به لطف دوربین اصلی 40 مگاپیکسلی)، عمر باتری، شارژ سریع (بیسیم و کابلی)، عملکرد پردازشی عالی و نرم افزار به روز و پر امکانات به خوبی می درخشد. این دستگاه یکی از آن اسمارت فون های خوبی است که هنوز نمی توانید آن را خریداری کنید.

نقاط قوت

  • عملکرد پردازشی بسیار عالی با قیمتی مناسب
  • عمر باتری شگفت انگیز
  • امکانات متنوع شارژ: شارژ سریع 40 واتی، شارژ بیسیم 27 واتی و شارژ بیسیم معکوس
  • عملکرد کلی خوب دوربین با چند ایراد
  • نرم افزار بهبود یافته، سریع و پر از امکانات

نقاط ضعف

  • استفاده از پنل نمایشگر IPS LCD در حالیکه رقبا به OLED روی آورده اند.
  • عملکرد نه چندان تحسین برانگیز دوربین Cine Lens در ثبت عکس و ضبط ویدیو
  • عدم پشتیبانی نرم افزاری گوگل و نبود Google Services
  • بررسی تخصصی Honor V30 Pro |اسمارت فونی خوب، اما فقط برای چینی ها

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
( رای)

بازدیدها: 36

روي مطلب كليك كنيد....
گوشی جدید موتورولا Motorola Moto G100
  • بخش آموزش ها مقاله ها

  • خواهشمند است قبل از سفارش، به مشخصات و دستورالعمل طراحی در انتهای همین صفحه دقت فرمایید. جهت راهنمای کاربران گرامی، “راهنمای سفارش آنلاین” در منوی راهنما در بالای همین صفحه قرار داده شده است.

    فروش ویژه مینی خردکن شارژی 3 تیغه


    مینی خردکن شارژی 3 تیغه  برای خرد و میکس کردن سبزیجات، گوشت، سیر و ...  دارای 3 تیغه استیل ضدزنگ.  ظرفیت مخزن 250 ML ...
    »  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت: 299000 تومان

    ثبت دیدگاه

      • مدل فایل رام و سه حرف بعد از مدل در بیلدنامبر باید مطابق دستگاه شما باشد. اطلاعات مدل و بیلدنامبر را با شماره گیری کد #1234#* یا از تنظیمات > درباره ببنیید (اطلاعات بیشتر برای انتخاب رام سامسونگ)
      • رام های 4 فایل فقط برای موارد خاص تعمیراتی کاربرد دارد. (کاربران عادی از آنها برای آپدیت اندروید استفاده نکنند.)
      • در رام های چند فایله که دو فایل CSC وجود دارد، HOME_CSC اطلاعات دستگاه را پاک نمیکند ولی CSC اطلاعات شما را کامل حذف میکند. (ترجیحا CSC را انتخاب کنید.)
      • رام رسمی سامسونگ G390F را فقط با برنامه Odin و آموزش دکمه زیر فلش کنید.
      • ثبت دیدگاه کاربران
      • یدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برو بالا
    WeCreativez WhatsApp Support
    پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته ایران فایل مرجع فایل رام های رسمی
    ?سلام به فروشگاه ایران فایل خوش آمدی کاربر گرامی
    رفتن به نوار ابزار