فروش ویژه مینی دوربین فیلم برداری A9


مینی دوربین فیلم برداری A9، نرم افزار رایگان و کارآمد در آیفون / اندروید / آی پد / لپ تاپ. شارژ به وسیله پاوربانک و یا اتصال مستقیم به برق. دقت صفحه نمایش  1080 × 1920 پیکسل - Full HD  ...
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 449000 تومان

فروش ویژه دستمال حوله ای میکروفایبر 20 عددی


دستمال حوله ای میکروفایبر 20 عددی، قابل استفاده برای صفحه موبایل، مانیتور، تلویزیون و خودروی شما، مناسب شستشو و آبگیری ظروف و سطوح داخل آشپزخانه. بدون پرزدهی و شستشوی و ایجاد خش و لکه. هر بسته شامل 20 عدد دستمال حوله ای ...
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 269000 تومان

تفاوت رام چین و رام گلوبال چیست؟ شیائومی و سامسونگ

رام چین و رام گلوبال

 

بازار ایران برای خرید گوشی هوشمند کمی پیچیده‌تر از دیگر نقاط جهان است؛ چرا که فروشندگان از اطلاعات کم افراد سوء استفاده می‌کنند و شما هم در صورت نداشتن اطلاعات کافی قطعا هزینه بیشتری متحمل می‌شوید. تنها راه حل این مشکل افزایش اطلاعات است. به عنوان مثال شما با تفاوت پک چین و گلوبال گوشی‌ های شیائومی آشنایی دارید؟ آیا مونتاژهای هند، چین و ویتنام در گوشی‌ های سامسونگ تفاوت کیفیت دارند؟ آیا این نسخه‌ها باید قیمت‌های متفاوتی داشته باشند یا برچسب قیمتی همگی یکسان است؟ در این مطلب قصد داریم به طور مفصل به همین پرسش‌ها بپردازیم و تفاوت‌های پک گلوبال با پک چین و همچنین تفاوت پک هند و گلوبال سامسونگ.
را برای شما شرح دهیم. پس ادامه‌ی این مطلب کاربردی را از دست ندهید.

تفاوت پک چین ، پک گلوبال و پک هند؟ رام چین؟ رام گلوبال؟

به بیان ساده شرکت‌های چینی مانند هواوی و شیائومی گوشی‌های یکسان خود را به دو صورت بسته‌بندی می‌کنند. یک نوع بسته‌بندی که پک چین نام دارد مخصوص خود کشور چین ساخته می‌شود و کاربران چینی این نسخه را خریداری می‌کنند. پک گلوبال همان‌طور که از نامش مشخص است برای کل جهان بسته‌بندی شده و برای فروش در تمام نقاط دنیا به جز کشور چین است. حالا سوال مهمی که پیش می‌آید این است که تفاوت پک چین با گلوبال در چیست؟

پک چین:

۱. نوشته‌های روی جعبه گوشی چینی هستند.
۲. دفترچه راهنمایی که همراه محصول ارائه‌ شده به زبان چینی نوشته‌ شده است.
۳. آداپتور (شارژر) که همراه محصول در دسترس کاربران قرار می‌گیرد نیز مخصوص کشور چین بوده و برای استفاده از آن در ایران باید از تبدیل استفاده کنید.

پک چین

پک گلوبال:

۱. نوشته‌های روی جعبه گوشی به زبان انگلیسی هستند.
۲. دفترچه راهنمایی که همراه محصول ارائه‌ شده نیز به زبان انگلیسی نوشته‌ شده است.
۳. طبق قوانین اتحادیه اروپا باید روی جعبه لوگوی CE اروپا و یا WEEE حک شده باشد.

پک گلوبال

اما ماجرا به اینجا ختم نمی‌شود چرا که گوشی‌های هستند که تحت عنوان پک هند نیز در بازار عرضه می‌شوند. در ادامه به فرق پک هند و چین و همچنین هند با گلوبال پرداخته می‌شود.

پک هند:

۱. بر روی جعبه محصول با فونت بزرگ نوشته (NO.1) که به معنای آن است که شیائومی پرفروش‌ترین برند در هند است.
۲. در پشت جعبه نیز با فونت بزرگ درج‌ شده MADE IN INDIA.
۳. در جعبه این گوشی‌ها نیز یک عدد آداپتور مخصوص کشور هند قرار دارد.
پس تفاوت پک هند و گلوبال گوشی‌های شیائومی در همین موارد خلاصه می‌شود.

 

تفاوت رام چین و رام گلوبال چیست؟ شیائومی و سامسونگ

پک هند

اما واقعاً فرق پک چین با گلوبال به همینجا ختم می‌شود و تفاوت تنها در جعبه، شارژر و زبان دفترچه راهنما است؟ خیر این تفاوت‌ها ادامه دارد و به همین‌جا ختم نمی‌شود.
گوشی‌هایی که پک چین هستند، رام چینی دارند؛ ازاینجا به بعد باهم بررسی می‌کنیم تا ببینیم فرق بین رام چین و گلوبال در چیست!؟

رام چین:

۱. از زبان فارسی در منو پشتیبانی نمی‌کند.
۲. نرم‌افزارهای گوگل به‌صورت پیش‌فرض بر روی آن نصب نیستند.
۳. دارای برخی نرم افزارهای چینی از پیش نصب شده است که شما می‌توانید آن‌ها را حذف کنید.
۴.بروزرسانی‌ها را سریع‌تر دریافت می‌کند.
۵. برای دانلود تم در رام چین باید هزینه پرداخت کنید.
۶. طبق گفته‌ی کاربران مقداری شارژدهی بهتری دارند.
۷. به دلیل تفاوت در دامنه فرکانسی از ۴.۵G یا همان ۴G+ پشتیبانی نمی‌کنند.
برای تشخیص رام چین می‌توانید کلمه CN نوشته شده در قسمت نسخه MIUI توجه کنید که نشان دهنده رام چینی خواهد بود.
مشکلاتی که تا به اینجا گفته شد به‌نوعی قابل‌حل هستند و دردسرساز نیستند؛ برای مثال شما می‌توانید با نصب نرم‌افزارهای کیبورد که انواع مختلف آن در گوگل پلی و بازار قابل دانلود است زبان فارسی را به کیبورد اضافه کنید، هرچند که باید بیخیال منوی فارسی شوید. همچنین نرم‌افزارهای گوگل به دلیل قوانین موجود در چین مانند فیلتر بودن گوگل، به‌صورت پیش‌فرض بر روی این گوشی‌ها نصب نمی‌شود اما شما می‌توانید آن‌ها را با پشت سر گذاشتن مراحلی به روی گوشی خود نصب کنید.

تفاوت رام چین و رام گلوبال چیست؟ شیائومی و سامسونگ

رام گلوبال:

۱. از زبان فارسی در منو و کیبورد پشتیبانی می‌کند.
۲. نرم‌افزارهای گوگل به‌صورت پیش‌فرض بر روی آن نصب است.
۳. رام گلوبال دارای تبلغات پاپ آپ است که میتوان آن ها را غیرفعال کرد.
برای تشخیص رام گلوبال می‌توانید به دو کلمه MI یا EU نوشته شده در قسمت نسخه MIUI توجه کنید که نشان دهنده رام گلوبال هستند.
کشور چین حدود ۱.۴۵ میلیارد نفر جمعیت دارد. این یعنی شرکت‌های چینی با در دست گرفتن بازار داخلی این کشور می‌توانند به ثروتی فراتر از تصور دست پیدا کنند. از طرف دیگر در چین شرکت‌های سازنده‌ی بسیار زیادی وجود دارد و همگی در تلاشند تا سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهند. همه‌ی این‌ها در کنار هم باعث می‌شود تا سازندگان چینی گوشی‌های خود را در بازار چین با قیمت کمتری نسبت به پک گلوبال به فروش برسانند تا از این طریق بتوانند سهم بیشتری از بازار را ازآن خود کنند.
این گفته به معنای ساده یعنی یکی از اصلی‌ترین تفاوت پک چین و گلوبال شیائومی به قیمت آن‌ها برمی‌گردد و اگر حاضر باشید با مشکلات گفته شده در بالا کنار بیایید می‌توانید پک چین که از رام چین استفاده می‌کند را با قیمت کمتری خریداری کنید.

تفاوت رام چین و رام گلوبال چیست؟ شیائومی و سامسونگ

پک گلوبال و چین تفاوت کیفیت دارند؟

به طور کلی هیچگاه یک شرکت بین پک جهانی و داخلی خود تفاوت کیفیت قائل نمی‌شود؛ چرا که در صورت اختلاف کیفیت قطعا در مدت زمان کمی افراد متوجه آن خواهند شد و اعتبار شرکت سازنده زیر سوال می‌رود. پس با قطعیت به شما می‌گوییم که پک گلوبال و چین گوشی‌های شیائومی تفاوتی از نظر کیفیت ساخت و کیفیت قطعات داخلی ندارند و همگی با کیفیت یکسانی تولید می‌شوند. البته تفاوت در نسخه‌ برخی گوشی‌ها دیده می‌شود. این یعنی ممکن است یک گوشی شیائومی در نسخه جهانی تنها رم ۴ و ۶ داشته باشد، در حالی که در پک چین این محصول رم ۸ نیز دیده شود. از نظر تفاوت تراشه و نمایشگر و دیگر بخش‌ها اما معمولا چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد، هرچند که همه‌ی این مسائل به شرکت سازنده بستگی دارد.

آیا امکان نصب رام گلوبال به روی پک چین وجود دارد؟

بله این امکان وجود دارد ولی اصلا کار ساده و راحتی نیست و باید حتما توسط یک متخصص انجام شود. به طور کلی اما گوشی‌هایی که رام گلوبال به صورت دستی به روی آن‌ها نصب می‌شود گاها دچار مشکلات نرم افزاری عجیبی می‌شوند. پس در اینجا به یک موضوع بسیار مهم توجه داشته باشید. گوشی‌های پک چین ارزان‌تر هستند، پس فروشندگان گوشی‌ها می‌توانند پک چین این محصولات را خریداری کنند و پس از نصب رام گلوبال به روی آن‌ها، این محصولات را به اسم پک گوبال به شما بفروشند. شاید این موضوع در حالت کلی مشکل بزرگی را برای شما به وجود نیاورد اما قطعا رام گلوبال دستی سرعت و کارایی رام گلوبالی که خود شرکت به صورت پیش فرض نصب کرده باشد را ندارد و با برخی مشکلات از نظر دریافت بروزرسانی و باگ‌های عجیب مواجه خواهید شد.

تفاوت رام چین و رام گلوبال چیست؟ شیائومی و سامسونگ

از طرف دیگر پس گوشی‌های پک چینی که رام گلوبال به روی آن‌ها نصب شده دیگر نو نیستند و یک بار جعبه‌ی آن‌ها برای نصب رام گلوبال باز شده است. برای این که این مشکلات برای شما پیش نیاید پیشنهاد می‌کنیم حتما از فروشگاه‌های معتبر گوشی خود را خریداری کنید. درمجموع اگر جزء آن دسته از افراد هستید که خیلی اهل تکنولوژی نیستید و به‌صورت معمولی از آن استفاده می‌کنید توصیه ما به شما این است که گوشی پک گلوبال و رام گلوبال خریداری کنید. البته ناگفته نماند که پک چین دارای رام گلوبال در صورتی اذیت کننده نخواهد بود که از یک فروشگاه و یا شرکت معتبر خریداری شده باشد تا این اطمینان حاصل شود که از رام رسمی بر روی آن استفاده‌شده است.
در نهایت اگر در دسته کاربران حرفه‌ای هستید که می‌توانید قید منو فارسی را بزنید و رام گلوبال را خودتان به روی گوشی نصب کنید و همچنین قیمت کمتر برایتان اهمیت دارد خرید گوشی‌های پک چین، رام چین را به شما توصیه می‌کنیم اما برای کاربران معمولی این دسته از گوشی‌ها را پیشنهاد نمی‌کنیم.

تفاوت نسخه گلوبال و چین Mi Band

همه‌ی توضیحات قبل مربوط به تفاوت پک چین و گلوبال note 11 و دیگر گوشی‌های شیائومی بود، اما بحث نسخه گوبال و چین در مورد دستبندهای هوشمند چگونه است؟ از نظر قیمتی نسخه پک چین دستبندهای شیائومی هم قیمت کمتری نسبت به پک گلوبال دارند. در دیگر بخش‌ها هیچ تفاوتی بین این دو نسخه دیده نمی‌شود به جز چینی بودن زبان دفترچه پک چین و همچنین برخوداری از Alipay در ورژن چینی. پس در مورد دستبندهای شیائومی مسئله مانند گوشی‌های هوشمند نیست و به راحتی و با خیال راحت می‌توانید پک چین را خریداری کرده و به این ترتیب مقداری هم در هزینه صرف جویی کنید.

تفاوت مونتاژ گوشی‌های سامسونگ

در بازار ایران همواره در مورد محصولات اپل و پارت نامبرهای مختلف آن‌ها بحث و جدل وجود داشته است، به خصوص زمانی که ایفون‌های اپل دو سیم‌کارته شدند و دیگر برخی پارت نامبرها از دو سیم‌کارت فیزیکی پشتیبانی نمی‌کردند. در مورد گوشی‌های سامسونگ هم چنین موضوعی تحت عنوان مونتاژهای مختلف به گوش می‌رسد که در ادامه به طور کامل آن را برای شما توضیح می‌دهیم و همچنین به این اشاره خواهیم کرد که آیا واقعا مونتاژهای مختلف تفاوت کیفیت دارند؟

دلیل مونتاژ گوشی‌های سامسونگ در کشورهای مختلف چیست؟

در حال حاضر سامسونگ به تنهایی بخش زیادی از بازار گوشی‌های هوشمند را در اختیار دارد و این یعنی سازنده کره‌ای باید در طول سال گوشی‌های بسیار زیادی تولید کند. ساخت این تعداد گوشی در خود کره و یا تنها یک کشور دیگر مقدور نیست و سامسونگ مجبور است که از چند کشور برای ساخت محصولات خود کمک بگیرد. گوشی‌های سامسونگ در حال حاضر در کشورهای کره، چین، هند، ویتنام و برزیل مونتاژ می‌شوند، ولی دلیل وجود این کشورها در لیست سامسونگ چیست؟ همان طور که همگی اطلاع داریم پول در دنیای امروز نقش بینهایت پررنگ و مهمی دارد، پس طبیعی است که سازندگان بزرگ هم به دنبال کاهش هزینه‌های تولید و افزایش بهره وری باشند.
به جهت کاهش هزینه‌ها سامسونگ باید در کشورهایی گوشی‌های خود را مونتاژ کند که کارگران آن کشور دستمز دریافتی پایینی داشته باشند و قوانین آن کشور هم اجازه بدهد که با پرداخت مبلغی کم شما یک کارگر را به خدمت بگیرید. این نکته هم برای کشور مقصد خوب است و مردم آن مشغول به کار می‌شوند و هم از طرفی سامسونگ با پرداخت هزینه اندک می‌تواند کارگران را به خدمت بگیرد. پس حالا کاملا مشخص است که چرا سامسونگ هند، چین، ویتنام و برزیل را برای مونتاژ گوشی‌های خود در نظر گرفته است.
این کشورها نیروی کار بسیار زیادی دارند و قوانین کار در آن‌ها به گونه‌ای است که به شما اجازه می‌دهد کارگران را با نصف قیمت و یا حتی یک سوم (حتی گاهی ۲۰ درصد حقوق واقعی در کشورهای پیشرفته) به خدمت بگیرید. پس حالا کاملا می‌دانیم که چرا مقصدهای بالا برای مونتاژ محصولات سامسونگ در نظر گرفته شده‌اند، ولی آیا این گوشی‌ها تفاوت کیفیت و قیمت دارند؟ آیا گوشی‌های مونتاژ ویتام از کیفیت بیشتری به نسب مونتاژ هند برخوردار هستند؟ تفاوت پک هند و ویتنام در چیست؟

تفاوت کیفیت بین مونتاژهای مختلف دیده می‌شود؟

تصور کنید که شما مدیری در شرکت سامسونگ هستید و بخش مهمی از این شرکت را در اختیار دارید. آیا بین مونتاژهای مختلف خود تفاوت قائل می‌شوید؟ یعنی به گونه‌ای شرکت را مدیریت می‌کنید که در نهایت برخی محصولات کیفیت بیشتری نسبت به برخی دیگر داشته باشند؟ طبیعتا هیچ مدیری چنین تصمیمی اتخاذ نمی‌کند؛ چرا که در وهله‌ی اول به اعتبار شرکت خود لطمه وارد می‌کند و باعث می‌شود تا کاربران نتوانند مانند قبل به این سازنده اعتماد کنند.
سامسونگ برای تمام قطعات گوشی‌های خود کیفیت یکسانی در نظر می‌گیرد و در نهایت آن‌ها را برای مونتاژ به کشورهای مقصد می‌فرستد. در آخر این گوشی‌ها مورد آزمایش قرار می‌گیرند که هیچ گونه مشکلی در آن‌ها وجود نداشته باشد و کیفیت آن‌ها در بالاترین سطح ممکن باشد. پس به طور حتم به شما می‌گوییم که مونتاژهای مختلف گوشی‌های سامسونگ هیچ تفاوت کیفیتی با هم ندارند و همه‌ی قطعات آن‌ها کاملا یکسان است. همچنین همه‌ی مونتاژها قیمتی مشابه دارند و تفاوت قیمتی هم بین آن‌ها دیده نمی‌شود.
پس چرا فروشندگان ادعا دارند که گوشی‌های ویتنام از کیفیت ساخت بالاتری برخوردار هستند؟ دلیل آن ساده است، آن‌ها می‌خواهند یک گوشی را با قیمت بالاتری به شما بفروشند و اگر این باور را ایجاد کنند که یک مونتاژ کیفیت بالاتری دارد، به راحتی می‌توانند آن نسخه را با قیمت بیشتری به شما بفروشند. البته باید بدانید که گوشی‌های مختلف به سفارش کشورهای متفاوتی بسته بندی می‌شوند و این ممکن است باعث تفاوت در دفترچه راهنما و نوع آداپتور شود. مثلا گوشی‌های سفارش آمریکا آداپتوری مخصوص پریزهای این کشور دارند و طبیعتا گوشی‌های سفارش کشورهای اروپایی آداپتور معمول دو شاخه.
فرق پک هند و ویتنام هم می‌توانید در همین شارژ و دفترچه و موارد این‌چنینی باشد ولی از نظر کیفیت هیچ تفاوتی وجود ندارد. پس با خیال راحت گوشی‌های سامسونگ را خریداری کنید و نگران این هم نباشید که چه مونتاژی نصیبتان می‌شود؛ زیرا همه‌ی آن‌ها کیفیت کاملا یکسانی دارند و تفاوت کیفیت ساخته‌ی ذهن افراد است.

تفاوت رام چین و رام گلوبال چیست؟ شیائومی و سامسونگ

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
( رای)

بازدیدها: 25

روي مطلب كليك كنيد....
آموزش تعویض تاچ ال سی دی iPhone 11
  • بخش آموزش ها
  • آواتار Iran-Filee.ir

    خواهشمند است قبل از سفارش، به مشخصات و دستورالعمل طراحی در انتهای همین صفحه دقت فرمایید. جهت راهنمای کاربران گرامی، “راهنمای سفارش آنلاین” در منوی راهنما در بالای همین صفحه قرار داده شده است.

    فروش ویژه مینی خردکن شارژی 3 تیغه


    مینی خردکن شارژی 3 تیغه  برای خرد و میکس کردن سبزیجات، گوشت، سیر و ...  دارای 3 تیغه استیل ضدزنگ.  ظرفیت مخزن 250 ML ...
    »  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت: 299000 تومان

    ثبت دیدگاه

      • مدل فایل رام و سه حرف بعد از مدل در بیلدنامبر باید مطابق دستگاه شما باشد. اطلاعات مدل و بیلدنامبر را با شماره گیری کد #1234#* یا از تنظیمات > درباره ببنیید (اطلاعات بیشتر برای انتخاب رام سامسونگ)
      • رام های 4 فایل فقط برای موارد خاص تعمیراتی کاربرد دارد. (کاربران عادی از آنها برای آپدیت اندروید استفاده نکنند.)
      • در رام های چند فایله که دو فایل CSC وجود دارد، HOME_CSC اطلاعات دستگاه را پاک نمیکند ولی CSC اطلاعات شما را کامل حذف میکند. (ترجیحا CSC را انتخاب کنید.)
      • رام رسمی سامسونگ G390F را فقط با برنامه Odin و آموزش دکمه زیر فلش کنید.
      • ثبت دیدگاه کاربران
      • یدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برو بالا
    WeCreativez WhatsApp Support
    پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته ایران فایل مرجع فایل رام های رسمی
    ?سلام به فروشگاه ایران فایل خوش آمدی کاربر گرامی
    رفتن به نوار ابزار