فروش ویژه مینی دوربین فیلم برداری A9


مینی دوربین فیلم برداری A9، نرم افزار رایگان و کارآمد در آیفون / اندروید / آی پد / لپ تاپ. شارژ به وسیله پاوربانک و یا اتصال مستقیم به برق. دقت صفحه نمایش  1080 × 1920 پیکسل - Full HD  ...
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 449000 تومان

فروش ویژه دستمال حوله ای میکروفایبر 20 عددی


دستمال حوله ای میکروفایبر 20 عددی، قابل استفاده برای صفحه موبایل، مانیتور، تلویزیون و خودروی شما، مناسب شستشو و آبگیری ظروف و سطوح داخل آشپزخانه. بدون پرزدهی و شستشوی و ایجاد خش و لکه. هر بسته شامل 20 عدد دستمال حوله ای ...
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 269000 تومان

دانلود-اپلیکیشن تلویزیون IGTV اینستاگرام

 

IGTV یک تلویزین و یک اپلیکیشن کامل کننده اینستاگرام است .برنامه Instagram یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین برنامه‌های موجود برای به اشتراک‌گذاری عکس در شبکه‌های اجتماعی است. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید عکس خود را ویرایش کرده و با انتخاب افکت بر روی آن جلوه تازه‌ای به آن دهید و سپس با دوستان و سایر کاربران به اشتراک بگذارید. حال این شبکه اجتماعی پرطرفدار برنامه‌ای جدید با عنوان IG Tv (تلویزیون اینستاگرام) را معرفی کرده است.

 

 

دانلود اپلیکیشن تلویزیون Igtv اینستاگرام

 

 

با استفاده از برنامه IGTV – instagram tv می‌توانید ویدئوهای طولانی‌تری را به صورت عمودی مشاهد کنید. ویدئوها در این برنامه با ویدئوهای معمول اینستاگرام متفاوت بوده و به صورت عمودی و تمام صفحه است. دیگر باکس‌های مشکی در اطراف صفحه وجود ندارد و نیازی نیست که صفحه گوشی را بچرخانید. ویدئوها در این برنامه دیگر محدود به یک دقیقه نبوده و می‌توان تا یک ساعت به تماشای ویدئوها نشست. در زیر می‌توانید تصاویری از این برنامه پرکابرد را مشاهده کنید.
این برنامه با کسب نمره 4.2 از 5 و با بیش از پانصد هزار دانلود در گوگل پلی به یکی از محبوب‌ترین حال حاضر تبدیل شده است. کاربران سیستم‌های اندروید بالاتر از 4.1 قادر به دانلود و نصب آن هستند. کاربران عزیز سایت اندروید نیوز می‌توانند این برنامه کارآمد و عالی را به صورت رایگان دریافت کنند. در زیر برخی از ویژگی‌های این برنامه و تریلری از آن را می‌توانید مشاهده کنید.

درباره IGTV اینستاگرام

-امکان بارگذاری و آپلود ویدئو های دلبخواه شما در این برنامه به شکل عمودی امکان پذیر است. اگر شما از کاربران اینستاگرام باشید به طور حتم از کادر بندی و یا لزوم چرخش صفحه برای دیدن ویدئو های تمام صحفه گله مند هستید اما به کمک برنامه IGTV شما دیگر با این مشکلات مواجه نخواهید شد و می توانید ویدئو های خود را عمودی و تمام صفحه با دیگران به اشتراک بگذارید و همچنین ویدئو های دیگران را با کیفیت صفحه بندی بسیار بالاتر ببینید و لذت ببرید.
-یکی از ویژگی های این برنامه این است که به عنوان اپلیکیشن جانبی اینستاگرام عرضه شده است و شما می توانید با کمک اکانت و حساب رسمی اینستاگرام خود از برنامه  IGTV هم استفاده کنید. دیگر نیاز به ساخت اکانت جدید و یا پیدا کردن دوباره ی ویدئو ها و فالوئینگ های خود ندارید .با کمک این برنامه حالا می توانید ویدئو های طولانی مدت را با همان اکانت خود اما این بار به شکل جداگانه و اختصصاصی تماشا کنید.
-این برنامه همچون برنامه ی اینستاگرام می تواند با توجه به نتایج جست و جو هایتان و یا با توجه به ویدئو هایی که لایک کرده اید سلیقه ی شما را تشخیص بدهد و بعد آنچه که دوست دارید را به شما نمایش دهد. به عبارتی بدون اینکه به خود زحمت اضافی بدهید می توانید ویدئو های طولانی مورد علاقه ی خود را ببینید و با پیج های جدید مطابق با سلیقه ی خود آشنا شوید.

 

روي مطلب كليك كنيد....
دانلود برنامه جی تی وی اینستاگرام IGTV 183.0.0.40.116

 

دانلود-اپلیکیشن تلویزیون IGTV اینستاگرام

دانلود-اپلیکیشن تلویزیون Igtv اینستاگرامIGTV
-امکان دنبال کردن پیج های مختلف به وسیله ی اپلیکیشن IGTV برای شما فراهم است و شما می توانید دقیقا مانند برنامه ی اصلی اینستاگرام در قسمت سرچ ویدئو های مورد علاقه ی خود را به کمک هشتگ ها جست و جو کنید و همین طور به دنبال پیج ها و صفحه های مد نظر خود بگردید و آنها را دنبال کنید.
-از آن جایی که این برنامه به شکل اختصاصی برای ویدئو های طولانی مدت اینستاگرام ساخته شده است شما می توانید به امکانات بیشتری در این خصوص دسترسی داشته باشید. سرعت آپلود و دانلود ویدئو ها در این برنامه بسیار بالاتر از برنامه ی اینستاگرام است همچنین شما به امکانات بیشتری برای ویرایش ویدئو های خود دسترسی دارید و می توانید فیلتر های جدیدی را امتحان کنید که با هر بار به روزرسانی این برنامه به آن ها اضافه می شود.
-شما در این برنامه می توانید آزادانه برای ویدئو هایی که مایل هستید کامنت و نظر بگذارید و یا آن ها را برای سایر دوستان خود بفرستید .نکته ی جالبی که در ارسال ویدئو ها از طریق این برنامه وجود داد این است که لازم نیست دوستان شما حتما برنامه  IGTV را بر روی تلفن هوشمند خود نصب داشته باشند تا ویدئوی ارسالی شما را دریافت کند٬ همین که اکانت اینستاگرام فعال داشته باشد کفایت می کند. همان طور که گفته شد با نصب این برنامه انگار اپلیکیشن اینستاگرام خود را دوبار نصب کرده اید.
-ویدئو های  IGTV می توانند از زمان یک دقیقه تا یک ساعت است که این بار به کمک این اپلیکیشن شما می توانید بدون وجود تبلبغات اضافی و همین طور سرعت و نظم بیشتر آن ها را تماشا کنید.

برخی از ویژگی‌های اپلیکیشن IGTv

  • ورود با اکانت اینستاگرام
  • مشاهده ویدئو به محض ورود
  • مشاهده ویدئوهای کسانی که فالو کرده‌اید
  • امکان جستجو ویدئو و سازندگان آن
  • امکان لایک کردن و گذاشتن نظر و ارسال به دوستان
  • گشت و گذار در دنیایی از ویدئوها و سازندگان آن

 

روي مطلب كليك كنيد....
دانلود برنامه جی تی وی اینستاگرام IGTV 183.0.0.40.116

 

دانلود IGTV برای اندروید

اگر شما هم دوست دارید این اپلیکیشن حرفه ای اینستاگرام را داشته باشید می توانید با لینک مستقیم آخرین نسخه آن را دانلود و بر روی گوشی خود نصب نمایید .
دانلود مستقیم فایل نصبی
دانلود مستقیم مخصوص arm (تمامی دیوایس ها)
دانلود مستقیم مخصوص x86

Googleplay

 

دانلود-اپلیکیشن تلویزیون IGTV اینستاگرام

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
( رای)

بازدیدها: 124

  • نرم افزار ها و بازی ها
  • آواتار Iran-Filee.ir

    خواهشمند است قبل از سفارش، به مشخصات و دستورالعمل طراحی در انتهای همین صفحه دقت فرمایید. جهت راهنمای کاربران گرامی، “راهنمای سفارش آنلاین” در منوی راهنما در بالای همین صفحه قرار داده شده است.

    فروش ویژه مینی خردکن شارژی 3 تیغه


    مینی خردکن شارژی 3 تیغه  برای خرد و میکس کردن سبزیجات، گوشت، سیر و ...  دارای 3 تیغه استیل ضدزنگ.  ظرفیت مخزن 250 ML ...
    »  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت: 299000 تومان

    ثبت دیدگاه

      • مدل فایل رام و سه حرف بعد از مدل در بیلدنامبر باید مطابق دستگاه شما باشد. اطلاعات مدل و بیلدنامبر را با شماره گیری کد #1234#* یا از تنظیمات > درباره ببنیید (اطلاعات بیشتر برای انتخاب رام سامسونگ)
      • رام های 4 فایل فقط برای موارد خاص تعمیراتی کاربرد دارد. (کاربران عادی از آنها برای آپدیت اندروید استفاده نکنند.)
      • در رام های چند فایله که دو فایل CSC وجود دارد، HOME_CSC اطلاعات دستگاه را پاک نمیکند ولی CSC اطلاعات شما را کامل حذف میکند. (ترجیحا CSC را انتخاب کنید.)
      • رام رسمی سامسونگ G390F را فقط با برنامه Odin و آموزش دکمه زیر فلش کنید.
      • ثبت دیدگاه کاربران
      • یدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برو بالا
    WeCreativez WhatsApp Support
    پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته ایران فایل مرجع فایل رام های رسمی
    ?سلام به فروشگاه ایران فایل خوش آمدی کاربر گرامی