فروش ویژه دستگاه مکنده صافکاری PDR


دستگاه مکنده صافکاری PDR، قابل استفاده برای مکش فرورفتگی های بدنه خودرو، جنس کفه مکنده از پلاستیک صافکاری میباشد.  مناسب برای صافکاری بدون رنگ، مناسب جابجایی کاشی و شیشه ..
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 149000 تومان

فروش ویژه دستمال حوله ای میکروفایبر 20 عددی


دستمال حوله ای میکروفایبر 20 عددی، قابل استفاده برای صفحه موبایل، مانیتور، تلویزیون و خودروی شما، مناسب شستشو و آبگیری ظروف و سطوح داخل آشپزخانه. بدون پرزدهی و شستشوی و ایجاد خش و لکه. هر بسته شامل 20 عدد دستمال حوله ای ...
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 269000 تومان

دانلود بازی Airline Commander 1.3.3 شبیه ساز خلبانی برای اندروید

 

Airline Commander – A real flight experience‏ شما را به یک خلبان قدرتمند تبدیل خواهد کرد . رویای پرواز در آسمان مانند پرندگان از گذشته مورد توجه همه ی انسان ها بوده است که بعد از اختراع و ساخت انواع و اقسام هواپیما ها تبدیل به رویای خلبان شدن ٬شد. اینک بتوانید یک هواپیمای بزرگ را برفراز آسمان هدایت کنید حتما باعث ایجاد لبخند بر روی لبتان می شود. اما کافی است یادتان بیوفتد که شرایط خلبان شدن تا چه حد سخت و پیچیده است تا لبخندتان زایل شود. لازم نیست دیگر حسرت راندن یک هواپیما را داشته باشید چرا که به لطف دنیای هوشمند و بازی ساز های بزرگ این امکان برای شما فراهم شده است تا بی دردسر پرواز را در کابین خلبان به نزدیک ترین شکل ممکن تجربه کنید و از آن لذت ببرید. Airline Commander یک بازی شبیه ساز کاملا حرفه ای می باشد که در ادامه آن را بطور کامل برسی و معرفی کرده ایم. با ما همراه باشید.
دانلود بازی Airline Commander 1.3.3 شبیه ساز خلبانی برای اندروید

مرفی بازی Airline Commander

این بازی طراحی و ساخته شده توسط استودیوی بازی سازی RORTOS است. این استودیو بسیار به این دست از بازی های شبیه سازی پرواز علاقه دارد و تا به حال با ساخت بازی هایی نظیر Ready,Break ٬ Extreme Landings Pro در کنار Airline Commander مهارت و قدرت خود را در تولید این دست از بازی ها نشان داده است. شما می توانید با خیال راحت این بازی را دانلود کنید و مطمئن باشید که یک بازی حرفه ای و بدون مشکل دارید چرا که این استودیو تجارب موفقیت آمیز زیادی در این سبک بازی ها دارد و شما را ناامید نمی کند. این بازی جز برترین بازی های اندروید می باشد .

داستان بازی چیست؟

همان طور که پیش تر گفته شد شما در این بازی به عنوان یک خلبان هواپیما ایفای نقش می کنید و وظیفه دارید هواپیما های مختلف را به فرودگاه ها و یا آشیانه های مختلف به سلامت برسانید. در هر پروازی که تجربه می کنید با توجه به عملکردتان و یا درجه ی سختی عملیات امتیاز و یا به اصطلاح مقدار پول متفاوتی کسب می کنید که این پول ها به شما این امکان را می دهد که بتوانید قفل هواپیما های بیشتری را باز کنید و یا فرودگاه های بیشتری را برای فرود خود بازگشایی کنید. ممکن است که فکر کنید این بازی ساده است و می توانید خیلی زود به تمام امکانات آن دسترسی پیدا کنید که باید گفت بسیار در اشتباه هستید این بازی چالش های متفاوتی نظیر آب و هوای طوفانی و نامساعد٬ هواپیما های مزاحم٬ بروز نقص فنی درون هواپیما و… برای شما ایجاد می کند و شما ملزوم هستید که با استفاده از توانمندی های خود و تجارب خود از پرواز از پس هریک از این چالش ها بربیایید و موفقیت به دست بیاورید. شما برای پشت سر گذاشتن هریک از چالش ها باید تمرین بسیاری بکنید و همچنین تسلط کامل به بازی داشته باشید.
بازی Airline Commander

دانلود بازی Airline Commander 1.3.3 شبیه ساز خلبانی برای اندروید

دانلود بازی Airline Commander 1.3.3 شبیه ساز خلبانی برای اندروید

دانلود بازی Airline Commander 1.3.3 شبیه ساز خلبانی برای اندروید

 

دسترسی

این بازی به شکل آنلاین عرضه شده است و خوشبختانه برای استفاده از آن نیازی به تغییر IP نیست و همین طور می توانید با سرعت به نسبت خوب اینترنت هم به راحتی به بازی مشغول شوید و نگرانی از بابت نداشتن سرعت خیلی خوب اینترنت نداشته باشید.

تنوع آیتم ها

به لطف این بازی شما با بسیاری از انواع هواپیماها در سبک هایی نظیر تجاری٬ مسافربری٬ باربری و حمل و نقل٬ جت های نظامی٬ شخصی و…. آشنا می شوید و می توانید با انتخاب سبک هواپیما به تمام هوپیماهای آن سبک دست پیدا کنید از نمونه هواپیماهایی که به شما ارائه می شود راش تفنگدار٬ انواع هواپیماهای بوئینگ٬ ایرباس٬ سسنا٬ هوافضای انگلیس٬ میگ٬ آنتونوف٬ F-18 ٬صابر و…. هستند. در کنار انتخاب نوع هواپیما شما به کمک این بازی می توانید انواع و اقسام فرودگاه های معروف دنیا را نیز انتخاب کنید٬ فرودگاه هایی نظیر تتربورو٬ لیندن٬ لینکن پارک٬ موریستون٬ لاگاردیا٬ جان اف کندی٬ اسکس و… .در کنار تمام این ها دیگر ویژگی این بازی این است که شما می توانید انتخاب کنید که دوست دارید چه کاری با هواپیمای خود انجام دهید آیا دوست دارید با هواپیماهای خود حرکت های نمایشی انجام دهید یا دوست دارید با آنها به جنگ بروید یا فعالیت های تجاری انجام دهید؟ این بازی تمام انتخاب ها را به عهده ی شما می گذارد و می توانید با توجه با سلیقه ی خود انتخاب های متفاوتی داشته باشید .همچنین این بازی بیش از۴۰۰ ماموریت بسیار متنوع به همراه چالش های متفاوت به شما ارائه می دهد.

شیوه ی بازی Airline Commander

صفحه ی اصلی بازی در قسمت چپ و بالای صفحه نقشه ی هوایی دایره شکلی به شما نشان می دهد که موقعیت هوایی شما را مشخص می کند و به شما در مسیریابی کمک می کند. همچنین نوار طوسی رنگی در بالای صفحه وجود دارد که به شما اطلاعاتی نظیر سرعت و…را  می دهد. در سمت راست صفحه دستی هایی برای بلند شدن و فرود هواپیما وجود دارد که در لحظات ابتدا و انتهای پرواز از آنها استفاده کنید. همچنین در نوار پایین صفحه دکمه هایی برای تنظیم ارتفاع و تغییر جهت هواپیما وجود دارد.

گرافیک بازی

این بازی گرافیک بسیار عالی و سه بعدی ای دارد که شبیه سازی پرواز و فضای اطراف و چالش ها را به بهترین نحو انجام می دهد و باعث می شود که شما به خوبی درون فرو بروید و تجربه ای شبیه به واقعیت داشته باشید. تمام آیتم های بازی نظیر هواپیماها و فرودگاه ها و حتی آب و هوا کاملا با الگوبرداری از واقعیت طراحی و ساخته شده اند که به باورپذیری هرچه بیشتر می افزاید. همچنین تنوع گرافیکی و بافت ها در هر ماموریت متنوع و جدید است.

جلوه های بازی

به لطف صداگذاری های سنجیده و همچنین لرزش های بازی شما می توانید در هر موقعیت به خوبی در حس بازی فرو بروید و می توانید در هر تلاطم و نقص فنی مانند سوختن موتور ها یا چالش آب و هوایی و یا حتی چاله های هوایی خطر و هیجان را حس کنید.
بازی Airline Commander

برتری های این بازی

این بازی تماما بر اساس قوانین فیزیک ساخته و طراحی شده است و از این رو بسیار واقعی و منطقی روند بازی طی می شود همچنین به واسطه ی این ویژگی شما می توانید عملکردی عالی و مناسب در بازی داشته باشید و به راحتی بر شیوه ی بازی و دستورالعمل ها سوار شوید و مسلط شوید. در هر کدام از به روزرسانی های این بازی بیش از ۱۵ماموریت جدید برای هر هواپیما اضافه می شود .این بازی سرعت و دقت بسیار بالایی دارد و در هر آپدیت تمام باگ های احتمالی برطرف می شوند و برای شما تجربه ی خوب و جذابی را فراهم می کنند. چالش های این بازی بسیار جذاب و هیجان انگیز تر نسبت به سایر نمونه های مشابه است که باز هم بر اساس واقعیت شبیه سازی شده اند. این استودیوی بازی بسیار کاربر محور است و از تمام انتقادات و پیشنهادات شما به عنوان یک کاربر استقبال می کند و در جهت بهبود از آنها استفاده می کند بدین منظور شماره های تماس به علاوه ی آدرس ایمیلی همراه با اطلاعات بازی در صفحه ی گوگل پلی بازی ارائه شده است .از دیگر برتری های این بازی می توان به نقش بسیار زیاد و تاثیر گذار جزئیات در این بازی اشاره کرد که به خوبی و دقت زیادی رعایت شده و به بازی اضافه شده اند. این بازی به قدری هماهنگ با تجربه ی واقعی پرواز ساخته شده است که شما حتی می توانید به واسطه ی آن میزان علاقه و استعداد خود را نسبت به شغل خلبانب محک بزنید و بدون پرداخت هزینه تا حدودی واقعیت شغل خلبانی را درک کنید.

دانلود بازی Airline Commander برای اندروید

این بازی برای سنین ۳سال به بالا قابلیت بازی دارد و از این رو که می توان به واسطه ی آن توانایی های کنترل و دقت و هوشمندی را افزایش داد می تواند بازی بسیار مناسبی برای همه ی سنین باشد و توانایی های آن ها را بهبود ببخشد. این بازی بیش از ۱۰میلیون کاربر دارد که نشان از کیفیت و جذابیت بازی برای سایر سلیقه ها است. این بازی به واسطه ی تنوع بسیار زیاد آیتم ها و امکانات زیاد ممکن است گاهی مدت زمان طولانی تری برای بارگذاری هر مرحله و ماموریت جدید داشته باشد البته در نسخه های جدید این بازی تلاش شده است تا این مشکل کم رنگ تر و در نهایت برطرف شود اما هنوز برخی از کاربران از آن شکایت دارند باید در نظر داشته که با توجه به طراحی سه بعدی بازی و آیتم های بی شمار این مدت زمان طبیعی است و نشان از وجود باگ در بازی و یا سیستم عامل شما نیست. شما می توانید به راحتی و کاملا رایگان این بازی را از گوگل پلی دانلود و سپس برروی تلفن همراه خود نصب کنید و بدون هیچ نگرانی ای از آن استفاده کنید .به یاد داشته باشید که این بازی آنلاین ارائه می شود و امکان وجود نسخه های نامحدود که به اصطلاح هک پول در آنها انجام شده است ٬نیست پس تحت تاثیر این گونه تبلیغات دست به دانلود برنامه از منابع نا معتبر نزنید.
اگر شما هم دوست دارید خلبانی را در اندروید تجربه کنید و یک هواپیمای شبیه ساز شده واقعی را مدیریت کنید می توانید این بازی را دانلود و نصب نمایید .
این بازی با بیش از 10 میلیون دانلود و نصب فعال در گوگل پلی توانسته رتبه 4.1 از 5 را کسب کند که رتبه نسبتا خوبیست .

 

روي مطلب كليك كنيد....
دانلود بازی شیطان قاتل راکاسی Devil Slayer Raksasi برای کامپیوتر

 

 دانلود  از گوگل پلی

 

 

حجم فایل ها: 63 مگابایت

دانلود فایل نصبی

حجم فایل ها: 242 مگابایت

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
( رای)

بازدیدها: 131

  • نرم افزار ها و بازی ها

  • خواهشمند است قبل از سفارش، به مشخصات و دستورالعمل طراحی در انتهای همین صفحه دقت فرمایید. جهت راهنمای کاربران گرامی، “راهنمای سفارش آنلاین” در منوی راهنما در بالای همین صفحه قرار داده شده است.

    فروش ویژه مینی خردکن شارژی 3 تیغه


    مینی خردکن شارژی 3 تیغه  برای خرد و میکس کردن سبزیجات، گوشت، سیر و ...  دارای 3 تیغه استیل ضدزنگ.  ظرفیت مخزن 250 ML ...
    »  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت: 299000 تومان

    ثبت دیدگاه

      • مدل فایل رام و سه حرف بعد از مدل در بیلدنامبر باید مطابق دستگاه شما باشد. اطلاعات مدل و بیلدنامبر را با شماره گیری کد #1234#* یا از تنظیمات > درباره ببنیید (اطلاعات بیشتر برای انتخاب رام سامسونگ)
      • رام های 4 فایل فقط برای موارد خاص تعمیراتی کاربرد دارد. (کاربران عادی از آنها برای آپدیت اندروید استفاده نکنند.)
      • در رام های چند فایله که دو فایل CSC وجود دارد، HOME_CSC اطلاعات دستگاه را پاک نمیکند ولی CSC اطلاعات شما را کامل حذف میکند. (ترجیحا CSC را انتخاب کنید.)
      • رام رسمی سامسونگ G390F را فقط با برنامه Odin و آموزش دکمه زیر فلش کنید.
      • ثبت دیدگاه کاربران
      • یدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برو بالا
    WeCreativez WhatsApp Support
    پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته ایران فایل مرجع فایل رام های رسمی
    ?سلام به فروشگاه ایران فایل خوش آمدی کاربر گرامی
    رفتن به نوار ابزار