GBInstagram  برنامه جی بی اینستاگرام همانند اینستاگرام است اما اگر عاشق سفارشی سازی و استفاده های کاربردی مختلف از این برنامه هستید ، این برنامه برای شما مناسب است. یک سری گزینه ها و ویژگی های بیشتر به نسخه اصلی اینستاگرام افزوده شده و سایر قابلیت ها مانند برنامه اصلی اینستاگرام خواهد بود. برنامه GB اینستاگرام به شما امکان می دهد تا داستان های Instagram ، تصاویر ، فیلم ها ، کپی کردن سایر بیوگرافی های اینستاگرام و غیره را به سادگی و بدون برنامه های جانبی بارگیری کنید. همچنین گزینه های حفظ حریم خصوصی بیشتری را ارائه می دهد ، می توانید تم ها را در برنامه GB اینستاگرام خود اعمال کنید و از لحاظ بلاک و مسدود سازی افراد مزاحم، گزینه های بسیاری برای انتخاب وجود دارد.

دانلود برنامه اینستاگرام جی بی GBInstagram 1.60

همانطور که توسط توسعه دهنده برنامه ادعا نموده است می توانید با افزودن ویژگی های GBInstagram میتوانید فالوورهای خود را در اینستاگرام افزایش دهید. همچنین بدانید که چه کسی شما را دنبال می کند و کدام پیج های اینستاگرام را دنبال می کند. این برنامه مناسب افرادی است که میخواهند علاوه بر امکاناتی که با دانلود اینستاگرام خواهید داشت، به قابلیت های بیشتری مانند کپی بیو افراد، دانلود پست و استوری های دیگران دسترسی داشته باشند. پس اکنون نسخه ی کامل و رایگان برنامه را دانلود نمایید زیرا بسیاری از ویژگی های جالب وجود دارد که با شروع استفاده از این برنامه ، خودتان را کشف خواهید کرد.

روي مطلب كليك كنيد....
مشخصات گوشی هوشمند Alcatel 1X Evolve

دانلود اینستا پلاس

توجه: GB Instagram یک نسخه اصلاح شده از برنامه اصلی است و همیشه امکان ممنوعیت وجود دارد و اعتبار شما توسط اینستاگرام اصلی مسدود می شود. بنابراین با احتیاط ادامه دهید.