برنامه اینشات – InShot یکی از محبوبترین نرم افزارهای حرفه ای ادیت عکس و فیلم اندرویدی است. این برنامه مورد استقبال کاربران بیشماری در سطح جهان قرار گرفته است. شما با دانلود اینشات میتوانید عکس های خود را در محیط کاربری بسیار ساده به راحتی ویرایش کنید. با اینشات جدید اندروید مانند یک ادیتور حرفه ای عمل کنید. اگر شما جز کسانی هستید که به ویرایش ویدیو هم علاقه دارید برنامه InShot این امکان رو برای شما فراهم کرده که به راحتی ویدیو های خود را ویراش کنید و از ادیت ویدیو لذت کامل را ببرید.

اینشات توانسته امتیاز ۴٫۸ از ۵ را در پلی استور از سمت کاربران دریافت کند. این موضوع به تنهایی میتواند دلیل انتخاب برنامه اینشات برای ویرایش عکس و فیلم در تلفن همراه و تبلت های اندرویدی باشد. جدا از امتیاز بالا این برنامه باید به این نکته اشاره کرد که InShot از فونت های فارسی هم پشتیبانی می کند. همچنین شما میتوانید فونت های دلخواه خود را چه فارسی و چه انگلیسی به برنامه اضافه کرده و از آن ها در ویرایش عکس و فیلم استفاده کنید.

توجه کنید که شما برای اضافه کردن فونت به برنامه اینشات باید فایل فونت مورد نظر خودتون رو از قبل دانلود کنید. بعد از دانلود فونت وارد برنامه شده و از قسمت نوشتن متن (آیکون T) فونت مورد نظرتون رو بارگزاری کنید.

شما میتوانید تمام ویدیو های ساخته شده با اینشات را با دوستان خود در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام به اشتراک بگذارید. توجه کنید که شما میتوانید ویدیو های ساخته شده توسط این برنامه رو با کیفیت های متفاوت ذخیره سازی کنید.