Repost for Instagram پس از دانلود اینستاگرام اصلی و نصب آن به شما امکان می دهد عکس ها و فیلم های اینستاگرام را مجدداً بدون اضافه کردن علامت یا نشان خاصی در صفحه اصلی خود پست کنید. مسلما این کار از طریق برنامه رسمی اینستاگرام ممکن نیست و اگر بخواهید پست دیگران را به طور مستقیم اشتراک گذاری کنید این امکان را ندارید. همچنین Regrann به شما امکان می دهد عکس های اینستاگرام را در گوشی خود ذخیره کنید. شما عکسهای اینستاگرام را مستقیماً از اینستاگرام بازگردانید بدون اینکه برنامه را ترک کنید. حتی اگر دارای یک صفحه پر مخاطب باشید، میتوانید برای برنامه ریزی ارسال پست هایتان از آن کمک بگیرید.

Repost for Instagram  نام برنامه ای کاربردی و کم حجم در زمینه اشتراک گذاری پست های اینستاگرام است که با قیمت ۳٫۹۹ دلار در گوگل پلی عرضه شده است. این برنامه به شما کمک میکند تا در عرض چند ثانیه پست های دیگران را در صفحه ی شخصی خود اشتراک گذاری کنید. از آنجا که در برنامه اینستاگرام امکان ریپست کردن فیدهای دیگران وجود ندارد با نصب یک سری برنامه های جانبی که Repost for Instagram یکی از آنهاست میتوانید به راحتی اینکار را انجام دهید.

Repost for Instagram بصورت ۱۰۰٪ رایگان ارائه شده و برای اجرای آن نیاز به ترک اینستاگرام نیست. میتوانید از هر صفحه اینستاگرام و از هر کاربر اینستاگرام ، عکسهایی که دوست دارید رادوباره ارسال کنید ، روی ۳ نقطه زیر نظرات کلیک کرده و “کپی URL اشتراک” را انتخاب کنید. حتی میتوانید عکس های اینستاگرام را فوراً بارگیری کنید. زیرا این برنامه عکسهای اینستاگرام را با نام پوستر اینستاگرام در پوشه تصویر شما ذخیره می کند. دانلود فیلم های اینستاگرام بسیار آسان است تا بعدا بتوانید دوباره آنها را پخش کنید.

دانلود برنامه ریپست اینستاگرام نسخه Repost 10.50 اندروید

توجه: کاربران اینستاگرام که عکس / ویدئوی خود را به صورت خصوصی تنظیم می کنند ، پیوند URL را کپی نمی کنند ، بنابراین لطفاً برای بارگیری این عکس ها سعی نکنید. اگر می خواهید هنگام بازپرداخت عکسها و ویدیوها در اینستاگرام ، اعتبار بیشتری کسب کنید ، فعال کنید. به طور خودکار امضاها را اضافه کنید. هنگامی که عکسهای اینستاگرام را مجدداً ارسال می کنید ، می توانید امضای از پیش تعیین شده ای داشته باشید که می تواند به عنوان اینستاگرام اضافه کند ، یا آن را کاملاً جایگزین کند.

Repost for Instagram نرم افزار اشتراک گذاری تصاویر اینستاگرام برای گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد. این روزها شبکه های اجتماعی محل برقراری ارتباط بین کاربران اینترنتی شده است و هر کسی بنا به وضعیت و حالات خود اقدام به پست کردن یک تصویر یا متن در پروفایل خود در زمان های مختلف می کند. در این دنیای بدون مرز بعضا خلاقیت های زیادی از طرف کاربران زیادی هنگام پست کردن مشاهده می شود. شاید شما هم جزو افرادی باشید که دوست دارند برخی از پست ها را بدون کپی کردن و با رعایت کپی رایت در پروفایل خود استفاده کنند. در شبکه های اجتماعی بزرگ و مشهور دنیا همچون فیسبوک و توییتر برای این کار از عملکرد های Retweet و Share استفاده شده است. اما در اینستاگرام شما همچین گذینه ای را برای اشتراک گذاری پست ها پیدا نخواهید کرد. حال شما با نصب کردن این برنامه بر روی گوشی و تبلت می توانید امکان Repost کردن پست های دیگر کاربران را فراهم کنید. به کمک این برنامه دیگر از گرفتن اسکرین شات و دیگر روش های مزخرف بی نیاز خواهید شد. تمامی فرایند اشتراک گذاری پست ها در این برنامه فقط در ۲ مرحله انجام می شود. در مرحله ی اول پست های بسیار جذاب را از دیگر کاربران پیدا کرده و دکمه آبی رنگ Repost را فشار دهید. با این کار عکس و متن پست موردنظر به پروفایل شما به عنوان یک پست اصلی اضافه شده و گوشه تصویر یک آیکون کوچک به نشانه Repost قرار خواهد گرفت که البته می توانید آن را حذف کنید.

اگر حین کار در اینستاگرام از پست کاربر دیگری خوشتان آمد، باید روی سه نقطه ی بالای آن پست ضربه زده و گزینه Copy Link یا Share to را انتخاب کنید تا پست موردنظر در برنامه ریپست کپی شود. اکنون میتوانید آنرا در صفحه ی خود اشتراک گذاری کرده تا دنبال کنندگانتان بتوانند از آن دیدن کنند. استفاده از این برنامه منوط به رعایت شرایط برنامه بوده و باید برای ایجاد احترام به حقوق کاربران اینستاگرام که مجوز آنها برای استفاده از عکس / ویدئوی آنها را دارید ، سازندگان محتوای اصلی اعتبار را حفظ کنید. این برنامه ی کم حجم و در عین حال کاربردی به شما در ارسال مجدد عکس یا فیلم کمک می کند و اکنون جدیدترین نسخه آن آماده دانلود از وبسایت اندروید کده می باشد.

این برنامه به اینستاگرام وابسته نیست. هرگونه اقدام غیرمجاز یا بازگرداندن عکس / فیلم و / یا نقض حقوق مالکیت معنوی تنها وظیفه کاربر است.
لطفاً از Regrann برای ذخیره عکس ها / بارگیری فیلم ها بدون اجازه صاحبان استفاده نکنید. به حقوق کاربران اینستاگرام احترام بگذارید.

دانلود برنامه ریپست اینستاگرام نسخه Repost 10.50 اندروید