دانلود والپیپر و تصویر زمینه سامسونگ گلکسی S21

دانلود والپیپر و تصویر زمینه سامسونگ گلکسی S21

 

دانلود والپیپر و تصویر زمینه سامسونگ گلکسی S21

 

 

سامسونگ در کنار رونمایی از دو گوشی گلکسی اس ۲۱ و مدل پلاس، از گلکسی S21 اولترا به عنوان پیشرفته‌ ترین عضو این خانواده رونمایی کرد. اما جدا از تمام مشخصات و تصاویر بدست آمده از این گوشی ها ، شما هم اکنون می توانید تصاویر پس زمینه سری گلکسی S21 را در ادامه دانلود کنید. پس با ایران فایل همراه باشید برای دانلود والپیپر و تصویر زمینه سامسونگ گلکسی s21 با کیفیت اصلی.

این تصاویر بسیار جالب به نظر می رسند و طراحی بافتی شکل آنها می توانند به خوبی نمایشگر بسیار باکیفیت این گوشی ها را نشان دهند. البته هنوز از نظر طراحی تا حدودی به تصاویر پس زمینه گلکسی اس ۲۰ سال گذشته نزدیک می باشند .با این حال طراحی ماسه ای شکل این تصاویر می تواند به نوعی اشاره به زوم شگفت انگیز و قابلیت های فوکوس خودکار سریع در مدل Ultra باشد که از دو سنسور تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود.

دانلود والپیپر و تصویر زمینه سامسونگ گلکسی S21

والپیپرهای رسمی سری گلکسی اس ۲۱ سامسونگ توسط یک لودهنده معروف به نام Jimmy is Promo در قالب یک فایل زیپ منتشر شده است. در این فایل ۲۲ والپیپر از گلکسی اس ۲۱ قرار گرفته است.

۴ والپیپر موجود در این گوشی مربوط به حالت DeX بوده و ۱۲ والپیپر معمولی هستند. ۵ والپیپر زنده را نیز در این مجموعه شاهد هستیم. برای دانلود این والپیپرها می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

۴ والپیپر موجود در این گوشی مربوط به حالت DeX بوده و ۱۲ والپیپر معمولی هستند. ۵ والپیپر زنده را نیز در این مجموعه شاهد هستیم. برای دانلود این والپیپرها می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.۴ والپیپر موجود در این گوشی مربوط به حالت DeX بوده و ۱۲ والپیپر معمولی هستند. ۵ والپیپر زنده را نیز در این دانلود رام رام گوشی ایران فایل رام دترن.

 

روي مطلب كليك كنيد....
دانلود والپیپر سامسونگ گلکسی زد فلیپ Galaxy Z Flip

حجم فایل ها: ۱۹۰ مگابایت

دانلود والپیپر سامسونگ گلکسی S21

Wev

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
۰ (۰ رای)

بازدیدها: ۳۲۰۰

iran-filee.ir
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
4896 بازدید