دانلود ۱۰.۳۹.۲ Maps – Navigate and Explore گوگل مپ

دانلود ۱۰.۳۹.۲ Maps – Navigate and Explore گوگل مپ

Pic

 

هیچ کس دوست ندارد برای رسیدن به قرار ملاقات خود تاخیر داشته باشد. اما گاهی اوقات با وجود برنامه ریزی و تلاش برای حضور به موقع بر سر قرارها باز هم ممکن است که یک اتفاق منجر به تاخیر ما شود. این اتفاق ناگهانی می تواند یک ترافیک سنگین باشد یا حتی انتخاب یک مسیر اشتباه و یا هرچیز دیگری که منجربه نرسیدن ما در سر وقت مقرر باشد. اما به نظر می رسد که گوگل مپ شرایطی را فراهم کرده است که از طریق آن و ابزارهایی که در اختیار کار بر قرار می دهد می توان علاوه بر مسیر یابی، افرادی که در مسیر حرکت ما هستند و با آن ها قرار ملاقات داریم را از طریق هشدار ETA با خبر کنیم.

 Google Maps اندروید
Google Maps

گوگل مپ بهترین ابزار مسیریابی با اندروید

دانلود ۱۰.۳۹.۲ Maps – Navigate and Explore گوگل مپ

نسخه جدید اندروید برنامه گوگل مپ با به روز رسانی همراه است که از طریق آن می توان مسیرهای حمل و نقل متفاوتی را برای رسیدن به مقصد و حالت های مختلف برای رفتن به مقصد را پیدا کرد. اما به روز رسانی جدید تنها به همین قابلیت محدود نمی شود و این نسخه از گوگل مپ با ویژگی های فراتری همراه است. نسخه جدید برنامه گوگل مپ با یک کد استفاده نشده همراه است که می توان از طریق آن به حالت های جدیدی از این برنامه دست یافت. در واقع این برنامه پر از ویژگی های جدید و رمز و راز همراه است که با گشت و گذار و جست و جو در آن می توان راه های جدیدی مثل اشتراک گذاری اطلاعات مقصد و مسیر با دوستان را پیدا کرد.

دانلود ۱۰.۳۹.۲ Maps – Navigate and Explore گوگل مپ

امکانات جدید گوگل مپ

ابزار و قابلیت جدید برنامه Google Maps به کاربران این امکان را می دهد تاکاربران بتوانند مقاصد خود را بر روی برنامه مشخص کنند و تخمین مسافت و زمان رسیدن به مقصد را بر روی یک نقشه به اشتراک بگذارند.( آموزش: ساخت لیست مکانهای مورد علاقه در گوگل مپ ) به علاوه اینه در این برنامه حالتی وجود دارد که از طریق آن می توان از شرایط ترافیک عمومی و میزان سبک و سنگین بودن آن پی برد. به علاوه اینکه می توان به طور دستی این برنامه را تنظیم کرد تا برنامه به طور خودکار به روزرسانی ها را برای شما ارسال و اطلاع رسانی کند.

روي مطلب كليك كنيد....
دانلود برنامه رسمی گوگل مپ Google Maps اندروید

به خاطر داشته باشید که در این نسخه جدید قابلیت هایی همچون هشدار در مورد دسترسی به مقصد، موقعیت اماکن تاریخی، میانبرها به مقاصد مختلف در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت و ویژگی به اشتراک گذاری مسیر و مقصد با دوستان در نقشه در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

 

تصاویر برنامه:

دانلود آخرین نسحه گوگل مپ (بروزرسانی شده) :

 

دانلود نسخه Maps – Navigate & Explore 10.39.2

دانلود نسخه بتا Maps – Navigate & Explore 10.37.1

Get Cafebazaar En

En Badge Web Generic

دانلود ۱۰.۳۹.۲ Maps – Navigate and Explore گوگل مپ

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
۰ (۰ رای)

بازدیدها: ۳۷

iran-filee.ir
۱۳ تیر ۱۳۹۹
321 بازدید

 برچسب ها: