فروش ویژه دستگاه مکنده صافکاری PDR


دستگاه مکنده صافکاری PDR، قابل استفاده برای مکش فرورفتگی های بدنه خودرو، جنس کفه مکنده از پلاستیک صافکاری میباشد.  مناسب برای صافکاری بدون رنگ، مناسب جابجایی کاشی و شیشه ..
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 149000 تومان

فروش ویژه دستمال حوله ای میکروفایبر 20 عددی


دستمال حوله ای میکروفایبر 20 عددی، قابل استفاده برای صفحه موبایل، مانیتور، تلویزیون و خودروی شما، مناسب شستشو و آبگیری ظروف و سطوح داخل آشپزخانه. بدون پرزدهی و شستشوی و ایجاد خش و لکه. هر بسته شامل 20 عدد دستمال حوله ای ...
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 269000 تومان

پیدا کردن عامل ردیابی گوشی
فهمیدن ردیابی گوشی

در اندروید چگونه بفهمیم گوشی ردیابی می شود؟

در زندگی دیجیتالی امروزی، حریم خصوصی اهمیت مضاعفی پیدا کرده است. دغدغه این که آیا گوشی من توسط شخص یا اشخاصی ردیابی می شود یا خیر، موضوعی نگران کننده است که می تواند فکر ما را به خود مشغول سازد. از این رو دانستن نشانه های جاسوسی از گوشی توسط دیگران می تواند در این زمینه کمک حال ما باشد.

اهمیت حریم خصوصی و معضلی به نام ردیابی گوشی

تردیدی نیست که گوشی های هوشمند امروزی مثل یک کامپیوتر جیبی هستند که فایل های مهمی را بعضا در آنها نگه داری می کنیم. به هر حال در دنیای دیجیتال نمی توانید به طور قطع به یقین بگویید که در امنیت کامل به سر می برید و هیچ ردیابی از دستگاه های شما صورت نمی گیرد چرا که تنوع روش های جاسوسی از دستگاه های دیجیتالی بالاست و هر چقدر هم که سیستم عامل اندروید پیشرفت می کند بدافزارها هم ارتقا می یابند تا به شکل جدیدی وارد عمل شوند.

مشکل ردیابی گوشی رصد گوشی

چطور متوجه شویم گوشی اندروید ما ردیابی می گردد؟

با این تفاسیر اگر نگران این هستید که آیا کسی گوشی شما را ردیابی و رصد می کند یا خیر، در ادامه با این مقاله آموزشی اندرویدزوم همراه باشید و نشانه های این اتفاق را بشناسید.

در اندروید چگونه بفهمیم گوشی ردیابی می شود؟

1.حواس تان به عملکرد غیر عادی دستگاه باشد

اگر بدافزار جاسوسی و ردگیری روی گوشی شما نصب شده باشد تاثیرش را ممکن است در عملکرد گوشی نشان دهد. چنان چه می بینید حافظه گوشی به طور غیرعادی رفتار می کند، این می تواند نشانه ای از رصد شدن دستگاه تان باشد. پس روی اتفاقاتی مثل روشن شدن بی دلیل صفحه گوشی، خاموش شدن خودکار، تولید صداهای عجیب، مشاهده برنامه های غیرعادی و… حساس باشید.

2.مصرف باتری را بررسی کنید

وقتی حدود یک هفته از گوشی اندروید خود استفاده کنید تا حد زیادی با میزان مصرف روزانه باتری دستگاه خود آشنا می شوید. اگر دیدید بی دلیل، باتری خالی می شود (به شرطی که مشکل سخت افزاری از خود باتری نباشد) این احتمال دور از ذهن نیست که برنامه های جاسوسی روی گوشی نصب شده باشند که مخفیانه از GPS گوشی استفاده می کنند و همین امر موجب تخلیه سریع باتری می گردد (یکی از پرمصرف ترین مواردی که باتری را زود خالی می کند GPS می باشد).

3.حین مکالمه خود صدای بوق می شنوید

اگر نگران هستید که کسی به مکالمات شما گوش می دهد یا نه، به صداهای غیرعادی که حین مکالمات خود می شنوید، توجه کنید. به طور عادی موقع مکالمه به شکل اینترنتی اگر سرعت اتصال مناسب نباشد امکان دارد صدای بوق بشنوید اما اگر مطمئنید که اوضاع کیفیت تماس مشکلی ندارد و صداهای خفیفی حین تماس به گوش تان می رسد به این باید شک کنید که احتمالا شخصی در حال ضبط کردن مکالمه شما به شکل مخفیانه می باشد.

مشکل ردیابی گوشی رصد گوشی

4.صندوق پیامک های خود را بررسی کنید

بعضی بدافزارها، پیام های عجیب و غریب به شماره های ناشناخته ارسال می کنند. این پیام ها عموما شامل کدها یا علائمی هستند که به خاطر این که رمز گذاری شده اند، در حالت عادی قابل خواندن نیستند. پس لازم است صندوق پیامک های گوشی را چک کنید و اگر پیام کوتاهی با چنین مشخصاتی را پیدا کردید احتمال زیادی وجود دارد که گوشی شما تحت رصد افراد دیگر باشد.

5.خاموش و روشن های ها مکرر گوشی

ریستارت شدن گوشی های اندرویدی که از نسخه های قدیمی این سیستم عامل بهره می برند، اتفاق عجیبی نیست. اما اگر شما از نسخه های بروز شده و پایدار سیستم عامل دستگاه خود استفاده می کنید و گوشی خود به خود خاموش و روشن می شود، اینجا این احتمال وجود دارد که ابزارهای جاسوسی روی گوشی شما وجود داشته باشند.

البته در نظر داشته باشید که ریستارت شدن گوشی، الزاما به خاطر بدافزارهای جاسوسی نیست و می تواند منشاهای مختلفی داشته باشد اما به هر حال از بحث ردیابی گوشی نیز نمی توان چشم پوشی کرد.

6.مصرف داده گوشی را بررسی کنید

از آنجایی که برنامه های جاسوسی، نیاز دارند تا اطلاعاتی که از گوشی شما به دست می آورند را برای فرد جاسوس ارسال کنند و با آن تبادل اطلاعات انجام دهند، این برنامه ها می توانند مصرف اینترنت گوشی را به طرز قابل توجهی افزایش دهند.

پس اگر اهل تماشای فیلم HD آنلاین نیستید یا بازی آنلاین خاصی انجام نمی دهید، ولی باز هم نمودار مصرف داده گوشی تان، سر به فلک کشیده است، بدانید و آگاه باشید که این می تواند کار ابزارهای جاسوسی نصب شده روی گوشی باشد. برای بررسی دقیق این موضوع، برنامه های مدیریت مصرف اینترنت زیادی ساخته شده اند که کارشان رصد کردن مصرف داده دستگاه به شکل جزئی می باشد.

7.به دنبال فایل های مشکوک بگردید

هکر ها و مجرمان سایبری، دائما روش های جدیدی برای ساختن ابزارهای جاسوسی ابداع می کنند. شاید فکرش را هم نکنید اما برخی از این بدافزارها می توانند از لیست برنامه های گوشی خودشان را مخفی کنند.

برنامه های مدیریت فایل گوشی غالبا می توانند همه برنامه های مخفی را هم نشان دهند. پس اگر نگران ردیابی توسط جاسوس ها هستید به برنامه فایل منیجر خود بروید و به دنبال پوشه ها و فایل های غیرعادی بگردید. همچنین از پوشه های داخل حافظه بفهمید که چه برنامه هایی روی آن نصب شده است.

8.سطح دسترسی های برنامه ها را بررسی کنید.

آخرین مورد که به آن اشاره می کنیم موضوع مهمی است، وقتی شما هر بازی یا برنامه ای را نصب می کنید معمولا در همان اولین اجرای آن دسترسی های مختلفی از شما درخواست می شود. بسیاری از برنامه های اندروید هستند که دسترسی به خصوص و مهمی به نام Screen overlay را می خواهند.

هکر ها از تکنیک جدیدی به نام Smishing استفاده می کنند تا با داشتن همین دسترسی به ویژه در برنامه هایی که مشخصات ورود به حساب بانکی خود را وارد می کنید آن را ذخیره کرده و برای هکر ارسال کنند. همچنین برنامه هایی با عنوان اپ کلونر که برای کلون کردن برنامه ها به کار می روند، بعضا جعلی هستند و فقط یک بدافزار جاسوسی هستند که اطلاعات شما را سرقت می کنند.

در اندروید چگونه بفهمیم گوشی ردیابی می شود؟

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
( رای)

بازدیدها: 148

روي مطلب كليك كنيد....
رفع مشکل خاموش یا سیاه شدن صفحه نمایش گوشی های اندرویدی
  • بخش آموزش ها مقاله ها

  • خواهشمند است قبل از سفارش، به مشخصات و دستورالعمل طراحی در انتهای همین صفحه دقت فرمایید. جهت راهنمای کاربران گرامی، “راهنمای سفارش آنلاین” در منوی راهنما در بالای همین صفحه قرار داده شده است.

    فروش ویژه مینی خردکن شارژی 3 تیغه


    مینی خردکن شارژی 3 تیغه  برای خرد و میکس کردن سبزیجات، گوشت، سیر و ...  دارای 3 تیغه استیل ضدزنگ.  ظرفیت مخزن 250 ML ...
    »  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت: 299000 تومان

    ثبت دیدگاه

      • مدل فایل رام و سه حرف بعد از مدل در بیلدنامبر باید مطابق دستگاه شما باشد. اطلاعات مدل و بیلدنامبر را با شماره گیری کد #1234#* یا از تنظیمات > درباره ببنیید (اطلاعات بیشتر برای انتخاب رام سامسونگ)
      • رام های 4 فایل فقط برای موارد خاص تعمیراتی کاربرد دارد. (کاربران عادی از آنها برای آپدیت اندروید استفاده نکنند.)
      • در رام های چند فایله که دو فایل CSC وجود دارد، HOME_CSC اطلاعات دستگاه را پاک نمیکند ولی CSC اطلاعات شما را کامل حذف میکند. (ترجیحا CSC را انتخاب کنید.)
      • رام رسمی سامسونگ G390F را فقط با برنامه Odin و آموزش دکمه زیر فلش کنید.
      • ثبت دیدگاه کاربران
      • یدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برو بالا
    WeCreativez WhatsApp Support
    پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته ایران فایل مرجع فایل رام های رسمی
    ?سلام به فروشگاه ایران فایل خوش آمدی کاربر گرامی
    رفتن به نوار ابزار