ساعت هوشمند جدید بودجه ای Mobvoi TicWatch GTX

Ticwatch Gtx Side View
برای کسانی که ممکن است ندانند — Mobvoi طی چند سال گذشته تا حدودی به یک اسب تاریک برای دستگاه های Google تبدیل شده است. با تکرارهای متعدد Android Wear ، بلندگوهای هوشمند Google و محافظ گوش ، خط دستگاه های “Tic” گزینه های مقرون به صرفه ای برای کسانی که زندگی متصل دارند است. امروز جدیدترین ساعت هوشمند این شرکت با هدف قرار دادن رزمندگان تمرین با TicWatch GTX آماده خرید است.
Ins and Outs
در حالی که قیمت ۶۰ دلار بیشتر مردم را به خود جلب می کند ، ممکن است این نرم افزار بزرگترین داستان برای TicWatch GTX باشد. این اولین باری است که تیم Mobvoi از Android Wear فاصله گرفته است. GTX یک سیستم عامل Realtime سفارشی را اجرا می کند که طبق ادعای شرکت منجر به بهینه سازی آن می شود.

ساعت هوشمند جدید بودجه ای Mobvoi TicWatch GTX

این امر عمدتا در ۱۰ ساعت دوام باتری خود را نشان می دهد. Android Wear تلاش کرده است که چنین استقامتی را پیدا کند ، اما TicWatch GTX نشان می دهد که می تواند بیش از یک روز طول بکشد Wear OS در اکثر ساعت ها باشد.
Ticwatch Gtx
خارج از باتری ، TicWatch GTX ردیابی ورزشی معمولی را ارائه می دهد که در اکثر ساعت های هوشمند پیدا می کنید. در حالت دویدن ، دوچرخه سواری ، شنا یا حتی یوگا ۱۴ حالت تمرینی وجود دارد که شما را دنبال می کند. البته مراحل کلی نیز محاسبه می شود.
ردیابی خواب نیز موجود است. این باید به کاربران توانایی پیگیری بهتر روندهای مربوط به یک خواب خوب در مقابل یک شب بدون خواب را بدهد.
سایر گزینه های هوشمند تعاملات اساسی با تلفن جفت شده است. TicWatch GTX ارائه می دهد اطلاعیه برای تماس های دریافتی و پیام است. همچنین می توانید پخش رسانه را کنترل کنید ، آب و هوا را بررسی کنید و تلفن خود را پیدا کنید.
از نظر داخلی GTX کاملاً رو به جلو است. شما ۱۶۰KB RAM ، مانیتور ضربان قلب ، شتاب سنج ، مقاومت در برابر آب IPX68 و بلوتوث ۵.۰ برای جفت شدن دریافت خواهید کرد. بدون GPS ، WiFi یا میکروفون.
قیمت گذاری
قیمت کامل TicWatch GTX 60 دلار است ، اما اگر سریع عمل کنید ، می توانید این ساعت را از آمازون یا وب سایت شرکت فقط با ۵۴ دلار گیر بیاندازید . GTX باید گزینه های خوبی را در سری Mobvoi در اختیار داشته باشد مانند دستگاه های سطح Fitbit و Garmin و در این قیمت حتی بسیاری از رقبای خود را با دوام باتری بهتر کاهش می دهد.

ساعت هوشمند جدید بودجه ای Mobvoi TicWatch GT