مشخصات کامل گوشی ایرانی ویرا Vira V6

امتیاز 3.00 ( 2 رای )

مشخصات کامل گوشی ایرانی ویرا

 

مشخصات کامل گوشی ایرانی ویرا Vira V6

 

هوشمند نسل جدید صاایران را ندانیم. این گوشی‌ها به‌زودی با سیم‌کارت ایرانسل عرضه می‌شوند.

ظاهرا صاایران می‌خواهد گوشی‌های هوشمند خود را با برند «ویرا» (Vira) روانه بازار کند و دو گوشی تحویل داده شده به ایرانسل، ویرا V6 و ویرا V5 نام دارند.

 

مشخصات کامل گوشی ایرانی ویرا Vira V6

 

مشخصات گوشی ویرا V6

شعار این گوشی «اولین اسمارت‌فون با پردازنده هلیو پی ۳۵ مدیاتک» انتخاب شده است. چون روی این گوشی پردازنده هشت هسته‌ای و ۶۴ بیتی MT6765v مدیاتک نصب شده است. بیشترین سرعت کلاک هسته‌های پردازش سنگین این تراشه ۲.۳ گیگاهرتز است.

 

مشخصات کامل گوشی ایرانی ویرا Vira V6

 

یک صفحه‌نمایش بزرگ ۶.۳ اینچی +FHD با رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ دارد. این نمایشگر دارای یک ناچ قطره‌ای و حاشیه‌های بسیار باریکی است.

سنسور اثر انگشت و برچسب NFC این گوشی روی بدنه پشتی قرار گرفته و در کناره پایین آن شاهد درگاه‌های USB-C، میکروفون و بلندگوی اصلی هستیم. اسلات سیم‌کارت در کناره چپ و کلیدهای پاور و کنترل حجم در کناره راست هستند.

 

در جلو درون حرفه صفحه‌نمایش یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی نصب شده است و در پشت شاهد یک ماژول دوربین دوگانه هستیم. لنز اصلی ۱۶ مگاپیکسل با دهانه F1.8 است و از قابلیت عکاسی بوکه پشتیبانی می‌کند.

Components Thumb 600X337 10985

به‌طور پیش‌فرض روی گوشی ویرا V6 سیستم‌عامل اندروید ۹ نصب شده است. گفته می‌شود این گوشی در سه رنگ سیاه، قرمز و آبی با رم ۴ گیگابایت و ظرفیت ۶۴ گیگابایت عرضه خواهد شد. قابلیت نصب کارت حافظه تا ۱۲۸ گیگابایت را دارد و از وای‌فای ۸۰۲.۱۱ac، بلوتوث ۵ و باتری ۶۳۵۰ میلی‌امپرساعتی پشتیبانی می‌کند. مودم این گوشی LTE Cat 6 با قابلیت تجمیع فرکانس است.

روي مطلب كليك كنيد....
مشخصات گوشی هوشمند Nokia C5 Endi

براساس اطلاعات منتشر شده؛ این ظرفیت باتری، دوامی برای ۶۴ ساعت مکالمه و ۱۲۰۰ ساعت زمان آماده به کار خواهد داشت. در بسته‌بندی این گوشی شاهد یک کاور ژله‌ای و گلس محافظ نمایشگر هم هستیم.

مشخصات کامل گوشی ایرانی ویرا Vira V6

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
۰ (۰ رای)

بازدیدها: ۳۵۸

iran-filee.ir
۱۸ دی ۱۳۹۹
1759 بازدید

 برچسب ها: