فروش ویژه مینی دوربین فیلم برداری A9


مینی دوربین فیلم برداری A9، نرم افزار رایگان و کارآمد در آیفون / اندروید / آی پد / لپ تاپ. شارژ به وسیله پاوربانک و یا اتصال مستقیم به برق. دقت صفحه نمایش  1080 × 1920 پیکسل - Full HD  ...
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 449000 تومان

فروش ویژه دستمال حوله ای میکروفایبر 20 عددی


دستمال حوله ای میکروفایبر 20 عددی، قابل استفاده برای صفحه موبایل، مانیتور، تلویزیون و خودروی شما، مناسب شستشو و آبگیری ظروف و سطوح داخل آشپزخانه. بدون پرزدهی و شستشوی و ایجاد خش و لکه. هر بسته شامل 20 عدد دستمال حوله ای ...
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 269000 تومان

معرفی امکانات اینستاگرام :۷ قابلیت پر کاربرد + توضیحات تکمیلی

Source Instagram Content E1598948925174
امروز قصد معرفی امکانات اینستاگرام و ۷ قابلیت پر کاربرد آن را داریم . اینستاگرام یکی از پنج برنامه پرطرفدار در سرتاسر جهان است که مخاطبان بسیار زیادی دارد. با تمام ویژگی های محبوب و کارآمد این برنامه، باز هم در برخی از قسمت ها کاربران با مشکلات متعددی مواجه می‌شوند که اتفاقا از مشکلات مشترک بسیاری از کاربران این اپلیکیشن می‌باشد. در ادامه ما به شما هفت ترفند کاربردی اینستاگرام را معرفی می‌کنیم که با استفاده از آنها می‌توانید بر این مشکلات غلبه کنید و زمان بسیار زیادی از وقت خود را صرفه جویی کنید. در این پست قصد داریم ترفند ها و امکانات اینستاگرام را برای شما عزیزان معرفی کنیم . با ما همراه باشید .
اینستاگرام Instagram

ترفندهای اینستاگرام

پاک کردن همزمان تمام دایرکت ها

گاهی اوقات در موقعیت هایی مثل فروش پیج اینستاگرامی خود یا وارد کردن کاربری دیگر به صفحه‌تان قرار می‌گیرید که در این صورت نیاز دارید تمامی دایرکت های صفحه اینستاگرام را به صورت همزمان پاک کنید، اما این کار  در حالت عادی بسیار زمانبر است چراکه شما باید روی تک تک دایرکت ها را کلیک کنید و آنها را حذف کنید. در این بخش یاد می‌گیرید چگونه تمام دایرکت های اینستاگرام را فقط با انجام یک ترفند کوتاه به صورت همزمان پاک کنید!
برای این کار ابتدا وارد صفحه اینستاگرام خود شوید. سپس روی سه خط بالای صفحه و بعد روی قسمت settings کلیک کنید. وارد بخش account شوید تا لیستی از گزینه ها برای شما نمایش داده شود. قدم بعدی انتخاب گزینه switch to professional account در انتهای این لیست می‌باشد که به صورت نوشته آبی رنگ وجود دارد. در بخش بعدی لیبل creator را لمس کنید و بعد روی گزینه next بزنید. سپس شما باید یک دسته بندی فرضی برای صفحه خود انتخاب کنید و  آن را تایید کنید. حالا صفحه شما به یک پیج  creator تبدیل شده و با داخل شدن به قسمت دایرکت ها آیکونی به شکل سه خط و دایره در بالای صفحه مشاهده می‌کنید که با استفاده از آن می‌توانید همه چت ها را انتخاب کنید و در آخر با کلیک بر روی گزینه delete به راحتی تمام دایرکت ها را پاک کنید.

 پاک کردن پست ها و استوری ها در  اکسپلور

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که در اکسپلور اینستاگرام پست ها و استوری هایی برایتان نمایش داده شود که باب میل شما نیستند و شما مایل به دیدن این نوع پست ها نیستید. در این بخش به شما آموزش می‌دهیم چطور این دست از پست ها را از اکسپلور حذف کنید.
ترفند اینستاگرام
ترفند اینستاگرام
برای این کار وارد بخش اکسپلور اینستاگرام شوید. میان پست هایی که به شما پیشنهاد شده‌اند، روی پستی که تمایل به دیدن آن ندارید کلیک کنید. سه نقطه بالای پست را لمس کنید و روی گزینه Not interested کلیک کنید و  بعد پستی که انتخاب کردید و پست های مشابه آن برای شما نمایش داده نخواهند شد. این کار برای حذف استوری هایی که دلخواه شما نیستند نیز صدق می‌کند. برای انجام این کار روی یکی از استوری های پیشنهادی اکسپلور کلیک کنید، سه نقطه پایین صفحه را لمس کنید و روی گزینه Not interested بزنید.

تغییر ترتیب هایلایت های اینستاگرام

در بعضی از مواقع کاربر نیاز دارد که هایلایت های قدیمی که در انتهای ردیف هایلایت ها قرار گرفته اند را به ابتدای ردیف برساند ولی ایجاد یک هایلایت جدید با محتوای قبلی بسیار زمانبر و طاقت فرسا است. در ادامه با آموزش جابه‌جایی هایلایت های اینستاگرام با ما همراه باشید.
برای تغییر دادن ترتیب هایلایت های قبلی در اینستاگرام، ابتدا روی هایلایت موردنظر کلیک کنید و سه نقطه پایین صفحه را لمس کنید. از بین گزینه ها، آیتم Edit Highlight را انتخاب کنید. در صفحه باز شده روی گزینه add بزنید و یک استوری از آرشیو استوری ها انتخاب کنید و بعد روی done کلیک کنید. می‌بینید که هایلایت شما به اول ردیف انتقال پیدا می‌کند. ممکن است شما نخواهید استوری که از آرشیو انتخاب کردید را داخل هایلایت موردنظر داشته باشید، برای حذف این استوری فقط کافی است روی هایلایت کلیک کنید، سه نقطه پایین صفحه را انتخاب کنید، گزینه Edit Highlight را لمس کنید و در قسمت باز شده، صفحه را به سمت پایین بکشید تا به آخرین استوری اضافه شده برسید، تیک استوری را بردارید و در آخر گزینه done را انتخاب کنید و در نهایت، هایلایت شما در ابتدای ردیف قرار می‌گیرد.

 مصرف داده کمتر به هنگام استفاده از

اینستاگرام از پرمصرف ترین برنامه های تلفن همراه برای داده موبایل به حساب می‌رود. تنها در اولین ثانیه های ورود کاربر به اینستاگرام، حدود دویست الی سی‌صد مگابایت از حجم اینترنت مصرفی کاربر کم می‌شود؛ اما نگران نباشید! در این بخش ما به شما یاد می‌دهیم چگونه مصرف داده اینستاگرام را کاهش دهید.
برای شروع، وارد برنامه اینستاگرام شوید و به صفحه پروفایل خود مراجعه کنید. سپس سه خط بالای صفحه را لمس کرده و گزینه settings انتخاب کنید. در ادامه روی قسمت account کلیک کنید و وارد بخش cellular data use شوید. گزینه Data Saver را فعال کنید. در صورت فعال بودن گزینه Data Saver اینستاگرام از دانلود خودکار ویدیوها جلوگیری می‌کند و باعث کاهش اینترنتی مصرفی شما می‌شود. همچنین با فعال کردن این گزینه، بخشی به نام high resolution media برای شما نمایش داده می‌شود که به کمک آن می‌توانید مشخص کنید چه زمانی اینستاگرام محتوایی را با وضوح بالا نشان دهد. بخش high resolution media  شامل سه گزینه Never،  Wifi Only و cellular + Wifi می‌باشد.
با انتخاب گزینه Never ویدیو ها هرگز با کیفیت بالا برای شما پخش نخواهند شد.
اگر گزینه Wifi Only را فعال کنید، تعیین می‌کنید که فقط در صورت استفاده از Wifi ویدیوها با کیفیت بالا برای شما نمایش داده می‌شوند.
و در آخر با فعال سازی گزینه cellular + Wifi در هردو حالت اتصال اینترنت به Wifi و  داده همراه موبایل ویدیو ها کیفیت بالایی خواهند داشت.

 مشاهده پست های اینستاگرام که اخیرا لایک کرده‌اید

اگر می‌خواهید پستی را که قبلا لایک کرده اید را در اینستاگرام پیدا کنید، لازم نیست به دنبال آن ساعت ها در سرچ اینستاگرام و پروفایل افراد جست و جو کنید. با ترفند زیر به راحتی و تنها در چند ثانیه می‌توانید پست موردنظر خود را پیدا کنید و در وقت خود صرفه جویی کنید.
برای یافتن پست هایی که در گذشته لایک کرده اید، وارد پروفایل خود شوید. روی منوی سه خط بالای صفحه کلیک کنید. سپس گزینه settings و بعد گزینه account  را انتخاب کنید. و در نهایت به بخش posts you’ve liked بروید . در این قسمت می‌توانید مجموعه از سی‌صد پست آخری که اخیرا لایک کرده اید را داشته باشید و هر زمان که بخواهید آنها را مرور کنید.
ترفند اینستاگرام
ترفند اینستاگرام

غیر فعال کردن بخش کامنت های اینستاگرام

گاهی اوقات به دلیل نظرات منفی یا دلایلی دیگر، نمی‌خواهید کسی زیر پست جدید شما نظر خود را کامنت کند. اینستاگرام برای شما قابلیتی در نظر گرفته است که با فعال سازی آن می‌توانید کامنت دادن درباره پست خود را برای دنبال کننده های خود غیرفعال کنید.
برای این کار، پس از آپلود پست جدید، روی سه نقطه گوشه پست کلیک کنید و از بین گزینه ها، گزینه Turn Off Commenting را انتخاب کنید و قابلیت نظر دادن را از دسترس دنبال کننده های خود خارج کنید.

ذخیره فیلم ها و عکس ها در دایرکت اینستاگرام

حتما برای شما هم اتفاق افتاده که در چت خصوصی یا همان دایرکت اینستاگرام، نیاز داشته باشید ویدیو ها و عکس ها را ذخیره کنید اما بعد از یکبار نگاه کردن، دیگر برای شما پخش نشوند. درادامه به شما آموزش می‌دهیم که چطور ویدیو و عکس های ارسالی را در چت ذخیره سازی کنید.
قبل از همه چیز باید گفت که این ذخیره سازی تنها برای محتوایی قابل انجام است که در  چت خصوصی توسط دوربین داخل برنامه ضبط شده اند. برای ذخیره تصاویر وفیلم ها، بعد از ضبط آنها سه گزینه در پایین صفحه برای شما نمایان می‌شوند .
Keep in chat : با فعال سازی این گزینه می‌توانید فیلم یا عکس خود را هربار که بخواهید تماشا کنید، و با نگه داشتن انگشت روی آن، گزینه save را انتخاب کنید و در نهایت عکس یا فیلم موردنظر را در گالری خود داشته باشید.
Allow replay : با انتخاب این گزینه نیز اجازه پاسخ مخاطب به محتوای شما را صادر می‌کنید.
View once : اگر این گزینه را انتخاب کنید، محتوای شما فقط یکبار برای مخاطبتان نشان داده خواهد شد.

معرفی امکانات اینستاگرام :۷ قابلیت پر کاربرد + توضیحات تکمیلی

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)

بازدیدها: 4

  • بخش آموزش ها
  • آواتار Iran-Filee.ir

    خواهشمند است قبل از سفارش، به مشخصات و دستورالعمل طراحی در انتهای همین صفحه دقت فرمایید. جهت راهنمای کاربران گرامی، “راهنمای سفارش آنلاین” در منوی راهنما در بالای همین صفحه قرار داده شده است.

    فروش ویژه مینی خردکن شارژی 3 تیغه


    مینی خردکن شارژی 3 تیغه  برای خرد و میکس کردن سبزیجات، گوشت، سیر و ...  دارای 3 تیغه استیل ضدزنگ.  ظرفیت مخزن 250 ML ...
    »  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت: 299000 تومان

    ثبت دیدگاه

      • مدل فایل رام و سه حرف بعد از مدل در بیلدنامبر باید مطابق دستگاه شما باشد. اطلاعات مدل و بیلدنامبر را با شماره گیری کد #1234#* یا از تنظیمات > درباره ببنیید (اطلاعات بیشتر برای انتخاب رام سامسونگ)
      • رام های 4 فایل فقط برای موارد خاص تعمیراتی کاربرد دارد. (کاربران عادی از آنها برای آپدیت اندروید استفاده نکنند.)
      • در رام های چند فایله که دو فایل CSC وجود دارد، HOME_CSC اطلاعات دستگاه را پاک نمیکند ولی CSC اطلاعات شما را کامل حذف میکند. (ترجیحا CSC را انتخاب کنید.)
      • رام رسمی سامسونگ G390F را فقط با برنامه Odin و آموزش دکمه زیر فلش کنید.
      • ثبت دیدگاه کاربران
      • یدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برو بالا
    WeCreativez WhatsApp Support
    پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته ایران فایل مرجع فایل رام های رسمی
    ?سلام به فروشگاه ایران فایل خوش آمدی کاربر گرامی
    رفتن به نوار ابزار