فروش ویژه مینی دوربین فیلم برداری A9


مینی دوربین فیلم برداری A9، نرم افزار رایگان و کارآمد در آیفون / اندروید / آی پد / لپ تاپ. شارژ به وسیله پاوربانک و یا اتصال مستقیم به برق. دقت صفحه نمایش  1080 × 1920 پیکسل - Full HD  ...
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 449000 تومان

فروش ویژه دستمال حوله ای میکروفایبر 20 عددی


دستمال حوله ای میکروفایبر 20 عددی، قابل استفاده برای صفحه موبایل، مانیتور، تلویزیون و خودروی شما، مناسب شستشو و آبگیری ظروف و سطوح داخل آشپزخانه. بدون پرزدهی و شستشوی و ایجاد خش و لکه. هر بسته شامل 20 عدد دستمال حوله ای ...
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 269000 تومان

معرفی و دانلود بازی فسقلی ها در مهد کودک

فسقلی ها در مهد کودک یک بازی هوشمند است که در ادامه آن را معرفی خواهیم کرد . زندگی در آپارتمان علاوه بر مزایای منحصر به فرد خود دارای معایبی نیز می باشد ، امروزه افزایش زندگی آپارتمانی سبب شده است تفریح و سرگرمی کودکان و خردسالان کاهش پیدا کند و این موضوع باعث آزار و اذیت والدین است زیرا که به بسیاری از کارها و برنامه های خود نمی رسند اما خوشبختانه با پیشرفت فناوری و تلفن های هوشمند بازی ها و سرگرمی های زیادی از جمله بازی فسقلی ها در مهد کودک به وجود آمدند که می توانند خردسالان و کودکان را ساعت ها سرگرم کنند . امروزه با استفاده از شخصیت های سخنگو و بامزه در بازی ها توانستند کودکان را جذب خود کنند و بسیاری آداب و سبک زندگی را از طریق بازی به کودکان آموزش دهند و در واقع با یک تیر دو نشان می زنند ، هم آنها را سرگرم می کنند و هم اینکه می توانند به صورت غیر مستقیم سبک زندگی سالم را به آنها آموزش دهند .

 

معرفی و دانلود بازی فسقلی ها در مهد کودک
بازی فسقلی ها در مهد کودک

معرفی بازی فسقلی ها در مهد کودک

بازی فسقلی ها در مهد کودک بازی بسیار مناسب برای کودکان است ، این بازی قسمت های مختلفی دارد که به کودکان مهارت ها مختلف را یاد می دهد ،  قسمت های مختلف این بازی شامل  :

1 _ درخت

در این بازی درختی وجود دارد که به آموزش کودکان می پردازد ، در ابتدا بر روی شاخه های این درخت اعداد یک تا ده وجود دارد که کودکان با فشار دادن آن ها تلفظ آنها را می شنوند و با تمرین می توانند اعداد را یاد بگیرند بعد از پایان اعداد ، اشکالی از جمله : ستاره ، مستطیل ، مربع ، قلب ، دایره ، لوزی ، بیضی بر روی درخت نمایان می شود که اگر کودکان روی  آن کلیک کنند ، تلفظ آن برای کودکان گذاشته می شود ، لازم به ذکر است که بدانید زبان اپلیکیشن تغییر می کند و اگر والدین قصد تقویت زبان کودکانشان را دارند می توانند زبان برنامه را روی انگلیسی تنظیم کنند .
*برنامه دارای چندین زبان است  : فارسی ، کردی ، ترکی ، العربیه ، فرانسوی ، ایتالیایی ، اسپانیایی ، ارمنی ، انگلیسی
 بازی
بازی فسقلی ها در مهد کودک

2 _  بادکنک های رنگی

درپشت پنجره ی مهد کودک بادکنک های رنگی وجود دارد که درواقع با کلیک کردن بر روی بادکنک ها بازی جدیدی آغاز می شود ، این بازی این گونه انجام می شود که کودکی در زمین بازی است که در دستش بادکنکی رنگی قرار دارد و کودک عزیز شما باید بادکنک های دیگر همرنگ آن بادکنکی که در دست کودک بازی است را انتخاب کنند ، این بازی باعث آموزش رنگ ها به کودکان می شود .

3  _  ظرف غذا

در آشپز خانه مهد کودک ظرف غذایی وجود دارد که با انتخاب آن ، بازی نمایان می شود که شامل : چند بشقاب غذاخوری و مقداری غذا است که کودک شما باید غذا ها را به طور مساوی بین فسقلی ها تقسیم کنید و بعد از آن باید در خوردن آن ها به فسقلی های مهد  کودک کمک کند . در آشپز خانه ظرف حباب سازی وجود دارد که کودکان با زدن بر روی آن می توانند حباب بسازند .

4 _ قفس همستر کوچولو

در داخل فضای مهد کودک قفس موشی وجود دارد که کودکان با فشار دادن آن برایشان بازی خلاقانه ای  آغاز می شود و کودکان باید قفس موش را مرتب کنند یعنی غذای موش را در ظرف غذا ، آب را در ظرف آب و … و در آخرهم بازی دیگری آغاز می شود که موش باید سعی کند لیزر قرمز رنگ را با کمک شما بگیرد .

5 _  تلفن همراه

در مهد کودک تلفن همراهی وجود دارد که با سایر  تلفن ها تفاوت اساسی دارد زیرا کودکان با گرفتن شماره تماس مربوط به هر حیوان  می توانند با آن تماس بگیرند و صدای آن را بشنوند ، این بازی هم به کودکان کمک می کند صدای انواع حیوانات مانند گاو ،  فیل ، اردک ، بز ، شیر ، میمون ، موش ، گوسفند ، طوطی ، خوک ، خروس وببر را یاد بگیرند و هم به آموزش اعداد و ارقام میپردازد و کودکان یاد می گیرند که برای تماس با دیگران چگونه باید تماس بگیرند ، اما نکته جالب تره تلفن همراه مهد کودک این است که کودکان می توانند با حیوانات چت کنند و برای آن ها ایموجی بفرستند و حیوانات نیز برای کودک شما ایموجی های مختلف می فرستند ، در طی بازی با تلفن همراه مهد کودک ممکن است حیوانات با کودک شما تماس بگیرند که کودکان می توانند تماس را رد و یا بپذیرند و حیوانات نیز می توانند به فرزند دلبند شما پیامک بدهند و برای آن ها ایموجی بفرستند .
بازی فسقلی ها در مهد کودک
بازی فسقلی ها در مهد کودک

6 _  نوار فصل ها

نوار فصل ها بر روی دیوار متصل است و کودکان با فشار دادن بر روی هر فصل ، آن فصل توسط گوینده بازی خوانده می شود و از سقف مهد کودک چیز هایی مربوط به همان فصل بر روی فسقلی ها می بارد ، به طور کلی با فشار دادن فصل بهار گل های صورتی و خوش رنگ و با فشار دادن فصل تابستان ، خورشید و با فشار دادن پاییز ، برگ های نارنجی و در آخر با فشار دادن  زمستان ،  برف  از سقف مهد کودک بر روی فسقلی ها ریخته می شود .

7 _ دوربین عکاسی

دوربین عکاسی مهد کودک از اشیای مختلف عکسای سیاه و سفیدی می گیرد و کودک شما باید با توجه به رنگ مناسب اشیا آن را رنگ کند به طور مثال اگر دوربین از  سیبی عکس بگیرد کودک شما باید تشخیص دهد از بین سه رنگ آبی ، بنفش ، قرمز ، قرمز را انتخاب کند و پس از چندین مرتبه رنگ آمیزی  درست ، در آخر بازی به کودک شما جایزه می دهد . این باعث می شود کودکان رنگ های مختلف را یاد بگیرند .

8 _  قطار بازی

در این بازی کودکان باید رنگ واگن ها را با رنگ مسافر کوچولو ها هماهنگ کنند و مسافر ها با توجه به رنگ در واگن مناسب خود قرار بگیرند .

معرفی و دانلود بازی فسقلی ها در مهد کودک

9 _  کلاه شعبده بازی

کلاه شعبده بازی دارای یک سری سوراخ به شکل اشکال بر سطح خود است که کودکان با توجه به سوراخ ها ، اشکال هندسی مناسب را روی آن ها قرار می دهند تا کلاه کامل و درست شود در طی قرار دادن در سر جای مناسب هر شکل گوینده شکل ها را برای کودکان می خواند تا آن ها با نام  اشکال  نیز آشنا شوند .
بازی فسقلی ها در مهد کودک
بازی فسقلی ها در مهد کودک

10 _  زایلافون مهد کودک

کودکان می توانند با آن به دلخواه  آهنگ بسازند و یا آموزش ساخت آهنگ تولد را ببینند .

11 _  توپ و سبد

کودکان باید توپ های رنگی را در سبد هم رنگ خود قرار دهند .

12 _  بازی و سرگرمی ها

بر روی تخته مهد کودک ، سرگرمی و  بازی های مختلفی از جمله پازل های مختلف ، دوز ، بازی اعداد ،  نقاشی قرار دارد .

13 _ خواب فسقلی ها

در این بازی برای اینکه فسقلی ها بخوابند باید عروسک ها و اسباب بازی های در خواستی هر کدام را به آن ها بدهی درغیر این صورت فسقلی ها نمی خوابند .
* در پایان هر بازی به کودکان شما بلیط های طلایی به عنوان جایزه داده می شود که بعدا کودکان می توانند با آن بلیط ها برای باز کردن فرصت های جدید در برنامه استفاده کنند .

دانلود بازی فسقلی ها در مهد کودک

به طور کلی این بازی شامل :
یاد گیری اشکال و رنگ ، بازی و معما های آموزشی ، یاد گیری شماره ها ، شکل های تطبیقی ، صفحات رنگ آمیزی ، بازی با زایلافون
*مناسب برای کودکان نو پا و کودکان پیش دبستانی است که برای بازی نیاز به یک بازی آموزشی سرگرم کننده دارند ،  این بازی دارای جلوه های صوتی سرگرم کننده و گرافیک بسیار شگفت انگیز همراه است .
پس اگر شما هم دوست دارید این بازی را در اختیار کودکان خود قرار دهید می توانید آن را دانلود و نصب نمایید .

معرفی و دانلود بازی فسقلی ها در مهد کودک

cafebazaar

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
( رای)

بازدیدها: 50

روي مطلب كليك كنيد....
دانلود برنامه جی تی وی اینستاگرام IGTV 183.0.0.40.116
  • بخش آموزش ها

  • خواهشمند است قبل از سفارش، به مشخصات و دستورالعمل طراحی در انتهای همین صفحه دقت فرمایید. جهت راهنمای کاربران گرامی، “راهنمای سفارش آنلاین” در منوی راهنما در بالای همین صفحه قرار داده شده است.

    فروش ویژه مینی خردکن شارژی 3 تیغه


    مینی خردکن شارژی 3 تیغه  برای خرد و میکس کردن سبزیجات، گوشت، سیر و ...  دارای 3 تیغه استیل ضدزنگ.  ظرفیت مخزن 250 ML ...
    »  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت: 299000 تومان

    ثبت دیدگاه

      • مدل فایل رام و سه حرف بعد از مدل در بیلدنامبر باید مطابق دستگاه شما باشد. اطلاعات مدل و بیلدنامبر را با شماره گیری کد #1234#* یا از تنظیمات > درباره ببنیید (اطلاعات بیشتر برای انتخاب رام سامسونگ)
      • رام های 4 فایل فقط برای موارد خاص تعمیراتی کاربرد دارد. (کاربران عادی از آنها برای آپدیت اندروید استفاده نکنند.)
      • در رام های چند فایله که دو فایل CSC وجود دارد، HOME_CSC اطلاعات دستگاه را پاک نمیکند ولی CSC اطلاعات شما را کامل حذف میکند. (ترجیحا CSC را انتخاب کنید.)
      • رام رسمی سامسونگ G390F را فقط با برنامه Odin و آموزش دکمه زیر فلش کنید.
      • ثبت دیدگاه کاربران
      • یدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برو بالا
    WeCreativez WhatsApp Support
    پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته ایران فایل مرجع فایل رام های رسمی
    ?سلام به فروشگاه ایران فایل خوش آمدی کاربر گرامی