فروش ویژه دستگاه مکنده صافکاری PDR


دستگاه مکنده صافکاری PDR، قابل استفاده برای مکش فرورفتگی های بدنه خودرو، جنس کفه مکنده از پلاستیک صافکاری میباشد.  مناسب برای صافکاری بدون رنگ، مناسب جابجایی کاشی و شیشه ..
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 149000 تومان

فروش ویژه دستمال حوله ای میکروفایبر 20 عددی


دستمال حوله ای میکروفایبر 20 عددی، قابل استفاده برای صفحه موبایل، مانیتور، تلویزیون و خودروی شما، مناسب شستشو و آبگیری ظروف و سطوح داخل آشپزخانه. بدون پرزدهی و شستشوی و ایجاد خش و لکه. هر بسته شامل 20 عدد دستمال حوله ای ...
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 269000 تومان

معرفی و دانلود برنامه Firefox Nightly – نسخه ای از خانواده فایرفاکس

 

 

Firefox Nightly for Developers نسخه سبک و آسان خانواده موزیلا فایرفاکس است . در عصر جدید اینترنت حرف اول را می زند . درصد زیادی از زمان روزانه ی ما صرف گشت و گذار و جست و جو در اینترنت می شود .فعالیت های شغلی ما ٬انواع و اقسام آموزش ها و یادگیری ها و حتی تفریحات ما همگی به نوعی در زیر سایه ی اینترنت صورت می گیرند. اینترنت یک شبکه ی جهانی گسترده است که به مانند بانکی برای اطلاعات دنیا می ماند . مرورگر ها اپلیکیشن هایی هستند که با ما امکان گشت و گذار در اینترنت را می دهند . ما با استفاده از این ابزار می توانید در پلتفرم های اندرویدی ، ویندوزی و … به راحتی به وب گردی و استفاده از اینترنت بپردازیم و امروز با معرفی این نسخه از خانواده فایرفاکس قصد داریم یک مرورگر سریع و ایمن و در عین حال زیبا معرفی کنیم . با ما همراه باشید . ایران فایل 
Firefox Nightly
شما برای اینکه بتوانید به طور مفید و درست از این فضای گسترده استفاده کنید و یا بتوانید آن طور که لازم است در کوتاه ترین زمان و به درست ترین نحو احتیاجات خود را به وسیله ی اینترنت پاسخ بگویید ٬باید دانش استفاده از اینترنت را داشته باشید. دانش استفاده از اینترنت به قدری مهم است که حتی امروزه تحت عنوان پروژه های تحقیقاتی و حتی بخشی از کتب آموزشی در مدارس و دانشگاه ها ارائه می شود. این فضای گسترده به کمک اپلیکیشن ها و ابزار های گوناگون می تواند تمام افراد را از سایر نقاط جهان به یکدیگر متصل نماید.

چرا به مرور گر نیاز داریم؟

زمانی شما تبدیل به یک کاربر فعال در فضای اینترنت می شوید که از آن استفاده کنید . این یک امر بدیهی و ساده است. برای استفاده از فضای اینترنت به شکل مفید و سود مند همان طور که گفته شد ابزار های گوناگونی وجود دارد که می تواند به شما یاری دهد. یکی از این ابزار ها که اتفاقا مهم ترین و جامع ترین آن ها است یک موتور جست و جو یا مرورگر است . مرورگر ها یا موتور های جست و جو به شما این امکان را می دهند که بتوانید اطلاعات و یا داده های مورد نیاز خود را به شکلی طبقه بندی شده و جامع به دست آورید .
معرفی و دانلود برنامه Firefox Nightly – نسخه ای از خانواده فایرفاکس
Firefox Nightly
مرورگر ها این امکان را برای شما فراهم می آورند که به انواع سایت ها ٬وب سایت ها و به طور کل انواع فضا ها و صفحه های مختلف مجازی به شکلی هدفمند و در راستای آنچه نیاز دارید و خواسته ی شما است دسترسی پیدا کنید . در واقع مرورگر ها در نقش کتابداران یک کتابخانه فعالیت می کنند . شما به آنها می گویید که به دنیال چه هستید و آنها اطلاعات مورد نیاز تان ر ا از گوشه و کنار دنیا جمع می کنند و در اختیارتان می گذارند. آنها به شما فرصت این را می دهند که خود منابع را انتخاب کنید و حتی دسته بندی ای بر اساس اعتبار و محبوبیت را برای شما انجام می دهند . اگر به شکل ساده بخواهیم بگوییم مرورگر ها پل ارتباطی شما با دنیای اطلاعات موجود در فضای اینترنت هستند!
با توجه به نکاتی که ذکر شد اهمیت داشتن یک مرورگر و یا موتور جست و جوی خوب بر روی سیستم عامل هوشمند شما ٬روشن شد!

فایرفاکس از کجا آمد؟

معرفی و دانلود برنامه Firefox Nightly – نسخه ای از خانواده فایرفاکس

فایرفاکس یکی از کمپانی های معروف و قدیمی در حوزه ی ارائه ی خدمات آنلاین به خصوص مرورگر ها است.مرورگر فایرفاکس به خصوص در ایران بسیار طرفدار دارد و همواره در سطح جهانی در حال رقابت با موتور جست و جوی گوگل یعنی گوگل کروم است . این کمپانی تا مدت ها نتوانست ویژگی ای برای برتری خود نسبت به گوگل کروم ارائه کند اما در نسخه های جدید ارائه شده می توانید تلاش های بسیار این کمپانی برای ارتقای برنامه ی خود را ببینید .
Firefox Nightly

چرا Firefox Nightly ؟

ویژه برنامه نویسان و توسعه دهندگان

همانطور که از نام این مرورگر پیداست ، افراد توسعه دهنده سمت وب و برنامه نویسان می توانند از این نسخه به راحتی استفاده کنند . این نسخه با سبکی ، سرعت و قدرت توانسته فضایی کاملا حرفه ای برای توسعه شما ایجاد کند . در عین حال ویژگی هایی منحصر به فرد برای برنامه نویسان وجود دارد که می توانند در توسعه از آن ویژگی ها استفاده کنند .

ویژگی ها

معرفی و دانلود برنامه Firefox Nightly – نسخه ای از خانواده فایرفاکس
Firefox Nightly
در ادامه برخی از ویژگی های نسخه Firefox Nightly از خانواده فایر فاکس را برای شما عزیزان ارائه کرده ایم . آنها را مطالعه کنید و به نقات قوت و ضعف این برنامه پی ببرید . همچنین می توانید این ویژگی هارا با نسخه اصی فایرفاکس مقایسه نمایید و بهتر تفاوت ها را درک نمایید .
  • -امتیاز ویژه ای که فایرفاکس دارد این است که کمپانی ای کاربر محور است بدین معنی که هر کاربر خود می تواند یک طراح باشد .شما به عنوان یک کاربر میتوانید نظرات خود را توسط راه هایی که این کمپانی در اختیارتان قرار می دهد ٬ارائه دهید و مطمئن باشید که اینن کمپانی آن ها را بررسی نموده و در صورت امکان اجرا می کند.
  • -در نسخه ی جدید ارائه شده سرعت پردازش و پاسخ گویی مرورگر به طرز چشک گیری افزایش یافته است که این خود می تواند به تنهایی جوابی برای سوال بالا باشد!
  • -این مرورگر به شما این امکان را می دهد که تاریخچه ی جست و جو های خود را ببینید و در صورت نیاز آنها را مجددا به کار بگیرید.
  • -شما در این ورژن می توانید لیستی از سایت ها و موضوعات مورد علاقه ی خود تهیه کنید که این امر موجب می شود نتایج هر جست و جوی شما به سلیقه تان نزدیک تر شود و سرعت عمل شما را در به نتیجه ی دلخواه رسیدن افزایش می دهد.
  • -این مرورگر برای استفاده ی شما حالتی تحت عنوان ناشناس معرفی کرده است که به شما امکان می دهد حریم خصوصی خود را به شکل کامل حفظ کنید.
  • -شما توانایی به اشتراک گذاشتن صفحات و موضوعات مورد علاقه ی خود را با سایر کاربران این موتور جست و جو دارید.
  • -اگر علاقه مند به دنبال کردن اتفاقات ویدئویی آنلاین هستید ٬این مرورگر با امکان پخش تمام صفحه و کیفیت بالا به درستی این علاقه ی شما را پاسخ می گوید.
  • -پنجره ها و تب های موجود در صفحه ی اصلی و دیگر صفحات این امکان را می دهد که از تمام اخبار و موضوعات ترند شده در حوزه ی دلخواه خود خبردار شوید.
  • -این موتور جست و جو در هر سری آپدیت ٬به طور کامل شما را در جریان تغییرات جدید ایجاد شده می گذارد و به زبانی ساده نحوه ی استفاده از امکانات جدید را در اختیارتان قرار می دهد.
  • مرورگرها همان طور که کار را در حوزه ی جست و جو و دسترسی به فضای اینترنت برای شما ساده و هموار می کنند می توانند برای حریم خصوصی و اطلاعات شخصی شما خطر آفرین و تهدید کننده باشند از این رو بسیار مهم است که در انتخاب مرورگر خود دقت و دانش و آگاهی کامل را به کار ببرید .

دانلود Firefox Nightly برای اندروید

مرورگر فایرفاکس در هر انتشار نسخه ی جدید با استقبال میلیونی کاربران مواجه می شود و همواره امنیت اطلاعات شما به عنوان یک کاربر فعال را تضمین می کند . این موتور جست و جو دست از حرکت به سمت پیشرفت و ارائه ی نسخه های جدید بر نمی دارد و همواره به دنبال این است که فضایی در ابتدا ایمن و مورد اعتماد و سپس ساده و کاربردی در اختیار مردم قرار دهد. شما می توانید به سادگی این برنامه را از طریق گوگل پلی دانلود کرده و به راحتی با نصب بر روی سیستم عامل اندروید خود از آن استفاده کنید.

این برنامه با بیش از 500 هزار دانلود و نصب فعال در گوگل پلی توانسته تا به امروز رتبه 4.1 از 5 را کسب کند که رتبه نسبتا خوبیست .

معرفی و دانلود برنامه Firefox Nightly – نسخه ای از خانواده فایرفاکس

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
( رای)

بازدیدها: 55

روي مطلب كليك كنيد....
دانلود اپلیکیشن مرورگر فایرفاکس Firefox-Web Browse اندروید
  • بخش آموزش ها نرم افزار ها و بازی ها

  • خواهشمند است قبل از سفارش، به مشخصات و دستورالعمل طراحی در انتهای همین صفحه دقت فرمایید. جهت راهنمای کاربران گرامی، “راهنمای سفارش آنلاین” در منوی راهنما در بالای همین صفحه قرار داده شده است.

    فروش ویژه مینی خردکن شارژی 3 تیغه


    مینی خردکن شارژی 3 تیغه  برای خرد و میکس کردن سبزیجات، گوشت، سیر و ...  دارای 3 تیغه استیل ضدزنگ.  ظرفیت مخزن 250 ML ...
    »  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت: 299000 تومان

    ثبت دیدگاه

      • مدل فایل رام و سه حرف بعد از مدل در بیلدنامبر باید مطابق دستگاه شما باشد. اطلاعات مدل و بیلدنامبر را با شماره گیری کد #1234#* یا از تنظیمات > درباره ببنیید (اطلاعات بیشتر برای انتخاب رام سامسونگ)
      • رام های 4 فایل فقط برای موارد خاص تعمیراتی کاربرد دارد. (کاربران عادی از آنها برای آپدیت اندروید استفاده نکنند.)
      • در رام های چند فایله که دو فایل CSC وجود دارد، HOME_CSC اطلاعات دستگاه را پاک نمیکند ولی CSC اطلاعات شما را کامل حذف میکند. (ترجیحا CSC را انتخاب کنید.)
      • رام رسمی سامسونگ G390F را فقط با برنامه Odin و آموزش دکمه زیر فلش کنید.
      • ثبت دیدگاه کاربران
      • یدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برو بالا
    WeCreativez WhatsApp Support
    پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته ایران فایل مرجع فایل رام های رسمی
    ?سلام به فروشگاه ایران فایل خوش آمدی کاربر گرامی
    رفتن به نوار ابزار