فروش ویژه دستگاه مکنده صافکاری PDR


دستگاه مکنده صافکاری PDR، قابل استفاده برای مکش فرورفتگی های بدنه خودرو، جنس کفه مکنده از پلاستیک صافکاری میباشد.  مناسب برای صافکاری بدون رنگ، مناسب جابجایی کاشی و شیشه ..
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 149000 تومان

فروش ویژه دستمال حوله ای میکروفایبر 20 عددی


دستمال حوله ای میکروفایبر 20 عددی، قابل استفاده برای صفحه موبایل، مانیتور، تلویزیون و خودروی شما، مناسب شستشو و آبگیری ظروف و سطوح داخل آشپزخانه. بدون پرزدهی و شستشوی و ایجاد خش و لکه. هر بسته شامل 20 عدد دستمال حوله ای ...
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 269000 تومان

همه چیز درباره اینترنت5G و مناطق تحت پوشش

 

همه چیز درباره اینترنت5G و مناطق تحت پوشش

 

قابلیت 5G جدیدترین نسل سیستم‌های ارتباطات سیار سلولی محسوب می‌شه که بعد از نسل چهارم فعلی ارائه شده‌. طبق گزارشات، طیف فرکانسی نسل پنجم، شامل موج‌های باند بالا (بالای 6 گیگاهرتز)، باند متوسط(3 تا 4.5 گیگاهرتز) و باند پایین (زیر 3 گیگاهرتز) هست.

اینترنت 5G یک استاندارد صنعتی محسوب می‌شه که قراره جایگزین استاندارد رایج امروزی یعنی 4g LTE باشه. بهتره بدونین که هدف این استاندارد فقط به افزایش سرعت اتصالات اینترنتی گوشی‌ موبایل محدود نمی‌شه. این استاندارد، اینترنت بی‌سیم بسیار سریعی رو در تمام مکان‌ها و برای خیلی چیزها مثل ماشین‌ها، خونه‌های هوشمند و ابزارهای اینترنت فراهم می‌کنه.

همه چیز درباره اینترنت5G و مناطق تحت پوشش

نکات فنی مهم اینترنت نسل پنجم

بخشی از جذابیت اینترنت نسل پنجم اینه که ظرفیت بسیار بالاتری رو برای شبکه‌های تلفن همراه به‌وجود میاره. استاندارد 5G برای دستیابی به این سرعت‌های فوق‌العاده از تکنولوژی‌های متعددی استفاده می‌کنه.

طبق گزارش‌های منتشر شده اینترنت 5G از یک باند بسامد رادیویی جدیدتر از 4G استفاده می‌کنه. نسل جدید اینترنت، امواج میلی‌متری که در فرکانس‌های‌ بین 30 و 300 گیگاهرتز منتشر می‌شن، به کار می‌گیره؛ بهتره بگم که قبلا از باندهای کمتر از 6 گیگاهرتز استفاده می‌شد.

بذارین تفاوت بین این فرکانس‌ها رو براتون ذکر کنم؛ قبل‌تر، از فرکانس‌های مورد نظر فقط برای برقراری ارتباط بین ماهواره‌ها و سیستم‌های رادار استفاده می‌شد. تکنولوژی امواج میلی‌متری نمی‌تونن به راحتی از ساختمان‌ها یا بقیه اشیا سخت و محکم عبور کنن. نسل جدید اینترنت 5G برای حل این مشکل از تکنولوژی سلول‌های کوچیک استفاده خواهد کرد؛ سلول‌های کوچیک درواقع‌ ایستگاه‌های بسیار کوچیکی هستن که می‌شه در مناطق متراکم شهری اون‌ها رو در فواصل 250 متری قرار داد. با این کار معضل عدم پوشش مناسب در این مکان‌ها هم برطرف می‌شه.

ایستگاه‌های سلول‌های کوچیک از فناوری ورودی و خروجی انبوه بهره می‌برن. به کمک فناوری ورودی و خروجی‌ انبوه از تعداد بسیار زیادی آنتن در هر کدوم از ایستگاه‌ها استفاده می‌شه. اینم جالبه که آنتن‌ها برای هدایت بهتر سیگنال‌ها از فناوری بیم فورمینگ (Beamforming) هم استفاده می‌کنن. این فناوری باعث هدایت دقیق سیگنال بی‌سیم به ابزارها و کاهش تداخل برای ابزارهای دیگه می‌شه.

همه چیز درباره اینترنت5G و مناطق تحت پوشش

همه چیز درباره اینترنت5G و مناطق تحت پوشش

اینترنت 5G چه زمانی عرضه شد؟

زمان عرضه نهایی و کامل فناوری 5G سال ۲۰۱۹ بود ولی بازم این اولین‌باری نبود که اسم این سرویس به گوش مردم می‌رسید و نسل پنجم اینترنت‌ها از سال‌ها قبل هم در حال آماده‌سازی بود. شرکت ITU R از سال ۲۰۱۲ پروژه‌ای رو برای توسعه 5G با عنوان IMT for 2020 and Beyond شروع کرد. کشورهای ژاپن و کره جنوبی هم از سال ۲۰۱۳ در حال فراهم‌سازی زیرساخت‌های توسعه این فناوری بودن.

روي مطلب كليك كنيد....
بسته های اینترنت رایتل و نحوه فعالسازی آنها

شرکت‌های سامسونگ و هوآوی هم از سال ۲۰۱۳ مدل‌های اولیه‌شون برای توسعه اینترنت نسل پنج رو شروع کردن. خیلی از کشورها بعد از سال ۲۰۲۰ سرویس‌های مبتنی بر این فناوری رو ارائه دادن. از زمان راه‌اندازی اولین سایت 5G در ایران هم تقریبا 2 سال می‌گذره.

همه چیز درباره اینترنت5G و مناطق تحت پوشش

همه چیز درباره اینترنت5G و مناطق تحت پوشش

بیشترین سرعت 5G در کشورهای مختلف

اینترنت نسل پنجم 5G باعث افزایش سرعت انتقال داده تا 20 گیگابیت بر ثانیه (یک گیگابیت بر ثانیه برای هر کاربر)، افزایش ظرفیت سرویس‌دهی به کاربران شبکه (کاربران بیشتر)، کاهش تاخیر شبکه و بهینه شدن بیشتر مصرف توان در تجهیزات شبکه و کاربر (مانند گوشی موبایل) و همچنین پشتیبانی از سرعت بیشتر کاربرای در حال حرکت (مثل کاربر سوار بر اتومبیل در اتوبان یا قطارهای سریع‌السیر) می‌شه.

طبق گزارش‌های منتشر شده به کمک نسل جدید اینترنت حداقل یک میلیون کاربر ارتباطات پهن‌باند سیار در هر کیلومتر مربع باید بتونن به شبکه متصل بشن. هر کاربر باید در شلوغ‌ترین حالت از حداقل سرعت ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه بهره ببره.

تست سرعت 5G نسبت به 4G

نهایت سرعت نسل چهارم اینترنت چیزی در حدود 100 مگابیت بر ثانیه هست. نسل پنجم اینترنت می‌تونه سرعت رو تا حداکثر 20 گیگابایت بر ثانیه افزایش بده. این یعنی اینترنت 5G حدود 200 برابر سریع‌تر از نسل چهارم هست. سرعت دانلود در کشورهای مختلف تفاوت داره. اما طی یک گزارش اعلام شد که به کمک اینترنت نسل پنجم می‌تونین یک فیلم دو ساعته رو در مدت زمان 3.6 ثانیه دانلود کنین؛ این مقدار در نسل چهارم برابر با 6 دقیقه‌ست.

همه چیز درباره اینترنت5G و مناطق تحت پوشش

مناطق تحت پوشش 5G در ایران

مناطق تحت پوشش اینترنت 5G در ایران چندان گسترده نیست و باید کار زیادی روی اون صورت بگیره. فقط در نقاطی از تهران، شیراز و مشهد شاهد تکنولوژی نسل پنجم اینترنت هستیم؛ البته میانگین سرعت نسل جدید در ایران فاصله زیادی با میانگین جهانی داره و مسئولا باید در سریع‌ترین زمان ممکن زیرساخت‌ها رو جهت دسترسی به این فناوری مهم فراهم کنن.

با تمام چیزهایی که گفتم باید اعتراف کرد طی ماه‌های اخیر روند دسترسی به اینترنت نسل جدید سرعت بالاتری گرفته و می‌شه نسبت به برخورداری گسترده از اینترنت 5G در آینده‌ای نزدیک در ایران امیدوار بود.

روي مطلب كليك كنيد....
فعال سازی اینترنت 4G و 4.5G همراه اول

اینترنت نسل پنجم و تاثیرش بر زندگی

در دوران مدرن امروزی اینترنت نقش مهمی رو در زندگی ایفا می‌کنه. هر کشوری که مناطق پوشش 5G و در نتیجه اینترنت قدرتمندتر و بهتری داشته باشه، قدم بزرگی رو جهت پیشرفت و دسترسی به تکنولوژی‌های مهم طی می‌کنه. اینترنت سبک زندگی افراد رو طی سال‌های اخیر کاملا متفاوت کرده. بهره‌ بردن از اینترنت سریع‌تر می‌تونه کمک خوبی برای افرادی که کسب‌وکار آنلاین دارن باشه.

همچنین اگه مناطق تحت پوشش 5G در ایران هم گسترش پیدا کنه، خیلی از کسب و کارهای ایرانی هم پیشرفت می‌کنن.

بدون شک برای شما این اتفاق افتاده که با اتومبیل در حال حرکت باشین و طی سفر با اختلال در دسترسی به اینترنت مواجه بشین. به کمک پوشش قدرتمند اینترنت نسل پنجم، دیگه نگران قطعی اینترنت‌تون در بین راه نخواهید بود.

البته دسترسی به چنین تکنولوژی قدرتمندی نیاز به زیرساخت‌های قدرتمندی داره. درمجموع باید گفت که افزایش سرعت اینترنت به هوشمند‌تر شدن زندگی تعداد زیادی از مردم کمک می‌کنه.

 

نسل پنجم اینترنت

اینترنت نسل پنجم و موضوعات مختلف

بالابودن پینگ یکی از بزرگ‌ترین معضلات گیمرها موقع انجام بازی‌های آنلاین محسوب می‌شه. درواقع مشکل اصلی گیمرها عدم ثبات اینترنت موقع بازیه. گاهی اوقات دلیل پینگ بالا فاصله زیاد از سرورهاست؛ اما دلیل اصلی مشکلات پینگ در کشور ما مربوط به عدم ثبات اینترنت و کیفیت پایین زیرساخت‌ها می‌شه.

به کمک فناوری جدید اینترنت 5G می‌شه انتظار داشت که مشکلات عدم ثبات اینترنت تا حد زیادی برطرف بشه. توجه داشته باشین اگه زیرساخت‌ها فراهم نباشه، بازم با مشکلاتی مثل افزایش پینگ و TimeOUT موقع اجرای بازی‌های آنلاین مواجه خواهید شد.

این نسل جدید به استریمرها هم کمک زیادی می‌کنه. درواقع استریمرها به‌واسطه سرعت عالی این فناوری می‌تونن بدون هیج مشکلی همزمان بازی کنن و بازی‌شون رو به اشتراک بذارن.

اینترنت 5G به گردش سریع‌تر در شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام کمک بزرگی می‌کنه. افرادی که کارشون آنلاینه و در اینستاگرام فروشگاه‌های مجازی دارن، می‌تونن به کمک نسل جدید اینترنت با کیفیت بهتر و به شکلی راحت‌تر کارشون رو انجام بدن. توجه داشته باشین که افزایش سرعت اینترنت منجر به آپلود راحت‌تر تصاویر شده و به این ترتیب حجم مصرفی اینترنت هم افزایش خواهد یافت.

نسل پنجم اینترنت

مزایای مهم اینترنت 5G

اینترنت نسل پنجم می‌تونه کمک بسیار خوبی برای مدیریت بحران باشه. با بهره‌بردن از این فناوری می‌شه در شرایط بحرانی هشدار‌های به‌موقع داد. به کمک نسل جدید می‌شه اطلاعات زیادی از رخداد‌ها و حوادث مختلف به دست آورد. فناوری 5G برای کشور ما که با بلایای طبیعی مثل سیل‌ و زلزله مواجه هست، می‌تونه خیلی مفید باشه و به شکل چشمگیری باعث کاهش تلفات جانی و خسارات مادی بشه.

روي مطلب كليك كنيد....
فعال سازی اینترنت 4G و 4.5G همراه اول

نسل جدید اینترنت به افزایش قدرت خدمات اتوماتیک و ربات‌ها در حوزه‌های پزشکی و حمل‌ونقل کمک زیادی می‌کنه. درواقع اینترنت 5G باعث عملکرد بهتر ربات‌های خودکار پزشکی و اتومبیل‌های خودران در جاده‌ها می‌شه. نسل 5G با سرعت بالاتر خودش جهت پردازش اطلاعات می‌تونه کمک زیادی جهت رسیدن به این اهداف باشه.

معایب نسل پنجم اینترنت

بزرگ‌ترین و مهم‌ترین عیب بهره‌بردن از فناوری اینترنت 5G مربوط به سلامتی می‌شه. امواج رادیویی به دلیل تابش انرژی از هر منبعی تولید می‌شن. توجه داشته باشین که امواج رادیویی مضر و بسیار خطرناک هستن. طبق تحقیقاتی که انجام شده، نسل جدید فاقد امواج آسیب‌زننده هستن؛ البته کارشناسان به شکل دقیق از این موضوع مطمئن نبوده و همچنان مشغول تحقیق هستن.

بعضی از دانشمندا اعتقاد دارن که این امواج با تابش‌های خودشون می‌تونن خطر ابتلا به بیماری سرطان رو افزایش بدن. البته همون طور که گفتم تا حالا هیچ منبع مدون و دقیقی این موضوع رو به شکل رسمی اعلام نکرده.

تکلیف اینترنت سیمی چی می‌شه؟

جواب این سوال مشخصه. شرکت‌های اینترنتی و دولت‌ها، بودجه‌ی زیادی رو برای زیرساخت‌های مربوط به اینترنت سیمی صرف کردن. به همین دلیل این زیرساخت‌ها به این زودی‌ها کنار نخواهند رفت. اینترنت سیمی هنوزم طرفدارای خودش رو داره. هر چقدر هم ارتباطات بی‌سیم پرسرعت‌تر و بهتر بشن، قیمت اون‌ها معمولا بیشتر از اینترنت‌های سیمی خواهد بود و به همین خاطر تا چند سال دیگه، اینترنت سیمی همچنان پرطرفدار باقی می‌مونه.

نسل پنجم اینترنت

جمع‌بندی اینترنت 5G

در این مطلب به هر چیزی که راجع‌به اینترنت 5G باید بونین، اشاره کردم. این فناوری با سرعت بالایی که داره می‌تونه به پیشرفت تکنولوژی، افزایش کیفیت آنتن‌دهی، ثبات پینگ‌، پیشرفت تکنولوژی پزشکی و بهبود سیستم حمل‌ونقل کمک کنه. البته کشور ما هنوز به شکل گسترده زیرساخت‌های لازم رو جهت دسترسی به این سرویس فراهم نکرده.

بعد از دسترسی به اینترنت نسل پنجم می‌تونین به کمک یک گوشی با اینترنت 5G از سرعت و امکانات فوق‌العاده این فناوری استفاده کنین. در حال حاضر فقط در قسمتی از شهرهای تهران، شیراز و مشهد شاهد برخورداری از نسل پنج ارتباطات اینترنتی هستیم. انتظار می‌ره طی دو سال آینده شاهد افزایش زیرساخت‌های لازم جهت بهره‌بردن از این سرویس در کشورمون باشیم

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
( رای)

بازدیدها: 315

  • بخش آموزش ها

  • خواهشمند است قبل از سفارش، به مشخصات و دستورالعمل طراحی در انتهای همین صفحه دقت فرمایید. جهت راهنمای کاربران گرامی، “راهنمای سفارش آنلاین” در منوی راهنما در بالای همین صفحه قرار داده شده است.

    فروش ویژه مینی خردکن شارژی 3 تیغه


    مینی خردکن شارژی 3 تیغه  برای خرد و میکس کردن سبزیجات، گوشت، سیر و ...  دارای 3 تیغه استیل ضدزنگ.  ظرفیت مخزن 250 ML ...
    »  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت: 299000 تومان

    ثبت دیدگاه

      • مدل فایل رام و سه حرف بعد از مدل در بیلدنامبر باید مطابق دستگاه شما باشد. اطلاعات مدل و بیلدنامبر را با شماره گیری کد #1234#* یا از تنظیمات > درباره ببنیید (اطلاعات بیشتر برای انتخاب رام سامسونگ)
      • رام های 4 فایل فقط برای موارد خاص تعمیراتی کاربرد دارد. (کاربران عادی از آنها برای آپدیت اندروید استفاده نکنند.)
      • در رام های چند فایله که دو فایل CSC وجود دارد، HOME_CSC اطلاعات دستگاه را پاک نمیکند ولی CSC اطلاعات شما را کامل حذف میکند. (ترجیحا CSC را انتخاب کنید.)
      • رام رسمی سامسونگ G390F را فقط با برنامه Odin و آموزش دکمه زیر فلش کنید.
      • ثبت دیدگاه کاربران
      • یدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برو بالا
    WeCreativez WhatsApp Support
    پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته ایران فایل مرجع فایل رام های رسمی
    ?سلام به فروشگاه ایران فایل خوش آمدی کاربر گرامی
    رفتن به نوار ابزار