ویژوال و یاهو موبایل می آید ZTE Blade A3 Prime

ویژوال و یاهو موبایل می آید ZTE Blade A3 Prime

Zte Blade A3

ZTE روز پنجشنبه اعلام کرد Blade A3 Prime خود اکنون در Visible و Yahoo Mobile موجود است. فقط ۹۹ دلار قیمت دارد ، این یک گوشی سطح ورودی است که با ارائه دهندگان بی سیم کم هزینه به خوبی جفت می شود .

ZTE BLADE A3 PRIME – قابلیت مقرون به صرفه

هرچه تعداد بیشتری از مردم شروع به تماشای بودجه خود می کنند ، تلفن هایی مانند ZTE Blade A3 Prime جذاب تر می شوند. مشتریان در حال تغییر قیمت از قراردادها به پیش پرداخت هستند و قیمت متوسط ​​تلفن کم می شود.

هر دو Visible و Yahoo Mobile که با استفاده از شبکه Verizon کار می کنند ، در این ماسهبازی بازی می کنند. برنامه نرخ آنها ساده و واضح است و انتخاب گوشی به سمت نیازهای اساسی تر می رود.

Blade A3 Prime یکی از دستگاه هایی است که در آن توان کافی برای تأمین نیاز اکثر مصرف کنندگان وجود دارد. و از آنجا که آخرین نسخه Android را اجرا می کند ، همه زنگ ها و سوت ها و جدیدترین تکه های امنیتی را به خود اختصاص داده است.

ZTE BLADE A3 PRIME

  • صفحه نمایش ال سی دی ۵۴۵ ″ ۷۲۰p

  • سنسور اثر انگشت روی عقب نصب شده و Face Unlock

  • دوربین سلفی ۵ MP

  • دوربین پشتی ۸ مگاپیکسلی با فلاش دوتایی

  • ۲ گیگابایت رم

  • ۳۲ گیگابایت رام (ذخیره سازی) از طریق کارت MicroSD به ۲ ترابایت قابل حمل است

  • اندروید ۱۰

  • باتری قابل جابجایی ۲۶۶۰ میلی آمپر ساعتی با Smart Power

از نظر من ، قابل توجه ترین قسمت این گوشی ، باتری قابل جابجایی است. هنگامی که بخش مشترکی از تلفن ها و تلفن های هوشمند دارای ویژگی اولیه است ، به طور پیوسته از بازار خارج می شود.

این گوشی به گونه ای طراحی نشده است که از معیارهای بالایی برخوردار باشد و به عکاسان و گیمرها اختصاص ندارد. در عوض ، این گوشی بدون نیاز به تلفن است که در هنگام نیاز به آنجاست.

ZTE Blade A3 Prime از ۱۱ ژوئن از طریق ویژوال و یاهو موبایل قابل دسترسی است . قیمت در هر دو مکان ۹۹ دلار است اما به عنوان بخشی از برنامه Visable SWAP بصورت رایگان ارائه می شود.

کدام قسمت از تلفن بیشترین توجه شما را به خود جلب کرده است؟ به ما در بخش نظرات زیر اطلاع دهید.

ویژوال و یاهو موبایل می آید ZTE Blade A3 Prime

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
۰ (۰ رای)

بازدیدها: ۲۴

روي مطلب كليك كنيد....
مشخصات گوشی هوشمند Meizu 16s
iran-filee.ir
۲۷ خرداد ۱۳۹۹
478 بازدید

 برچسب ها: