فروش ویژه دستگاه مکنده صافکاری PDR


دستگاه مکنده صافکاری PDR، قابل استفاده برای مکش فرورفتگی های بدنه خودرو، جنس کفه مکنده از پلاستیک صافکاری میباشد.  مناسب برای صافکاری بدون رنگ، مناسب جابجایی کاشی و شیشه ..
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 149000 تومان

فروش ویژه دستمال حوله ای میکروفایبر 20 عددی


دستمال حوله ای میکروفایبر 20 عددی، قابل استفاده برای صفحه موبایل، مانیتور، تلویزیون و خودروی شما، مناسب شستشو و آبگیری ظروف و سطوح داخل آشپزخانه. بدون پرزدهی و شستشوی و ایجاد خش و لکه. هر بسته شامل 20 عدد دستمال حوله ای ...
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 269000 تومان

پنج قابلیت مخفی و کارآمد Google Maps که تاکنون نمی دانستید

اگر کاربر اندروید یا حتی iOS باشید، احتمالا بار ها برای پیدا کردن یک مسیر، انتخاب رستوران یا دیدن اماکن مختلف از اپلیکیشن Google Maps استفاده کرده اید، این اپلیکیشن جامع نقشه این روز ها جزوی جدایی ناپذیر از زندگی های ما شده، اما اگر Google Maps را فقط برای مصارف ابتدایی اجرا می کنید، قابلیت های جذاب و کارآمد زیادی را از دست داده اید. چرا که Google Maps چندین قابلیت و ویژگی جالب و مفید دارد که احتمالا شما از آن ها خبر ندارید.

به عنوان مثال، اگر به کشور دیگری رفته اید که زبان آنجا را نمی دانید، می توانید از Google Maps استفاده کنید تا نام مقصد شما را ترجمه کند، این قابلیت به خصوص هنگام استفاده از تاکسی می تواند بسیار مفید باشد. همچنین وقتی در فرودگاه هستید هم می توانید از Maps استفاده کنید.

5 ترفند در نقشه گوگل

لازم به ذکر است که ممکن است همه این ویژگی ها برای دستگاه شما فعال نباشد، چرا که برخی از آن ها جدید و برخی دیگر مختص کاربران آیفون است. با این حال در این مقاله قصد دارید پنج قابلیت جالب و تقریبا مخفی Google Maps را به شما معرفی کنیم.

ترجمه نام مکان ها و آدرس ها

اگر می خواهید به یک سفر خارج از کشور بروید ولی زبان مردم آن کشور را نمی دانید، هنوز شانسی برای ارتباط با دیگران دارید. Google Maps به تازگی ویژگی جدیدی ارائه داده که به کاربر این اجازه را می دهد که نام رستوران ها یا امکان تفریحی و عمومی را به زبان و گویش محلی بشنود، تا بتواند بهتر با دیگران ارتباط برقرار کند.

برای استفاده از ابزار زبان، ابتدا مقصد خود را پیدا کرده و بعد روی آن کلیک کنید. در کنار نام مقصد، یک آیکون اسپیکر را خواهید یافت. اگر این آیکون رو انتخاب کنید، تلفظ کلمه مقصد را خواهید شنید و حالا می توانید کلمه رو خودتان بیان کنید. با این قابلیت می توانید با مشکلات کمتری در یک کشور بیگانه گشت و گذار کنید.

شخصی سازی آیکون وسایل نقلیه (مختص آیفون)

پنج قابلیت مخفی و کارآمد Google Maps که تاکنون نمی دانستید

از نگاه کردن به یک فلش آبی رنگ خسته شده اید؟ مشکلی نیست، با این قابلیت می توانید این فلش آبی رنگ را به آیکون ماشین های مختلف تغییر دهید. می توانید بین یک سواری قرمز، وانت سبز یا SUV زرد رنگ، آیکون مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

شخصی سازی آیکون وسایل نقلیه
شخصی سازی آیکون وسایل نقلیه

با اینکار، راحت تر می توانید خودتان را در نقشه پیدا کنید، چرا که فلش آبی رنگ گاهی بین المان های مختلف نقشه گم می شود. متاسفانه، در حال حاضر این قابلیت فقط برای کاربران آیفون ها قابل دسترسی است، اما پیش بینی می شود در آینده ای نزدیک اندرویدی ها نیز می توانند از آن بهره ببرند.

سفارش غذا

اگر ترجیح می دهید به جای رفتن به رستوران یا غذا پختن، غذای آماده را برایتان بیاورند، Google Maps می تواند کمکتان کند. برای کاربران خارجی و به خصوص آمریکایی، Maps از سرویس هایی مثل DoorDash, Postmates, Delivery.com, Slice یا ChowNow پشتیبانی می کند تا همواره غذای آماده در دسترس شما باشد.

البته اگر در ایران هستید، به راحتی می توانید آیکون رستوران را انتخاب کرده و از بین رستوران های اطرافتان، موردی را انتخاب کنید و به آن زنگ بزنید. اما به صورت معمولی در Maps رستورانی را پیدا کرده و گزینه Order Online را انتخاب می کنید. سپس، گزینه Delivery را انتخاب کرده و سرویس مورد نظرتان را انتخاب می کنید. حالا می توانید غذایی که می خواهید را انتخاب کنید. سپس گزینه Checkout را انتخاب کرده و جزئیات پرداخت خود را وارد کنید و گزینه Place Your Order را انتخاب کنید.

محاسبه فاصله مناطق مختلف

اگر می خواهید بدانید فاصله دو شهر یا دو مکان چقدر است، Google Maps می توانید کمک زیادی به شما کند. این قابلیت Measure Distance نام داشته و می توانید هم به صورت دسکتاپ و هم با گوشی از آن استفاده کنید. این قابلیت می تواند فاصله را بر اساس مایل یا کیلومتر به شما نشان دهد.

Google Maps

Google Maps

اگر Google Maps را با مرورگر رایانه شخصی اجرا کرده اید، روی مبدا خود راست کلیک کنید، سپس گزینه Measure distance را انتخاب کنید و مسیر محاسبه را ادامه دهید تا به منطقه ای که می خواهید فاصله آن را بیابید، برسید.

اما اگر از اسمارت فون خود استفاده می کنید، مبدا خود را لمس کرده و دست خود را نگاه دارید تا یک میخ کوچک را ببینید. حالا از منوی پایین صفحه، گزینه Measure distance را انتخاب کنید. حالا باید نقطه چین های آبی رنگی را ببینید، برای حرکت دادن آن ها در مسیر، باید انگشت خود را به سمت مقصدی که می خواهید فاصله آن را بدانید، بکشید. وقتی به محلی مورد نظر خود رسیدید، گزینه Add Point را انتخاب کنید. حالا نقطه چین های دیگری هم نمایان می شوند و می توانید با تکرار مراحل، مساحت یک منطقه را اندازه گیری کنید.

استفاده از Maps در محیط های داخلی

پیدا کردن مسیر و راه خود، در یک مکان بزرگی مثل فرودگاه می تواند دشوار و خسته کننده باشد، مخصوصا اگر چندان از فرودگاه استفاده نکرده باشید. خوشبختانه، Google Maps می تواند در پیدا کردن مسیر در مکان های بسته هم به شما کمک کند. Maps می تواند دروازه ها، رستوران ها، فروشگاه ها و محل های استراحت را به شما نشان دهد تا در یک محیط بزرگ گم نشوید.

برای شروع، ابتدا فرودگاهی که می خواهید را در Google Maps جستجو کنید. حالا می توانید با زوم کردن، طبقات مختلف آن را ببینید و با انتخاب هر طبقه، مسیر خود را پیدا کنید. این قابلیت برای پاساژ ها و مرکز خرید های بزرگ هم قابل استفاده است.

این پنج قابلیت، می تواند اپلیکیشن کارآمد و مفید Google Maps را بهتر از قبل هم بکند. اگر شما هم قابلیت یا نظری راجع به این اپلیکیشن دارید، می توانید در بخش تنظیمات آن را با ما به اشتراک بگذارید.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)

بازدیدها: 2

  • بخش آموزش ها مقاله ها

  • خواهشمند است قبل از سفارش، به مشخصات و دستورالعمل طراحی در انتهای همین صفحه دقت فرمایید. جهت راهنمای کاربران گرامی، “راهنمای سفارش آنلاین” در منوی راهنما در بالای همین صفحه قرار داده شده است.

    فروش ویژه مینی خردکن شارژی 3 تیغه


    مینی خردکن شارژی 3 تیغه  برای خرد و میکس کردن سبزیجات، گوشت، سیر و ...  دارای 3 تیغه استیل ضدزنگ.  ظرفیت مخزن 250 ML ...
    »  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت: 299000 تومان

    ثبت دیدگاه

      • مدل فایل رام و سه حرف بعد از مدل در بیلدنامبر باید مطابق دستگاه شما باشد. اطلاعات مدل و بیلدنامبر را با شماره گیری کد #1234#* یا از تنظیمات > درباره ببنیید (اطلاعات بیشتر برای انتخاب رام سامسونگ)
      • رام های 4 فایل فقط برای موارد خاص تعمیراتی کاربرد دارد. (کاربران عادی از آنها برای آپدیت اندروید استفاده نکنند.)
      • در رام های چند فایله که دو فایل CSC وجود دارد، HOME_CSC اطلاعات دستگاه را پاک نمیکند ولی CSC اطلاعات شما را کامل حذف میکند. (ترجیحا CSC را انتخاب کنید.)
      • رام رسمی سامسونگ G390F را فقط با برنامه Odin و آموزش دکمه زیر فلش کنید.
      • ثبت دیدگاه کاربران
      • یدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برو بالا
    WeCreativez WhatsApp Support
    پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته ایران فایل مرجع فایل رام های رسمی
    ?سلام به فروشگاه ایران فایل خوش آمدی کاربر گرامی
    رفتن به نوار ابزار