فروش ویژه دستگاه مکنده صافکاری PDR


دستگاه مکنده صافکاری PDR، قابل استفاده برای مکش فرورفتگی های بدنه خودرو، جنس کفه مکنده از پلاستیک صافکاری میباشد.  مناسب برای صافکاری بدون رنگ، مناسب جابجایی کاشی و شیشه ..
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 149000 تومان

فروش ویژه دستمال حوله ای میکروفایبر 20 عددی


دستمال حوله ای میکروفایبر 20 عددی، قابل استفاده برای صفحه موبایل، مانیتور، تلویزیون و خودروی شما، مناسب شستشو و آبگیری ظروف و سطوح داخل آشپزخانه. بدون پرزدهی و شستشوی و ایجاد خش و لکه. هر بسته شامل 20 عدد دستمال حوله ای ...
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 269000 تومان

چگونه وای فای رایگان پیدا کنیم و به آن وصل شویم؟

 

چگونه وای فای رایگان پیدا کنیم و به آن وصل شویم؟

این روز ها در شهرهای بزرگ دسترسی به وای فای رایگان به اتفاقی عادی تبدیل شده است. اگر به یک رستوران اسم و رسم دار بروید، در باشگاه بدنسازی محله خود در حال ورزش باشید یا در پاساژها و مجتمع های بزرگ مشغول خرید باشید. ممکن است بخواهید از اینترنت رایگان آنجا استفاده کنید. اما سوال اینجاست چطور این Wifi های مجانی را شناسایی کنیم؟

پیدا کردن وای فای رایگان و اتصال راحت به آن

همیشه وصل شدن به اینترنت رایگان لذت خاصی دارد که اگر یک بار طعم آن را بچشید دیگر نمی توانید از آن دل بکنید. اما در کنار این لذت بردن، خطراتی هم وجود دارد باید توجه داشته باشید وصل شدن به هر وای فای رایگان در هر جایی ممکن است امن نباشد و اینجا خطر سرقت اطلاعات مطرح می شود.
در ادامه روش های پیدا کردن و وصل شدن به وای فای مجانی در هر جایی که باشید را به شما یاد می دهیم با علم به اینکه مسئولیت عواقب ناشی از سوء استفاده های احتمالی این کار به عهده خودتان می باشد.

همه وای فای ها را اسکن کرده و امنیت آنها را چک کنید

اولین و دم دستی ترین راه این است که Wifi گوشی را روشن کنید و به شکل دستی همه شبکه های موجود اطراف خود را اسکن نمایید. دستگاه اندرویدی شما امکانی دارد که تعیین کند کدام اتصال امن و کدام یک فاقد امنیت می باشد. برای فهمیدن این موضوع به مسیر Settings > Wi-Fi بروید شبکه مورد نظر را باز کنید در بخش Security امنیت آن مشخص شده است.
اگر عبارت WEP نوشته شده بود یعنی امنیت این شبکه پایین است ولی اگر WPA/ WPA 2 درج شده بود یعنی این وای فای از امنیت بالایی برخوردار است. پس اگر خواستید به یک وای فای ناشناس وصل شوید چه همسایه باشد چه یک کافه یا هر جای عمومی دیگری اول با این روش امنیت شبکه را بررسی نمایید.

 

روي مطلب كليك كنيد....
چگونه خودکار به بهترین وای فای موجود در اندروید متصل شویم؟

از وای فای یاب فیسبوک استفاده کنید

نرم افزار فیسبوک را روی گوشی خود باز کنید. در قسمت More گزینه Find WiFi را لمس کنید. این قابلیت باعث می شود تا تمام وای فای های رایگان موجود در دسترس که اطراف شما باشند را پیدا کنید.
به شرطی که ارائه دهنده Wifi رایگان خدمتش را در این سرویس فیسبوک ثبت کرده باشد حتی جاهایی که در آن حضور نداشته باشید را هم با این روش می توانید از وجود وای فای رایگان در آن مکان ها مطلع شوید تا بعدا اگر گذرتان به آنجا افتاد دیگر دنبال وای فای نگردید و سریع به شبکه مورد نظر متصل شوید.

سری به کتابخانه ها بزنید

بعضی از کتابخانه ها در سطح شهر هستند که اینترنت رایگان ارائه می دهند پس اگر می خواهید حین مطالعه کتاب از دنیای مجازی هم غافل نمانید کافیست در کتابخانه محله خود اگر وای فای رایگان وجود داشت به آن وصل شوید و اگر رمز داشت پسورد را از متصدی کتابخانه دریافت کنید.

 

از نرم افزار های جستجوی وای فای استفاده کنید

نرم افزارهایی ساخته شده اند که کارشان به طور ویژه پیدا کردن وای فای رایگان می باشد. شما در هر مکانی که باشید وارد این برنامه ها می شوید و به سادگی اسکن انجام می دهید تا از لیست Wifi های پیدا شده به شبکه دلخواه خود وصل شوید.

برنامه Instabridge

پیدا کردن وای فای رایگان

Instabridge یکی از بهترین ابزارها برای وصل شدن به WI-Fi مجانی می باشد. در جامعه مخاطبان این برنامه مثل فیسبوک هر کس می تواند شبکه وای فای خود را روی نقشه تگ کند تا دیگران اگر به آن مکان مراجعه کردند از قبل اطلاع داشته باشند که این مکان دارای وای فای رایگان است.
غیر از پیدا کردن وای فای امکانات دیگری در اینستابریج وجود دارد مثلا شما در تنظیمات برنامه بعد از دادن دسترسی های مربوطه می توانید از میزان مصرف اینترنت خود بر اساس شبکه وای فایی که به آن متصل می شوید، مطلع شوید. همچنین به طور خودکار این اپ در زمان پیدا کردن وای فای رایگان به شما نوتیفیکیشن ارسال می کند که این قابلیت از تنظیمات برنامه قابل فعال کردن می باشد.

برنامه Wefi

پیدا کردن وای فای رایگان

WeFi مانند برنامه قبلی به طور خودکار دستگاه اندرویدی شما را به شبکه های وای فای مجانی اطراف تان وصل می کند. این اپ نیز جامعه مخاطبان مخصوص خودش را دارد و هر کس می تواند سرویس وای فای رایگان خود را هم در برنامه روی نقشه تگ کند. به محض اجرای برنامه راهنمای تصویری استفاده از آن به شما نمایش داده می شود.
سپس از منوی بالا بعد از دادن دسترسی های لازم برای برنامه روی نقشه کسانی که قبلا وای فای خود را تگ کرده اند را می توانید ببینید و در گوگل مپ آن ها را مکان یابی کنید و همچنین فهرست وای فای های موجود را مشاهده کرده و به شبکه دلخواه خود وصل شوید.
قابلیت خوب دیگر این اپ این است که هر شبکه وای فای که پیدا می کنید می توانید تعیین کنید که در لیست سیاه قرار بگیرد در مواردی که متوجه نا امن بودن یک وای فای شده اید این قابلیت می تواند مفید باشد.

چگونه وای فای رایگان پیدا کنیم و به آن وصل شویم؟

توضیحاتی درباره امنیت استفاده از وای فای رایگان

 

روي مطلب كليك كنيد....
چگونه خودکار به بهترین وای فای موجود در اندروید متصل شویم

امنیت وای فای رایگان

چگونه وای فای رایگان پیدا کنیم و به آن وصل شویم؟

قبل تر اشاره ای به بحث امنیت در استفاده از این نوع اینترنت های مجانی کرده بودیم. به طور کلی هر موقع خواستید به یک شبکه وای فای رایگان وصل شوید. چند چیز را باید در نظر بگیرید.
مثل همه چیز دیگر کسی چیزی را مجانی در اختیار دیگران نمی گذارد مگر اینکه چیز دیگری را طلب کرده باشد مثلا اینترنت رایگان یک رستوران در ازای آمدن و غذا خوردن مشتری در آن رستوران ارائه می شود. گذشته از این Wifi مجانی برای کسانی که قصد سوء استفاده و هک کردن داشته باشند بهترین بستر می باشد.
بنابراین حتی اگر به ظاهر یک شبکه از پروتکل های امنیتی استاندارد هم استفاده کند دلیل نمی شود که کسی پشت پرده قصد سوء استفاده را نداشته باشد. این گونه حملات با رصد کردن دیتایی که با دستگاه متصل رد و بدل می شود، می تواند انجام شود.

خطر افتادن در دام هکرها با وای فای جعلی

علاوه بر همه این ها چیزی وجود دارد که به آن وای فای جعلی می گویند. هکر ها این وای فای های جعلی را می سازند. شما گمان می کنید که یک شبکه رایگان اینترنت پیدا کرده و خوشحال هم می شوید غافل از اینکه این توری است که هکرها برای تان پهن کرده اند.
به محض اتصال به چنین شبکه های جعلی کنترل کامل دستگاه شما می تواند در اختیار سودجویان قرار گیرد و اطلاعات شما سرقت شود. پس اگر از امنیت شبکه یک اینترنت رایگان در مکانی عمومی اطمینان ندارید سعی کنید به نحوی مثلا از طریق پرسنل آنجا از امنیت شبکه اطمینان حاصل کنید در غیر صورت بهتر است قید این شبکه را بزنید.
آیا شما تاکنون از وای فای رایگان استفاده کرده اید؟ با خطرات استفاده از این نوع شبکه ها چه می کنید؟ به هر وای فای مجانی که رسیدید سریع وصل می شوید یا سعی می کنید اول امنیت آن را بررسی کنید؟ در کامنت ها نظر خود را با ما در میان بگذارید.
درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
( رای)

بازدیدها: 612

روي مطلب كليك كنيد....
چگونه خودکار به بهترین وای فای موجود در اندروید متصل شویم
  • بخش آموزش ها مقاله ها

  • خواهشمند است قبل از سفارش، به مشخصات و دستورالعمل طراحی در انتهای همین صفحه دقت فرمایید. جهت راهنمای کاربران گرامی، “راهنمای سفارش آنلاین” در منوی راهنما در بالای همین صفحه قرار داده شده است.

    فروش ویژه مینی خردکن شارژی 3 تیغه


    مینی خردکن شارژی 3 تیغه  برای خرد و میکس کردن سبزیجات، گوشت، سیر و ...  دارای 3 تیغه استیل ضدزنگ.  ظرفیت مخزن 250 ML ...
    »  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت: 299000 تومان

    ثبت دیدگاه

      • مدل فایل رام و سه حرف بعد از مدل در بیلدنامبر باید مطابق دستگاه شما باشد. اطلاعات مدل و بیلدنامبر را با شماره گیری کد #1234#* یا از تنظیمات > درباره ببنیید (اطلاعات بیشتر برای انتخاب رام سامسونگ)
      • رام های 4 فایل فقط برای موارد خاص تعمیراتی کاربرد دارد. (کاربران عادی از آنها برای آپدیت اندروید استفاده نکنند.)
      • در رام های چند فایله که دو فایل CSC وجود دارد، HOME_CSC اطلاعات دستگاه را پاک نمیکند ولی CSC اطلاعات شما را کامل حذف میکند. (ترجیحا CSC را انتخاب کنید.)
      • رام رسمی سامسونگ G390F را فقط با برنامه Odin و آموزش دکمه زیر فلش کنید.
      • ثبت دیدگاه کاربران
      • یدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برو بالا
    WeCreativez WhatsApp Support
    پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته ایران فایل مرجع فایل رام های رسمی
    ?سلام به فروشگاه ایران فایل خوش آمدی کاربر گرامی
    رفتن به نوار ابزار