فروش ویژه دستگاه مکنده صافکاری PDR


دستگاه مکنده صافکاری PDR، قابل استفاده برای مکش فرورفتگی های بدنه خودرو، جنس کفه مکنده از پلاستیک صافکاری میباشد.  مناسب برای صافکاری بدون رنگ، مناسب جابجایی کاشی و شیشه ..
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 149000 تومان

فروش ویژه دستمال حوله ای میکروفایبر 20 عددی


دستمال حوله ای میکروفایبر 20 عددی، قابل استفاده برای صفحه موبایل، مانیتور، تلویزیون و خودروی شما، مناسب شستشو و آبگیری ظروف و سطوح داخل آشپزخانه. بدون پرزدهی و شستشوی و ایجاد خش و لکه. هر بسته شامل 20 عدد دستمال حوله ای ...
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 269000 تومان

معرفی و دانلود اپلیکیشن همراه من همراه اول برای اندروید

همراه اول ، اپلیکیشنی را به نام همراه من در اختیار مشترکین خود قرار داده است که از طریق آن می توانند همان خدمات وبسایت همراه من را در اختیار داشته باشند. امروز قصد داریم شما را با امکانات فوق العاده ی این اپلیکیشن آشنا کنیم ، در ابتدای ورود به برنامه بایستی در آن ثبت نام کنید ، پروسه ی ثبت نام با وارد کردن شماره تلفن و دریافت کد فعالسازی و پس از آن انتخاب یک رمز عبور 8 رقمی برای خود ، انجام خواهد شد. در صفحه ی اصلی برنامه بسته ی اینترنتی شما همراه با مشخصات آن و همچنین صورت حساب میان دوره ی شما نماتیش داده می شود که در پایین صورت حساب میان دوره با کلیک بر روی گزینه مشاهده جزئیات می توانید از جزئیات مصرفی خود مطلع شوید.
اپلیکیشن همراه من

اپراتور همراه اول

این اپراتور به شکل جدی فعالیت خود را با ایجاد شبکه ی ارتباطی برای تلفن های همراه و عرضه ی سیم کارت از سال ۷۳و با حدود ۹۲۰۰شماره ی تلفن آغاز کرد و امروزه چیزی بیش از ۶۸میلیون شماره ی فعال دارد. این اپراتور تا به حال توانسته است همگام با پیشرفت جهانی ارتباطات و تکنولوژی با بیشترین توان همراه شود و امکانات و اختیارات بیشتری را در دسترس کاربران فعال خود قرار بدهد. این اپراتور به دو شکل اعتباری و دائمی خدمات سیم کارت خود را ارائه می دهد و تمام اقدامات امنیتی لازم برای حفظ حریم شخصی کاربران خود را رعایت می کند. پوشش این اپراتور بسیار قوی و وسیع بوده است و از این رو می تواند انتخابی مناسب برای دریافت خدمات ارتباطی باشد. یکی از اقدمات پیشرفته ی این اپراتور این است که به شما اجازه می دهد کار های بسیاری را به تنهایی و بدون مراجعه به مراکز خدماتی انجام دهید. در واقع این اپراتور علاوه بر اینکه ارتباط شما را با سایر افراد حفظ می کند باعث می شود شما بسیاری از فعالیت های خود را که در گذشته با سختی انجام می شد حال با کمترین سختی و بیشترین دقت انجام دهید یکی از ابزار هایی که این اپراتور در اختیارتان قرار داده است اپلیکیشن همراه من است که در ادامه به معرفی آن می پردازیم.

امکانات اپلیکیشن همراه من (MyMCI)

امکانات اصلی برنامه همراه من در پایین صفحه نمایش قرار دارند و همچنین می توانید با کلیک بر روی سه خط افقی در بالا و سمت راست صفحه نمایش آن ها را مشاهده نمایید. هر کدام از قسمت ها و امکانات برنامه  my mci دارای قسمت ها و خدمات گوناگونی می باشند که شما را با هر کدام از آن ها آشنا خواهیم کرد.

همچنین مشاهده کنید: آموزش کامل انتقال شارژ همراه اول به همراه اول

اطلاعات پایه

این برنامه به شکل اختصاصی برای مشترکین دائمی و یا اعتباری همراه اول ساخته شده و توسط اپراتور همراه اول در دسترس تمام صاحبین سیم کارت ها با انواع سیستم عامل ها قرار گرفته است. این برنامه تا به حال توسط بیش از ۵هزار کاربر دانلود شده و توانسته امتیاز ۴.۱ از۵ را توسط کاربران خود کسب کند.

شارژ من:

شارژ من یکی از قسمت های پرکاربرد اپلیکیشن همراه من می باشد که در آن می توانید کارهای مختلفی از قبیل مشاهده موجودی، شارژ سیمکارت، انتقال اعتبار، دریافت ریز مکالمات، کیف پول جیرینگ و خروچ از لیست سیاه را انجام دهید.

خدمات من:

این قسمت از برنامه همراه من نیز همانند قسمت قبلی دارای کاربردهای زیادی است که در آن می توانید کارهای مختلفی را انجام دهید ، امکاناتی را که در این قسمت در اختیار خواهید داشت عبارتند از :
  • اینترنت نوترینو: همراه با امکان فعالسازی ، انتخاب بسته های مختلف ، تست سرعت و گزارش میزان مصرف و …
  • آوای انتظار: با امکان جستجوی آوای مورد نظر ، مشاهده ی 20 آوای برتر ، انتخاب آوای مورد نظر خود از میان سبک های مختلف
  • طرح های تشویقی : با امکان خرید بسته های مکالمه ، هدیه ی روز تولد و همراهان من ( سرویس تشویقی با امکان افزودن آشنایان و دوستان خود به لیست همراهان من و بهرمندی  از 10% تخفیف مکالمه در مدت زمانی سه ماه )
  • تاریخچه طرح ها : امکان مشاهده ی تاریخچه ی استفاده از طرح های خود با انتخاب دو بازه ی زمانی
  • پیامک های تبلیغاتی : امکان فعال/ غیرفعال کردن دریافت پیامک های تبلیغاتی به غیر از پیامک های بانکی و همراه اول اول
  • کدهای دستوری : در این قسمت می توانید کدهای دستوری مختلف و کاربردی همانند کد قبض پایان دوره و میان دوره ، اینترنت نوترینو ، خدمات غیرحضوری و … را مشاهده نمایید.
  • پیامگیر صوتی : با اتسفاده از این قابلیت می توانید در صورت پاسخگو نبودن به تماس های خود یا در دسترس نبودن ، مکالمات خود را به صندوق صوتی منتقل نمایید.
  • محدودیت مکالمه: در این قسمت می توانید با فعال سازی سرویس محدودیت مکالمه و انجام تنظیماتی در گوشی خود ، محدودیت های مختلفی را برای مکالمات خود تنظیم کنید.
  • ردیابی گوشی : در این قسمت می توانید با وارد کردن IMEI گوشی خود می توانید جعبه گوشی خود را بررسی نمایید و همچنین جستجوی گوشی مفقود شده ی خود بپردازید.
  • قطع و وصل خط : در این قسمت می توانید با در اختیار داشتن رمز دوم خود اقدام به قطع و یا وصل کردن شماره خود کنید ، همچنین در این قسمت می توانید راههای دریافت رمز دوم خود را مشاهده کنید.
  • بسته های ترکیبی: اینجا می توانید به دلخواه خود ترکیبی از بسته های اینترنتی، مکالمه و پیامکی را برگزینید.
  • تعویض سیم کارت: اگر قصد دارید سیمکارت همراه اول خود را عوض کنید درخواست خود را از این قسمت می توانید ثبت نمایید.
  • رومینگ: از این بخش می توانید نسبت به فعال سازی رومینگ اقدام کنید و بسته های آن را با قیمت های گزاف و غیرمعقولی که دارند خریداری نمایید!
  • بسته های اشتراکی دیتا: از این بخش می توانید برای حداکثر 4 عضو بسته اینترنت خریداری کنید تا از یک بسته مشترک همه با هم استفاده کنید.

همین طور بخوانید: فعال سازی اینترنت 4G و 4.5G همراه اول

روي مطلب كليك كنيد....
4 آموزش و ترفند Zoom : اپلیکیشن معروف ویدیو کنفرانس
همراه من

علاقه مندی ها:

در این قسمت می توانید قسمت هایی را که قبلا به لیست علاقه مندی های خود افزوده اید مشاهده نمایید ، برای افزودن قسمتی به لیست علاقه مندی های خود بایستی در قسمت های مختلف ، بر روی ستاره ای زرد رنگ که در آن قسمت وجود دارد کلیک کنید و آن را به علاقه مندی های خود اضافه کنید.

پشتیبانی :

این قسمت دارای بخش های مختلفی از قبیل مراکز ارائه خدمات ، پرسش های متداول و 9990 می باشد که با استفاده از آن ها می توانید پاسخ خود  درباره ی مشکل های مختلف را پیدا کنید ، همچنین این قسمت دارای بخش های نظرسنجی ، نظرات و پیشنهادات می باشد که با ارائه ی نظرهای خود می توانید همراه اول را در بهبود بخشیدن خدمات مختلف خود کمک کنید.

پروفایل :

بالا سمت چپ برنامه اگر روی آیکون آدمک کلیک کنید از آنجا می توانید به این موارد دسترسی پیدا کنید:
  • مدیریت سیمکارت ها: اگر بیش از یک سیمکارت داشته باشید تعیین می کنید کدام سیمکارت را می خواهید مدیریت کنید.
  • پروفایل من: از اینجا در بخش اطلاعات مشترک، می توانید ببینید مشخصات فردی شما به درستی در سیستم ثبت شده یا خیر و در صورت تمایل مشخصات خود را می توانید تکمیل کنید که اطلاعاتی مثل تحصیلات و شغل را آنجا وارد نموده و در نهایت با ثبت ایمیل تان تعیین می کنید که می خواهید از کدام سرویس های همراه اول بهره مند شوید اینجا منظور از سرویس ها، روش دریافت صورتحساب، دریافت خبرنامه و شرکت در نظرسنجی ها می باشد.
  • مشخصات من: از این بخش می توانید مشخصات خود را ببینید (لازم است، رمز دوم همراه اول را وارد کنید).
  • پیغام های من: آخرین اطلاعیه ها و پیام هایی که مثل اخبار جوایز، جشنواره ها، اعلام برندگان و… می باشد را اینجا می توانید ببینید.
  • PIN/PUK : دو کد PIN و PUK که روی پوکه سیمکارت نوشته می شود را نیز از این بخش می توانید مشاهده کنید.
  • رمز دوم: سرویس رمز دوم برای دسترسی به خدمات محرمانه غیر حضوری طراحی شده است. برای فعالسازی این سرویس ابتدا پیامک رمزی یکبار مصرف به شماره شما ارسال می شود، آن رمز را وارد کرده، در مرحله بعد اطلاعات مربوط به کارت ملی خود را می نویسید و در نهایت عکس های کارت ملی خود را آپلود می کنید تا فرآیند درخواست فعالسازی رمز دوم توسط شما تکمیل شود.
  • تغییر رمز منتخب: این رمز برای ورود به سامانه همراه من به کار می رود که باید لااقل 8 کاراکتر انگلیسی داشته باشد.
  • تنظیمات امنیتی: در این بخش از گزینه مدیریت نشست ها می توانید تمام دستگاه هایی که با آنها به همراه من وارد شده اید را ببینید تا اگر کسی بدون اجازه شما وارد حساب کاربری تان شده بود متوجه شوید. بخش حریم خصوصی در همین قسمت نیز برای گذاشتن پین کد هنگام باز کردن نرم افزار همراه من می باشد.
  • خروج از برنامه: چنان چه می خواهید کلا از بخش مدیریت سیمکارت جاری خارج شوید و به مدیریت سیمکارت شخص دیگری بپردازید از این گزینه استفاده کنید.

باشگاه فیروزه ای:

باشگاه فیروزه ای بخشی است که در آن با استفاده از سیمکارت خود به شکل های مختلف امتیاز به دست می آورید و این امتیازات را در بخش باشگاه فیروزه ای می توانید خرج کنید. مصرف کردن امتیازات در باشگاه فیروزه ای به این صورت است که شما با دادن امتیاز مشخصی یک بسته رایگان اینترنت، مکالمه، پیامک یا انواع کد تخفیف برای نرم افزارها و سایت های دیگر را دریافت می کنید.

فضای برنامه

فضای گرافیکی این برنامه تلفیقی از آبی و زرد که دو رنگ معرفی کننده ی همراه اول هستند ٬تشکیل شده است. شماباورود به برنامه ابتدا باید شماره ی سیم کارت خود را وارد کنید و سپس با رمزی که برای شما پیامک می شود وارد برنامه شوید٬شما می توانید پس از ورود به برنامه از طریق تنظیمات یک رمز دلخواه برای ورود و استفاده از برنامه تعبیه کنید. در منوی اصلی یا صفحه ی من شما می توانید خدمات کلی ای که این برنامه ارائه می کند را مشاهده کنید و سپس با انتخاب آیکون مورد نظر از خدمات جزئی تر آن آیتم اطلاع پیدا کرده و از آن ها استفاده کنید. شما می توانید در صفحه ی اصلی برنامه به اطلاعات بسته های هدیه و بسته های ویژه و جشنواره ها دسترسی پیدا کنید. اگر هر مشکلی در روند استفاده از برنامه داشتید کافی است گزینه ی راهنما را انتخاب کنید تا ابهامات شمابه واسطه ی آن برطرف شود ویابا اپراتور همراه اول تماس حاصل کنید.

بخش قرعه کشی

بخش قرعه کشی باشگاه فیروزه ای هم به این صورت عمل می کند که با دادن امتیاز خاصی بلیط بخت آزمایی در قرعه کشی های دوره ای همراه اول به دست می آورید و این گونه شانس خود را برای بردن جوایز می توانید امتحان کنید.

تصاویر My Mci :

معرفی و دانلود اپلیکیشن همراه من همراه اول برای اندروید

دانلود اپلیکیشن همراه من برای اندروید (بروز رسانی شهریور 99) :

دانلود OfficeSuite از گوگلی

download-bazar

معرفی و دانلود اپلیکیشن همراه من همراه اول برای اندروید

معرفی و دانلود اپلیکیشن همراه من همراه اول برای اندروید

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
( رای)

بازدیدها: 120

روي مطلب كليك كنيد....
آموزش تعویض بازر یا بلندگو آیفون iPhone XS Max
  • نرم افزار ها و بازی ها

  • خواهشمند است قبل از سفارش، به مشخصات و دستورالعمل طراحی در انتهای همین صفحه دقت فرمایید. جهت راهنمای کاربران گرامی، “راهنمای سفارش آنلاین” در منوی راهنما در بالای همین صفحه قرار داده شده است.

    فروش ویژه مینی خردکن شارژی 3 تیغه


    مینی خردکن شارژی 3 تیغه  برای خرد و میکس کردن سبزیجات، گوشت، سیر و ...  دارای 3 تیغه استیل ضدزنگ.  ظرفیت مخزن 250 ML ...
    »  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت: 299000 تومان

    ثبت دیدگاه

      • مدل فایل رام و سه حرف بعد از مدل در بیلدنامبر باید مطابق دستگاه شما باشد. اطلاعات مدل و بیلدنامبر را با شماره گیری کد #1234#* یا از تنظیمات > درباره ببنیید (اطلاعات بیشتر برای انتخاب رام سامسونگ)
      • رام های 4 فایل فقط برای موارد خاص تعمیراتی کاربرد دارد. (کاربران عادی از آنها برای آپدیت اندروید استفاده نکنند.)
      • در رام های چند فایله که دو فایل CSC وجود دارد، HOME_CSC اطلاعات دستگاه را پاک نمیکند ولی CSC اطلاعات شما را کامل حذف میکند. (ترجیحا CSC را انتخاب کنید.)
      • رام رسمی سامسونگ G390F را فقط با برنامه Odin و آموزش دکمه زیر فلش کنید.
      • ثبت دیدگاه کاربران
      • یدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برو بالا
    WeCreativez WhatsApp Support
    پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته ایران فایل مرجع فایل رام های رسمی
    ?سلام به فروشگاه ایران فایل خوش آمدی کاربر گرامی
    رفتن به نوار ابزار