فروش ویژه مینی دوربین فیلم برداری A9


مینی دوربین فیلم برداری A9، نرم افزار رایگان و کارآمد در آیفون / اندروید / آی پد / لپ تاپ. شارژ به وسیله پاوربانک و یا اتصال مستقیم به برق. دقت صفحه نمایش  1080 × 1920 پیکسل - Full HD  ...
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 449000 تومان

فروش ویژه دستمال حوله ای میکروفایبر 20 عددی


دستمال حوله ای میکروفایبر 20 عددی، قابل استفاده برای صفحه موبایل، مانیتور، تلویزیون و خودروی شما، مناسب شستشو و آبگیری ظروف و سطوح داخل آشپزخانه. بدون پرزدهی و شستشوی و ایجاد خش و لکه. هر بسته شامل 20 عدد دستمال حوله ای ...
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 269000 تومان

آموزش تصویری ثبت گوشی مسافری در سامانه همتا

سامانه همتا تقریبا به تازگی قابلیتی را ارائه کرده که به موجب آن امکان ثبت گوشی های مسافری به صورت مستقیم از طریق این سامانه امکانپذیر شده است. در ادامه این مطلب قصد داریم به آموزش تصویری نحوه ثبت گوشی مسافری در سامانه همتا بپردازیم. با ایران فایل  همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با ثبت و رجیستر گوشی های مسافری

اما در این بین سوالات و شرایط خاصی هم به وجود می‌آید! یکی از این شرایط مربوط به گوشی های مسافری می‌شود. گوشی های مسافری آن دسته گوشی های موبایلی هستند که فرد در مسافرت های خارج از کشور خود خریداری کرده و آن را به کشورمان ایران آورده است و هم اکنون تمایل دارد از آن گوشی در ایران و با سیم کارت اپراتورهای داخلی استفاده کند. متاسفانه یا خوشبختانه این دسته از گوشی ها هم تحت پوشش طرح رجیستری قرار دارند! یعنی باید این دسته از گوشی ها هم رجیستر شوند.

اما چطور قادر به رجیستر کردن یا ثبت گوشی مسافری هستیم؟ پیش از این در مقاله “روش های رجیستر کردن گوشی مسافری (طرح رجیستری)” اشاره داشتیم که به دو روش می‌توان گوشی های مسافری را در گمرک ثبت کرد و در قابل پرداخت هزینه گمرکی یک قبض معتبر دریافت نمود. در اولین روش فرد باید به صورت حضوری به دفاتر گمرک مراجعه و نسبت به ثبت گوشی مسافری خود اقدام می‌کرد و در روش دوم هم فرد باید از طریق سایت رسمی گمرک و بخشی که برای ثبت گوشی های مسافری ارائه شده بود این کار را انجام می‌داد.

بعد از ثبت گوشی در گمرک و پرداخت حق گمرک قبضی به مخاطب داده می‌شود که حاوی یک کد اختصاصی با عنوان “شناسه پرداخت” است. با داشتن این کد افراد می‌توانند مستقیما از طریق سایت سامانه همتا نسبت به ثبت گوشی مسافری خود وارد عمل شوند. در ادامه این مطلب قصد داریم به آموزش تصویری نحوه ثبت گوشی مسافری در سامانه همتا بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش های شرح داده شده سوالی داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان  ایران فایل  از آن ها راهنمایی دقیق تری بخواهید. با ما همراه باشید.

آموزش ثبت گوشی مسافری در سامانه همتا

نکته: پیش از اقدام به منظور ثبت گوشی مسافری در سامانه همتا باید ابتدا به سایت گمرک یا یکی از دفاتر گمرکی مراجعه کرده و حق گمرک گوشی را پرداخت نمایید و از قبضی دریافت کنید که دارای یک شماره پرداخت اختصاصی 15 رقمی است.

به منظور رجیستر کردن یا ثبت گوشی مسافری در سامانه همتا ابتدا وارد لینک زیر شوید تا به سایت رسمی سامانه همتا هدایت شوید.

https://hamta.ntsw.ir

سامانه همتا

حال باید وارد اکانت خود شوید. برای ورود می‌توانید شماره همراه خود را وارد کنید و سپس کد تاییدی که به شماره شما ارسال می‌شود را ارائه نمایید. همچنین امکان ثبت نام در سامانه همتا با استفاده از کد ملی هم وجود دارد. ما در این آموزش قصد دارید به سادگی و با وارد کردن شماره موبایل خود وارد سامانه همتا شویم. بنابراین شماره موبایل خود را وارد و  روی گزینه “ادامه” کلیک می‌کنیم.

کدی که به شماره موبایل ارسال شده را در فیلد اول وارد کرده و کدی امنیتی که توسط سامانه ارائه شده را هم در فیلد دوم به صورت عددی وارد می‌نماییم و روی گزینه “ورود” کلیک می‌کنیم. بدین صورت شما وارد پنل کاربری اختصاصی خود خواهید شد که نمونه آن را در عکس زیر مشاهده می‌کنید.

ثبت اطلاعات مسافری گوشی در سامانه همتا

به منظور ثبت گوشی مسافری در سامانه همتا باید از منوی سمت راست گزینه “ثبت اطلاعات مسافری” را انتخاب کنید. در این شرایطی لیستی از گوشی های مسافری نمایان می‌شود که به نام شما رجیستر شده‌اند. طبیعتا اگر دفعه اولی است که به منظور ثبت گوشی مسافری در سامانه همتا اقدام می‌کنید در لیست مذکور نام هیچ گوشی را مشاهده نخواهید کرد.

ایجاد و ثبت گوشی مسافری در سامانه همتا

روی گزینه “ایجاد” کلید کنید تا دستور ثبت یک گوی مسافری جدید صادر شود.

آموزش تصویری ثبت گوشی مسافری در سامانه همتا

ثبت درخواست رجیستری گوشی مسافری سامانه همتا

در این مرحله مطابق با عکس بالا باید اطلاعات خاصی را وارد کنید. این اطلاعات شامل کد ملی شما، شناسه پرداخت، شماره گذرنامه، نام گمرک مبدا و شناسه IMEI گوشی می‌شوند. پس از پر کردن فیلدهای مورد نیاز روی گزینه “ثبت درخواست” کلیک کنید.

نکته: اگر گوشی شما از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند و دو کد یا شناسه IMEI دارد، با استفاده از آیکون “بعلاوه” کنار گزینه مورد نظر، کد IMEI سیم کارت دوم را هم اضافه نمود.

نکته: بارگذاری تصویر مجوز گمرکی و توضیحات بخش “شرح کالای مسافری” اختیاری بوده و الزامی برای ارائه آن ها وجود ندارد.

نکته: در درج صحیح شناسه پرداخت دقت لازم را صرف کنید. شناسه پرداخت یک کد 15 رفمی است که بعد از پرداخت حق گمرک به موجب یک قبض به شما داده می‌شود. شناسه پرداخت ممکن است با نام های دیگری همچون شماره سفارش، شماره قبض و غیره هم روی رسید گمرک درج گردد. در سه عکس زیر نمونه هایی از شناسه پرداخت را در سه قابل مذکور مشاهده می‌کنید.

آموزش تصویری ثبت گوشی مسافری در سامانه همتا

آموزش تصویری ثبت گوشی مسافری در سامانه همتا

آموزش تصویری ثبت گوشی مسافرتی در سامانه همتا

بعد از درخواست مبنی بر ثبت گوشی مسافری در سامانه همتا باید منتظر بمانید تا اطلاع رسانی از سوی سامانه انجام شود. عموما اطلاع رسانی سامانه همتا چیزی در حدود یک هفته طول می‌کشد. اگر عملیات با موفقیت انجام شده باشد، پیامکی دریافت خواهید کرد که از موفقیت آمیز بودن پروسه ثبت گوشی مسافری در سامانه همتا خبر می‌دهد. اما اگر بنا به هر دلیل اطلاعاتی ورودی شما نادرست باشند، درخواست شما توسط سامانه همتا رد خواهد شد که در این حالت هم از سوی این سامانه پیامک دریافت خواهید کرد.

آموزش تصویری ثبت گوشی مسافری در سامانه همتا

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
( رای)

بازدیدها: 95

روي مطلب كليك كنيد....
آموزش حذف فایل های زائد اندروید پس از لغو نصب برنامه ها
  • بخش آموزش ها
  • آواتار Iran-Filee.ir

    خواهشمند است قبل از سفارش، به مشخصات و دستورالعمل طراحی در انتهای همین صفحه دقت فرمایید. جهت راهنمای کاربران گرامی، “راهنمای سفارش آنلاین” در منوی راهنما در بالای همین صفحه قرار داده شده است.

    فروش ویژه مینی خردکن شارژی 3 تیغه


    مینی خردکن شارژی 3 تیغه  برای خرد و میکس کردن سبزیجات، گوشت، سیر و ...  دارای 3 تیغه استیل ضدزنگ.  ظرفیت مخزن 250 ML ...
    »  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت: 299000 تومان

    ثبت دیدگاه

      • مدل فایل رام و سه حرف بعد از مدل در بیلدنامبر باید مطابق دستگاه شما باشد. اطلاعات مدل و بیلدنامبر را با شماره گیری کد #1234#* یا از تنظیمات > درباره ببنیید (اطلاعات بیشتر برای انتخاب رام سامسونگ)
      • رام های 4 فایل فقط برای موارد خاص تعمیراتی کاربرد دارد. (کاربران عادی از آنها برای آپدیت اندروید استفاده نکنند.)
      • در رام های چند فایله که دو فایل CSC وجود دارد، HOME_CSC اطلاعات دستگاه را پاک نمیکند ولی CSC اطلاعات شما را کامل حذف میکند. (ترجیحا CSC را انتخاب کنید.)
      • رام رسمی سامسونگ G390F را فقط با برنامه Odin و آموزش دکمه زیر فلش کنید.
      • ثبت دیدگاه کاربران
      • یدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برو بالا
    WeCreativez WhatsApp Support
    پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته ایران فایل مرجع فایل رام های رسمی
    ?سلام به فروشگاه ایران فایل خوش آمدی کاربر گرامی