فروش ویژه دستگاه مکنده صافکاری PDR


دستگاه مکنده صافکاری PDR، قابل استفاده برای مکش فرورفتگی های بدنه خودرو، جنس کفه مکنده از پلاستیک صافکاری میباشد.  مناسب برای صافکاری بدون رنگ، مناسب جابجایی کاشی و شیشه ..
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 149000 تومان

فروش ویژه دستمال حوله ای میکروفایبر 20 عددی


دستمال حوله ای میکروفایبر 20 عددی، قابل استفاده برای صفحه موبایل، مانیتور، تلویزیون و خودروی شما، مناسب شستشو و آبگیری ظروف و سطوح داخل آشپزخانه. بدون پرزدهی و شستشوی و ایجاد خش و لکه. هر بسته شامل 20 عدد دستمال حوله ای ...
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 269000 تومان

مقدمه‌ای در رابطه با ساخت رایگان شماره تلفن مجازی

ساخت رایگان شماره تلفن مجازی شاید کمی دشوار باشد اما غیر ممکن نیست! این احتمال وجود دارد که برخی افراد بنا به دلایل خاصی تمایل داشته باشند که یک شماره تلفن مجازی ساخته و با استفاده از آن دست به اقدامات خاصی بزنند. به عنوان مثال تصور کنید که بتوانید یک شماره تلفن مجازی آمریکایی برای خود بسازید که در فضای مجازی کاملا معتبر است و به این صورت دوستان و اقوام شما در ایالات متحده با این شماره تلفن تماس بگیرند و ضمن صحبت کردن با شما نیازمند پرداخت هزینه‌های گزاف مربوط به مکالمات بین‌المللی نباشند. همچنین با ساخت شماره تلفن مجازی می‌توانید در اپلیکیشن‌هایی پیام رسان مختلف نظیر تلگرام و غیره ثبت نام کنید و به این صورت از شماره مجازی و خارجی خود استفاده نمایید. اما این امر چگونه امکانپذیر می‌شود؟ به بیان دیگر شما چگونه می‌توانیم نسبت به ساخت رایگان شماره تلفن مجازی اقدام کنید؟

همانطور که پیش از این هم اشاره کردیم، انجام این عمل و ساخت رایگان شماره تلفن مجازی غیر ممکن نیست اما احتمال دارد که دردسرها و محدودیت‌هایی را به همراه داشته باشد. به عنوان مثال برخی از سرویس‌های VoIP ارائه دهنده این نوع خدمات به منظور انجام این عمل کاربر را ملزم می‌کنند تا نسبت به خرید اشتراک‌های آن‌ها وارد عمل شود. برخی از روش‌های رایگانی که به منظور ساخت رایگان شماره تلفن مجازی ارائه شده‌اند هم گاها با مشکلاتی نظیر عدم ثبات مواجه می‌شوند. به عنوان مثال گزارش‌های زیادی مبنی بر عدم دریافت کد از سوی برخی کاربران به دست آمده، این موضوع در حالی است که برخی افراد دیگر به سادگی از روش مشابه به منظور ساخت رایگان شماره تلفن مجازی استفاده کرده‌اند! بنابراین می‌توان به برخی از روش های ساخت رایگان شماره تلفن مجازی صفت بی‌ثبات بودن را نسبت داد.

اما چه روش های وجود دارند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید شماره مجازی و رایگان بسازید و از آن استفاده کنید؟ به منظور انجام این عمل شما باید از اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های منحصر به فردی استفاده نمایید. هم اکنون برنامه ها و سرویس‌های متعدد و متنوعی در این راستا ارائه شده‌اند. در این مقاله قصد داریم که به آموزش انواع روش های ساخت رایگان شماره تلفن مجازی و همچنین ساخت اکانت مجازی تلگرام با استفاده از آن‌ها بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود ساخت

برنامه Talk2 (ساخت رایگان شماره تلفن مجازی فیلیپین)

ساخت رایگان شماره تلفن مجازی

برنامه یا اپلیکیشن Talk2 یکی از محبوب‌ترین برنامه‌هایی است که به منظور ساخت رایگان شماره تلفن مجازی از آن استفاده می‌شود. دقت داشته باشید که این برنامه شماره مجازی را می‌سازد که مربوط به کشور فیلیپین است. این برنامه با شبکه‌های اجتماعی و وبسایت‌های بسیار متنوعی سازگاری و تعامل مناسب دارد و یک اپلیکیشن VoIP است. به منظور ثبت نام در این برنامه باید شماره تلفن اصلی خود را وارد کنید تا یک کد فعال سازی برای آن ارسال شود. بعد از تایید این کد، اکانت شما در برنامه Talk2 ساخته می‌شود و شماره مجاز فیلیپینی برایتان فعال می‌گردد.

برنامه TextNow (ساخت رایگان شماره تلفن مجازی آمریکا و کانادا)

برنامه TextNow هم از دیگر اپلیکیشن‌هایی است که امکان ساخت رایگان شماره تلفن مجازی را فراهم می‌کند. این اپلیکیشن که یک برنامه VoIP است، پس از ثبت نام امکان ارسال و دریافت پیامک و تماس تلفنی با شماره مجازی را فراهم می‌آورد. بنابراین جای تعجبی ندارد که با استفاده از شماره تلفن مجازی ارائه شده توسط برنامه TextNow بتوانید در سایر اپلیکیشن‌های پیام رسان دیگر نظیر تلگرام و غیره ثبت نام به عمل آورید و به این صورت یک اکانت مجازی بسازید. شماره‌های مجازی که توسط برنامه TextNow ارائه می‌شوند شماره‌های آمریکایی و کانادایی هستند. با ساخت رایگان شماره تلفن مجازی از طریق برنامه TextNow قادر به برقرار تماس و ارسال پیامک رایگان با ساکنین کانادا و آمریکا هم خواهید بود. همچنین تماس‌های دریافتی شماره مجازی شما هم هزینه‌ای را برایتان به همراه نخواهند داشت.

ساخت رایگان شماره تلفن مجازی

اما اگر تمایل داشته باشید که با استفاده از شماره مجازی خود با کشورهایی دیگری (غیر کانادا و آمریکا) تماس حاصل کنید مجبور به پرداخت هزینه خواهید بود. اشتراک‌های خاصی در برنامه TextNow ارائه شده‌اند که کاربر در صورت تمایل می‌تواند نسبت به خرید آن‌ها اقدام کند. بنابراین در یک جمع‌بندی کلی باید بگوییم که اگر به دنبال یک برنامه مناسب به منظور ساخت رایگان شماره تلفن مجازی و برقراری تماس و ارسال پیامک با ساکنین ایالات متحده یا کانادا هستید، برنامه TextNow یکی از بهترین گزینه‌های پیش رویتان محسوب می‌شود. در نظر داشته باشید که نسخه اصلی و رسمی برنامه TextNow تنها در ایالات متحده عرضه شده است، بنابراین اگر قصد دارید که این برنامه را در دستگاهتان نصب کنید باید آن را از منبع غیر رسمی دانلود نمایید.

سایت Stickynumber (ساخت رایگان شماره تلفن مجازی انگلستان)

یکی دیگر از روش‌هایی که با استفاده از آن می‌توانید نسبت به ساخت رایگان شماره تلفن مجازی اقدام کنید مربوط به سایت Stickynumber می‌شود. این سایت شما را قادر می‌سازد تا یک شماره مجازی رایگان کشور انگلستان را برای خود بسازید و از آن استفاده کنید. امکان دایورت کردن شماره تماس مجازی بر روی هر شماره دیگری وجود دارد و شما می‌توانید از شماره مجازی خود استفاده کرده و به ساخت اکانت‌های جعلی در برنامه های پیام رسانی همچون تلگرام و غیره بپردازید.

آموزش ساخت رایگان شماره تلفن مجازی + ساخت اکانت مجازی تلگرام

ساخت رایگان شماره تلفن مجازی

نحوه ثبت نام و دریافت شماره مجازی در سایت Stickynumber چندان پروسه طولانی را به همراه ندارد. در طول مراحل ثبت نام شما باید نام ایمیل و شماره تماس اصلی خود را مشخص کنید و سپس شماره مجازی شما ساخته می‌شود. چنانچه در رابطه با نحوه ثبت نام و دریافت رایگان شماره تلفن مجازی از طریق سایت Stickynumber

برنامه SmartCall (ساخت رایگان شماره تلفن مجازی اندونزی)

ساخت رایگان شماره تلفن مجازی

اپلیکیشن بعدی که امکان ساخت رایگان شماره تلفن مجازی را محقق می‌کند، SmartCall نام دارد. با استفاده از این برنامه شماره تماس مجازی را دریافت کنید که مربوط به کشور اندونزی می‌شود. برای ثبت نام در این برنامه نیازمند وارد کردن شماره اصلی خود و ارائه کد فعال سازی خواهید بود. بسیاری از کاربران گزارش‌هایی مبنی بر عدم دریافت موفقیت آمیز کد فعال سازی از طریق این برنامه ارائه کرده‌اند، اما در سمت مقابل عده بسیار زیادی از کاربران هم در این پروسه موفق بوده‌اند! امیدوار هستیم که اگر از این برنامه استفاده می‌کنید در مراحل دریافت کد فعال سازی و ساخت رایگان شماره تلفن مجازی موفق باشید. ضمنا توصیه می‌کنیم که اگر کد فعال سازی برای شماره خاصی دریافت نشد، سعی کنید که با شماره‌های دیگری نسبت به ساخت رایگان شماره تلفن مجازی تلاش نمایید.

برنامه TextPlus (ساخت رایگان شماره تلفن مجازی آمریکا)

یکی دیگر از برنامه‌های بسیار عالی و محبوبی که با استفاده از آن می‌توانید نسبت به ساخت رایگان شماره تلفن مجازی آمریکا وارد عمل شوید، برنامه TextPlus است. از آنجایی که به منظور ثبت نام در این برنامه نیازی به دریافت کد فعال سازی وجود ندارد، این اپلیکیشن به شدت محبوبیت یافته و کاربران زیادی هم اکنون از آن استفاده می‌کنند. هنگامی که برای اولین بار اپلیکیشن TextPlus را اجرا می‌کنید باید ایمیل و شماره تلفن اصلی خود را وارد نمایید، اما خوشبختانه نیازی به منتظر ماندن برای دریافت کد فعال سازی و تایید آن وجود ندارد. حال شما می‌توانید از برنامه TextPlus به عنوان یک برنامه پیام رسان استفاده کنید، بنابراین برخلاف دو برنامه قبل ضمن ثبت نام در این اپلیکیشن، شماره مجازی شما ساخته نمی‌شود!

ساخت رایگان شماره تلفن مجازی

به منظور ساخت رایگان شماره تلفن مجازی از طریق برنامه TextPlus باید وارد منوی تنظیمات یا همان Settings برنامه شوید. گزینه Contact Info را انتخاب کنید و سپس گزینه Get a Free TextPlus Number را لمس نمایید. در این شرایط لیستی از ایالات مختلف موجود در آمریکا نمایان می‌شود. شما می‌توانید ایالت مد نظرتان را انتخاب کنید و شماره مجازی خود را به این صورت بسازید. حال می‌توانید با استفاده از آن شماره مجازی در برنامه های پایم رسان دیگری نظیر تلگرام، وایبر و غیره ثبت نام به عمل آورید و اکانت مجازی خود را بسازید. در حال حاضر برنامه TextPlus یکی از پرمخاطب‌ترین اپلیکیشن‌هایی محسوب می‌شود که کاربران زیادی از آن به منظور ساخت رایگان شماره تلفن مجازی استفاده می‌کنند.

سایت و برنامه Textfree (ساخت رایگان شماره تلفن مجازی آمریکا)

ساخت رایگان شماره تلفن مجازیسایت Textfree هم عملکرد مشابه با برنامه TextNow دارد و به کاربران خود اجازه می‌دهد تا نسبت به ساخت رایگان شماره تلفن مجازی آمریکا وارد عمل شوند. سرویس این سایت هم مبتنی بر روش VoIP است. شما پس از ساخت رایگان شماره تلفن مجازی خود از طریق سایت Textfree می‌توانید از آن به منظور برقراری تماس تلفنی، ارسال و دریافت پیامک و همچنین ثبت نام و ساخت اکانت در برنامه های پیام رسانی همچون تلگرام و غیره استفاده کنید.  لازم به اشاره است که استفاده از Textfree تنها از طریق وبسایت امکانپذیر نبوده و این سرویس در قبال دو اپلیکیشن اندرویدی و آی او اسی هم عرضه شده و قابل استفاده است. در نظر داشته باشید که نسخه اصلی و رسمی این برنامه تنها در ایالات متحده قابل دانلود خواهد بود، بنابراین اگر تمایل به استفاده از برنامه TexFree را دارید، باید آن را از منابع غیر رسمی دانلود کنید.

برنامه ESIAtalk (ساخت رایگان شماره تلفن مجازی اندونزی)

ساخت رایگان شماره تلفن مجازی

با استفاده از برنامه ESIAtalk هم می‌توانید نسبت به ساخت رایگان شماره تلفن مجازی وارد عمل شوید. این برنامه شماره تلفن های مجازی کشور اندونزی را در اختیارتان قرار می‌دهد. به منظور ثبت نام در برنامه ESIAtalk و استفاده از خدمات آن شما باید شماره اصلی خود را در آن وارد کنید و سپس کد فعال سازی که برایتان ارسال می‌شود را ارائه کنید. بدین صورت اکانت شما ساخته می‌شود و قادر به استفاده از شماره تلفن مجازی جدیدتان خواهید بود. با استفاده از این شماره می‌توانید در برنامه‌های پیام رسانی همچون تلگرام، وایبر و غیره اکانت جعلی بسازید. در برخی از شرایط دیده شده که ارسال کد فعال سازی از طریق برنامه ESIAtalk کمی به طول می‌انجامد اما گزارش‌ها حاکی از آن است که این برنامه در اغلب موارد عملکرد موفقیت‌آمیزی داشته و به خوبی می‌تواند پروسه ساخت رایگان شماره تلفن مجازی را برایتان تکمیل کند.

آموزش ساخت رایگان شماره تلفن مجازی + ساخت اکانت مجازی تلگرام

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
( رای)

بازدیدها: 2640

روي مطلب كليك كنيد....
آموزش کامل ساخت شماره مجازی تلگرام رایگان
  • بخش آموزش ها مقاله ها

  • خواهشمند است قبل از سفارش، به مشخصات و دستورالعمل طراحی در انتهای همین صفحه دقت فرمایید. جهت راهنمای کاربران گرامی، “راهنمای سفارش آنلاین” در منوی راهنما در بالای همین صفحه قرار داده شده است.

    فروش ویژه مینی خردکن شارژی 3 تیغه


    مینی خردکن شارژی 3 تیغه  برای خرد و میکس کردن سبزیجات، گوشت، سیر و ...  دارای 3 تیغه استیل ضدزنگ.  ظرفیت مخزن 250 ML ...
    »  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت: 299000 تومان

    ثبت دیدگاه

      • مدل فایل رام و سه حرف بعد از مدل در بیلدنامبر باید مطابق دستگاه شما باشد. اطلاعات مدل و بیلدنامبر را با شماره گیری کد #1234#* یا از تنظیمات > درباره ببنیید (اطلاعات بیشتر برای انتخاب رام سامسونگ)
      • رام های 4 فایل فقط برای موارد خاص تعمیراتی کاربرد دارد. (کاربران عادی از آنها برای آپدیت اندروید استفاده نکنند.)
      • در رام های چند فایله که دو فایل CSC وجود دارد، HOME_CSC اطلاعات دستگاه را پاک نمیکند ولی CSC اطلاعات شما را کامل حذف میکند. (ترجیحا CSC را انتخاب کنید.)
      • رام رسمی سامسونگ G390F را فقط با برنامه Odin و آموزش دکمه زیر فلش کنید.
      • ثبت دیدگاه کاربران
      • یدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برو بالا
    WeCreativez WhatsApp Support
    پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته ایران فایل مرجع فایل رام های رسمی
    ?سلام به فروشگاه ایران فایل خوش آمدی کاربر گرامی
    رفتن به نوار ابزار