فروش ویژه دستگاه مکنده صافکاری PDR


دستگاه مکنده صافکاری PDR، قابل استفاده برای مکش فرورفتگی های بدنه خودرو، جنس کفه مکنده از پلاستیک صافکاری میباشد.  مناسب برای صافکاری بدون رنگ، مناسب جابجایی کاشی و شیشه ..
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 149000 تومان

فروش ویژه دستمال حوله ای میکروفایبر 20 عددی


دستمال حوله ای میکروفایبر 20 عددی، قابل استفاده برای صفحه موبایل، مانیتور، تلویزیون و خودروی شما، مناسب شستشو و آبگیری ظروف و سطوح داخل آشپزخانه. بدون پرزدهی و شستشوی و ایجاد خش و لکه. هر بسته شامل 20 عدد دستمال حوله ای ...
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 269000 تومان

آموزش لایو اینستاگرام (بخش دوم)

 

 

 

آموزش لایو اینستاگرام (بخش دوم)

 

 

 

امروز و در قسمت دوم آموزش لایو اینستاگرام از نحوه برگزاری یک لایو قوی در اینستاگرام برای شما می‌گوییم.

همانطور که ‌می‌دانید استفاده از لایو و پخش زنده اینستاگرام در افزایش فالوور اینستاگرام  شما تاثیر بسزایی دارد و شما می‌توانید این ابزار را به عنوان ابزاری برای خرید فالوور اینستاگرام  از طریق لایو تلقی کنید.

در قسمت دوم آموزش لایو اینستاگرام، سایر تنظیمات در خصوص برگزاری یک لایو پرقدرت در اینستاگرام و بخش‌های مختلف آن را برای‌تان تشریح می‌کنیم.

مراحل شروع یک لایو قدرت‌مند و معرفی بخش‌های مختلف آن

اکنون با داشتن موضوع و موقعیت مناسب، گوشی موبایل خود را بردارید و برای برگزاری یک لایو قدرت‌مند و پربازدید در اینستاگرام و با هدف افزایش فالوور اینستاگرام آماده شوید.

1انتخاب حالت لایو در اینستاگرام

برای شروع، باید اپلیکیشن اینستاگرام را روی موبایل خود اجرا کنید، با کلیک روی دوربین استوری‌ها حالت لایو را انتخاب کنید.

جالب است بدانید زمانی که حالت استوری اینستاگرام را به حالت لایو اینستاگرام تغییر می‌دهید، تعدادی از فالوورهای اینستاگرام‌تان را که آنلاین هستند، می‌توانید مشاهده کنید. به عبارت دیگر، تعدادی از فالوور اینستاگرام  شما برای حضور در لایوتان آنلاین هستند و شما می‌توانید کار را آغاز کنید.

2اعلان اینستاگرام برای آغاز لایو

با اطمینان از سرعت و کیفیت مناسب اینترنت و کلیک روی آیکون لایو، پخش زنده اینستاگرام شما آغاز می‌شود. در این زمان که شروع به گرفتن لایو می‌کنید، برای تمام فالوورهای شما در اینستاگرام، اعلانی از سوی این اپلیکیشن ارسال می‌شود به آنها می‌گوید که فالوور اینستاگرام ‌شان درحال برگزاری لایو است.

بنابراین شایسته است که دقایق ابتدایی را به گونه‌ای بگذرانید و صبر کنید تا تعداد فالوورهای اینستاگرام‌تان که به لایو شما می‌پیوندند و در این پخش زنده همراهی‌تان می‌کنند، بیشتر شود.

آموزش لایو اینستاگرام (بخش دوم)

3یک لایو جذاب در اینستاگرام ارائه دهید

همان‌طور که پیش‌تر هم گفته‌ شد، پخش زنده یا همان لایو در اینستاگرام یکی از بهترین راه‌های ارتباط مستقیم، شفاف و البته موثر با فالوورها است و بر خلاف استوری اینستاگرام و بخشIGTV، محتوای لایو اینستاگرام شما از قبل آماده نشده و شما در یک پخش زنده و کاملا واقعی در اینستاگرام با کاربران خود ارتباط برقرار می‌کنید.

الان لایو شما آغاز شده و فالوورهای اینستاگرام‌تان در حال مشاهده این پخش زنده هستند. ولی خوب می‌دانید که امروزه کاربران در اینستاگرام بسیار حساس هستند و با کوچکترین مساله‌ای از لایو شما بیرون می‌روند بنابراین باید تا آنجا که می‌توانید بکوشید تا لایوتان برای فالوور اینستاگرام جذاب‌تر باشد.

در زیر به چند نکته برای افزایش جذابیت لایو برای فالوور اینستاگرام  اشاره می‌کنیم و شما می‌توانید با رعایت این‌ نکات در افزایش فالوور اینستاگرام  نیز قوی‌تر عمل کنید:

یک: پرسش و پاسخ

 چالش پرسش و پاسخ با فالوور اینستاگرام ، همواره از تکنیک‌های جذاب به ویژه در لایو اینستاگرام بوده است. هرچند که فالوورها در بخش comment در قسمت پایین لایو می‌توانند سوال، نظر، پیشنهاد یا انتقاد خود را بیان و ارسال کنند اما استفاده از تکنیک و روشی برای پرسش و پاسخ به جذابیت لایو شما برای فالوور اینستاگرام می‌افزاید.

در این روش شما از بین سوالات و مطالبی که می‌خواهید در خصوص آنها صحبت کنید و به آنها پاسخ دهید، قسمتی را در روی صفحه لایو اینستاگرام در حالت بزرگ شده و در یک کادر مشخص به فالوور اینستاگرام نشان می‌دهید.

این کار به فالوورهای اینستاگرام‌تان نشان می‌دهد که اکنون این سوال یا موضوع، مبحث شما را شکل می‌دهد.

پس برای ایجاد پرسش و پاسخ در لایو اینستاگرام تنها کافی‌ست روی آیکون ویژه آن، که در تصویر بالا مشخص شده است، کلیک کنید.

دو: برقراری ارتباط با سایر کاربران حاضر در لایو

علامت موشک‌مانند در پایین لایو اینستاگرام، از دیگر علائمی است که در صفحه لایو برای فالوور اینستاگرام  نمایان می‌شود. این ابزار، از ترفندهای لایو اینستاگرام است که به وسیله این علامت و با کلیک روی آن، فالوور اینستاگرام  شما می‌توانید با سایر کاربرانی که در لایو اینستاگرام شما حاضر هستند، در قسمت دایرکت، ارتباط برقرار کند.

سه: برگزاری لایو همزمان (لایو اینستاگرام دو نفره)

قابلیتی که در آپدیت‌های سال 2019 به اپلیکیشن اینستاگرام افزوده شد و یکی از تکنیک‌های لایو اینستاگرام به شمار می‌رود و بر جذابیت آن می‌افزاید؛ امکان لایو همزمان با یک فرد دیگر در اینستاگرام است.

آیکونی که اینستاگرام برای آن در نظر گرفته، در قسمت شکلک است. به عبارت دیگر، در صورتی که فردی به شما درخواست دهد که به عنوان نفر دوم در لایو شما حضور یابد، می‌توانید با کلیک روی این آیتم، لایو اینستاگرام خود را دو نفره کنید.

*

نکته مهم در ایجاد و برگزاری لایو‌های دو نفره، این است که ایجاد لایو اینستاگرام با افرادی که فالوور بیشتری در مقایسه با تعداد فالوور اینستاگرام  شما دارند، از کارآمدترین ترفندها و از بهترین روش‌ها برای افزایش بازدید لایو اینستاگرام و در نتیجه افزایش فالوور اینستاگرام  به شمار می‌رود.

چهار: فیلترهای زیبایی

نماد دیگری نیز در پایین صفحه لایو اینستاگرام قرار دارد که به شما در استفاده از فیلترهایی که برای زیبایی و جذابیت بیشتر استوری قابلیت دارند، کمک می‌کند. با توجه به نوع پخش زنده اینستاگرامی خود از این فیلترها استفاده کنید.

پنج: پین کردن یک کامنت یا موضوع در لایو اینستاگرام

از دیگر قابلیت‌های لایو اینستاگرام برای بخش کامنت‌ها پین کردن یک کامنت یا موضوع در لایو اینستاگرام است. بدین ترتیب، شما می‌توانید یک کامنت را در پایین صفحه لایو و بالای فیلد کامنت پین کنید یا بچسبانید.

از مزایای این قابلیت در لایو اینستاگرام این است که می‌توانید از بین کامنت‌های ارسال شده از فالوورهای اینستاگرام‌تان، بهترین کامنت را انتخاب و آن را پین کنید یا این‌که می‌توانید موضوع مورد بحث لایو اینستاگرام یا سوالی که آن را پاسخ می‌دهید در بخش کامنت نوشته و آن را پین کنید.

این ترفند در لایو اینستاگرام باعث بهبود تجربه کاربری پیج شما و برجسته شدن شما در بین فالوورهای اینستاگرام می‌شود.

4پایان دادن به لایو اینستاگرام

در این مرحله می‌خواهیم پخش زنده اینستاگرام را به پایان برسانیم. در این زمان شما با کلیک روی علامت «ضرب‌در» در بالای صفحه لایو اینستاگرام صفحه زیر را مشاهده می‌کنید.

زمانی که روی این علامت کلیک کنید؛ سه گزینه زیر به شما نمایش داده می‌شود:

Share to IGTV:

انتخاب این گزینه، لایو شما را در قسمت IGTV پیج‌ اینستاگرام‌تان، ذخیره می‌کند و سایر فالوورهای اینستاگرام شما در صورتی که بخواهند دوباره این لایو را مشاهده کنند یا اگر موفق به دیدن آن نشدند، می‌توانند با مراجعه به بخش  IGTV اینستاگرام شما این ویدئو را ببینند.

Download Video:

این گزینه به شما این امکان را می‌دهد که ویدیوی لایو اینستاگرام خود را برای خود دانلود و در گالری موبایل‌تان ذخیره کنید.

Discard Media:

اگر قصد ندارید ویدیوی پخش زنده اینستاگرام خود را ذخیره کنید و می‌خواهید به طور کلی این لایو را حذف کنید، بهتر است از این گزینه استفاده کنید.

آموزش لایو اینستاگرام (بخش دوم)

آموزش لایو اینستاگرام را در همین‌جا به پایان می‌رسانیم و امیدواریم این مطالب و رعایت آنها شما را به نتیجه دلخواه‌تان از لایو در افزایش فالوور اینستاگرام و افزایش بازدید لایو اینستاگرام نزدیک‌تر کند. اما باید بدانید که ترفندهای بسیاری برای جذاب‌تر شدن لایو‌های شما در نگاه فالوور اینستاگرام وجود دارد.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
( رای)

بازدیدها: 7

روي مطلب كليك كنيد....
پیام YOU’RE ALL CAUGHT UP در اینستاگرام
  • بخش آموزش ها

  • خواهشمند است قبل از سفارش، به مشخصات و دستورالعمل طراحی در انتهای همین صفحه دقت فرمایید. جهت راهنمای کاربران گرامی، “راهنمای سفارش آنلاین” در منوی راهنما در بالای همین صفحه قرار داده شده است.

    فروش ویژه مینی خردکن شارژی 3 تیغه


    مینی خردکن شارژی 3 تیغه  برای خرد و میکس کردن سبزیجات، گوشت، سیر و ...  دارای 3 تیغه استیل ضدزنگ.  ظرفیت مخزن 250 ML ...
    »  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت: 299000 تومان

    ثبت دیدگاه

      • مدل فایل رام و سه حرف بعد از مدل در بیلدنامبر باید مطابق دستگاه شما باشد. اطلاعات مدل و بیلدنامبر را با شماره گیری کد #1234#* یا از تنظیمات > درباره ببنیید (اطلاعات بیشتر برای انتخاب رام سامسونگ)
      • رام های 4 فایل فقط برای موارد خاص تعمیراتی کاربرد دارد. (کاربران عادی از آنها برای آپدیت اندروید استفاده نکنند.)
      • در رام های چند فایله که دو فایل CSC وجود دارد، HOME_CSC اطلاعات دستگاه را پاک نمیکند ولی CSC اطلاعات شما را کامل حذف میکند. (ترجیحا CSC را انتخاب کنید.)
      • رام رسمی سامسونگ G390F را فقط با برنامه Odin و آموزش دکمه زیر فلش کنید.
      • ثبت دیدگاه کاربران
      • یدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برو بالا
    WeCreativez WhatsApp Support
    پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته ایران فایل مرجع فایل رام های رسمی
    ?سلام به فروشگاه ایران فایل خوش آمدی کاربر گرامی
    رفتن به نوار ابزار