فروش ویژه دستگاه مکنده صافکاری PDR


دستگاه مکنده صافکاری PDR، قابل استفاده برای مکش فرورفتگی های بدنه خودرو، جنس کفه مکنده از پلاستیک صافکاری میباشد.  مناسب برای صافکاری بدون رنگ، مناسب جابجایی کاشی و شیشه ..
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 149000 تومان

فروش ویژه دستمال حوله ای میکروفایبر 20 عددی


دستمال حوله ای میکروفایبر 20 عددی، قابل استفاده برای صفحه موبایل، مانیتور، تلویزیون و خودروی شما، مناسب شستشو و آبگیری ظروف و سطوح داخل آشپزخانه. بدون پرزدهی و شستشوی و ایجاد خش و لکه. هر بسته شامل 20 عدد دستمال حوله ای ...
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 269000 تومان

آموزش و نکات جلوگیری از هک شدن گوشی اندرویدی

 

آموزش و نکات جلوگیری از هک شدن گوشی اندرویدی

جلوگیری از هک شدن گوشی از مهمترین عوامل است که باید به آن توجه بسیاری شود . تلفن های هوشمند ما شبیه به گاو صندوق اطلاعات ما عمل می کنند هر گونه تهدیدی که برای حافظه ی سیستم تلفن هوشمند ما به وجود بیاید می تواند برای ما اثرات منفی و زیان بار زیادی به همراه داشته باشد. همچنین تلفن های هوشمند ما علاوه بر اینکه حاوی اطلاعاتی مانند عکس ها و فیلم ها و پیام های شخصی هستند کلید دسترسی ما به سایر حساب های کاربریمان نیز هستند. بنابراین اگر به هر نحوی اطلاعات تلفن هوشمند شما در معرض خطر قرار بگیرد و یا کنترل آن به دست شخص دیگری بیوفتد شما در موقعیت بدی قرار خواهید گرفت و حتی ممکن است به واسطه ی اطلاعاتتان مورد سوء استفاده قرار بگیرید.
البته نسل جدید تلفن های هوشمند و همین طور انواع و اقسام شبکه های ارتباطی تاکنون بسیار پیشرفت کرده اند و امنیت آن ها به مراتب بیشتر شده است و همین طور موانع زیادی بر سر راه افراد سودجو در این حوزه قرار گرفته است اما همچنان خطر و احتمال هک شدن تلفن های هوشمند و سیستم های هوشمند و لو رفتن اطلاعات از آن خطرات شایع است که متوجه تعداد زیادی از افراد می شود. در ادامه به شما راه حل هایی ارائه می شود که شما با عمل به آن ها می توانید تا حد زیادی خطر هک شدن را از خود دور کنید.

 

آموزش و نکات جلوگیری از هک شدن گوشی اندرویدی
اندروید

آموزش و نکات جلوگیری از هک شدن گوشی اندرویدی

به روزرسانی منظم سیستم عامل برای جلوگیری از هک شدن گوشی

حتما همه ی شما متوجه پیام های هشداری که برای آپدیت سیستم عامل نمایش داده می شوند شده اید .اکثر افراد نسبت به آن ها بی توجهی می کنند و چون تلفن هوشمندشان بدون مشکل کار می کند نیازی به آپدیت سیستم عامل نمی بینند. اما باید توجه داشته باشید که در هر آپدیت شما می توانید سیستم عاملی داشته باشید که درز های امنیتی آن شناسایی شده است و سپس به خوبی برطرف شده است از این رو امنیت بهتری برای شما فراهم آمده است.

بروزرسانی سیستم اندروید

درست است که این به روزرسانی ها حجم دیتای زیادی استفاده می کنند اما لازم و ضروری هستند همچنین شما می توانید از آپدیت های امنیتی که برای سیستم عامل مخصوص شما ارائه می شود نیز استفاده کنید تا هرچه بیشتر خیالتان از امنیت تلفن هوشمندتان آسوده شود.

دوری از موارد مشکوک

به یاد داشته باشید که ممکن است کنجکاوی شما کار دستتان بدهد .نخواهید که همه ی اپلیکیشن های عجیب و غریب و ناشناخته را نصب و امتحان کنید. در این مورد شما به دوستانتان یا سایت های مختلف اینترنتی نمی توانید به هیچ وجه اطمینان کنید.
تلفن هوشمند شما می تواند به سادگی توسط نصب یک اپلیکیشن هک شود. برخی از برنامه های موبایلی بی نام و نشان که ممکن است کنجکاوی شما را به سمت خود جلب کند تنها یک کارایی دارند و آن هم ورود بی اجازه و آسیب رساندن به سیستم عامل شما است.  در نتیجه اگر با یک اپلیکیشن جدید مواجه می شوید حتما کاملا آن را بررسی کنید و در مورد منبع آن و کارآییش به خوبی نخقیق کنید تا مطمئن شوید یا به سادگی بیخیال آن ها شوید.
انتخاب منبع مطمئن
مهم است که حتما شما برنامه های مورد نظر خود را از مایکت های معتبری مانند گوگل پلی یا اپ استور تهیه کنید .برنامه های این مایکت ها علاوه بر اینکه از پیش از لحاظ کیفیت سنجیده شده اند٬ امنیت آن ها نیز تضمین شده است و نمی توانند خطری برای سیستم عامل شما به خودی خود ایجاد بکنند.
این روز ها سایت های زیادی وجود دارند که اپلیکیشن های مختلف را عرضه می کنند به یاد داشته باشید که برای دانلود حتما از لینک مایکی آن استفاده کنید و فقط نسخه ی اصلی برنامه را نصب کنید با عمل کردن به این نکته و نکته ی قبل می توانید نگرانی خود در مورد فایل های نصبی را به حداقل برسانید و امنیت تلفن هوشمند خود را پیش از پیش تضمین کنید.

افزایش لایه های امنیتی برای جلوگیری از هک شدن گوشی

برای اینکه بتوانید به خوبی از اطلاعات خود در برابر هکر ها محافظت کنید لازم است که حتما دیوار ها و همچنین سد های زیادی را برای دسترسی به اطلاعات خود ایجاد کنید .یکی از این موانع رمز های امنیتی است.

افزایش امنیت گوشی اندروید

بهتر است که همیشه برای انتخاب رمز حساب های کاربریتان مانند ایمیل وقت بگذارید و رمز های پیچیده تر را امتحان کنید همچنین خوب می شود اگر برروی برنامه های مهم خود رمز های امنیتی بگذارید با این کار می توانید هکر ها را به دردسر بیندازید و دسترسی آن ها را مشکل کنید.

تنبل نباشید

خیلی از افراد برای اینکه بتوانند دسترسی خود را به حساب های کاربری تحت وبشان ساده و راحت کنند از حالت حفظ رمز و یوزر نیم و همین طور اتصال خودکار مرورگر هایشان استفاده می کنند.
مرورگر شما به خودی خود امنیت بالایی دارد و خطری از این جهت شما را تهدید نمی کند اما یک هکر می تواند به سادگی و با ورود به حریم شخصی شما بدون هیچ دردسری وارد حساب های شخصیتان شود. از این رو بهتر است دست از تنبلی بردارید و هر بار با رعایت گزینه های امنیتی رمز و نام کاربری خود را برای دسترسی وارد کنید.

شبکه های وای فای برای جلوگیری از هک شدن گوشی

وسوسه ی وصل شدن به شبکه های وای فای رایگان و بدون رمز متوجه همه ی ما است اما باید دربرابر آن خود را کنترل کنیم .همیشه قبل از وصل شدن به یک شبکه ی وای فای از امنیت و سلامت آن مطمئن شوید و به هیچ عنوان به شبکه های رایگان و بدون رمز که اطلاعی در مورد منبع آن ندارید متصل نشوید این کار می تواند به سادگی اطلاعات شما را در معرض تاراج و استفاده ی افراد سودجو بگذارد.
شبکه وای فای
شبکه وای فای

مجهز شدن به سلاح

شما باید بتوانید امنیت تلفن هوشمند خود را به شکل ۲۴ساعته بررسی کنید تا بتوانید از نفوذ یک عامل بیرونی جلوگیری کنید شما می توانید این کار را به کمک نصب آنتی ویروس ها و فایروال ها انجام دهید. در ابتدا مهم است که آنتی ویروس و فایروال مناسب و قدرتمند و ایمنی را از منبع معتبر تهیه کنید و سپس فعال کنید با اینکار تلفن هوشمند شما ۲۴ساعته تمام فضای سیستم خود را جست وجو و اسکن می کند تا موارد مشکوک و خطر ساز را پیدا کرده و شما را متوجه آن ها بکنند.
همچنین این دست برنامه ها می توانند دسترسی های اضافی سایر اپلیکیشن های شما را به اینترنت و… را تشخیص داده و به جلوی آن را بگیرند. پس حتما توجه داشته باشید که تلفن هوشمند خود را به این دو سلاح مجهز کنید و امکان هک شدن اطلاعات خود را کاهش دهید.

سرسری نصب نکنید

درست است که دانلود و تهیه ی اپلیکیشن ها از منابع معتبر می تواند در جلوگیری از هک شدن اطلاعات و آسیب جانبی موثر باشد اما کافی نیست. لازم است که شما در ابتدای نصب هر برنامه ای به دقت لیست دسترسی ها و مجوز های لازمه ی آن را مطالعه کنید و تا بتوانید موارد مشکوک را پیدا کرده و جلوی آن را قبل از بروز هر گونه مشکلی بگیرید. برای مثال احتیاج به دسترسی به وای فای برای یک برنامه ی آفلاین یک مورد مشکوک است که شما باید به آن توجه کنید.

مدیریت بلوتوث برای جلوگیری از هک شدن گوشی

روشن بودن بلوتوث شما و همین طور اتصال تلفن شما به این واسطه با سایر گجت ها می تواند یک راه ساده و آسان برای ورود به فضای شخصی تلفن هوشمند شما به افراد سودجو می دهد .همیشه دقت کنید که در مواقع غیر لزوم حتما بلوتوث خود را خاموش کنید و دقت کنید که به چه سیستمی اتصال پیدا می کنید و همچنین چه فایلی از این طریق دریافت می کنید.

 

روي مطلب كليك كنيد....
نکته های برای افزایش امنیت و جلوگیری از هک شدن در اندروید
هک از طریق بلوتوث
هک از طریق بلوتوث

جلوگیری از هک شدن گوشی با بررسی دقیق حجم مصرفی دیتا

لازم است این نکته را بدانید که اغلب زمانی که تلفن هوشمند شما به وسیله ی یک عامل بیرونی هک می شود این اطلاعات به کمک اینترنت جابه جا می شوند. رد واضحی که این جابه جایی اطلاعات به جا می گذارد افزایش حجم دیتای مصرفی برنامه ی واسطه ای است. در نتیجه بهتر است مصرف دیتای برنامه های مختلف خود را بررسی کنید و اگر مصرف دیتای اپلیکیشنی بیش از مقدار طبیعی بود لازم است که به آن مشکوک شوید و بیشتر درمورد آن بررسی انجام دهید.

جلوگیری از هک شدن گوشی با استفاده از ابزار گوگل

استفاده از ابزار های جانبی نیز می تواند موثر باشد شما می توانید برای امنیت بیشتر حساب های کاربری خود درون گوگل از برنامه Google Authenticator استفاده کنید. این برنامه به شکل کاملا رایگان از طریق گوگل پلی قابل دانلود است. حجم کمی دارد و استفاده از آن ساده و کاربردی و با اطمینان است. به کمک این برنامه شما می توانید یک لایه ی امنیتی جدید برای اکانت ها و حساب های خود ایجاد کنید و جلوی هک شدن آن ها را با قدرت بیشتری بگیرید. این برنامه را تهیه و نصب کنید و سپس در صفحه ی اصلی آن اکانت و حسابی که می خواهید وارد لیست امنیت کنید را وارد کنید.

هک از طریق گوگل

بهتر است که اطلاعات بسیار مهم خود را تا جایی که امکان دارد درون تلفن هوشمند خود نگاه ندارید. همیشه رمز های سخت و پیچیده انتخاب کنید و در حفظ و نگهداری دقیق آن ها کوشا باشید. مطمئن باشید که برای تعمیرات تلفن هوشمند خود را به نمایندگی های معتبر ببرید و همچنین از اتصال تلفن هوشمند خود به رایانه های ناشناس خود داری کنید.

آموزش و نکات جلوگیری از هک شدن گوشی اندرویدی

آموزش و نکات جلوگیری از هک شدن گوشی اندرویدی

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
( رای)

بازدیدها: 621

روي مطلب كليك كنيد....
چگونه از هک شدن گوشی موبایل خود جلوگیری کنیم
  • بخش آموزش ها

  • خواهشمند است قبل از سفارش، به مشخصات و دستورالعمل طراحی در انتهای همین صفحه دقت فرمایید. جهت راهنمای کاربران گرامی، “راهنمای سفارش آنلاین” در منوی راهنما در بالای همین صفحه قرار داده شده است.

    فروش ویژه مینی خردکن شارژی 3 تیغه


    مینی خردکن شارژی 3 تیغه  برای خرد و میکس کردن سبزیجات، گوشت، سیر و ...  دارای 3 تیغه استیل ضدزنگ.  ظرفیت مخزن 250 ML ...
    »  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت: 299000 تومان

    ثبت دیدگاه

      • مدل فایل رام و سه حرف بعد از مدل در بیلدنامبر باید مطابق دستگاه شما باشد. اطلاعات مدل و بیلدنامبر را با شماره گیری کد #1234#* یا از تنظیمات > درباره ببنیید (اطلاعات بیشتر برای انتخاب رام سامسونگ)
      • رام های 4 فایل فقط برای موارد خاص تعمیراتی کاربرد دارد. (کاربران عادی از آنها برای آپدیت اندروید استفاده نکنند.)
      • در رام های چند فایله که دو فایل CSC وجود دارد، HOME_CSC اطلاعات دستگاه را پاک نمیکند ولی CSC اطلاعات شما را کامل حذف میکند. (ترجیحا CSC را انتخاب کنید.)
      • رام رسمی سامسونگ G390F را فقط با برنامه Odin و آموزش دکمه زیر فلش کنید.
      • ثبت دیدگاه کاربران
      • یدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برو بالا
    WeCreativez WhatsApp Support
    پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته ایران فایل مرجع فایل رام های رسمی
    ?سلام به فروشگاه ایران فایل خوش آمدی کاربر گرامی
    رفتن به نوار ابزار