فروش ویژه دستگاه مکنده صافکاری PDR


دستگاه مکنده صافکاری PDR، قابل استفاده برای مکش فرورفتگی های بدنه خودرو، جنس کفه مکنده از پلاستیک صافکاری میباشد.  مناسب برای صافکاری بدون رنگ، مناسب جابجایی کاشی و شیشه ..
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 149000 تومان

فروش ویژه دستمال حوله ای میکروفایبر 20 عددی


دستمال حوله ای میکروفایبر 20 عددی، قابل استفاده برای صفحه موبایل، مانیتور، تلویزیون و خودروی شما، مناسب شستشو و آبگیری ظروف و سطوح داخل آشپزخانه. بدون پرزدهی و شستشوی و ایجاد خش و لکه. هر بسته شامل 20 عدد دستمال حوله ای ...
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 269000 تومان

ارور اچ تی سی و راه حل پیغام خطا هنگام فلش رام در HTC

 

 

ارور اچ تی سی و راه حل پیغام خطا هنگام فلش رام در HTC

 

 

اگر قصد فلش رام رسمی (RUU و یا Zip) روی گوشی یا تبلت برند HTC خود دارید و پیغام خطا (ERROR) دریافت میکنید آموزش حل و رفع ارور را در این پست بخوانید

نصب رام بروی گوشی های اندرویدی همیشه یکی از چیزهایی است که برخی از کاربران اندرویدی در اجرای فرآیند آن با مشکلاتی روبرو می شوند. امروز و در این مقاله قصد داریم تا راه حل برطرف کردن ارورهای پیش آمده در زمان نصب رام بروی گوشی های HTC را بررسی کنیم و آن ها را با شما در میان بگذاریم. پس در صورتی که قصد نصب رام دارید یا پیشتر اقدام به نصب رام کرده اید و با ارورهایی روبرو شده اید، این مقاله را از دست ندهید.

 

اگر با رعایت دو مورد بالا پیغام خطا دریافت میکنید میتوانید علت آن را از موارد ذکر شده در ادامه جویا شوید

 

HTC

HTC Error Handling

اولین و مهم ترین نکته ای که باید به آن توجه داشت این است که به محض مشاهده ی پیام Failed یا شکست در نصب، به هیچ عنوان نباید گوشی خود را ریبوت کنید. در صورتی که چنین کاری را انجام دهید، امکان شناسایی مشکل از بین می رود و دستگاه شما بریک می شود. بنابراین، پیش از ریبوت کردن دستگاه ابتدا باید مشکل شناسایی شود. این مشکل ممکن است از قسمت های مختلف ارتباط باشد؛ از کابل استفاده شده برای ارتباط گرفته، تا پورت موبایل و تا کانفیگ ADB و فست بوت ممکن است باعث بروز ارور در فرآیند شوند.

در لیست زیر تعدادی کم خطرترین ارورهای موجود را تهیه کرده ایم. با مشاهده ی این ارورها می توانید دستگاه خود را ریبوت کنید.

7 RU_CID_FAIL: حل این مشکل کاملاً وابسته به پیام خطای آن می باشد. برای حل این ارور باید بررسی کنید که SuperCID وجود داشته باشد. یا چک کنید که فایلی که قصد فلش کردن آن را دارید، CID هماهنگ با فایل android-info.txt داشته باشد.

10 RU_MODELID_FAIL: بخش MID موجود در فایل android-info.txt با MID دستگاه اندرویدی هماهنگ نیست.

12 signature fail: رام فعلی شما دارای یک امضا است که آن امضا با رامی که قصد فلش دارید برابر نیست و این ارور را میدهد معمولا این زمانی اتفاق میافتد که از یک اندروید بخواهید به نسل اندرویدی دیگری بروید. برای حل میباسیت آپدیت OTA کنید به اندروید بالاتر بروید بعد رام با اندروید بالاتر را فلش کنید یا رام در هم ورژن نسل اندروید خود فلش کنید.

22 RU_HEADER_ERROR: معمولاً این ارور به دلیل مشکلاتی در فایل زیپ و فرآیند اکسترکت کردن آن رخ می دهد.

23 parsing image fail: به معنی وجود مشکلی در فایل image موجود در فایل زیپ است.

24 android-info fail: در فایل android-info.txt موجود در پکیج زیپ مشکلی وجود دارد.

32 header error: مشکلی در خواندن یا اکسترکت کردن فایل زیپ وجود داشته است و گوشی موفق به انجام کامل این فرآیند نشده است. این ارور مفهومی نزدیک به ارور شماره ی 22 دارد.

33 Error is not yet clear: این ارور به معنی وجود مشکلی در کل فرآیند نصب می باشد ولی هنوز دقیقاً مشخص نیست که ارور از کدام بخش می باشد. زمانی که دستگاه بتواند ارور را شناسایی کند، این ارور به یک پیام دیگر تبدیل می شود که مشکل را به کاربر اعلام می کند. در حقیقت این ارور می تواند ناشی از یک مشکل سخت افزاری برای دستگاه نیز باشد. بنابراین، در صورتی که مشکل از سخت افزار دستگاه باشد با چندین با ریبوت کردن و فلش کردن نیز نمی تواند مشکل را حل کرد.

35 FAILED (remote: 35 RU_PARTITION_NOT_SUPPORT <PartitionName>):

به این مفهوم است که شما نمی توانید یک فایل ایمیج معمولی را در حال دانلود مد فلش کنید. بلکه باید این کار را در حالت بوت لودر انجام دهید.

41 Wrong Model ID: به معنی عدم سازگاری دستگاه می باشد.

42 Wrong Customer ID: مشکل ناشی از CID نادرست و ناهماهنگ می باشد که پیشتر نیز توضیح داده شد.

90 pre-update FAIL: به این مفهوم است که دستگاه تنها یک بوت فلش شده را اجرا کرده است و شما باید فرآیند را به سرعت انجام دهید تا سایر پارتیشن ها نیز فلش شوند. از این پس، نسخه ی جدید htc_fastboot.exe در هنگام بروز ارور 90 به صورت خودکار اقدامات لازم برای ریبوت را انجام می دهد. در صورتی که این نرم افزار اقدام به بوت کردن سیستم عامل اندروید در دستگاه شما را داشت، آن را به حالت دانلود مد بازگردانید. در صورت انجام این کار، ادامه ی فرآیند به صورت خودکار انجام می شود. در صورتی که این اتفاق رخ نداد، با استفاده از قدم سوم همین آموزش دوباره فرآیند فلش کردن را اجرا نمایید.

99 UNKNOWN: این خطا معمولاً زمانی رخ می دهد که دستگاه اندرویدی در زمان فلش کردن رام با یک مشکل امنیتی روبرو شود.

130 wrong model ID: این ارور کاملاً شبیه به ارور شماره ی 41 می باشد و تنها شماره ی آن متفاوت است.

155: این ارور می تواند مفهوم های متفاوتی داشته باشد: 1) نیاز به ریلاک کردن بوت لودر وجود دارد. 2) ( در صورتی که در حالت S-ON هستید ): نسخه های رام، سیستم عامل و RUU با یکدیگر سازگار نیستند.

170 Check USB: بخش RUU به دلیل عدم عملکرد صحیح ADB اجرا نمی شود. بخوانید: آموزش نصب ADB و FastBoot + دستورات آن

171 USB Error: به تازگی پس از ریبوت های RUU این ارور رخ می دهد. این خطا به دلیل مشکل در ارتباط و عدم امکان ساخت فلش RUU به صورت مجازی در زمانی مشخص می باشد. در حال حاضر ناهماهنگی هایی میان پورت های USB 3 و 3.1 با فست بوت و ADB و همچنین مشکلاتی در بخش تشخیص دستگاه ویندوز 10 می توانند سبب بروز این ارور بشوند.

در حقیقت، اگر بروی صفحه نمایش خود عبارت های زیر را مشاهده کردید، می توانید با خیالی راحت دستگاه خود را ریبوت کنید: bootloader) start image[hboot] unzipping & flushing)…

پیشتر ارورهایی را به شما معرفی کردیم که ریبوت کردن دستگاه با به وجود آمدن آن ها ریسک پایینی داشتند. اما اگر پس از انجام کارهای معرفی شده بازهم با پیام اروری روبرو شدید،  دیگر نباید دستگاه را ریبوت کنید و به جای آن باید اقدام های زیر را انجام دهید.

ارور 7 RU_CID_FAIL: اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما دارای SuperCID با دستور htc_fastboot oem writecid 11111111 می باشد. یا فایل android-info.txt موجود درون پکیج زیپ رام را ویرایش کنید تا بتوانید CID خود را درون لیست آن داشته باشید. اطلاعات بیشتر برای SuperCid کردن

10 RU_MODELID_FAIL: مدل آی دی ( Model ID ) نوشته شده در فایل android-info.txt را با Model ID دستگاه خود مقایسه کنید و بررسی کنید که حتماً باهم یکی باشند.  به صورت معمول، با ایجاد SuperCID برای دستگاه، دستگاه ارورهای CID و MID را با یکدیگر اشتباه می گیرد. با این حال، به تازگی HTC این مشکل را برطرف کرده است. بنابراین، از این پس ناسازگاری های مربوط به MID به وسیله ی SuperCID نادیده گرفته نمی شوند. همچنین، شما نیاز خواهید داشت تا فایل رام را آنزیپ کرده و سپس MID آن را تغییر دهید و دوباره آن را به حالت فشرده شده یا زیپ تبدیل کنید. یا در راه حلی دیگر می توانید MID دستگاه خود را تغییر دهید که البته انجام این کار نیاز به مهارت ویژه ای در این زمینه دارد.

12 signature fail: رام فعلی شما دارای یک امضا است که آن امضا با رامی که قصد فلش دارید برابر نیست و این ارور را میدهد معمولا این زمانی اتفاق میافتد که از یک اندروید بخواهید به نسل اندرویدی دیگری بروید. برای حل میباسیت آپدیت OTA کنید به اندروید بالاتر بروید بعد رام با اندروید بالاتر را فلش کنید یا رام در هم ورژن نسل اندروید خود فلش کنید.

22 RU_HEADER_ERROR: ابتدا دقت کنید در صورتی که برای تغییراتی فایل رام را آنزیپ کرده اید، به درستی دوباره آن را زیپ کرده باشید. در صورتی که علاوه بر فایل های زیپ شده به وسیله ی خود، با فایل های زیپ شده ی به وسیله ی افراد معتبر نیز چنین مشکلی وجود داشت، برای حل آن نیاز به اطلاعات بیشتری می باشد و نمی توان یک راهنمایی جامع در مورد تمامی بخش های آن ارائه داد.

23 parsing image fail: نام فایل های ایمیج موجود در پکیج زیپ را به نام های اصلی آن ها تغییر دهید. برای مثال، به نام های hboot.img یا radio.img یا هرچیز دیگری که نام اصلی آن ها است، تغییر نام دهید.

24 android-info fail: بررسی کنید که فایل زیپ رام فایل رام HTC OTA یا هرچیز دیگری که در آن فایل android-info.txt وجود ندارد، نباشد. این گونه فایل ها امکان فلش شدن با استفاده از دستور htc_fastboot flash zip nameof.zip را نخواهند داشت. برای حل این مشکل باید بررسی کنید که فایل MD5 موجود در پکیج نیز مشکلی نداشته باشد.

32 header error: اطمینان حاصل کنید که در نام فایل اصلی، تنها یک نقطه ( . ) وجود داشته باشد. چراکه در صورت وجود نقطه های دیگر، ویندوز ممکن است به اشتباه فرمت فایل را به فرمت دیگری تغییر دهد. همچنین، فست بوت شروع به خواندن از اولین نقطه می کند. بنابراین، در صورتی که پس از تایپ شدن اولین نقطه در اسم فایل، فرمت zip وجود نداشته باشد، فرآیند با شکت روبرو خواهد شد.

 

روي مطلب كليك كنيد....
مشخصات گوشی موتورولا Moto G5S Plus
رفع ارور HTC در هنگام فلش

 

33 Error is not yet clear: برای حل این مشکل ابتدا می توانید متدهای دیگر فلش زدن همانند استفاده از SD Card یا فلش کردن مستقیم با استفاده از بوت لودر ( که تنها امکان استفاده از این روش برای فایل های ایمیجی وجود خواهد داشت که اسم آن ها در فایل partition-info نوشته شده باشد ) اقدام نمایید. اگر هر دو روش معرفی شده در بالا نیز با شکست روبرو شد، سعی کنید که فایل را به شخصی بدهید که پیشتر تجربه ی فلش کردن موفق را داشته است و سپس بررسی کنید که آیا باز هم مشکل وجود دارد یا خیر. البته یکی دیگر از روش هایی که به تازگی معرفی شده است نیز می تواند این مشکل را برطرف کند. در این روش شما باید بارها و بارها فایل ایمیج را فلش کنید. همچنین، بهتر است که در زمان عدم استفاده از آن ( برای مثال شب ها ) آن را خاموش کرده و سپس دوباره اقدام به فلش کردن رام کنید. با انجام این کارها ممکن است سرانجام نصب رام با موفقیت انجام شود. اگر پس از پشت سر گذاشتن موفقیت آمیز این مرحله با ارورهایی چون عدم عملکرد سنسورها یا از این دست ارورها روبرو شدید، ممکن است دستگاه شما به جای داشتن یک مشکل نرم افزاری، مشکلی سخت افزاری داشته باشد. بنابراین، در صورتی که مشکل سخت افزاری وجود داشت باید آن را به مراکز معتبر برای تعمیر ارسال کنید.

42 Wrong Customer ID: برای حل این ارور کد زیر را اجرا کنید:

htc_fastboot getvar all

سپس به فایل android-info.txt مراجعه کنید و در صورت ناهماهنگی MID و CID موجود در این فایل ها، آن ها را با مشخصات دستگاه خود ویرایش کنید.

90 pre-update FAIL: اجازه دهید که دستگاه به حالت دانلود مد برود. اگر چنین اتفاقی نیفتاد، دوباره دستگاه را با استفاده از adb reboot به حالت قبل برگردانید. اگر پس از انجام این موارد، فرآیند فلش کردن به صورت خودکار ادامه پیدا نکرد، باید باری دیگر دستور آخر واردشده را اجرا نمایید. برای این کار فلش بالا را بروی کیبورد پیدا کرده و بروی آن ضربه بزنید تا دستور قبلی وارد شده در کنسول به شما نمایش داده شود.

99 UNKNOWN: برای حل این مشکل ابتدا سعی کنید که فایل زیپ دیگری را فلش کنید. سپس چک کنید که S-OFF در وضعیت درستی باشد. اگر در حالت S-ON هستید، تقریباً می توان مطمئن شد که مشکل از فایل زیپ و عدم تایید آن ( عدم داشتن امضا ) می باشد.

130 wrong model ID: به راه حل ارورهای 41 و 42 مراجعه کنید.

155 relock bootloader: برای حل این ارور ابتدا باید حالت S-OFF را تنظیم کنید. این ارور می تواند به معنای نیاز به یک SuperCID باشد. در برخی از موارد این ارور زمانی نمایش داده شد که RUU به دلیل قفل منطقه ای از اجرا باز ماند. این ارور در برخی از موارد هم زمانی رخ داد که RUU از درون سیستم عامل اندروید اجرا شد. در مواجهه با ارور 155 که پس از ریبوت شدن با مشکل پردازشی روبرو می شود و دستگاه در صفحه ای سیاه با لوگوی HTC باقی می ماند، باید تنها RUU را ریستارت کرد و اجازه داد که دستگاه در همین حالت بماند. یا در روشی دیگر می توان دستگاه را ریبوت کرد و پس از آن در حالت بوت لودر آن را ریبوت کرد. سپس دستور htc_fastboot oem rebootRUU را اجرا کرد تا RUU دوباره شروع به کار کند. راه حل بعدی برای حل ارور 155 اجرای دستور htc_fastboot oem lock می باشد. توجه داشته باشید که این روش تنها بروی دستگاه هایی با S-ON قابل استفاده می باشد که کاربران قصد فلش زدن فایل رام OTA بروی آن را دارند.

170 USB: معمولاً به تازگی این ارور در زمان اجرای RUU رخ می دهد. برای حل این مشکل می توانید ARUWizard را بروی دستگاه در حالت فست بوت اجرا نمایید. همچنین، می توانید  htc sync را باری دیگر نصب کنید. علاوه بر این موارد، از استفاده از پورت های USB 3 ( پورت هایی که رنگ آن ها آبی می باشد ) خودداری نمایید. چراکه این پورت ها داریورهای کاملاً جدیدی دارند و با درایورهای پیشین سازگار نیستند.

USB 171: این ارور همیشه در زمان فعالیت RUU رخ می دهد. این خطا می تواند شامل مشکلاتی در درایور و ویندوز 10 باشد. برای حل این مشکل ابتدا htc sync را دانلود و نصب نمایید. در صورتی که بازهم با مشکل روبرو شدید، مشکل می تواند ناشی از ویندوز 10 باشد. برای حل این مشکل می توانید از این آموزش استفاده نمایید.

ارورهایی که با رخ دادن آن ها نباید دستگاه را ریبوت کرد:

152 Image Error: صفحه نمایش دستگاه شروع به نمایش مثلث های کوچکی در کنار یک نوار سبز رنگ می کند. این ارور معمولاً بسیار کمیاب می باشد. در موردی که این ارور رخ داده بود، فلش با استفاده از FUU آغاز شده بود. این ارور را می توان با ریبوت نکردن دستگاه و فلش کردن دوباره ی فایل ایمیج با استفاده از فست بوت دستی برطرف کرد.

 

روي مطلب كليك كنيد....
آموزش کامل آپدیت و فلش رام رسمی گوشی HTC

ارور اچ تی سی و راه حل پیغام خطا هنگام فلش رام در HTC

ارور اچ تی سی و راه حل پیغام خطا هنگام فلش رام در HTC

ارور اچ تی سی و راه حل پیغام خطا هنگام فلش رام در HTC

ارور اچ تی سی و راه حل پیغام خطا هنگام فلش رام در HTC

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
( رای)

بازدیدها: 25


خواهشمند است قبل از سفارش، به مشخصات و دستورالعمل طراحی در انتهای همین صفحه دقت فرمایید. جهت راهنمای کاربران گرامی، “راهنمای سفارش آنلاین” در منوی راهنما در بالای همین صفحه قرار داده شده است.

فروش ویژه مینی خردکن شارژی 3 تیغه


مینی خردکن شارژی 3 تیغه  برای خرد و میکس کردن سبزیجات، گوشت، سیر و ...  دارای 3 تیغه استیل ضدزنگ.  ظرفیت مخزن 250 ML ...
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 299000 تومان

ثبت دیدگاه

    • مدل فایل رام و سه حرف بعد از مدل در بیلدنامبر باید مطابق دستگاه شما باشد. اطلاعات مدل و بیلدنامبر را با شماره گیری کد #1234#* یا از تنظیمات > درباره ببنیید (اطلاعات بیشتر برای انتخاب رام سامسونگ)
    • رام های 4 فایل فقط برای موارد خاص تعمیراتی کاربرد دارد. (کاربران عادی از آنها برای آپدیت اندروید استفاده نکنند.)
    • در رام های چند فایله که دو فایل CSC وجود دارد، HOME_CSC اطلاعات دستگاه را پاک نمیکند ولی CSC اطلاعات شما را کامل حذف میکند. (ترجیحا CSC را انتخاب کنید.)
    • رام رسمی سامسونگ G390F را فقط با برنامه Odin و آموزش دکمه زیر فلش کنید.
    • ثبت دیدگاه کاربران
    • یدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برو بالا
WeCreativez WhatsApp Support
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته ایران فایل مرجع فایل رام های رسمی
?سلام به فروشگاه ایران فایل خوش آمدی کاربر گرامی
رفتن به نوار ابزار