فروش ویژه مینی دوربین فیلم برداری A9


مینی دوربین فیلم برداری A9، نرم افزار رایگان و کارآمد در آیفون / اندروید / آی پد / لپ تاپ. شارژ به وسیله پاوربانک و یا اتصال مستقیم به برق. دقت صفحه نمایش  1080 × 1920 پیکسل - Full HD  ...
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 449000 تومان

فروش ویژه دستمال حوله ای میکروفایبر 20 عددی


دستمال حوله ای میکروفایبر 20 عددی، قابل استفاده برای صفحه موبایل، مانیتور، تلویزیون و خودروی شما، مناسب شستشو و آبگیری ظروف و سطوح داخل آشپزخانه. بدون پرزدهی و شستشوی و ایجاد خش و لکه. هر بسته شامل 20 عدد دستمال حوله ای ...
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 269000 تومان

اینگیجمنت پیج اینستاگرام خود را محاسبه کنید

پیج اینستاگرام
تا به حال به نحوه ارزیابی پیج‌های اینستاگرام فکر کرده‌اید؟ این‌که چه شاخص‌هایی برای تحلیل و آنالیز یک پیج در اینستاگرام وجود دارد؟ چگونه است که یک پُست برای افراد بیشتری به نمایش درمی‌آید؟ یا یک پیج، موفقیت بیشتری در افزایش فالوور اینستاگرام تجربه می‌کند؟
این‌که یک محتوا در اینستاگرام تا چه حد تاثیرگذار بوده یا چند درصد از فالوورهای یک پیج، فعال هستند، از طریق نرخ تعامل در اینستاگرام یا Instagram Engagement Rate قابل اندازه‌گیری است.
اگر تمایل دارید بدانید نرخ تعامل یا اینگیجمنت اینستاگرام چیست و چگونه محاسبه می‌شود با ما همراه باشید.

اینگیجمنت ریت چیست؟

میزان مشارکت و تعامل کاربران اینستاگرام با انواع محتوایی که شما در این شبکه اجتماعی تولید می‌کنید، اینگیجمنت نامیده می‌شود. به عبارت دیگر؛ نرخ تعامل در شبکه‌های اجتماعی، نسبت میزان تعامل‌کنندگان با یک پست به کل افرادی است که پست خاصی را در اینستاگرام مشاهده کرده‌اند.
در فاکتورهای تحلیل آمار و آنالیز یک پُست در اینستاگرام، نرخ تعامل از اهمیت بسزایی برخوردار است. به طوری که هرچه نرخ تعامل پُست‌های‌تان در اینستاگرام را بالاتر ببرید؛ میزان نمایش پُست‌های شما افزایش یافته، امکان جذب فالوور اینستاگرام بیشتر شده و پیج شما رشد سریع‌تری را تجربه خواهد کرد.
براین اساس و به دلیل اهمیت این موضوع، در الگوریتم‌های جدید اینستاگرام، عواملی که روی اینگیجمنت اینستاگرام تاثیر دارند نیز از اهمیت بسزایی برخوردارند.
تنها لایک، کامنت و تعداد بازدید نرخ تعامل در اینستاگرام را افزایش نمی‌دهد بلکه ارسال شدن در دایرکت، منشن کردن و سیو کردن و به ویژه دنبال کردن هشتگ‌ها، مشارکت در IGTVو تعامل در استوری‌ها نیز مهم به نظر می‌آید. در واقع هر واکنشی که در اینستاگرام به عنوان تعامل تعریف شده باشد، بر روی اینگیجمنت ریت اینستاگرام تاثیر می‌گذارد.

دلیل اهمیت نرخ تعامل یا اینگیجمنت ریت چیست؟

روي مطلب كليك كنيد....
افزایش فالوور اینستاگرام رایگان با ترفند های اصولی
اینگیجمنت به عنوان یکی از مهم‌ترین معیارها در اینستاگرام مارکتینگ، به شما کمک می‌کند تا دریابید محتوای‌تان تا چه اندازه برای فالوورها جذاب است. جذب مخاطب یا افزایش فالوور اینستاگرام، همان چیزی است که شما را به اهداف بازاریابی‌تان نزدیک می‌کند.
به عبارت دیگر، کم بودن نرخ اینگیجمنت شما در اینستاگرام، نمایان‌گر عدم موفقیت‌تان در برنامه‌های ارتباطی، اطلاع‌رسانی و تبلیغاتی شماست چرا که نرخ اینگیجمنت، میزان وفاداری فالوورهای شما نسبت به حساب کاربری‌تان را نشان می‌دهد.
البته دقت کنید که اینگیجمنت اینستاگرام، به تعداد فالوور بستگی ندارد.
بسیاری از صفحات بیزنسی در اینستاگرام و اینفلوئنسرها برای بالابردن نرخ تعامل یا اینگیجمنت پیج خود در اینستاگرام، تمام تلاش خود را به کار می‌بندند؛ اما باید توجه کرد که دلیل این همه تلاش، نمایان‌گر تولید بسیار خوب محتوای است چرا که مخاطبان آن را پسندیده‌اند و نیز نشان می‌دهد که فالوورهای شما در اینستاگرام، غیرواقعی یا فیک نیستند.
بنابراین زمانی که فالوورها واقعی باشند؛ کمپین‌های تبلیغاتی تاثیر بیشتری بر روی مخاطبان گذاشته و می‌تواند افزایش فالوور اینستاگرام را برای پیج شما به همراه داشته باشد و شما را به یک برند تبدیل کند.
البته که در زمان تبلیغات نیز، چنین صفحاتی در اینستاگرام با اینگیجمنت ریت بالا، مبلغ بیشتری را جذب می‌کنند.

اینگیجمنت پیج اینستاگرام خود را محاسبه کنید

چه عواملی روی اینگیجمنت اینستاگرام تاثیر می‌گذارند؟

عواملی که روی اینگیجمنت اینستاگرام تاثیر دارند عبارت‌اند از:
Website click, Reach, Impression, Profile visit, Comment, follower, Like, View, Saved photos, Share

Asset

در صورتی که پیج اینستاگرام شما بیزنسی باشد، امکان دسترسی به این آمار را دارید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص

نحوه محاسبه اینگیجمنت ریت

روي مطلب كليك كنيد....
گرفتن فالوور رایگان در اینستاگرام
اما برای محاسبه درصد اینگیجمنت یک پیج در اینستاگرام چگونه باید عمل کرد؟
در محاسبه نرخ تعامل در اینستاگرام، معیار اندازه‌گیری تعامل مخاطبان با محتوا یا محتواهای ایجاد شده بررسی می‌شود.
بسیاری با تقسیم مجموع لایک و کامنت بر تعداد فالوور و محاسبه آن به درصد، نرخ تعامل را مشخص می‌کنند:

F20 1597084684

برخی دیگر، از اهمیت ایمپرشن (imperssion) نسبت به تعداد فالوور اینستاگرام سخن می‌گویند و فرمول این محاسبه را به شکل زیر تغییر داده‌اند:

F10 1597084683

برخی دیجیتال مارکترها نیز از اهمیت تعداد save و share می‌گویند و آن‌ها را مهم‌تر از تعداد لایک و کامنت می‌دانند و از فرمول‌های زیر برای این محاسبه استفاده می‌کنند و به همین دلیل است که فرمول‌های متفاوتی برای محاسبه نرخ اینگینجمنت اینستاگرام وجود دارد.

F30 1597084684

F40 1597084685

اما برای محاسبه درصد اینگیجمنت یک پیج در اینستاگرام، راه دیگری نیز وجود دارد. بسیاری از وب‌سایت‌ها با توجه به آدرس پیج اینستاگرامی، بر اساس میانگین تعداد لایک‌ و کامنت‌ها، درصد اینگیجمنت پیج  اینستاگرام را محاسبه می‌کنند که در ادامه، به برخی از آنها که به صورت Free در این خصوص خدمات ارائه می‌دهند؛ اشاره می‌کنیم.

از طریق سایت‌های زیر می‌توانید نرخ تعامل اینستاگرام خود را مشاهده کنید:

phlanx

socialblade

Social0 1597084706

ninjalitics

Ninja0 1597084708

influencerfee

Influenc0 1597084708

اینگیجمنت پیج اینستاگرام خود را محاسبه کنید

triberr

Triber0 1597084707

tanke

Tanke0 1597084708

نکاتی در خصوص نرخ تعامل در اینستاگرام

** نرخ تعامل در رسانه اجتماعی اینستاگرام بین ۰ تا ۱۰ درصد است. نرخ تعامل %۱ نرخ تعامل قابل‌قبول و نرخ تعامل بالای %۱ بهترین نرخ تعامل به شمار می‌رود. بر اساس استاندارد جهانی میزان نرخ تعامل بین ۱ تا ۳ درصد نرخ تعامل خوب در اینستاگرام است.
** تشخیص فیک و یا واقعی بودن فالوورهای یک پیج و تحلیل میزان رشد و تعامل پیج اینستاگرام از مزایای محاسبه نرخ تعامل اینستاگرام است
** بالا بودن نرخ تعامل اینستاگرام، نمایانگر موفقیت یک پیج در تولید محتوای با کیفیت و تاثیرگذارتر بودن آن پیج است

اینگیجمنت پیج اینستاگرام خود را محاسبه کنید

نرخ تعامل اینستاگرام چه کاربردی دارد؟
اطلاعاتی که نرخ تعامل در اینستاگرام ارائه می‌دهد، در افزایش میزان رشد و تعامل پیج اینستاگرام در طول زمان به شما یاری می‌رساند و کمک می‌کند که مناسب‌ترین پیج‌ها را برای انجام امور تبلیغات خود برگزینید.
به عبارت دیگر، نرخ تعامل یا اینگیجمنت ریت از شاخص‌های بسیار مهم در اینستاگرام است که هر چه درصد آن بیشتر باشد، عملکرد موفق‌تر شما را در این شبکه اجتماعی نمایان می‌سازد.
به طور خلاصه، در الگوریتم جدید اینستاگرام پست‌ها برای ۱۰ درصد از مخاطبان نمایش داده می‌شود اما اگر یک محتوای جذاب و باکیفیت، مخاطبان را درگیر کند، اینستاگرام این موضوع را تشخیص داده و آن پست‌ را بیشتر در معرض دید این دسته از مخاطبان قرار می‌دهد.
این موضوع شانس قرار گرفتن پست‌ در Explore اینستاگرام را افزایش می‌دهد و در نهایت، این امر منجر به افزایش فالوور اینستاگرام می‌شود.
در پایان، به خاطر داشته باشید که برای افزایش فالوور اینستاگرام، حتما به بالابردن میزان اینگیجمنت پیج خود توجه کنید.
درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
( رای)

بازدیدها: 186

روي مطلب كليك كنيد....
ربات دایرکت اینستاگرام
  • بخش آموزش ها
  • آواتار Iran-Filee.ir

    خواهشمند است قبل از سفارش، به مشخصات و دستورالعمل طراحی در انتهای همین صفحه دقت فرمایید. جهت راهنمای کاربران گرامی، “راهنمای سفارش آنلاین” در منوی راهنما در بالای همین صفحه قرار داده شده است.

    فروش ویژه مینی خردکن شارژی 3 تیغه


    مینی خردکن شارژی 3 تیغه  برای خرد و میکس کردن سبزیجات، گوشت، سیر و ...  دارای 3 تیغه استیل ضدزنگ.  ظرفیت مخزن 250 ML ...
    »  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت: 299000 تومان

    ثبت دیدگاه

      • مدل فایل رام و سه حرف بعد از مدل در بیلدنامبر باید مطابق دستگاه شما باشد. اطلاعات مدل و بیلدنامبر را با شماره گیری کد #1234#* یا از تنظیمات > درباره ببنیید (اطلاعات بیشتر برای انتخاب رام سامسونگ)
      • رام های 4 فایل فقط برای موارد خاص تعمیراتی کاربرد دارد. (کاربران عادی از آنها برای آپدیت اندروید استفاده نکنند.)
      • در رام های چند فایله که دو فایل CSC وجود دارد، HOME_CSC اطلاعات دستگاه را پاک نمیکند ولی CSC اطلاعات شما را کامل حذف میکند. (ترجیحا CSC را انتخاب کنید.)
      • رام رسمی سامسونگ G390F را فقط با برنامه Odin و آموزش دکمه زیر فلش کنید.
      • ثبت دیدگاه کاربران
      • یدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برو بالا
    WeCreativez WhatsApp Support
    پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته ایران فایل مرجع فایل رام های رسمی
    ?سلام به فروشگاه ایران فایل خوش آمدی کاربر گرامی
    رفتن به نوار ابزار