فروش ویژه مینی دوربین فیلم برداری A9


مینی دوربین فیلم برداری A9، نرم افزار رایگان و کارآمد در آیفون / اندروید / آی پد / لپ تاپ. شارژ به وسیله پاوربانک و یا اتصال مستقیم به برق. دقت صفحه نمایش  1080 × 1920 پیکسل - Full HD  ...
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 449000 تومان

فروش ویژه دستمال حوله ای میکروفایبر 20 عددی


دستمال حوله ای میکروفایبر 20 عددی، قابل استفاده برای صفحه موبایل، مانیتور، تلویزیون و خودروی شما، مناسب شستشو و آبگیری ظروف و سطوح داخل آشپزخانه. بدون پرزدهی و شستشوی و ایجاد خش و لکه. هر بسته شامل 20 عدد دستمال حوله ای ...
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 269000 تومان

تایید دو مرحله ای چیست؟ چرا باید از آن استفاده کنیم

 

تایید دو مرحله ای چیست 1
امروزه گوشی های هوشمند به یک مخزن اطلاعات شخصی برای هر کس تبدیل شده اند. وقتی به برنامه های مختلف لاگین می کنید و مشخصات خود را آنجا وارد می کنید در واقع یک راه تازه برای سوء استفاده های احتمالی بعدی برای افراد سودجو باز کرده اید. از میان روش های مختلفی که برای محکم تر کردن ورود به حساب های کاربری در برنامه ها و سایت های مختلف وجود دارد روش تایید دو مرحله ای عمومیت بیشتری پیدا کرده است. در این مقاله ایران فایل به معرفی این روش پرداخته و چرایی استفاده از آن را بیشتر شرح می دهیم.

تایید دو مرحله ای هنگام ورود به برنامه چیست؟

گفتیم که حجم زیادی از اطلاعات شخصی روی اسمارت فون ها ذخیره می شوند، کافیست شخصی که نباید، به این اطلاعات دست پیدا کند، عواقب ناشی از آن شاید جبران پذیر نباشد. تایید دو مرحله ای یک لایه به امنیت ورود به حساب کاربری اضافه می کند این می تواند با ارسال پیام تایید به موبایل شما، یا ایمیل تایید به صندوق پست الکترونیکی تان یا روش هایی مانند این باشد.

شکل های مختلف تایید دو مرحله ای

هر شرکتی از یک الگو برای تایید دو مرحله ای استفاده می کند. مثلا گوگل در زمانی که جیمیل برای خود می سازید از شما می خواهد که ایمیل پشتیبان و شماره تلفن خود را وارد کنید. بعدا هنگام ورود به جیمیل اگر تایید دو مرحله ای را فعال کرده باشید، بعد از وارد کردن رمز، تایید مرحله دوم را باید انجام دهید به این شکل که یک کد تصادفی به شماره تلفن یا ایمیل پشتیبان شما ارسال می شود و شما باید آن کد را وارد کنید تا بتوانید وارد جیمیل شوید این شیوه به شکل تماس تلفنی گویا نیز توسط گوگل انجام می شود.
شکل دیگری از این تایید سوالات امنیتی می باشد مثلا شرکت اپل هنگام ساخت اپل آیدی از کاربر می خواهد تا 3 سوال امنیتی با پاسخی منحصر به فرد که فقط خودش جواب آن را می داند و برای بقیه قابل حدس زدن نیست تعیین کند تا در مواقعی که هویت کاربر نیاز به تایید داشت جواب سوالات امنیتی باید داده شود تا بتوانید وارد اکانت خود شوید. این هم شکل دیگری از تایید دو مرحله است که البته باید دقت کنید جواب سوالات امنیتی خود را فراموش نکنید!
تایید دو مرحله ای چیست
شکل انجام یک تایید دو مرحله ای

تایید دو مرحله ای در برنامه های ایرانی

تایید دو مرحله ای چیست؟ چرا باید از آن استفاده کنیم

 

بعضی از برنامه های وطنی هم به تازگی این سیستم را راه اندازی کرده اند که رایج ترین آن همان ارسال کد تایید به موبایل می باشد. البته به علت تکراری ضعف سرور در پاسخگویی به تعداد درخواست بالا در خدمات دهندگان داخلی این کار بعضا با تاخیر صورت می گیرد. با این وجود برخی نیز پا را فراتر گذاشته اند و حالت های جذاب تری برای این کار در نظر گرفته اند مثلا همراه بانک پاسارگاد تایید با اثر انگشت را برای ورود به برنامه تعریف کرده است که طبیعتا غیر از خودتان کسی نمی تواند با اثر انگشت شما وارد برنامه شود.

تایید دو مرحله ای چطور فعال می شود؟

بسته به سایت یا برنامه ای که از آن استفاده می کنید پاسخ متفاوت است اما عموما در تنظیمات برنامه و بخش تنظیمات امنیتی گزینه ای برای فعال سازی تایید مرحله دوم قرار می گیرد. مثلا در پیامرسان تلگرام اگر نمی خواهید هک شوید، به مسیر Settings->Privacy and Security بروید در زیر بخش Security گزینه Tow Step Verification را انتخاب کرده و از آنجا یک ایمیل پشتیبان و یک رمز عبور ثانویه برای ورود به برنامه تعیین نمایید.

چرا از تایید مرحله دوم استفاده کنیم؟

وقتی با اسمارت فون کار می کنید پس حتما با رمز های عبور سر و کار دارید، مانند رمز اکانت گوگل تا شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام و… مشکل اینجاست که رمز عبوری که برای جاهای مختلف استفاده می کنیم همیشه به اندازه کافی ایمن نیستند(رمز های ساده 1234 را به خاطر بیاورید!) یا برای راحت کردن کار خودمان در حفظ کردن رمز، همه جا از یک رمز تکراری استفاده می کنیم! کافیست یکی از سایت هایی که رمز تکراری را در آن می زنیم، امن نباشد و رمز ما لو برود. به عبارت دیگر هک کردن این مدل رمزها برای یک هکر راحت از آب خوردن است!
وقتی تایید مرحله دوم برای گوشی فعال باشد حتی اگر رمز عبور شما هم لو رفته و هک شود باز هم شخص مهاجم نمی تواند وارد حساب شود چون باید تایید مرحله دوم را انجام دهد. خوشبختانه در برخی برنامه ها مثل واتساپ تایید دو مرحله ای به طور پیش فرض به شما پیشنهاد می شود تا نگران اتفاقات بعدی نباشید.

تایید دو مرحله ای چیست 4

تایید دو مرحله ای برای مقابله با مجرمان سایبری

امنیت ورود به حساب کاربری دلیل پدید آمدن این سبک تایید

یکی از روش هایی که امروزه هکرها از آن استفاده می کنند پیشینگ نام دارد در این روش گوشی فرد قربانی مورد حمله قرار گرفته و اطلاعاتش سرقت می شود بی آنکه صاحب دستگاه حتی متوجه این اتفاق شود.
استفاده از تایید دو مرحله ای برای مقابله با این روش هم می تواند کارساز باشد چرا که بدون تایید مرحله دوم توسط روشی که خودتان تعیین کرده اید پسورد شما به هیچ دردی نمی خورد! به طور کلی فعال کردن تایید مرحله دوم امنیت بالاتری از استفاده از رمز عبور به تنهایی دارد و همین دلیل کافیست که بخواهید از این روش روی حساب های کاربری مهم خود استفاده کنید.
شما به امنیت پسوردهای خود چقدر اهمیت می دهید؟ آیا از تایید دو مرحله ای استفاده می کنید یا ترجیح می دهید با همان رمز عادی وارد اکانت های خود شوید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.
درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)

بازدیدها: 955

  • بخش آموزش ها
  • آواتار Iran-Filee.ir

    خواهشمند است قبل از سفارش، به مشخصات و دستورالعمل طراحی در انتهای همین صفحه دقت فرمایید. جهت راهنمای کاربران گرامی، “راهنمای سفارش آنلاین” در منوی راهنما در بالای همین صفحه قرار داده شده است.

    فروش ویژه مینی خردکن شارژی 3 تیغه


    مینی خردکن شارژی 3 تیغه  برای خرد و میکس کردن سبزیجات، گوشت، سیر و ...  دارای 3 تیغه استیل ضدزنگ.  ظرفیت مخزن 250 ML ...
    »  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت: 299000 تومان

    ثبت دیدگاه

      • مدل فایل رام و سه حرف بعد از مدل در بیلدنامبر باید مطابق دستگاه شما باشد. اطلاعات مدل و بیلدنامبر را با شماره گیری کد #1234#* یا از تنظیمات > درباره ببنیید (اطلاعات بیشتر برای انتخاب رام سامسونگ)
      • رام های 4 فایل فقط برای موارد خاص تعمیراتی کاربرد دارد. (کاربران عادی از آنها برای آپدیت اندروید استفاده نکنند.)
      • در رام های چند فایله که دو فایل CSC وجود دارد، HOME_CSC اطلاعات دستگاه را پاک نمیکند ولی CSC اطلاعات شما را کامل حذف میکند. (ترجیحا CSC را انتخاب کنید.)
      • رام رسمی سامسونگ G390F را فقط با برنامه Odin و آموزش دکمه زیر فلش کنید.
      • ثبت دیدگاه کاربران
      • یدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برو بالا
    WeCreativez WhatsApp Support
    پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته ایران فایل مرجع فایل رام های رسمی
    ?سلام به فروشگاه ایران فایل خوش آمدی کاربر گرامی