دانلود بازی شیطان قاتل راکاسی Devil Slayer Raksasi برای کامپیوتر

دانلود بازی شیطان قاتل راکاسی Devil Slayer Raksasi برای کامپیوتر

 

 

 

 

توضیحات بازی:

 بازی Devil Slayer Raksasi یک تجربه اکشن بالا به پایین است که با سیاه چال‌های مختلفی که به‌صورت تصادفی تولید می‌شوند، ادامه پیدا می‌کند. در این بازی المان‌های راگ لایت و مبارزه‌ای متعددی وجود دارد که در جهان دیگری روایت می‌شوند. بازی سیستم عدالت محوری داشته و در عین حال، در بردارنده چالش بزرگی برای بازیکنان خواهد بود. شما می‌توانید از ضربات دشمنان خود جاخالی داده و با یک زمان بندی دقیق، ضربات خود را بر پیکره آن‌ها وارد سازید. به طرز قابل توجهی، دشمنان بازی تنوع بسیار خوبی داشته و می‌توانید با تسلط روی شخصیت خود، از این دنیای نفرین شده نجات پیدا کنید. شما باید مبارزات خود را همراه با شش قهرمان ادامه داده و وارث بازماندگان باشید. Devil Slayer Raksasi در سبک اکشن و ماجرایی می باشد که توسط استودیو GlassesCatGames طراحی شده است و کمپانی های GlassesCatGames, indienova آن را برای کامپیوتر منتشر کرده است، این بازی دارای گیم پلی و داستان فوق العاده جذابی می باشد. پیشنهاد میکنیم این بازی زیبا را از دست ندهید…

 

» راهنمای نصب بازی‌ها:

 ابتدا آنتی ویروس خود را غیرفعال نمایید. سپس به اکسترکت نمودن پارت ها بپردازید. پس از نصب بازی، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. دقت داشته باشید که فایل اجرایی بازی را توسط فایروال خود حتما بلاک نموده تا از دسترسی بازی به اینترنت جلوگیری شود. و یا می توانید قبل از اجرای بازی اینترنت خود را قطع نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم ایران فایل امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.
» توجه: همچنین راهنمای کاملی جهت نصب انواع بازی‌ها و نسخه های کم‌حجم شده [BLACKBOX , KAOS و …] و همچنین راهنمای کامل انواع ارور ها و نرم افزار های لازم برای نصب و اجرای بازی ها تهیه شده است. توجه به این نکته ضروری است که برای اجرای فایل Setup نصب بازی، شما باید پیش نیاز Net Framework 4.5 به بالا را داشته باشید.

دانلود بازی شیطان قاتل راکاسی Devil Slayer Raksasi برای کامپیوتر

 

روي مطلب كليك كنيد....
معرفی و دانلود بازی وانتی برای اندروید : لذت بارکشی در اندروید

» حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7

Processor: Intel Core 2 Duo E5200

Memory: 4 GB RAM

Graphics: GeForce 9800GTX+ (1GB)

DirectX: Version 10

Storage: 1 GB available space

Additional Notes: 1080p, 16:9 recommended

 

» سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10

Processor: Intel Core i5

Memory: 8 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 560

DirectX: Version 11

Storage: 1 GB available space

Additional Notes: 1080p, 16:9 recommended

حجم فایل ها: ۴۴۸ مگابایت

دانلود بازی شیطان قاتل راکاسی کامپیوتر

دانلود نرم افزار گوشی

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
۰ (۰ رای)

بازدیدها: ۵۷

iran-filee.ir
۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
483 بازدید

 برچسب ها: