فروش ویژه مینی دوربین فیلم برداری A9


مینی دوربین فیلم برداری A9، نرم افزار رایگان و کارآمد در آیفون / اندروید / آی پد / لپ تاپ. شارژ به وسیله پاوربانک و یا اتصال مستقیم به برق. دقت صفحه نمایش  1080 × 1920 پیکسل - Full HD  ...
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 449000 تومان

فروش ویژه دستمال حوله ای میکروفایبر 20 عددی


دستمال حوله ای میکروفایبر 20 عددی، قابل استفاده برای صفحه موبایل، مانیتور، تلویزیون و خودروی شما، مناسب شستشو و آبگیری ظروف و سطوح داخل آشپزخانه. بدون پرزدهی و شستشوی و ایجاد خش و لکه. هر بسته شامل 20 عدد دستمال حوله ای ...
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 269000 تومان

روش از بین بردن حباب زیر گلس گوشی

روش از بین بردن حباب زیر گلس گوشی

شیشه های محافظ نمایشگر برای حفظ امنیت صفحه نمایش های ابزار های الکترونیکی کاربرد دارند، اما اگر به درستی روی صفحه نصب نشوند یا سطح نمایشگر شرایط مناسب را نداشته باشد، ممکن است زیر آن ها حباب ایجاد شود و ظاهر دستگاه را خراب کند. وقتی یک محافظ نمایشگر را روی صفحه قرار می دهید، به سادگی نمی توانید حباب های زیر آن را از بین ببرید، مگر آنکه محافظ را به کلی از روی صفحه برداشته و دوباره آن را نصب کنید. اما اگر دور تا دور صفحه حباب وجود داشت، روغن آشپزی می تواند به راحتی آن را از بین ببرد.

روش اول: نصب دوباره محافظ صفحه

V4 460Px Get Air Bubbles Out Of A Glass Screen Protector Step 1
برداشتن محافظ صفحه

برای جدا کردن محافظ صفحه، با یک چاقو یا تیغ موکت بری، یک گوشه آن را بلند کنید. برای اینکار با دقت و آرامش نوک چاقو رو در گوشه محافظ صفحه دهید. چاقو را به صورت افقی نگه دارید تا شیشه را خراش ندهد. به محض اینکه گوشه را بلند کردید، محافظ نمایشگر به آرامی از دستگاه جدا می شود. وقتی چسب محافظ صفحه شل شد، آن را از روی دستگاه جدا کنید.

  • برای جدا کردن محافظ صفحه بسیار آرام و با دقت عمل کنید، چرا که اگر سعی در خم کردن آن کنید، به راحتی می شکند یا ترک بر میدارد.

  • بسیاری از محافظان صفحه قابلیت نصب دوباره را دارند.

V4 460Px Get Air Bubbles Out Of A Glass Screen Protector Step 2
پاک کردن گرد و غبار

با یک پارچه بدون پرز، نمایشگر خود را خشک و تمیز کنید. گرد و خاک و پرز روی نمایشگر دستگاه، علت اصلی ایجاد حباب هستند. برای حذف کردن هر نوع گرد و خاک و پرز، تنها کافی است پارچه را به الکل آغشته کنید و روی سطح نمایشگر دستگاه خود بکشید. بعد از استفاده از پارچه خیس، از یک پارچه بدون پرز خشک استفاده کرده و کل نمایشگر را خشک کنید.

  • همچنین می توانید از کیت تمیز کننده نمایشگر استفاده کنید. اینگونه کیت ها را می توان در فروشگاه های لوازم الکترونیکی خریداری کرد.

نکته: در یک اتاق تمیز و بدون گرد و غبار اینکار را انجام دهید. اگر از کولر یا پنکه استفاده می کنید، قبل از شروع کار آن را خاموش کنید.

V4 460Px Get Air Bubbles Out Of A Glass Screen Protector Step 3
استفاده از نوار چسب

با چسب نواری، هر گونه پرز اضافی را حذف کنید. برای اینکار یک تکه چسب نوار را روی نمایشگر قرار داده و به آرامی آن را فشار دهید تا به نمایشگر بچسبد. حالا به آرامی آن را از نمایشگر جدا کنید تا هر گونه پرز و گرد و غبار از روی نمایشگر برداشته شود. برای تمام بخش های نمایشگر این کار را انجام دهید، با دقت این کار را انجام دهید تا ناحیه ای از قلم نیافتد.

  • اگر می خواهید همه نمایشگر را به صورت یک جا تمیز کنید، آن را نوار چسب های پنج سانتی یا بزرگتر پوشانده و به صورت یکجا آن را جدا کنید.

V4 460Px Get Air Bubbles Out Of A Glass Screen Protector Step 4
نصب دوباره محافظ نمایشگر

محافظ نمایشگر را دوباره نصب کنید. ابتدا کناره های محافظ نمایشگر را با لبه های دستگاه تنظیم کنید تا کج نصب نشود. وقتی از محل آن راضی بودید، یک طرف آن را روی نمایشگر قرار دهید و به آرامی آن را فشار دهید تا روی نمایشگر بنشیند. چسب پشت محافظ نمایشگر، به سرعت به سطح نمایشگر می چسبد.

  • برای کاهش حباب های احتمالی، بهتر است محافظ نمایشگر را در اتاقی مرطوب، مثل حمام، روی دستگاه نصب کنید.

V4 460Px Get Air Bubbles Out Of A Glass Screen Protector Step 5
حذف حباب ها با کارت اعتباری

با انگشت یا کارت اعتباری، محافظ صفحه را روی نمایشگر بچسبانید. وقتی محافظ نمایشگر شروع به چسبیدن به صفحه نمایشگر کرد، با انگشت یا لبه کارت اعتباری خود بخش مرکزی نمایشگر را فشار دهید. از مرکز نمایشگر به بخش های کناری بکشید تا هر گونه حباب از زیر شیشه محافظ حذف شود. در تمام سطح نمایشگر این کار را تکرار کنید، تا دیگر حبابی در مرکز محافظ صفحه نماند.

  • اگر باز هم با حباب مواجه شوید، دوباره مراحل بالا را تکرار کنید یا محافظ نمایشگر دیگری خریداری کنید.

روش دوم: حذف کردن حباب از کناره ها با استفاده از روغن

یک گوش پاک کن را به روغن آغشته کنید. برای رسیدن به بهترین نتیجه، از روغن سبزیجات یا زیتون استفاده کنید. یک قاشق غذاخوری از روغن را در یک ظرف کوچک بریزید تا بتوانید گوش پاک کن را به راحتی به روغن آغشته کنید. گوش پاک کن را به لایه نازکی از روغن آغشته کنید، اما نه به حدی که از آن بریزد.

روش از بین بردن حباب زیر گلس گوشی
کشیدن گوش پاک کن آغشته به روغن

گوش پاک کن را کنار گوشه هایی که حباب دارند، بکشید. ابتدا روغن های اضافی را از گوش پاک کن بزدایید و بعد آن را کناره های محافظ صفحه بکشید. لایه نازکی از روغن را در کناره های محافظ نمایشگر بکشید تا بتواند به زیر شیشه محافظ برود. روغن به درون حباب هوا رفته و آن را از بین می برد.

نکته: اگر بعد از به کارگیری روغن هم حباب از بین نرفت، با ناخن یا چاقو اندکی از محافظ نمایشگر را بردارید تا روغن به زیر حباب نفوذ کند.

روش از بین بردن حباب زیر گلس گوشی
پاک کردن روغن اضافی

محافظ نمایشگر را دوباره از مرکز به بیرون فشار دهید تا روغن اضافی خارج شود. وقتی محافظ نمایشگر شما هیچ حبابی در کناره ها نداشت. آن را محکم به نمایشگر فشار دهید تا دوباره بچسبد. از دستمال کاغذی یا کاغذ برای خشک کردن روغن های اضافی اطراف محافظ نمایشگر استفاده کنید.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
( رای)

بازدیدها: 408

روي مطلب كليك كنيد....
ویژوال و یاهو موبایل می آید ZTE Blade A3 Prime
  • بخش آموزش ها
  • آواتار Iran-Filee.ir

    خواهشمند است قبل از سفارش، به مشخصات و دستورالعمل طراحی در انتهای همین صفحه دقت فرمایید. جهت راهنمای کاربران گرامی، “راهنمای سفارش آنلاین” در منوی راهنما در بالای همین صفحه قرار داده شده است.

    فروش ویژه مینی خردکن شارژی 3 تیغه


    مینی خردکن شارژی 3 تیغه  برای خرد و میکس کردن سبزیجات، گوشت، سیر و ...  دارای 3 تیغه استیل ضدزنگ.  ظرفیت مخزن 250 ML ...
    »  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت: 299000 تومان

    ثبت دیدگاه

      • مدل فایل رام و سه حرف بعد از مدل در بیلدنامبر باید مطابق دستگاه شما باشد. اطلاعات مدل و بیلدنامبر را با شماره گیری کد #1234#* یا از تنظیمات > درباره ببنیید (اطلاعات بیشتر برای انتخاب رام سامسونگ)
      • رام های 4 فایل فقط برای موارد خاص تعمیراتی کاربرد دارد. (کاربران عادی از آنها برای آپدیت اندروید استفاده نکنند.)
      • در رام های چند فایله که دو فایل CSC وجود دارد، HOME_CSC اطلاعات دستگاه را پاک نمیکند ولی CSC اطلاعات شما را کامل حذف میکند. (ترجیحا CSC را انتخاب کنید.)
      • رام رسمی سامسونگ G390F را فقط با برنامه Odin و آموزش دکمه زیر فلش کنید.
      • ثبت دیدگاه کاربران
      • یدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برو بالا
    WeCreativez WhatsApp Support
    پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته ایران فایل مرجع فایل رام های رسمی
    ?سلام به فروشگاه ایران فایل خوش آمدی کاربر گرامی